"...mert a te tudásod szerint nem a helyes úton járnak a Mazda fejlesztők."
Mondom, hogy fantáziálsz!! Semmi ilyet nem mondtam!
Annyit mondtam, hogy a szegénykeverékesnek magas a károsanyag kibocsátása, amit drágán lehet kezelni. ( és ez bizony ellentmondás a diesellel szembeni állítással)
Kuplungba nem látsz bele kívűlről,szét kell szedni, akkor fogsz látni valamit.Lehet ,hogy kpl csere.Addig meg a legdrágább verziót nézd, és örülj ha kissebb a hiba.
Nem volt szandekomban megserteni senkit sem. Feltettem egy kerdest, amire egyetlen valasz jott. Ebbol arra kovetkeztettem, hogy a jelenlevok nemigazan ertenek hozza.
Ha erkezik egy kerdes, amire en nem tudok valaszolni, en nem haragszom a kerdezore azert mert olyat kerdezett amire nem tudok valaszolni, es emiatt olyan helyrol erdeklodik ahol kaphat valaszokat a kerdesire.
Nem szoktam csusztatott kuplunggal gyorsulni, de vannak helyzetek amikor tovabb kell csusztatni es nagyobb fordulaton, pl. amikor meredek emelkedon indulsz allo helyzetbol. En is igy vettem eszre, aztan mar szandekosan "produkaltam" ezt az allapotot, hogy meggyozodjek arrol, valoban baj van a kuplunggal.
Annyit írt a cikkíró amit az interjúalanya elárult, vagyis hogy kisérleteznek szegénykeverékes motorokkal.
Ebben mi a mellébeszélés? Vagy van egy másik cikk is? Mellébeszélés az, hogy nulla információból készpénznek veszed, hogy a Mazda szegénykeverékes motorokat fog gyártani, amik aztán környezetszennyezöek és szarok lesznek...
igen tudom, ott is feltettem a kérdést bocsánat hogyha zavart, csak több helyről szeretném összeszedni az infot (nem nekem lesz az autó, így még elképzelés sincs hogy szűkítsük a motorválogatást )
Autóvásárlás előtt állunk. BMW-n gondolkodunk 3er E46, ezeket nézem: 320d (136le/150le), 330d és 328 és 330. Melyiknél mire kell oda figyelni, amikor elmegyünk megnézni a szekeret? Mit kell alaposan átnézni, fura hangok stb... minden érdekel. Itt most nem ilyen általános autós megnézős dologra gondolok hanem ilyen tipikusan azokra amit egy e46nál célszerű megnézni. pl pillangó szelepről sok jóságot hallottam, annak meglétét hogy lehet megnézni? csak bontással? Köszönöm a segítséget!
Az egész környezetvédelem rossz irányba halad, igaz csak itt Európában, ez meg úgyis csak egy kis piaca az autógyártóknak.
Itt minden az körül forog, hogy buzerálják olyan bonyolulttá a motorokat, hogy elméletileg keveset fogyasszanak (gyakorlatban nincs nagy fejlődés), cserébe meg örök bajforrást jelentsenek az üzemeltetőknek.
Ha már ennyire ezt erőltetjük, miért nem logikusabb irányba fejlesztenek a fogyasztáscsökkentés reményében?
Annyi trükk lenne, amivel (ténylegesen) fogyasztást lehetne csökkenteni, mint súlycsökkenés, javuló légellenállás, keskenyebb, alacsony gördülési ellenállású kerekek, kisebb végsebesség és kisebb átlagsebesség az utakon, energia visszanyerő rendszerek, stb.
Nincs ebben semmi ellentmondás. A Mazdának jelen pillanatban is van egy működő, magas kompressziójú benzinmotorja, relatív jó hatásfokkal, turbó és más drága kiegészítő nélkül (a változó szelepvezérlést talán már nem nevezhetjük annak).
A cikk arról szól hogy a mérnökök éppen mikkel játszanak. Nem gyártják, és nem is biztos, hogy fogják, az extrém magas (18:1) kompressziójú és/ vagy 30:1 levegő-benzin arányú szegény keverékes motorokat, csak kísérleteznek velük.
Amit jelenleg SKY-Active benzinmotorként adnak, az egy nagyszerű motor. Volt szerencsém nemrég összemérni a VW csoport TSI motorjával, igaz csak egy-egy próbakör erejéig, de sokkal jobban meggyőzött a Mazda erőforrás. A TSI nem megy jobban , viszont cserébe sokat fogyaszt. És a hangja is rondább.
Azért van ebben nem is kicsi ellentmondás. Váltig a diesel haláláról beszél, mert a környezetvédelmi normák miatt drága kiegészítőkkel kell ellátni, de arról szót sem esik, hogy a szegénykeverékes benzinest is pont ez a cipő szorítja,...... a marha magas NOx kibocsátás miatt, amit csak fokoz az extrém magas kompresszióviszony.
Mivel ez német autó, így a barna a test, a fekete az egy 12V-os táp, a rendőrszínűn meg a jel van, ami 0 és vagy 5V, vagy 12V között váltakozik(
Ezen indultam el! Most mér az óra és van curik lámpa is, mert hogy kiderült,hogy az sincs. Nos a fekete szálon valami zárlat lehet a testhez mert ha akartam adni neki egy 15 ös szálat: hevesen tiltakozott. Így egy nyisszantás a motortérben és kapott egy új 15 ös szálat és már jó is. Nem túl elegáns nem túl szakszerű de a tulaj nagyon örült. (tüzes vörös) :-)) mindenkinek köszi!!