Mondom én is a gazdának, de úgy csinál, mint aki nem hallja..... :-/
"Csinálhatnál hozam oldalról is..."
A feszültségét mértem, a kitöltésije ugyanígy pulzál, ~22% és ~47% között. Áramot nem tudtam, nem férek a kábeléhez. (Transporter) Az elektromos előszállító 4.2-4.5bart nyom, de ha szorítom a csövét felmegy 7bar fölé is. A nyomása azonos ütemben ennek is leng 0.3bar-t. (ezért 4.2-4.5) Hozamszelepet is kitornáztam, nem szorul, szűrője tiszta, 12V-tal zár a szelepe.
"Az én olvasatomban ez azt jelenti, hogy a railcsövön tökéletesen működik a szabályzás."
Ezt gondolom én is. Úgy tűnik, csak ki kell szednem a pumpát a végén. :-(
Egy ampervadász valószínű hogy el túlórázott rajta.
ECU táprelé egyik lábára + egy relé forrasztva ami kapcsolja egy +vezetéken az adagoló mágnes szelepét+ ez még meg is van szakítva egy kis kapcsolóval ez a kormányoszlopból lóg ki:((
"HA csak egy dugattyu dolgozik nagy nyomasuban ? "
Ez egészen biztosan így van a CP 4.1-es pumpában egy dugattyú van.
"vagy rossz a meres,"
A diag és a mechanikus óra is ugyanazt mutatja. Illetve az utóbbi mutatta addig míg szét nem esett. :-//
"nagynyomasu sacc/kb ugyan azt forogja. "
Nagyobb a kereke, tehát kevesebbet forog, viszont fordulatonként kettőt emel.
A DRV2 szinte ugyanaz mint a DRV1, csak másképpen csatlakozik, meg kisebb az áramfelvétele. A szűrője nincs eltömődve. (ahogy a hozamszelepé sem) Mindkettő működik, mindkettőt kivezérli az ECU, és ahogy nézem, a nyomás követi a szabályozót, tehát nem az "elszabadult" nyomást akarja kordában tartani.
Amit nem tudok, hogy leálláskor mennyire gyorsan kell esnie a nyomásnak, azaz kell-e a ~100bart tartania a nyomásszabályozónak. Itt szinte idő nélkül esik 0-ra a nyomás a leállítás pillanatában. Illetve, van amikor ~400bar-ról a leállítás pillanatában felugrik ~800bar-ra, majd mint a kő, leesik nullára.
Piezzo befecskendezők, mindegyik befecskendez és nem füstöl egyáltalán a motor a rángatózás ellenére sem. Hibakód nincs.
Az a motor pont olyan mint az összes többi PD, se jobb, se rosszabb. Viszont készülhet olyanokra, mint belső féltengelycsuklók, peremes/dugótengely, kutyacsontok, kilyukadó légkondicsövek, elégett motortéri biztosítéktábla, nyűglődő kiegészítőfűtés+ keringetőszivattyúja, leszakadó pótkerékcsörlő, eltörő ajtóátvezető kábelek.....
Wastegate turbó van rajta, soha nem halálozik el. A leggyengébb motor van legkevésbé kínózva (hengerfej nézőpontból). Volt nálam több ilyen kocsi és kb 650 ezernél cseréltem a kopott vezérműcuccokat.
Egy ismerősöm venni akar egy 1,9 PD Alhambrát, 2001, ANU motkód, 90 lovas, 6 seb. váltó.Van annak valami külön nyűgje még a szokásos kéttömegű/pd fészek kikopik/veztengely-hidro elkopik/beszakad, tandempumpa stb. témákon kívül, vagy csak a szokásos?(ráijesztettek, hogy a 90 lovas pd nem jó).