Sziasztok. Adott egy 2000-es évj. e-46 320 i bmw (fekete :) Föként hidegen jelentkezik egy olyan probléma,hogy nem lehet vele finoman váltani...Már a kuplung benyomásakor és a váltáskor kattan egy kicsit. Én a hardy tárcsát jónak látom,a kardán keresztek sem lógnak.. Valamelyik nap a bal hátulját egy defekt miatt felemelve,mintha egy kicsit nagyobb lenne a diffinek a hézaga ??? Bár a 44-éves moszkvámnak is van ekkora,de az nem kattan váltáskor.. :)) Melegen javul a helyzet..Ha lassan nyomom be a kuplungot és mindent finoman csinálok akkor szinte nem is kattan. Ja és ez csak 1-böl 2-be váltáskor jön elö.. Ötlet esetleg? A kocsi nem tekert órás itthoni darab...196-ezer km van benne. Köszönöm.
Sziasztok! Az alábbiakban kérném a tanácsaitokat vagy tapasztalataitokat. (Ford Focus 2002. 1.6 zetec, benzin)
A problémám az, hogy beinditom az autót. Egyből indul, indítási problémák nincsennek. Elindulok, kis gázzal és ahogy terhelődik a motor és adom a kis gázt az autó megtorpan (fordulatszám nem esik és nem is fullad le) majd megy tovább. Ez kb. egy fél másodperc, mintha vmi megfogná az autót. Majd váltok kettesbe és ujbol torpan kissé. Ha mindezt nagyobb fordulaton végzem akkor torpanás nincsen. Ha álló helyzetben nagyobb gázt adok akkor sincs torpanás. A műszerfalon lévő check engine nem világit.
Jelentkezett vkinek ilyen (vagy hasonló jellegű) hibája?
Szia Kössz a segítséget! Ma reggel is fel kellett húzni, aztán látom az átlátszó csövön,hogy levegőt szív.Tegnap nem szívott...Vákum pumpa elő vákuum teszt részegységenként tanktól.Valaki megszakította a gázolajszűrőn a légtelenítő??? csavart,csak azt nem értem minek azt piszkálni.
Amúgy lehúzott szabályzó csatlakozónál azonnal felszalad a nyomás.
Volna egy olyan hibám egy crv-n (2001, 1.gen), hogy munkahengerek cserélve, alsó Brembo, felső jakoparts-ra, de a hibám megmaradt, ami a következő:
Hazaérve begurulok ház elé 2-ben, autó megáll, kuplung R, itt viszont sokkal kisebb pedálvisszaengedés után indul az autó, mint szokott (gyak alig engedem visszább és indul). kuplung ismét kezdem engedni, másodszorra meg már jó helyen kezd fogni a kuplung. Nem tolatásnál nem szoktam észrevenni, de ott nehezebb is.
Olyan, mint ha szorulna valami, de szerelő szerint elvileg nem szorulhatna semmi se, nem tud mi megszorulni.
Kuplungcsere nincs egy éve, hogy megvolt (valeo szett), viszont azóta van egy halk sistergő hangja, ha el van engedve a kuplungpedál, benyomva csend van.
Adott egy renaut trafik 2007 2.0 dci Láncos motor 400 000 van benne. Honnan lehetne megtudni hogy a lánc csereérett e. Még nem zörög de néha már vannak gyorsításnál apróbb rángatások,aminek ehhez lehet kevés köze van.
Lényeg.
Tulaj szeretne tudni van e a láncnak csereintervalluma vagy valami ellenőrzési lehetőség ,nem szeretné ha elszakadna.
Sziasztok! Adott egy Renault Trafic 06' 1.9DCI,néha nem indul,jellemzően inkább melegen.Hibakód nincs,inditási fordulat:350,résolaj a befecskendezőknél egyforma,minimális.Egyszer elkaptam mikor nem indult ,amikor rajta volt a műszer.Fordulat jel van,vez.teng,főtengely szinkronban,üzemanyagnyomás 120bar,nehezen felment 150 fölé beindult.Tankot kitakarítottuk, nincs benne AC,csak egy cső van belógatva egy tartályba szűrő nélkül(Francia).Kézi pumpában volt valami kis szmötyi ami kitámasztotta a benne lévő visszacsapószelepet.Most hajtatni kell 3-6 sec-ig akkor indul.Nem épül felfelé a nyomás . Nyomásszabályzót vagy hozamszelepet hogyan tudom megállapítani,hogy rossz vagy kopott? Nem levegős a rendszer, menni bír(sajnos a mérőcsoportokban nincs elvárt érték,de ha nem lenne elég akkor beírná hibára) .Valamikor Tibor írta,hogy megjáratja féktisztítóban és megjavul, de ez nem javult meg.Kitöltési tényező nincs a m. cs.-ban. Ilyen szivattyú van rajta, a szelepről nem találok képet:
Szerintem van lehetőség szenzor alapbeállításra hozzávaló diaggal, de én mindenelkelőtt ellenőrizném a szenzor és a részecskeszűrőt összekötő csöveket, mert egy sérült cső is okozhat ilyen hibakódokat.
Ugy ertettem, hogy allo motornal vilagitani kell az olajnyomas lampanak, mert a gomba jelzi hogy az olajnyomas alacsonyabb a kivantnal, majd amikor beindul a motor, a lampa kialszik, mert a gomba jelzi hogy elerte a kivant nyomast. Viszont ha rossz a gomba, akkor az ecu nem kap semmilyen infot az olajnyomasrol, ezert letiltja a motor indithatosagat.
Tegnap csinaltam egy kepet a muszerfal lampairol, es most veszem eszre, hogy ezen a kepen nem vilagit az olajnyomaslampa, aminek vilagitani kene allo motornal.
Ma delutan probaltam inditani es amikor mozgattam a kulcsot a gyujtaskapcsoloban neha felvillant az olajnyomaslampa es hallottam hogy valami rele kattogott kozben. Lehetseges hogy az olajnyomas gomba romlott el? Arra gondolok hogy nem jelez olajnyomast, ezert az ecu letiltja es nem indul. Elkepzelheto?
This Fault Code often indicates an incorrect/incompatible Exhaust Pressure Sensor 1 (G450) being installed. VAG uses two different types of sensors, 076-906-051-A (formerly 03G-906-051-A) for Engines through MY 2009 and 076-906-051-B for Engines from MY 2010. If in doubt check the Part Number of the Exhaust Pressure Sensor 1 (G450) and compare it against
ugyanitt
az ecu altal ellenorzott kornek csak részegysege a szenzor.
tehat ez a nem valos, es alacsony jel lehet epp kontakt hiba is.
VW T5 2008-as, BNZ motorkód, 2,5TDI 96 kW. P0471 hibakód volt, nem állandósult hiba, a szerviz nyomás érzékelő egységet cserélt. A hibakód visszajött, a P0471 mellé beiratkozott a P0472 is. Egy cikkben olvastam, (VW Passatról volt szó)hogy az új szenzort az ECU-hoz kell rendelni. Ez igaz a VW T5-re is? Sajnos cége sautó, a szerviz nem típus specifikus, nem tudom van-e egyátalán megfelelő diag eszközük. Ha az egyszerű csere nem elég, kénytelen leszek magán úton tovább lépni. Kérem szíves véleményeteket, üdv.