Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Quattroman Creative Commons License 2014.04.03 0 0 131784

azon kívül hogy kattan mi a tünet?

Előzmény: bxbreak85 (131783)
bxbreak85 Creative Commons License 2014.04.03 0 0 131783

Sziasztok. Adott egy 2000-es évj. e-46 320 i bmw (fekete :) Föként hidegen jelentkezik egy olyan probléma,hogy nem lehet vele finoman váltani...Már a kuplung benyomásakor és a váltáskor kattan egy kicsit. Én a hardy tárcsát jónak látom,a kardán keresztek sem lógnak.. Valamelyik nap a bal hátulját egy defekt miatt felemelve,mintha egy kicsit nagyobb lenne a diffinek a hézaga ??? Bár a 44-éves moszkvámnak is van ekkora,de az nem kattan váltáskor.. :)) Melegen javul a helyzet..Ha lassan nyomom be a kuplungot és mindent finoman csinálok akkor szinte nem is kattan. Ja és ez csak 1-böl 2-be váltáskor jön elö.. Ötlet esetleg? A kocsi nem tekert órás itthoni darab...196-ezer km van benne. Köszönöm.

cam aro Creative Commons License 2014.04.03 0 0 131782

fals levegot kereshetsz rajta, de ha az nem segit akkor egy eloadat elemzes 

megmutatja a hibat. 

 

a tipp szegeny keverek.

ennek szamtalan oka lehet. 

Előzmény: teccikerteni (131781)
teccikerteni Creative Commons License 2014.04.03 0 0 131781

Sziasztok!
Az alábbiakban kérném a tanácsaitokat vagy tapasztalataitokat. (Ford Focus 2002. 1.6 zetec, benzin)

 

A problémám az, hogy beinditom az autót. Egyből indul, indítási problémák nincsennek. Elindulok, kis gázzal és ahogy terhelődik a motor és adom a kis gázt az autó megtorpan (fordulatszám nem esik és nem is fullad le) majd megy tovább. Ez kb. egy fél másodperc, mintha vmi megfogná az autót. Majd váltok kettesbe és ujbol torpan kissé. Ha mindezt nagyobb fordulaton végzem akkor torpanás nincsen. Ha álló helyzetben nagyobb gázt adok akkor sincs torpanás. A műszerfalon lévő check engine nem világit.

Jelentkezett vkinek ilyen (vagy hasonló jellegű) hibája?

Előre is köszönöm a segítségeteket.

 

Ir.

robika1 Creative Commons License 2014.04.03 0 0 131780

Szia
Kössz a segítséget!
Ma reggel is fel kellett húzni, aztán látom az átlátszó csövön,hogy levegőt szív.Tegnap nem szívott...Vákum pumpa elő vákuum teszt részegységenként tanktól.Valaki megszakította a gázolajszűrőn a légtelenítő??? csavart,csak azt nem értem minek azt piszkálni.

Amúgy lehúzott szabályzó csatlakozónál azonnal felszalad a nyomás.

Előzmény: cam aro (131769)
CAN BUS Creative Commons License 2014.04.03 0 0 131779

Nem tesóé, hanem egyik ismerősé aki fuvarozik.

 

Az átlagon felüli futásteljesítmény a 20 000 km-enkénti gázolajszűrőnek lehet az egyik pozitív hatása.

Előzmény: novothauto (131774)
cam aro Creative Commons License 2014.04.03 0 0 131778

másodszorra meg már jó helyen kezd fogni a kuplung."" 

 

 levegos. (legtelenito felfele all ? ) 

 

esetleg kitamaszt a felso munkahenger. 

(feltolto furat nem nyit. ) 

 

tipp. 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (131776)
Quattroman Creative Commons License 2014.04.02 0 0 131777

levegős

Előzmény: Törölt nick (131776)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.02 0 0 131776

Szép napot!


Kis segítséget kérnék tőletek.

Volna egy olyan hibám egy crv-n (2001, 1.gen), hogy munkahengerek cserélve, alsó Brembo, felső jakoparts-ra, de a hibám megmaradt, ami a következő:

Hazaérve begurulok ház elé 2-ben, autó megáll, kuplung R, itt viszont sokkal kisebb pedálvisszaengedés után indul az autó, mint szokott (gyak alig engedem visszább és indul). kuplung ismét kezdem engedni, másodszorra meg már jó helyen kezd fogni a kuplung. Nem tolatásnál nem szoktam észrevenni, de ott nehezebb is.

Olyan, mint ha szorulna valami, de szerelő szerint elvileg nem szorulhatna semmi se, nem tud mi megszorulni.

 

Kuplungcsere nincs egy éve, hogy megvolt (valeo szett), viszont azóta van egy halk sistergő hangja, ha el van engedve a kuplungpedál, benyomva csend van.

 

Van tippetek?

 

köszönöm

G

cam aro Creative Commons License 2014.04.02 0 0 131775

sertodni csak arra tudok akit ismerek, vagy ram maszik. 

te egyik kategoriaba sem estel, ergo nem sertodtem. 

 

azon kivul lehet semmit mondo folenyes a hulyesegem. 

ez nem valtoztat azon a tenyen hogy egy ingyenes online forumon baszom el az idom 

olyanoknak - is - irva valaszt akik a bolcsek kovet keresik. 

 

nem reagaltam a kuplungodra.. mert minek ? 

lekell venni a valtot, megnezni a kuplungot azt csok anyu. 

nincs mas megoldas. felesleges ragozni. 

 

aztan most megallt a szeker. 

elkezdtel ELM interfacerol ertekezni.. csak tudod ez nem igy muxik. 

keves a bicikli , ha nincs labad. 

 

most eszrevetted a lampat.. es olajnyomas gombarol gondolkodsz. 

felhivtam a figyelmed.. hogy az nem jo osveny. .de esetleg a gyujtaskapcsolo.. ha mar azt basztatod,, es arra pilakol fel a lampa. 

oda is lenne otlet.. de ha azt mondom merd meg a 15-otost mit lepsz ra ? 

na ezert kuldott teged mindenki hozzaertohoz.. mert nem szegyen. kiderul az irasaidbol hogy te nem vagy az. 

aztan ezen megsertodhetsz.. tolem meg elfer. 

de talan gondolkodj el rajta. hogy egy olyan folenyes stilus. mint amit hasznalok. .segitseg.. vagy kotekedes. 

Szep Estet. :) 

===========

 

Előzmény: anonym1s (131773)
novothauto Creative Commons License 2014.04.02 0 0 131774

Ez vagy beugratós kérdés, vagy valamelyik tesókáé az autó a térről :)

 

 

Előzmény: CAN BUS (131770)
anonym1s Creative Commons License 2014.04.02 0 0 131773

En nem sertodtem meg, en rendben vagyok.

Te sertodtel meg azert mert azt irtam nehany napja, hogy olyan forumot keresek ahol hozzaertok is vannak nem csak kerdezok.

Addig semmit nem irtal nekem, azota meg irod a semmitmondo, folenyes hulyesegeidet.

 

Előzmény: cam aro (131737)
cam aro Creative Commons License 2014.04.02 0 0 131772

motort nem ismerem. 

 

de csigas lancot ismerve.. 400e km utan erossen javallanam a cseret. 

Előzmény: CAN BUS (131770)
cam aro Creative Commons License 2014.04.02 0 0 131771

 snap-on..  horror arban. 

de biztos gyart mas is. 

rohadt jo. 

ami motorokat eddig  felkellett melegiteni hogy a motorba is menjen a viz.. 

az problem ezzel megszunik. legdugok.. barmi feltoltesi bizbaz. 

mar egy hete tesztelem.. mondjuk csigas legtelenitoshoz meg nem volt szerencsem. 

 

 szerintem egy venturibol, ket csapbol, egy gumi dugobol..

es egy vakum merobol felora alatt osszedobhato. 

 

gyakorlatilag egy  vakum alatti T idom.

minek vagy bal szarat zarod, vagy mindkettot, vagy jobbot. 

ennek fuggvenyeben T alson vagy vakum keletkezik, vagy tartja. vagy jobbos T szarbol vizet szipkal. 

 

Előzmény: robika1 (131768)
CAN BUS Creative Commons License 2014.04.02 0 0 131770

Kis segitség kellene.

 

Adott egy renaut trafik 2007   2.0 dci   Láncos motor    400 000 van benne. Honnan lehetne megtudni hogy a lánc csereérett e. Még nem zörög de néha már vannak gyorsításnál apróbb rángatások,aminek ehhez lehet kevés köze van.

 

Lényeg.

 

Tulaj szeretne tudni van e a láncnak csereintervalluma vagy valami ellenőrzési lehetőség ,nem szeretné ha elszakadna.

Előzmény: CAN BUS (131763)
cam aro Creative Commons License 2014.04.02 0 0 131769

ha jol remlik akkor bosch rendszer.

 

azon aram nelkul nyitva van a hozamszabalyzo szelep. 

tehat ha lehuzod rola a csatit.. ettol felkellene epulnie a nyomasnak. 

hacsak nem zart allasban szorult meg. de azt kicsuknam. 

 

allapot felmerest csak az elvart nyomas kitoltesi tenyezoje mutatja.

de ha akad/szorul.

kiszoktam venni a szabalyzo dugot, es 1000-es vizpapirba dugot /furat megpolirozom.  

 

http://indafoto.hu/cam_aro/image/17695999-eb5f7781/471859

ez tipust. es meg egyet minek rez a lezaro dugoja. aminek acel. azt nem birtam meg szetszedni. 

 

egy tipp. 

 

http://indafoto.hu/cam_aro/image/18975967-dc157492/475353

ez a primer pumpaja..

ha nem szivja fel csobol az uzat.. valoszinu tengelytorott mint a kepen. 

Előzmény: robika1 (131765)
robika1 Creative Commons License 2014.04.02 0 0 131768

Honnan szerezhető be?

Előzmény: cam aro (131764)
robika1 Creative Commons License 2014.04.02 0 0 131767

Megtanulja az új szenzort,nem mindig van lehetőség az illesztésére.

Gondolom alvázszám szerint rendelték az új szenzort.....

Előzmény: CAN BUS (131763)
mica-r Creative Commons License 2014.04.02 0 0 131766

Hasonló hibák okán volt visszahívás Audi A6-nál elektromos csatlakozó cserére. Nem vagyok teherautós, de lehet hogy ott is volt ilyesmi.

Persze az autót meg kellene nézetni megfelelő szakemberrel, úgyis nyűgös egy holmi az az 5 hengeres cséplőgép motor.

Előzmény: cam aro (131757)
robika1 Creative Commons License 2014.04.02 0 0 131765

Sziasztok!
Adott egy Renault Trafic 06' 1.9DCI,néha nem indul,jellemzően inkább melegen.Hibakód nincs,inditási fordulat:350,résolaj a befecskendezőknél egyforma,minimális.Egyszer elkaptam mikor nem indult ,amikor rajta volt a műszer.Fordulat jel van,vez.teng,főtengely szinkronban,üzemanyagnyomás 120bar,nehezen felment 150 fölé beindult.Tankot kitakarítottuk, nincs benne AC,csak egy cső van belógatva egy tartályba szűrő nélkül(Francia).Kézi pumpában volt valami kis szmötyi ami kitámasztotta a benne lévő visszacsapószelepet.Most hajtatni kell 3-6 sec-ig akkor indul.Nem épül felfelé a nyomás .
Nyomásszabályzót vagy hozamszelepet hogyan tudom megállapítani,hogy rossz vagy kopott?
Nem levegős a rendszer, menni bír(sajnos a mérőcsoportokban nincs elvárt érték,de ha nem lenne elég akkor beírná hibára) .Valamikor Tibor írta,hogy megjáratja féktisztítóban és megjavul, de ez nem javult meg.Kitöltési tényező nincs a m. cs.-ban.
Ilyen szivattyú van rajta, a szelepről nem találok képet:

cam aro Creative Commons License 2014.04.02 0 0 131764

 

 egy nagyon jo cucc. 

 

csap1 nyitva, csap2 zarva. 

vakumolja a hutorendszert. 

csap1 zarva, csap2 zarva vakum teszt hutorendszeren. 

csap1 zarva, csap2 nyitva feltolti a hutorendszert. 

 

aztan csak lehet nekem uj. :) 

 

CAN BUS Creative Commons License 2014.04.02 0 0 131763

Hello.

 

  Szerintem van lehetőség szenzor alapbeállításra hozzávaló diaggal, de én mindenelkelőtt ellenőrizném a szenzor és a részecskeszűrőt összekötő csöveket, mert egy sérült cső is okozhat ilyen hibakódokat.

Előzmény: GTT70wuavac (131756)
cam aro Creative Commons License 2014.04.02 0 0 131762

amikor mozgattam a kulcsot a gyujtaskapcsoloban neha felvillant az olajnyomaslampa/ valami rele kattogott ko.."" 

 

 erdekes logikai bukfenc az az  olajgomba. 

nem, nem tilt le ra. 

 

lehet rossz a gyujtaskapcsolo betet. 

esetleg 100+ hiba lehet. 

 

 

 

Előzmény: anonym1s (131758)
anonym1s Creative Commons License 2014.04.02 0 0 131761

Oke, felreerthetoen fogalmaztam.

Ugy ertettem, hogy allo motornal vilagitani kell az olajnyomas lampanak, mert a gomba jelzi hogy az olajnyomas alacsonyabb a kivantnal, majd amikor beindul a motor, a lampa kialszik, mert a gomba jelzi hogy elerte a kivant nyomast. Viszont ha rossz a gomba, akkor az ecu nem kap semmilyen infot az olajnyomasrol, ezert letiltja a motor indithatosagat.

Erre gondoltam.

Előzmény: 409 (131760)
409 Creative Commons License 2014.04.02 0 0 131760

"Arra gondolok hogy nem jelez olajnyomast, ezert az ecu letiltja es nem indul."

 

 Gondold végig......álló motornál mekkora az olajnyomás????

Előzmény: anonym1s (131758)
Paco155 Creative Commons License 2014.04.02 0 0 131759

Figyu.  Ne agyalj.  VIDD EL SZERELŐHÖZ.

Előzmény: anonym1s (131758)
anonym1s Creative Commons License 2014.04.02 0 0 131758

Tegnap csinaltam egy kepet a muszerfal lampairol, es most veszem eszre, hogy ezen a kepen nem vilagit az olajnyomaslampa, aminek vilagitani kene allo motornal.

Ma delutan probaltam inditani es amikor mozgattam a kulcsot a gyujtaskapcsoloban neha felvillant az olajnyomaslampa es hallottam hogy valami rele kattogott kozben. Lehetseges hogy az olajnyomas gomba romlott el? Arra gondolok hogy nem jelez olajnyomast, ezert az ecu letiltja es nem indul. Elkepzelheto?

 

Esetleg immobiliser hiba is lehet?

cam aro Creative Commons License 2014.04.02 0 0 131757

This Fault Code often indicates an incorrect/incompatible Exhaust Pressure Sensor 1 (G450) being installed. VAG uses two different types of sensors, 076-906-051-A (formerly 03G-906-051-A) for Engines through MY 2009 and 076-906-051-B for Engines from MY 2010. If in doubt check the Part Number of the Exhaust Pressure Sensor 1 (G450) and compare it against 

 

 

ugyanitt

 

az ecu altal ellenorzott kornek csak részegysege a szenzor.

tehat ez a nem valos, es alacsony jel lehet epp kontakt hiba is. 

vagy szoftver..stb. 

szakembert javaslok csere helyett. 

Előzmény: GTT70wuavac (131756)
GTT70wuavac Creative Commons License 2014.04.02 0 0 131756

T. Urak,

VW T5 2008-as, BNZ motorkód, 2,5TDI 96 kW. P0471 hibakód volt, nem állandósult hiba, a szerviz nyomás érzékelő egységet cserélt. A hibakód visszajött, a P0471 mellé beiratkozott a P0472 is. Egy cikkben olvastam, (VW Passatról volt szó)hogy az új szenzort az ECU-hoz kell rendelni. Ez igaz a VW T5-re is? Sajnos cége sautó, a szerviz nem típus specifikus, nem tudom van-e egyátalán megfelelő diag eszközük. Ha az egyszerű csere nem elég, kénytelen leszek magán úton tovább lépni. Kérem szíves véleményeteket, üdv.

novothauto Creative Commons License 2014.04.02 0 0 131755

Működőképes, de visszavittem a gazdájának. Csinálok egyet, ha lesz több info feltöltöm a diag fórumra.

Égéskimaradás lokalizáláshoz tökéletes.

 

 

Előzmény: cam aro (131748)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!