Próbálkoztam a magasnyomásúval, az nyom eleget (700bar) és tartja is a nyomást akár félóráig is. A nyomásszabályozó viszont beteg. Nem tartja az 50bart, illetve hol tart 10-30bart, hol meg semmit. Leginkább akkor ejti azonnal nullára, ha áramot kapcsolok rá, felnyomom 200-250bar-ra, majd lekapcsolom az áramot. Ezután beletettem a szelepet egy másik autóba és az is hintázni kezdte a nyomást, bár távolról sem annyira mint a másik. Ebben olyan 110-120bart ingadozik, (a jó szeleppel 10bar-on belül van) ez alapján úgy gondolom, lesz még valami más gond is, és a kettő együtt okozza a ~300bar-os ingadozást.
...ha már minden kötél elszakadt, próbáljátok meg az ejtőtartályt egy-másfél bar nyomás alá helyezni(pet palack bírja), a visszafolyót meg egy külső edénybe felfogni.
Ömleni fog belőle a habos/levegős gázolaj, de ha szerencsétek van, 3-4 szeri 10 másodperc indítózás után(közte 15-20s szünet) be kell indulnia.
Ha nem, akkor elszállt benne az elektronika(gázolaj hűti, jó esetben).
Kérdésem lenne, hogy az első elektromos ablak végállását lehetne valahogyan állítani?
Ugyanis kaptam egy ilyen régen "elefánt fülnek " nevezett szélterelőt. Az unokatesóm adta, akitől a kocsit vettem 1 éve, most megtalálta a garázsban. Én csak bepattintottam az üveg mellé, de szerinte még kell hozzá egy pár fém "kapocs".
Most az ablak elindul felfelé, de maikor a felső állásba ér, vissza letekeri, gondolom azt érzékeli, hogy valami odaszorult, mert nem tud a végállásig felmenni az üveg. 2004-es Meriva 1,7 Dti
Erröl a csevejröl akaratlanul ts a két székely jut eszembe.. Mennek.mendegélnek,megszólal az egxik . Mennyi az idő? Eltelik fél óra megszólal a másik, Hát még a szúnyog.
Sok mindent megcsinálok itthon magam is, de vannak dolgok, amikkel szerelőhöz megyek. Ez az eset is az volt, mert pl. a csonkállvány szilentcserét prés nélkül itthon nem tudtam cserélni. Szóval emiatt nem verem a fejem a falba, tényleg szerelővel csináltuk végig, plusz segítség is volt.
Most kaptam egy nagyon részletes instrukciót, holnap meglátjuk, sikerül-e ennek megfelelően elindítani, mindenképp beszámolok az eredményről!
Alco helyett mit ajánlasz? Nincs tapasztalatom, a szerelő kérte ezt a típust, nem bíráltam felül. Nem tudtam, hogy ez sz*r, ha tudom, a jobbikat vettem volna, nekem a bab is hús...
Igen. Több adagoló járt már így az említett típusból, amikor a többnyire otthon cserélők beindítják a nem/nem megfelelően légtelenített üzarendszerű a motort. A magam részéről ezeket mindig a visszatérő oldalon szivattyúzom addig, amíg levegőmentesen nem jön a gázolaj.
Érdeklődnék, hogy meg tudná valaki mondani a standard mechanikus Bosch adagoló elősztófején lévő o-gyűrű (a ház és a fej között tömít) gyári/eredeti méretit?