Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 131560

"...mert a te tudásod szerint nem a helyes úton járnak a Mazda fejlesztők."

 

 Mondom, hogy fantáziálsz!! Semmi ilyet nem mondtam!

Annyit mondtam, hogy a szegénykeverékesnek magas a károsanyag kibocsátása, amit drágán lehet kezelni. ( és ez bizony ellentmondás a diesellel szembeni állítással)

Minden mást Te képzeltél bele.  :-//

Előzmény: Törölt nick (131558)
Beer Monster Creative Commons License 2014.03.28 0 0 131559

Hol lehetne beszerezni kipufogódob tömítő lapot?

60x165 kellene két lyukkal, de nem találok gyárit, ezért ki kellene vágni lapból.

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.28 0 0 131558

Nem a fantáziám élénk, te állítottad, hogy a cikk ellentmondásos, mert a te tudásod szerint nem a helyes úton járnak a Mazda fejlesztők.

Erre a valóság meg az, hogy még a legnagyobb autógyár is hozzájuk fordul motorért:

http://www.mazda-auto.hu/mazda-skyactiv-motor-toyota-yaris.html

Előzmény: 409 (131554)
szeekelymarci Creative Commons License 2014.03.28 0 0 131557

Kuplungba nem látsz bele kívűlről,szét kell szedni, akkor fogsz látni valamit.Lehet ,hogy kpl csere.Addig meg a legdrágább verziót nézd, és örülj ha kissebb a hiba.

Ezen mi a f@szt kell ragozni, kérdezni?

A "hozzáértők" "aktívan" dolgoznak :)

Előzmény: anonym1s (131551)
M.Jocó Creative Commons License 2014.03.28 0 0 131556

A kódolása helyes?

 

Előzmény: skorpio3 (131553)
anonym1s Creative Commons License 2014.03.28 0 0 131555

Hali.

Nem volt szandekomban megserteni senkit sem. Feltettem egy kerdest, amire egyetlen valasz jott. Ebbol arra kovetkeztettem, hogy a jelenlevok nemigazan ertenek hozza.

 

Ha erkezik egy kerdes, amire en nem tudok valaszolni, en nem haragszom a kerdezore azert mert olyat kerdezett amire nem tudok valaszolni, es emiatt olyan helyrol erdeklodik ahol kaphat valaszokat a kerdesire.

Előzmény: Paco155 (131552)
409 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 131554

 ????

 

Kicsit élénk a fantáziád! Nem kellene semmi többet beleképzelni az általam leírtakba mint amit a leírt szavak/mondatok jelentenek.

Előzmény: Törölt nick (131549)
skorpio3 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 131553

Sziasztok!

 

Audi A4 1.9 TD  AFN  -97 .

 

Melegen, indításkor felpörög a motor egy pillanatra kb.1800-ra, utána beáll az alapjárat. Kicsi fekete füstpamacs kiséri.

Hibakód nincs, viszont a motor erőtlen.

 

Ugyanennél: műszerfalon olajkanna ikon villog, "olajszint szenzor szakadás , zárlat a pozitívhoz"

Sehol nem látok ilyen érzékelőt.

 

Valakinek ezekre ötlete? Köszi előre is!

 

Paco155 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 131552

Hehe, ez tetszik.

Szerinted miután vérig sértetted az itt jelenlévőket mit fogsz kapni?   Jótanácsot?  Szerintem annak örülj, ha erre senki sem válaszol.

 

Előzmény: anonym1s (131551)
anonym1s Creative Commons License 2014.03.28 0 0 131551

Tudna ajanlani valaki egy jo autoszerelo forumot? Olyanra gondolok, ahol hozzaertok is aktivan jelen vannak, nem csak a kerdezok.

 

anonym1s Creative Commons License 2014.03.28 0 0 131550

Hogy erted azt hogy meg van faradva a kuplung?

Nem szoktam csusztatott kuplunggal gyorsulni, de vannak helyzetek amikor tovabb kell csusztatni es nagyobb fordulaton, pl. amikor meredek emelkedon indulsz allo helyzetbol. En is igy vettem eszre, aztan mar szandekosan "produkaltam" ezt az allapotot, hogy meggyozodjek arrol, valoban baj van a kuplunggal.

 

Valakinek van valami mas otlete a problemamra?

Előzmény: mica-r (131529)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.28 0 0 131549
Annyit írt a cikkíró amit az interjúalanya elárult, vagyis hogy kisérleteznek szegénykeverékes motorokkal.
Ebben mi a mellébeszélés? Vagy van egy másik cikk is? Mellébeszélés az, hogy nulla információból készpénznek veszed, hogy a Mazda szegénykeverékes motorokat fog gyártani, amik aztán környezetszennyezöek és szarok lesznek...
Előzmény: 409 (131542)
Quattroman Creative Commons License 2014.03.27 0 0 131548

miért zavart volna? csak ott "több szem-többet lát"

Előzmény: VGTurbo (131545)
cam aro Creative Commons License 2014.03.27 0 0 131547

motor valogatas ? 

 

a facba hasznalsz ki egy sor6 3.0 cr mocct?

320d tud boven tobbet mint autopalya.. neadj isten.  6 liter alatt. 

a 330d. tud 80  loval tobbet..  amit max lampanal hasznalsz ki.. 

csereben 6 injektor fityeg a 4 helyett. 

 

ja. motorban nincs sok kulonbseg. 

szvsz ez izles dolga.

a kulonbseg az eloeletben van.. na azt meg fulre csak legatyasodott esetben mondod meg.  

 

SK. 

Előzmény: VGTurbo (131545)
cam aro Creative Commons License 2014.03.27 0 0 131546

twinportra nem latsz ra bontas nelkul. 

mondani meg mit lehet ? 

bekell ultetni egy jo diagost a laptopjaval.. azt az majd kozli a pillanatnyi allapotot. 

ugy roviden.

 railnyomas felepules. es az elvart kovetese. ugyanez turbonal .. henger korrekciok.. etc. 

nincs zsakbamacskara hosszutavu valasz. 

Előzmény: VGTurbo (131543)
VGTurbo Creative Commons License 2014.03.27 0 0 131545

igen tudom, ott is feltettem a kérdést
bocsánat hogyha zavart, csak több helyről szeretném összeszedni az infot (nem nekem lesz az autó, így még elképzelés sincs hogy szűkítsük a motorválogatást )

Előzmény: Quattroman (131544)
Quattroman Creative Commons License 2014.03.27 0 0 131544

szerintem van szaktopjk ahol specifikusabban tudnak válaszolni...

Előzmény: VGTurbo (131543)
VGTurbo Creative Commons License 2014.03.27 0 0 131543

Sziasztok!

Autóvásárlás előtt állunk. BMW-n gondolkodunk  3er E46, ezeket nézem: 320d (136le/150le), 330d és 328 és 330. Melyiknél mire kell oda figyelni, amikor elmegyünk megnézni a szekeret? Mit kell alaposan átnézni, fura hangok stb... minden érdekel. Itt most nem ilyen általános autós megnézős dologra gondolok hanem ilyen tipikusan azokra amit egy e46nál célszerű megnézni. pl pillangó szelepről sok jóságot hallottam, annak meglétét hogy lehet megnézni? csak bontással?
Köszönöm a segítséget!

409 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 131542

A szegénykeverékesről beszéltem! Amit most próbálsz belemagyarázni az mellébeszélés.

 

És nem fogok diesel/benzines vitába belemenni, bármennyire is tetszene neked. (mert egy f@szság ezeken vitázni)

Előzmény: Törölt nick (131535)
cam aro Creative Commons License 2014.03.27 0 0 131541

szerintem is.. 

csak igy viszont nem ertem hogy miert nem a tok alatt kozositettek. 

vagyis hogy minek a ket input lab. 

hacsak nem tobb funkcios/jo masra is. 

 

na mindegy. rendelek parat. azt majd kimeregetem. 

Koszi. 

 

Előzmény: gesszti (131540)
gesszti Creative Commons License 2014.03.27 0 0 131540

Szerintem a két szélső lábon párhuzamosan kéne bemenni.

Előzmény: cam aro (131539)
cam aro Creative Commons License 2014.03.27 0 0 131539

ezeknek minta nem lenne 'háta' 

de oks.

 szvsz akkor mukodnie kell egy szelso AC  bemenovel. es a kozepso DC kijovovel. 

 

 

tok mindegy mekkora. ha parhuzamosithatok. . de ezt mar beszeltuk. 

a lenyeg hogy -legyen tartalek is - sacc 100A-t kellene egyeniranyitani. 

Előzmény: gesszti (131538)
gesszti Creative Commons License 2014.03.27 0 0 131538

2 szélső láb az anód, a középső, és a dióda háta a katód.

 

Mekkora dióda is kell neked? MBR 4045PT (2x20A)-nél nagyobb?

Előzmény: cam aro (131537)
cam aro Creative Commons License 2014.03.27 0 0 131537

Akku tolto. 

nezegetem ezeket a 3 labos schottky egyenrángatokat. 

 

hogy kell ezt bekotni ?! .. nekem csak 1 AC drojtom van mit iranyitgatni kellene. :( 

..vagy muxik siman ket labrol is ? 

 

gugli nem barat. 

en meg sik hulye vagyok ilyenhez. 

 

Koszi. 

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.27 0 0 131536

Az egész környezetvédelem rossz irányba halad, igaz csak itt Európában, ez meg úgyis csak egy kis piaca az autógyártóknak.

Itt minden az körül forog, hogy buzerálják olyan bonyolulttá a motorokat, hogy elméletileg keveset fogyasszanak (gyakorlatban nincs nagy fejlődés), cserébe meg örök bajforrást jelentsenek az üzemeltetőknek.

Ha már ennyire ezt erőltetjük, miért nem logikusabb irányba fejlesztenek a fogyasztáscsökkentés reményében?

Annyi trükk lenne, amivel (ténylegesen) fogyasztást lehetne csökkenteni, mint súlycsökkenés, javuló légellenállás, keskenyebb, alacsony gördülési ellenállású kerekek, kisebb végsebesség és kisebb átlagsebesség az utakon, energia visszanyerő rendszerek, stb.

Előzmény: Törölt nick (131535)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.27 0 0 131535

Nincs ebben semmi ellentmondás. A Mazdának jelen pillanatban is van egy működő, magas kompressziójú benzinmotorja, relatív jó hatásfokkal, turbó és más drága kiegészítő nélkül (a változó szelepvezérlést talán már nem nevezhetjük annak).

A cikk arról szól hogy a mérnökök éppen mikkel játszanak. Nem gyártják, és nem is biztos, hogy fogják, az extrém magas (18:1) kompressziójú és/ vagy 30:1 levegő-benzin arányú szegény keverékes motorokat, csak kísérleteznek velük.

 

Amit jelenleg SKY-Active benzinmotorként adnak, az egy nagyszerű motor. Volt szerencsém nemrég összemérni a VW csoport TSI motorjával, igaz csak egy-egy próbakör erejéig, de sokkal jobban meggyőzött a Mazda erőforrás. A TSI nem megy jobban , viszont cserébe sokat fogyaszt. És a hangja is rondább.

Előzmény: 409 (131534)
409 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 131534

Azért van ebben nem is kicsi ellentmondás. Váltig a diesel haláláról beszél, mert a környezetvédelmi normák miatt drága kiegészítőkkel kell ellátni, de arról szót sem esik, hogy a szegénykeverékes benzinest is pont ez a cipő szorítja,...... a marha magas NOx kibocsátás miatt, amit csak fokoz az extrém magas kompresszióviszony.

Több gyár is ezért hagyta abba a gyártásukat.

Előzmény: Törölt nick (131533)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.27 0 0 131533

De nem is rossz. Az egyetlen gyártó, aki a jelek szerint szembemegy a trenddel (amit nem mellesleg mindenki elítél)

Előzmény: mica-r (131531)
hyuing Creative Commons License 2014.03.27 0 0 131532

Mivel ez német autó, így a barna a test, a fekete az egy 12V-os táp, a rendőrszínűn meg a jel van, ami 0 és vagy 5V, vagy 12V között váltakozik(

 

Ezen indultam el!   Most mér az óra és van curik lámpa is, mert hogy kiderült,hogy az sincs.   Nos a fekete szálon valami zárlat lehet a testhez mert ha akartam adni neki  egy 15 ös szálat: hevesen tiltakozott. Így egy nyisszantás a motortérben és kapott  egy új 15 ös szálat és már jó is.  Nem túl elegáns nem túl szakszerű de  a tulaj nagyon örült. (tüzes vörös) :-))  mindenkinek köszi!!

mica-r Creative Commons License 2014.03.27 0 0 131531

Nem túl jó cikk, gondolom a Mazdát kell futtatni...

Előzmény: Quattroman (131527)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!