Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2014.04.09 0 0 131917

nincs vele nagy tapasztalatom. 

az biztos, ha a teknologia jo. a cucc is jol muxik. 

 

 a megmarast azert latod, mert ez nem egy feluleti ragacs. :) 

ossze diffundal az alapanyaggal. 

Előzmény: Baliszoft (131916)
Baliszoft Creative Commons License 2014.04.09 0 0 131916

Aham, köszi! Én ezt a durafixet rendeltem (neten), úgy tűnik, hogy működik, bár nem mindenhol használható szerintem, mert könnyen "elfolyik". Keményebbnek tűnik mint az alu egyébként, és amin csodálkozok az az, hogy mintha "feloldaná"/"megmarná" magát az alut.

Előzmény: cam aro (131915)
cam aro Creative Commons License 2014.04.09 0 0 131915

usd be a keresobe >  hts 2000   < * 

gyorskereses innen. 

 

sztem a durafix u.a lehet. 

 

 

* az fajin cucc. 

Előzmény: Baliszoft (131914)
Baliszoft Creative Commons License 2014.04.09 0 0 131914

Kedves szerelők!
Durafix-szel van valakinek tapasztalata? Cooler csövezéshez használnám egy-két ilyen leágazáshoz.

 

Quattroman Creative Commons License 2014.04.09 0 0 131913

szerintem az a szelep cserélhető, tökre olyan mint ami a railcsövekbe van beépítve....

Előzmény: skorpio3 (131910)
gesszti Creative Commons License 2014.04.09 0 0 131912

Szürke, 2-es megane dci.

 

Ma teletankoltam. Furcsálltam, hogy belement 59 liter, mert km és mutató alapján kb. 54-55 litert saccoltam. Mire kifizettem, és vissza mentem a kocsihoz, látom, hogy egy jó nagy tócsa van alatta. Nem csöpögött, hanem folyt belőle a gázolaj.

 

A tanknyílástól a tankig menő két cső, és a csatlakozásaik szárazak. Az ülés alatti csatlakozók, és a fedél száraz. Valahonnan a tank közepe környékéről, felülről folyt a gázolaj. Lehet ott ezeknél valami túlfolyószelep, vagy bármi, amin kifolyhat? Vagy kilyukadt a tankom?

 

A tank leszereléséhez le kell venni a kipufogócsövet? Nagyon úgy tűnik, hogy útban van.

skorpio3 Creative Commons License 2014.04.09 0 0 131911

Hopp  a kép!

 

skorpio3 Creative Commons License 2014.04.09 0 0 131910

Sziasztok!

 

Opel Corsa C 1.0  Z10XE.

 

A tankszivattyú felett levő fedélben a nyomásszabályzó meghalt.

Ma ezerfelé telefonáltam, ahol volt, csak egyben akarták adni  a pumpával együtt.

(ebben új pumpa van)

Valakinek esetleg cserélt egység, ahol a pumpa volt a rossz? A fedél kellene a szeleppel, két csati két cső simán leszedhető. Vagy info. hol keressek?

30 négyhatvan nyolcvan 24 

 

Előzmény: Viktorboy (131909)
Viktorboy Creative Commons License 2014.04.09 0 0 131909

Helló!

 

131796 hsz-re senkinek nincs ötlete?

 

Üdv

omada Creative Commons License 2014.04.08 0 0 131908

Ma már volt időm rendesen megnézni az autót, tegnap csak egy diagra futotta. Akku feltöltve indító alig tudja megforgatni a motor, de akkor is kopogó hangja van. Főtengelyt csak nagyszárral lehet tekerni, megvan szorulva a motor. 
Úgynézki az adagoló hiba már csak másodlagos! :D

Előzmény: cam aro (131897)
Quattroman Creative Commons License 2014.04.08 0 0 131907

le kell venni az első pajzsot a motorról, (sőt még a behúzómágnest is) és  kiakasztod a villából...

Előzmény: BMWKRAFT (131905)
BMWKRAFT Creative Commons License 2014.04.08 0 0 131906

Sikerült szétszerelni.

Előzmény: BMWKRAFT (131905)
BMWKRAFT Creative Commons License 2014.04.08 0 0 131905

Megtaláltam a megfelelő szerszámot a visszaütéshez, elég könnyen kijött a seeger. A bendix hogy jön ki? Van egy lemez gallérja, ami felütközik a perselyen.

Előzmény: cam aro (131896)
BMWKRAFT Creative Commons License 2014.04.08 0 0 131904

Anyázás már meg volt, nem tudtam hátra ütni a hüvelyt.

Előzmény: cam aro (131896)
BMWKRAFT Creative Commons License 2014.04.08 0 0 131903

Nemtom, hogy olyan-e, de próbáltam így is. Nem tudtam hátrább ütni a fészket.

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (131894)
Jena307 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 131902

elvárt és valóst látok azt írtam is, a motor egy sima 1.9 jtd 100le 8V, 2001 bravo

a dózist értem hogy nem tudom mérni, igazából rosszul fogalmaztam a kérdést, a dózis ugrásszerű csökkenését, szerettem volna mérni, azaz mikor a paraméterben 60-ról 56ra ugrik, azt.

EGR ezen motoros, de most épp kikapcsoltam szoftveresen, azaz zártata kérek tőle egyfolytában, és ezt meg is csinálja.

 

Közben hazaértem vele és tudtam útközben diagolni, ami feltűnt  hogy a jármű sebesség jel, dúrván ugrál, 110ről 90ig, úgymond pluszminusz 20at simán, de a óracsoport gondolom nem tudja lekövetni mert azon nem látszik, a hibatárba mikor megvettem volt is erre utaló hiba, na most keresek egy sebesség jeladót cikkszámot hozzá és reggel megrendelem, fura hogy egy ilyen öreg vezérlőnél ez okozná a hibát, de még is nagy a valószínűsége, ha meg nem így is úgy is szar a szenzor, a cumi csak az lesz ha az abs-ről jön a sebesség infó, de ehhez is öregnek tartom a technikát, meg a fiat nem bonyolít (máramikor)

Előzmény: cam aro (131901)
cam aro Creative Commons License 2014.04.08 0 0 131901

 1070-ről 940re ugrik a légtömeg ""

esetleg Egr ? ..vagy twinport ha 16V .. 

 

nem tudsz dozist merni szerintem. 

nyitas ido + befecs nyomas = dozis. 

az meg kalkulacio.

megha mindkettot mered sem tudod mi az elvart. >> mérésbol. 

soros diag /opcom, osc/ tudja az osszes elvart/valost. 

=============

Előzmény: Jena307 (131900)
Jena307 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 131900

Hogy tudnék két csatornás szkóppal, 100lovas 1.9 jtd-n befecskendezési dózist mérni?, van egy  torpanás 2700nál minden sebességben terhelésen, vagy is 2től felfele, és nem akarok alkatrész csereberélősdit játszani, diaggal csak az látszik hogy 1070-ről 940re ugrik a légtömeg onnan épül fel, meg 60ról 54re a dózis, rail nyomáson nem látszik semmi, meg a nyomás szabályzó kitöltésijén sem.

Nekem a légtömegmérő vagy a turbó nyomás szabályzó szelep a sanszos, mert a turbó nyomáson is elkapható ez a mutatvány de egyrészt mérni is szeretnék, másrészt biztosra menni.

 

 

cam aro Creative Commons License 2014.04.07 0 0 131899
Előzmény: omada (131892)
teccikerteni Creative Commons License 2014.04.07 0 0 131898

Szia Mester!

Mivel nincs szkópom igy ez a lehetőség kilőve. A cromaxhoz beviszem. Megcsinálják és öröm és bódogtág....ha nem akkor majd viszem hozzád. :)

Okés?

Tk.

 

Előzmény: novothauto (131792)
cam aro Creative Commons License 2014.04.07 0 0 131897

ugy remlik hogy bontani kell vezerlest de nem le, csak meg. 

deklit leveszed. es hozzaferni adagolo rogziteshez. 

az adagolohoz viszont valszinu huto ki. 

 

tapokat merj mielott bontasz.  

Előzmény: omada (131892)
cam aro Creative Commons License 2014.04.07 0 0 131896

vissza/le utod a huvelyt.. azt elkezdesz anyazni.. :))

Előzmény: BMWKRAFT (131891)
cam aro Creative Commons License 2014.04.07 0 0 131895

7 mm koruli 12 lapu megy az szervo nyomo csocsere.

lehet ellent kell fogni a szaron, arra mar nem emlekszem. 

nem lattam meg oly rendszert mi nem allithato. 

ez nem kizaro tenyezo. 

 

lazitsd fel a szervo dobot egy millit. 

szervod nem lesz.. de kiderul ugy melegszik-e. 

 

egyeb tipp a fekcso lenne. de ugye visszanyomod. 

Előzmény: JohnyFirpo (131890)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2014.04.07 0 0 131894

ez nem olyan, hogy lejjebb ütöd a zéger fészkét a bendix felé, utána meg kipiszkálod a drótzégert?

Előzmény: BMWKRAFT (131891)
diagnet Creative Commons License 2014.04.07 0 0 131893

Adagoló elektronika halt meg.

Opelről nem kényelmes levenni...

 

 

 

MTD:

Még rászánok egy órát, aztán ha nem sikerül rendelek egy új karbit.

Idegrendszer már régen kiállt...

 

Előzmény: omada (131892)
omada Creative Commons License 2014.04.07 0 0 131892

Üdv!

Opel Astra G 2003 Y20DTL 

Nemindul, P1222 hibakód...

Jól gondolom, hogy adagoló felújítás? 

Adagoló levételhez kell bontani a vezérlést ?

BMWKRAFT Creative Commons License 2014.04.07 0 0 131891

Urak!

Milyen módszerrel jön ki a sharan bendix végéből a seeger?

JohnyFirpo Creative Commons License 2014.04.07 0 0 131890

A másik dolog:
itt az alap történet: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=129745605&t=9008022

 

Újabb fejlemény!

 

Bekerült ugye az új főfékhenger, de nagyon szar a fék, van rásegítés, de alig fog, taposni kell, hogy megálljon..

Illetve forrósodik a fék, de csak az első!

Munkahengerek olyanok, hogy kézzel vissza lehet nyomni!

 

Főfékhenger rásegítőstül ABS-szel kivéve, régi fékhenger detto ugyanolyan méretekkel rendelkezik, mint az új!
Ennek ellenére próbáltam a fékpedál felől tekerni a nyomótüskét, de az nem állitható, illetve a főhengerbe menő tüske sem állitható, hiába tekergettem a tüskét, nem változott a hossza...

 

Amúgy olyan mintha befogna a fék, de épp annyira, hogy melegedjen.

Próbaképpen levettem a féknyerget és betettem a dugattyú elé egy darab fát, hogy éppen könnyen beférjen, elinditottam a motort de nem tolta ki a dugót, a fa könnyen kivehető volt, ráfékezés után könnyed erővel visszatoltam a dugattyút és kijött a fa.

Lehúzott vákuumcsővel is autókáztunk, de úgyis melegedik. CSAK az első fék!

 

Szóval arra akarok kilyukadni, hogy nem biztos, hogy rádolgozik.

Próbáltam a megnyitom a légtelenítőt történetet is, de épp hogy elkezdett csordogálni, mint amikor kiveszem a csavart és magától folyik.

 

Betétek újak, belevalóak, megreszelve, megzsírozva a nyergen felfekvő felületük!

Úszónyergek nem szorulnak!

 

ABS dolgozik, lehúzott csatival sem változik a melegedés..

 

Ötlet?

 

 

Előzmény: cam aro (131667)
JohnyFirpo Creative Commons License 2014.04.07 0 0 131889

Uraim, köszönöm, császárok vagytok, nagy segítség volt!

 

 

Előzmény: 409 (131873)
pingui Creative Commons License 2014.04.07 0 0 131888

Köszönöm az infot!

Előzmény: FeZ_ (131886)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!