Sziasztok. Vettem egy rover 75 cdti 2005-os modellt. Egyik nap beinditottam a motrot, szepen jart alapjaraton, majd egyszercsak leallt a motor es azota nem tudom beinditani. Annyit mar kideritettem, hogy az a baj, nem megy a dizelo pumpa, es nem a pumpa rossz, mert 12V-ot direktben rakotve mukodik, nyomja a gazolajat elore a szurohoz. A gond az, hogy nem megy 12V volt a pumpahoz.
Ja, nem tudom osszefugg e ezzel, hogy az olajnyomasjelzo lampa sem vilagit allo motornal, ami azelott vilagitott. Neha, amikor raadom a gyujtast vibral kis ideig es kattog valami rele bal oldalon az utasterben, aztan kialszik, de ezt is nagyon ritkan csinalja. Volt valakinek hasonlo gondja, vagy van esetleg valami otlet mi lehet a baj?
Szerintem ne akarj 2.0 motort belefűzni. Sosem érsz a végére, vagy ha elkészül, akkor rájössz hogy annyi munkában lesz, hogy egy autócsere gazdaságosabb.
Az egy betegágy, főleg a vezetési stílusoddal súlyosbítva felejtős. Akkor inkább a 2 literes amit írtál.
Sok infó nem lesz róla, nekem is minden átalakítást saját magamnak kell végigszopkodni, viszont házon belül eléggé kompatibilisek az alkatrészek nagyrészt összemegy minden mindennel.
Nekem Sierrában volt 1.8 td 55kw hát ami a menettulajdonságokat illeti botrányos.Szinte művészet volt vele elindulni.160 volt ami a csövön kifért.Ja meg még valami mikor pl.3000 fordulatról kitesz üresbe akkor leállt a motor(nem tudom,hogy nálam volt bibi vagy ezek ilyenek)régi történet.
Segítséget szeretnék kérni: Opel Astra F kombiról van szó.
A hátsó ablaktörlő fúvókát szeretném valahogyan kiszedni mert a műanyagcső egy helyen elszakadt és kicserélni a fúvókától kezdve kéne. Köszi a segítséget.
Mifelénk falun nem szokták színezni a mondanivalót, csak azért hogy mosolyogva fojtogassuk egymást.
Aki VP-s Opelt vesz szopni fog vele, ez boritékolható.
A VP adagolót jól csak drágán javítják, a tákolásokkal meg rendszerint csak a szopás van, mert az adagoló az élettartamra való méretezés iskolapéldája. Tutira szép sorban megkotlik benne minden 250-300ekm után.
Egy 400-500eft-os autóra rákölteni senki se akar 250-300eft-ot ezért javasoltam az autó beolvasztását, mert gazdaságosan nem lehet javítani. De nem is érdemes, mert az a motor se egy ipari remekmű, főleg ha már régóta egy tákolt adagolóval sokkolják akkor várhatóan az sincs csúcsformában. Tehát az adagoló felélesztésével csak folytatódik majd egy véget nem érő történet...
Én arról az adagolóról még nem sok sikersztorit hallottam... Alapvető hiba pl hogy a szívóoldalára vezették vissza a résolajat, aminek okát nehezen értem.
A "ratkó korosztállyal" van némi problémája a mai társadalomnak. Egyik fele nem csinált semmit egész életében és mégis 200+ -os nyugdíj mellett követeli a helyét a buszon. A másik fele pedig a megkeseredett, kisemmizett réteg. Akik játékpénzért dolgozták végig az életüket és most sem kapnak cserébe semmit.
Az emberek pedig általánosítanak és beskatulyáznak. Ez az ország úgy fejlődik, hogy nem lehet lépést tartani :D
Nem magamra vettem,hanem a korosztályomra gondoltam:))
Ha vissza olvasol kifejtetem a novothautónak miért van már tele a faxom,és most durrant el,hogy úton-útfélen mindenhol ezt a dumát halja az ember.Mióta többet közlekedem tömegközlekedésel,nem kocsival,mert feleslegesen minek használjam.