-peter
2014.04.26
0 0
132373
a rönó fórumokon eme mondatoddal nem arattál nagy sikert :)
de tény hogy nagy gebasz esetén elvinném hozzád az autómat.
nekem 1.5dci van... jelenleg hibátlan.
fiesta 1.4tdci (feleségem autója) 2003-as évjáratú
1100-1200 fordulat közt rángat, holnap írnék egy hosszabb hszt, hátha lenne itt köztetek vki, akinek lesz rá ötlete.
Előzmény: novothauto (132301)
novothauto
2014.04.26
0 0
132372
Csak érdekességképpen. Lecsökkenti a railnyomást úgy, hogy közvetlenül megcsapolja a pumpát
a nagynyomású ágon. Ha így is képes tartani 250 bart, akkor fasza a pumpa.
Előzmény: novothauto (132371)
novothauto
2014.04.26
0 0
132371
Plusz ír valami nyomásmérést a piezoinjektorok visszafolyóágán, de beálmosodtam.
Meg van egy Bosch célszerszám, a Diesel set 3, amivel a motoron lehet pumpát tesztelni
járatás közben.
Kidebaszott drága.
Előzmény: novothauto (132370)
novothauto
2014.04.26
0 0
132370
És itt írja, hogy rendeltetésszerűen ezt csak nyomáscsökkentésre használja, egyéb szabályzásra nem...
...kivéve vészüzem ezt már én tenném hozzá. Ami viszont hihetetlen, hogy erre nem dob valami hibakódot.
Előzmény: 409 (132369)
cam aro
2014.04.26
0 0
132368
A világon az egyik legjobb dolog nézni, ahogy egy nő sürög-forog a konyhában,""
Tibor wazze..ez a kitoltesi tenyezo!
..de egy pici kis impulzus nem a mukodesi tartomany egesze... :D
===========================
Előzmény: novothauto (132367)
novothauto
2014.04.25
0 0
132367
A világon az egyik legjobb dolog nézni, ahogy egy nő sürög-forog a konyhában,
beleugatni, hogy hogyan kéne jól csinálni és közben markolászni a hátsó felét.
Megírnád, hogy milyen autó ez pontosan? Kíváncsi lettem rá, utánanéznék milyen adatok vannak a Boschban...
Előzmény: 409 (132366)
novothauto
2014.04.25
0 0
132365
Tisztán emlékszem rá, még négy hónapja minden este kaja volt az asztalon :)
Viszont az éjjelnappali nagy találmány.
409 problémája meg most túl lett diagolva, amíg a pumpa nincs bevizsgálva, szerintem felejtős.
Ha megmarad a hiba, lehet találgatni :)
Előzmény: cam aro (132362)
cam aro
2014.04.25
0 0
132362
Holnap megnősülök, esküszöm :) ""
Azt te csak hiszed hogy az jobb mint a kortepalinka!
.....de majd rajossz... : sátánikacaj.
:DD
============================
ma biztitabla hibat diagoltam egy 88-as evjaratu 190E jetronicos mergan. (uzapumpa )
12 000 nem eliras merfold van benne..es elso tulajos! :))
Előzmény: novothauto (132356)
409
2014.04.25
0 0
132361
"ugyanugy ugral a nyomas ??"
Így nem mértem, de a motor járásán semmi sem változott. Tegnapelőtt húztam le, aztán mára meg elfelejtettem, hogy így is meg kellene nézni. Hülyülök! :-((
Előzmény: cam aro (132359)
cam aro
2014.04.25
0 0
132359
mi az a semmi ??
ugyanugy ugral a nyomas ??
folkene menni a nyomasnak az egbe.. !
csak ugye ezen van szekunder oldal szabalyzas is.. az meg iparkodik.. latjuk a kepen,. :)
....azt akkor most pont rossz oldalt kezdunk merni..
Előzmény: 409 (132357)
cam aro
2014.04.25
0 0
132358
23" HD monitoron nezem telibe.
sarga CH2 500mV.
ha legalso vizszintes csiktol nezem, 1.2V kornyeke az alja..es 2V kornyeke a teteje..
ha bal sarga nyiltol akkor 0.6V az alja.. es 1.5V alatt a teteje.
bocsi..
pentekem lehet,. :(
Előzmény: 409 (132355)
409
2014.04.25
0 0
132357
"akkor nincs hozam oldali szabalyzas ?"
Bakker, ezt elfelejtettem. Ha lehúzom a hozamszelep csatiját, nem történik semmi. ugyanúgy jár tovább a motor. (árammentesen nyitva van)
Előzmény: cam aro (132354)
novothauto
2014.04.25
0 0
132356
Az a tippem, hogy jó a railen a nyomszab és kibasznám a Filep Dieselhez a pumpát.
Nagyjából ennyi.
Bazmeg el kell indulnom az éjjelnappaliba. Elfelejtettem, hogy nincs itthon se kenyér, se semmi.
csak egy kis körtepálinka, de azt baszhatom
Holnap megnősülök, esküszöm :)
Előzmény: cam aro (132354)
409
2014.04.25
0 0
132355
"es feszko skalan az emlitett idoben 1-2V kozt ugral a rail feszko.."
0.6V és 1.7V között ugrál, ami ~100-400bar. Amikor leesik a nyomás, 1-2 befecskendezést ki is hagy. (gondolom ezért rángat a motor) Magas fordulaton egyenletesen megy a motor, de a nyomás akkor is ingadozik.
Előzmény: cam aro (132352)
cam aro
2014.04.25
0 0
132352
ha itt most div/40Ms az ido.. es feszko skalan az emlitett idoben 1-2V kozt ugral a rail feszko..
20Ms -enkent ketszer valt 1-2 V kozt... ???
itt valami nagyon nem kerek.
Előzmény: 409 (132348)
novothauto
2014.04.25
0 0
132351
"odanyomja" nő a nyomás, "elengedi" csökken... első tippem látom inkább reálisnak.
Olyan nincs, hogy szólsz valakinek, hogy szedje le a pumpát? :)
Előzmény: 409 (132348)
cam aro
2014.04.25
0 0
132350
a kitöltésije ugyanígy pulzál, ~22% és ~47% között.""
150 mS-enkent ?
(fordot tudnak idezni ,az jo rendszernel 2-3 %-ot jatszik.. szorulva hozza amit irsz.
de az delphis ford ,.. es idot nem tudok )
ennek is leng 0.3bar-t. (ezért 4.2-4.5) ""
az viszont miert ?
elektronyos pumpa stabilat szokott nyomni..
a nagynyomasuban a dugok feltolteseért viszont ez a nyomas felel..
bar ott 3 tized.. talan nem 100 bar pluszokat jelentene...
nem tudom.
de nagynyomasu vagy nyom eleget. vagy nem.
de akkor ir is hibat .
Előzmény: 409 (132345)
409
2014.04.25
0 0
132345
"Kéne neked egy jó szkóp,"
Mondom én is a gazdának, de úgy csinál, mint aki nem hallja..... :-/
"Csinálhatnál hozam oldalról is..."
A feszültségét mértem, a kitöltésije ugyanígy pulzál, ~22% és ~47% között. Áramot nem tudtam, nem férek a kábeléhez. (Transporter) Az elektromos előszállító 4.2-4.5bart nyom, de ha szorítom a csövét felmegy 7bar fölé is. A nyomása azonos ütemben ennek is leng 0.3bar-t. (ezért 4.2-4.5) Hozamszelepet is kitornáztam, nem szorul, szűrője tiszta, 12V-tal zár a szelepe.
"Az én olvasatomban ez azt jelenti, hogy a railcsövön tökéletesen működik a szabályzás."
Ezt gondolom én is. Úgy tűnik, csak ki kell szednem a pumpát a végén. :-(
Előzmény: novothauto (132330)
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!