Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

xmbela Creative Commons License 2014.04.13 0 0 132018

Eggyel lejjebb van. Ki kell venni azt az elemet amiből a hamutartót kivetted.

Előzmény: BMWKRAFT (132017)
BMWKRAFT Creative Commons License 2014.04.13 0 0 132017

 Én is ott kerestem, de csak a betétet vettem ki. Kösz!

Előzmény: mica-r (132016)
mica-r Creative Commons License 2014.04.13 0 0 132016

Hamutartóban

Előzmény: BMWKRAFT (132015)
BMWKRAFT Creative Commons License 2014.04.13 0 0 132015

Seat alhambra AFN '98. Hol található a diag aljzat?

Quattroman Creative Commons License 2014.04.13 0 0 132014

BAS!

ez az a szar amiről beszéltem. ismerősnek tavaly kellett cserélni a W211-ben. nem volt occó....

Előzmény: mica-r (132003)
kolcsar Creative Commons License 2014.04.13 0 0 132013

Nehogy már azt ird ilyen béna vagy??:)))

 

Elég régen csinálod a szakmát,egy toldó madzaggal meghosszabitva a kábelt nem kell kint ácsorogni,sőt még a motorháztetőt is letudod csukni,és bent ücsörögsz az ülésen:)))

Előzmény: mica-r (132007)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.13 0 0 132012

Az ismerős autója olyan látványosan szétrohadt, hogy csak na, a korai motorbajok sem győztek meg. Persze amilyet én keresek (keveset futott, fiatal, első tulajtól), azzal biztosan nem járnék így, de sajnos olyanra nincs pénzem.

Előzmény: cam aro (131999)
Paco155 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 132011

Vagy itt van ez.  Szintén bír 50-60 kilót.  Ez egy szerver rack sín (így találod meg keresésben), ez háromtagos, és tovább húzható mint a teljes hossza

 

De ez az árán is látszik.

http://www.bluechip.hu/termek/antec-20--csuszosin#ismerteto

Előzmény: Paco155 (132009)
Aleko Viva Creative Commons License 2014.04.13 0 0 132010

Srácok találkozott valaki már "felújított" kettős tömegű lendkerékkel? Hogy a  francba javítják?

Paco155 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 132009
Előzmény: cam aro (131975)
BMWKRAFT Creative Commons License 2014.04.13 0 0 132008

Ezt nem lehet fogóval megfogni, mert kb. 20 mélyen van a bendix-ben. Az már meg van, hogy beütőt kell hozzá készíteni, már csak minta kellene.

Előzmény: Quattroman (131974)
mica-r Creative Commons License 2014.04.13 0 0 132007

Ne fillérezzünk, minden autónak vannak jó és rossz részei. Van w202 cdi-m, 270ezer km-rel (jó előélettel), egy kézzel le tudnám tépni az összes sárvédőívet, golyóstollal ki tudom lukasztani a padlólemez merevítőit (de még így is jobb mint egy W210 kaszni)... A motorra nem annyira van panasz, talán kissé nagypapás de ez Mercedes tulajdonság.

Akkora kormány van benne, mint egy hajóban, de mondjuk csendesebb belül a kocsi az átlagnál. Ja, és kint kell állni az esőben a jobb elejénél, a diagnosztizálni akarom...

Előzmény: cam aro (132005)
cam aro Creative Commons License 2014.04.13 0 0 132006

muxik minden, nem kopnak a gombok.. ? 

vita nelkul.. melyik audit allitod a w203 ellen ? 

 

ha totalkaros linket losz kardomba dolok.. :)  

===========

Előzmény: mica-r (132003)
cam aro Creative Commons License 2014.04.13 0 0 132005

10 eves C class kontra A4 ? 

ez olyan dizel, benzin vita lenne. 

...kinek mi tetszik. 

 

de tiz evvel ezelott a az audinak meg max 1.9pdje volt. ( nem fikazom  )

ismerjuk ugye. 

a merci cr mar javaban duhongott akkoriban.. 

azt ez csak a motor. 

hol meg a futomu.. valto.. miegyeb ?

 

nem vitazok stilusrol. 

Előzmény: mica-r (132004)
mica-r Creative Commons License 2014.04.13 0 0 132004

Akár egy Audi A4 is pár szinttel jobb választás ilyen korban.

Előzmény: mica-r (132003)
mica-r Creative Commons License 2014.04.13 0 0 132003

A BAS fékasszisztens számolja a pedál lenyomásokat, de talán csak a komolyabb modellekben volt akkoriban. Speciel a 10-15 évvel ezelőtti Mercik a legszemetebbek szerintem. Egy w210 vagy w203 belseje sem tetszik ,olcsó mintha egy Astra- Vectra B lenne...

Előzmény: cam aro (131999)
cam aro Creative Commons License 2014.04.13 0 0 132002

kiveve MI ? 

 

 mondj konkurenciat.. 

mi lesz az ? 

Előzmény: egyszerű paraszt (132001)
egyszerű paraszt Creative Commons License 2014.04.13 0 0 132001

Kivéve ha beszarik a konfort modul.... a hátsó ülés alatt....

Előzmény: cam aro (132000)
cam aro Creative Commons License 2014.04.12 0 0 132000

urban legend.

 

 

az E classban magatol szarodnak ossze a dolgok. nincs ott semmifele szamolas. :)  

C class sokkal primitivebb elektromos teren. 

 

btw. nem jo auto. 

de jobbat megbizhatobbat nem tudok. 

Előzmény: Quattroman (131998)
cam aro Creative Commons License 2014.04.12 0 0 131999

rugok tornek elol hatul rajta. 

de azon kivul mas futomu hiba nem jellemzo. 

ja.. elol szilentek. 

bago penz a csere. 

benyasban van par szivas.. de egyszeri orvoslast igenyel mind. 

dizelben detto. cr-ben meg nincs megbizhatobb. 

nyilvan, szarba barhol bele lehet futni. 

itt. -sos levego - nem rohadnak tulzottan.. es par aprosagot leszamitva.. 

meg mindig a legmegbizhatobb autok.

irom a mercit.. pedig abszolut japo parti... voltam. 

==============

dontes tied.

 

Előzmény: Törölt nick (131997)
Quattroman Creative Commons License 2014.04.12 0 0 131998

sztem egy c220 cdi kombi az osszes autos elvarast birja teljesiteni

 

hát ha abban is van az a fékkocka ami az E Classban (tököm tudja a nevét) amit időnként horror összegért cserélni kell mert kiszámolta hogy eleget fékeztél vele, az nem az én elvárásom.

Előzmény: cam aro (131995)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.12 0 0 131997

Igen, azért szemmel követem a fejlődést, de azért bízok benn, hogy az egyre kisebb és bonyolultabb motorok között is akad majd mindig egy-egy amivel kevesebb a baj az átlagnál. De az sem zavar, ha azt mondjátok, hogy jelenleg az a pár őskövület szívómotor a tuti, ami még megmaradt (Mint pl az Astra Ecotec 1.4 vagy a korábban említett Mitsu ASX), vagy pl egy hibrid Prius.

Az MB-hez van egy sztorim. Egy itteni magyar barátom vett egy nagyon szépet kb 5 éve (2003-as C-klasse 200CDI). Márkakereskedőtől vette, egy év garanciával 80.000km-el. Gyönyörű állapotban volt. De hogy azzal mennyi minden történt azóta, az nagyon durva. Először egy rugó törött el benn ami nem várt esemény volt (pedig erre nem sok kátyú van), majd kipufogó kellett rá katalizátorostól, aztán elkezdett rohadni 10 éves korára, és nem is kicsit! Az összes ajtó alja, az összes küszöb, a kerékjárati ív, motorháztető éle és a hátsó csomagtartó ajtó. Kapott egy teljes kilakatolást és új fényezést, most nemrég ( a télen), meg kellett bele 4 porlasztó és a magasnyomású pumpa. Kb 200.000km van benn. Az osztrák szervizek mindenre horror árat mondtak, ezért minden munkálatot egy magyar Bosch szerviz csinált rajt, az itteni ár feléért sem.

Nem tudom, de nem egy olyan történet, amit én is meg szeretnék ismételni.

Előzmény: cam aro (131995)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.12 0 0 131996

A jelenlegi autómnál is biztosra akartam menni négy éve, de nem igazán jött be. Pedig nem volt még három éves sem és csak 27.000km volt benn amikor megvettem, igazi japánban gyártott japán autó. De az elejétől nem volt jó és négy év kellett hozzá, hogy meglegyen mi a baja. Most meg már hiába jó, nem kell (na meg hogy jó, az egy 7 éves autónál relatív. Ma még jó, holnap meg ki tudja). Szóval szeretnék ezennel olyat kifogni, ami nem rossz és ha mégis az, van aki meg is tudja javítani. A Mazdát nem nagyon ismerték a szerelők, a márkaszerviz meg nem is foglalkozott velem addig, amíg nem volt hibakód és vészprogram. Pedig a hiba megvolt korábban is, de hibakódok nélkül neki sem álltak keresni, minden alkalommal azt mondták, hogy nincs baja.

Előzmény: Törölt nick (131994)
cam aro Creative Commons License 2014.04.12 0 0 131995

nezd.. sk a velemeny.. tehat nem mervado. 

 

az autogyartok az elmult tiz evben versenyt futottak az emisszios normakal. 

nem veled a vevovel. nem. absolutely nem. 

az emisszios normak tartva is lettek..

ellenben olyan technologiak szulettek amik hat hmm.. nem user baratok. 

(ugyanekkor kepbe kerult a parts for business szemlelet is ) 

 

szvsz ÉN, én nem tudok neked jo autot ajanlani. 

illetve de.. de az nem a te elvarasod. 

 

sztem egy c220 cdi kombi az osszes autos elvarast birja teljesiteni.. normalis keretek kozt. 

es ja.. ugyan tiz eves a teknics.. de azert az meg a sovenyen belul van. 

es durvara emberbaratabb , mint ezek a felhuzott kakukkos orak. 

 

sk a velemeny! 

Előzmény: Törölt nick (131992)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.12 0 0 131994

Azt észre vettem, hogy nem valami dinamikus, de azt mondom azzal még tudnék élni. Jelenleg autóra nincs igazán sok pénzünk, ezért annyi a fő kitétel, hogy gond lehetőleg ne sok legyen vele, az másodlagos hogy szép e vagy hogy jól menjen.

Sokkal inkább legyen észrevétlen. Tegye a dolgát, kevés pénzből és kész.

Előzmény: mica-r (131991)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.12 0 0 131993

Én első tulajos, szervizkönyves autót keresek, az sem baj, ha kereskedőtől és garanciával. Felénk még komolyan veszik az ilyen garancia dolgokat, a tekergetés meg nem divat 2-4 éves autók esetében.

Én sem vagyok hasra esve az új konszern autóktól. Próbáltam a napokban egy Tiguan 1.4 TSI-t, másfél óra országúti autókázás során 8,4l/100km lett az átlagfogyasztás és gyenge mint a harmat. 1.6 TDI-t is próbáltam még VI-os Golfban, na azon sem lehetett érezni, hogy 110Le. A régebbi 1.9 TDI 105 Le-vel sokkal nyomatékosabb volt.

 

A lényeg, hogy egy fiatal, praktikus kombit (esetleg SUV-ot) keresek, ami elszolgál gond nélkül 3-5 évig még. Lehetőleg érje be évi egy tervezett szervizlátogatással, ha meg mégis valami van vele, legyen könnyen javítható és olcsón javítható. Nem akarok még egyszer akkorát szopni, mint a jelenlegi Mazdával. 

Előzmény: w.lacika (131989)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.12 0 0 131992

Nagyjából az a terv, hogy 100-120.000km-ig.

Szerettem volna valami szívó benzinest (amit érdemes lenne hosszabban is megtartani), de már nem sok olyan autó van (fiatal). Ami még esetleg van az meg relatív drága (pl nem olyan régóta van kombi Civic, ami elérhető 1.8-as szívó motorral is, de gyakorlatilag nincs belőle még olcsóbb használt, ugyan ez igaz az új Mazda 6-ra is). Ha meg a CR dieselek elmennek gond nélkül 120.000km-t akkor legalább nem fogyasztanak sokat és könnyen eladhatók amikor eljön az ideje.

Nálunk most rettenetesen akciózzák a Mitsubishi ASX-et 1,6-os benzinmotorral (sima szívó 117Le), kb Dacia Duster árban megy, azon is elgondolkodtam (nagyjából 2-3000 Euróval olcsóbbak most mint tavaly.)

 

Azt írod, hogy ne kicsi túlhúzott diesel legyen, ha már diesel, akkor valami ilyesmi?

Mi van a kis turbós benzinesekkel? TSI, Opel 1.4 Turbo? Kerülendők?

Előzmény: cam aro (131987)
mica-r Creative Commons License 2014.04.12 0 0 131991

Nem olyan sok, a dsg vezérlője meg szokott dögleni (kb 1200 euro).

Egyébként nekem kicsit nyúlós az 1.6 diesel. Elég hosszú a váltója és nem mondanám dinamikusnak.

Előzmény: Törölt nick (131985)
cam aro Creative Commons License 2014.04.12 0 0 131990

kalkulaltam kicsit. :$ 

a dupla kinyulas hatareset.. vagy eleg. .vagy nem. 

ez sajna nem derul ki meregetesbol, csak probabol. 

ezert irtam az akkor inkabb 3x-ost. 

bocsanat. 

 

fioksin. 

ujabb kereso szo. 

Koszi. 

Előzmény: 409 (131988)
w.lacika Creative Commons License 2014.04.12 0 0 131989

az az A3 kombi  ,szerintem nem egy kicsi autó

mondjuk én azt mondanám rá,hogy akkor inkább A4

a golfok kilométere pedig  annyi de legalább nincs tekergetve.

tény ,hogy van a piacon kevesebb kilométeres is...

mondjuk én nem vagyok hasra esve a konszernnek  ezektől az új típusaitól ...

Előzmény: Törölt nick (131984)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!