Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2014.04.25 0 0 132347

az enyem szebb,  szines... bibibiii  :P  :DDD 

Előzmény: novothauto (132343)
novothauto Creative Commons License 2014.04.25 0 0 132346

Itt pedig a teljes kép egy másodperc:

 

 

 

Előzmény: novothauto (132343)
409 Creative Commons License 2014.04.25 0 0 132345

"Kéne neked egy jó szkóp,"

 

 Mondom én is a gazdának, de úgy csinál, mint aki nem hallja..... :-/

 

"Csinálhatnál hozam oldalról is..."

 

A feszültségét mértem, a kitöltésije ugyanígy pulzál, ~22% és ~47% között. Áramot nem tudtam, nem férek a kábeléhez.  (Transporter) Az elektromos előszállító 4.2-4.5bart nyom, de ha szorítom a csövét felmegy 7bar fölé is. A nyomása azonos ütemben ennek is leng 0.3bar-t. (ezért 4.2-4.5) Hozamszelepet is kitornáztam, nem szorul, szűrője tiszta, 12V-tal zár a szelepe.

 

 "Az én olvasatomban ez azt jelenti, hogy a railcsövön tökéletesen működik a szabályzás."

 

 Ezt gondolom én is. Úgy tűnik, csak ki kell szednem a pumpát a végén.  :-(

Előzmény: novothauto (132330)
cam aro Creative Commons License 2014.04.25 0 0 132344

http://indafoto.hu/cam_aro/image/17699951-44f84c53/527399

 

 

ezt mar nem tom mi.. (talan hozamszelep )  de kitoltesivel szabalyzott kutyu. 

ha megnezed az idot.. (5mS/div  1x zoom )  es a kek aramfelvetelt..

ket dolgot latsz. 

az aram fel, es leepules szabalyos. 

sokkal gyorsabb mint amit te mertel. 

szerintem 150mS kornyeken egy alig ugralo atlagerteket kellene latni aramfelvetelben,. 

http://indafoto.hu/cam_aro/image/17699949-cc5fa56f/527399 (5mS/div 4x zoom )

 

tenlyeg melle kellene tenni testet/tapot.

szerintem iidoszakos szakadt.. azert rugdalja. 

 

Előzmény: 409 (132341)
novothauto Creative Commons License 2014.04.25 0 0 132343

Ezt mondjuk nem értem, a nyomáskorlátozó általában így néz ki:

 

 

Ráadod a gyújtást, és onnantól kezdve csak akkor veszi el az áramot, ha nyomásleépítés van,

pl elveszed a gázt, vagy ilyesmi.

 

A 0,2 amper viszont kevés. Amit nem látok a képen, hogy a hullámosság az maga a bizseregtetés vagy az

áram középértéke?

 

 

Előzmény: 409 (132341)
novothauto Creative Commons License 2014.04.25 0 0 132342

Ezért írtam, hogy külön is.

 

Én arra is kíváncsi vagyok, hogy a testvezérlés nullpontja és a 31 között mekkora a potenciálkülönbség.

 

 

Előzmény: cam aro (132339)
409 Creative Commons License 2014.04.25 0 0 132341

"amperben mit jelent az zold ?"

 

Nagyjából 0.2A és 1.2A között lengedezik.

Előzmény: cam aro (132326)
novothauto Creative Commons License 2014.04.25 0 0 132340

A tippem, hogy végállásban szorul a hozamszelep, a pumpa ezért sokat tol

és korrigál a korlátozóval.

 

Ha új a pumpa, akkor beszoptam :)

 

 

cam aro Creative Commons License 2014.04.25 0 0 132339

 12 +, vagyis táp

- 12 - vagyis testvezérlés

- áram"" 

 

 

hiba keresesnel minek ? 

ha nincs test es/vagy tap  ... nincs aram sem. 

ha megvan bibi..

nyilvan... akkor mar van ertelme igy szukiteni egy egy egysegre. 

 

de addig. 

4 csatorna. 4 device. 

--------

Előzmény: novothauto (132336)
novothauto Creative Commons License 2014.04.25 0 0 132338

Mondjuk első blikkre több mint indokolt egy szivattyú bevizsgálás.

 

 

Előzmény: cam aro (132337)
cam aro Creative Commons License 2014.04.25 0 0 132337

kilehet. 

ha a hibat esetleg nem is.

azt tuti,  hogy mi tortenik eloszor. 

akkor meg mar agymunka. 

 

 

( ha bal klikk a kepre.

majd a megnyitott kepben jobb klikk. es megnyitas uj ablakban..

akkor kinyitja teljes kepernyore.. chrome ) 

Előzmény: novothauto (132335)
novothauto Creative Commons License 2014.04.25 0 0 132336

Mondjuk nem akarok nálam tapasztaltabbakat okosítani, de cr rendszernél fontos az

összes szabályzóról, akár hozam, akár nyomszab külön felvételt is csinálni.

 

4 csatonán egyszerre:

- railfesz, hogy lássuk mit reagál

- 12 +, vagyis táp

- 12 - vagyis testvezérlés

- áram

 

Így látunk egyszerre mindent arról a beavatkozóról.

 

 

Előzmény: novothauto (132335)
novothauto Creative Commons License 2014.04.25 0 0 132335

Mindenesetre ez egy szép hiba, ha szkóppal ki lehetne mérni, az ász lenne.

 

 

Előzmény: cam aro (132333)
novothauto Creative Commons License 2014.04.25 0 0 132334

Nem tudom mi az osztás, nem tudom milyen a szkóp mintavételezése (nem a számot, hanem általában)

Előzmény: cam aro (132333)
cam aro Creative Commons License 2014.04.25 0 0 132333

az az aramfelvetel szerinted rendben van ? 

szerintem szakadt valami a nyom.szab szelep koreben. 

(vagy megvakult az ecu ) 

 

a masik. 

150 mS kornyeki az 1V<>2V  (250<> 600 bar sacc/kb )  kozti rail feszko ingadozas.

ez kitoltesinek tul lassu.. beavatkozonak tul gyors.. 

 

hozam szelep passziv oldalon nem tud ilyen gyors lenni. 

ismet csak.. szerintem. 

Előzmény: novothauto (132330)
kormi07 Creative Commons License 2014.04.25 0 0 132332

...ebben 230e-re van csavarva az óra, de lényegtelen.

 

Csodát nem várunk.

Előzmény: mica-r (132329)
cam aro Creative Commons License 2014.04.25 0 0 132331

novothauto Creative Commons License 2014.04.25 0 0 132330

Hello!

 

Az én olvasatomban ez azt jelenti, hogy a railcsövön tökéletesen működik a szabályzás.

A hibát a rendszerben ez előtt keresném.

 

Kéne neked egy jó szkóp, mert ezt nehéz értelmezni.

 

Csinálhatnál hozam oldalról is...

 

 

Előzmény: 409 (132324)
mica-r Creative Commons License 2014.04.25 0 0 132329

Kevés km-est kellene találni, de olyan nem nagyon van...

Előzmény: kormi07 (132328)
kormi07 Creative Commons License 2014.04.25 0 0 132328

Köszi Urak.

 

(kamion)Szerelő a srác, féket/futóművet stb. megoldja, a villanyba legfeljebb besegítek, csak a motorban nem szeretne nyúlkálni.

Előzmény: 409 (132322)
cam aro Creative Commons License 2014.04.25 0 0 132327

http://marotikonyvker.hu/common-rail-befecskendez-rendszerek.html

 

ez meg van? 

48. oldal. 

 

kuldenek mailt. 

...de csak valaszolni tudok. 

Előzmény: 409 (132324)
cam aro Creative Commons License 2014.04.25 0 0 132326

az erdekes az az aramfelvetel... 

 

jol ertelmezem.. ?

zold indul 0.03v korul.. es tetozik 0.1V nal ?

mennyi az osztoja lakat fogonak ? 

 

vagy inkabb.. mert nem latom.

amperben mit jelent az zold ? 

 

Előzmény: 409 (132324)
VWTD Creative Commons License 2014.04.25 0 0 132325

Megnéztem:(

 

Nos hibakód 00532 nem lehet törölni....

Egy ampervadász valószínű hogy el túlórázott rajta.

 

ECU táprelé egyik lábára + egy relé forrasztva ami kapcsolja egy +vezetéken  az adagoló mágnes szelepét+ ez még meg is van szakítva egy kis kapcsolóval ez a kormányoszlopból lóg ki:((

Úgy döntöttem hogy ezt nem én fogom kibogozni....

 

Úgynézem immo nem is volt.

 

 

Előzmény: mica-r (132254)
409 Creative Commons License 2014.04.25 0 0 132324

Valahogy így. Zöld a DRV2 árama, sárga a railnyomás.

 

Előzmény: 409 (132323)
409 Creative Commons License 2014.04.25 0 0 132323

"HA csak egy dugattyu dolgozik nagy nyomasuban ? "

 

 Ez egészen biztosan így van a CP 4.1-es pumpában egy dugattyú van.

 

"vagy rossz a meres,"

 

A diag és a mechanikus óra is ugyanazt mutatja. Illetve az utóbbi mutatta addig míg szét nem esett.  :-//

 

"nagynyomasu sacc/kb ugyan azt forogja. "

 

Nagyobb a kereke, tehát kevesebbet forog, viszont fordulatonként kettőt emel.

 

 

A DRV2 szinte ugyanaz mint a DRV1, csak másképpen csatlakozik, meg kisebb az áramfelvétele. A szűrője nincs eltömődve. (ahogy a hozamszelepé sem) Mindkettő működik, mindkettőt kivezérli az ECU, és ahogy nézem, a nyomás követi a szabályozót, tehát nem az "elszabadult" nyomást akarja kordában tartani.

Amit nem tudok, hogy leálláskor mennyire gyorsan kell esnie a nyomásnak, azaz kell-e a ~100bart tartania a nyomásszabályozónak. Itt szinte idő nélkül esik 0-ra a nyomás a leállítás pillanatában. Illetve, van amikor ~400bar-ról a leállítás pillanatában felugrik ~800bar-ra, majd mint a kő, leesik nullára.

Piezzo befecskendezők, mindegyik befecskendez és nem füstöl egyáltalán a motor a rángatózás ellenére sem. Hibakód nincs.

 

 

 

 

Előzmény: cam aro (132315)
409 Creative Commons License 2014.04.25 0 0 132322

Az a motor pont olyan mint az összes többi PD, se jobb, se rosszabb. Viszont készülhet olyanokra, mint belső féltengelycsuklók, peremes/dugótengely, kutyacsontok, kilyukadó légkondicsövek, elégett motortéri biztosítéktábla, nyűglődő kiegészítőfűtés+ keringetőszivattyúja, leszakadó pótkerékcsörlő, eltörő ajtóátvezető kábelek.....

Előzmény: kormi07 (132320)
mica-r Creative Commons License 2014.04.25 0 0 132321

Wastegate turbó van rajta, soha nem halálozik el. A leggyengébb motor van legkevésbé kínózva (hengerfej nézőpontból). Volt nálam több ilyen kocsi és kb 650 ezernél cseréltem a kopott vezérműcuccokat.

Előzmény: kormi07 (132320)
kormi07 Creative Commons License 2014.04.25 0 0 132320

Üdv emberek.

 

Egy ismerősöm venni akar egy 1,9 PD Alhambrát, 2001, ANU motkód, 90 lovas, 6 seb. váltó.Van annak valami külön nyűgje még a szokásos kéttömegű/pd fészek kikopik/veztengely-hidro elkopik/beszakad, tandempumpa stb. témákon kívül, vagy csak a szokásos?(ráijesztettek, hogy a 90 lovas pd nem jó).

 

Köszönöm.

cam aro Creative Commons License 2014.04.25 0 0 132319

jav.kov.

 

 hozamszelep hiba  tudna periodikus 300 bar nyomas lengeseket produkalni.."" 

>>> ilyen gyorsan. 

Előzmény: cam aro (132315)
cam aro Creative Commons License 2014.04.25 0 0 132318

ez levego is kezenfekvo lenne,.. de 409 kerdezte.. ;) 

Előzmény: no_holy_shit (132316)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!