Röhögni fogsz, én anno úgy 6-7 éve vettem egy Topex krovakészletet itthoni kendácsolásokra.
Bekerült a műhelybe, napi szinten használjuk, az elmúlt 6-7 évben kapott az hideget-meleget, a recsniával egyszer egy fiat teherautó kerékanyát lazítottunk vascsővel..... A kedvenc készletem. Mai napig pontos, nem kopott, sőt, ha gyanus cavart kell lazítani öt használom, mert tudom, hogy nem forog el. Érdekesség-egy kamasával egy avia kereket szedtünk le a volt munkahelyemen, nem volt fixszárunk, egy 2.5m-es vascsövet kapott és 3-an ugráltunk rajta. A góré közölte, ha ezt kibírja enyém ajándékba.... ez 1998-ban volt.
Az egyik kedvenc racsnim, azóta is együtt dolgozunk :)
Akkor is jobb a Matadornál maradnod, mivel akkor egy vagy kettő teljes készletet mindig össze tudsz állítani, és lesz egy hiányos, elég azt pótolgatnod. Míg ha különbözőek akkor hol ezt hol azt kell kölcsönvenni a másikból utána meg visszarakni.
Nem rábeszélni akarlak. :) Főleg mivel a fele készleted már megvan Matadorból, most már kövesd azt a vonalat. Csepregit meg ifjúkorában talán valamelyik efotton láttam két méterről, (vagy valami hasonló rendezvényen, MEN, VOLT, vagy ilyesmi), nem nézett ki rosszul, de akkor még én is fiatalabb voltam. :)
Miért, a Matadort árulják a sárkányban? Félre tréfa, én is több mint 20 éve káromkodom mert megszüntették a magyarországi forgalmazást. Csak külföldről. :(
Megzavart, hogy mindenáron logikai nullának akartam tudni a testet, pedig akár logikai 1 is lehet és ebben az esetben elég egy sima AND vezérlés, az meg nem más mint két sorbakötött relé.
"Amit én látok rajzot, ahhoz egyetlen relé elegendő és nem fog elindulni a kompresszor, ha nincs benne hűtőközeg. Sőt, ha túl magas a nyomás, akkor sem. :-) Ki-bekapcsolni is ugyanúgy lehet, mint eddig, hiszen azzal csak a klímarelét kapcsolod a klímavezérlőn keresztül, az ECU-nak meg ebben a verzióban semmi szerepe."
Akkor nem ugyanazt a rajzot nézzük. :) Mindjárt kivadászom a PDF-ből és beillesztem.
Akkor vagy nem ugyanazt a rajzot nézzük, vagy túlkombinálod a dolgot.... :-)
Amit én látok rajzot, ahhoz egyetlen relé elegendő és nem fog elindulni a kompresszor, ha nincs benne hűtőközeg. Sőt, ha túl magas a nyomás, akkor sem. :-) Ki-bekapcsolni is ugyanúgy lehet, mint eddig, hiszen azzal csak a klímarelét kapcsolod a klímavezérlőn keresztül, az ECU-nak meg ebben a verzióban semmi szerepe.
kicsivel előbb leírtam, pl kétkézre fogva a keresztkulcsot lecsavartuk a félcollos négyszögét. egyszer kicserélték. másodjára mindenféle kifogásokat kerestek. van olyan 17/19 csillag ami nyakban megtekeredett, a felhasadó dugókról már írtam...
Német gedore cuccaim vannak még pár darab, sokkal ergonomikusabb mint a beta és tartósabb is. van 35+éves 19 csillagvillásom pl
ezt már csak helyzetmentésre használom.
anno a '70es évek elején a cégünk mindenkit beta cuccal szerelt fel (nekem egy beta kocsi volt akkor a nevemen, az éves fizetésem volt az ára)
a szerelők a Zil hengerfején törték a Beta dugókat mint a ropit, volt egy Koken dugókészletem (meg is mentettem kilépéskor) abból kérték mindig el a fejet mert az bevállalta. pár darabja még mindig megvan....
Régiek közül ott van még az UNIOR szerszámok,még mindig használom és jó egy papagály fogó,vagy vizpumpa fogó kinek hogy tetszik,pedig 85-be vettem,meg a csillag-villás készletet is csak az hiányzik belöle amit lenyúltak,de itt van a TONNA szerszámokba a fékcső kulcsok nem kopnak,nem nyúlnak ki, a vadonat új akkor kicsomagolt BETA kulcs a még ép fékcsövön megforgott, a TONNA meg nem :))