Wv Bora 1,6-os 16 szelepes, 2003-as évjárat. Cserélve: levegőszűrő, benzinszűrő, vezérlés, olaj. Néha indításkor beremeg a motor, olyan mintha nem kapna elég benzint. Ilyenkor néha le is áll. Újraindításkor már nem csinálja. Mit gondoltok mi lehet a probléma?
Sziasztok! Milyen eszközt ismertek ami az elektronikát védi (elektromos) hegesztésnél? Csak az akkusarukra kell csíptetni, vagy mi. Mi a neve ennek, meg esetleg hol lehet kapni? Köszönöm.
Az összes létező állásban próbáltam kihúzni, de alul a második pöcök akkor sem enged. Mivel a bontott kocsiból veszem ki azt meg tudom oldani, de nem szeretnék így járni apám kocsiján amibe lesz téve.
Van egy Beta 1500-as csapágylehúzóm és egy ugyan kinézetű Licota.
Képen vagy messzebbről nézve valóban ugyanolyanok, viszont a bétának igényesebb a kidolgozása. Ettől függetlenül eltudom képzelni, hogy egy helyen készülnek csak a szebben sikerült darabokra azt írják hogy beta. Anyagminőségben nemtudom hogy van e valami eltérés.
Itt lehet a kutya elhantolva, ha közben nem forgatták át a motort többször is. A leürült hidróktól simán el kell indulnia, hiszen az új (üres) hidrókkal is beindulnak a motorok.
Ha álltában bejutott egy, vagy több hengerbe a légnedvesség, akkor megrozsdásodhat az adott henger, majd ez a rozsda indításkor megeszi a gyűrűket.
A dolog szétszedve sem látványos, de ezeknek az extrém alacsony kompresszióviszonyú dieseleknek ennyi elég. Itt van szétdöntve egy VM motor, szintén állt néhány hónapot. 3 hengerben ~22bar, a negyedikben ~16bar a végnyomás. Hidegen nehezen indul, kihagyogat, füstöl, büdös.
Rossz lóra tettél velem. Nekünk gyakorlatilag nincsenek ilyen univerzális lehúzóink, és szükségét sem érzem túlzottan. Amik voltak, azokkal sem mentünk sokra. Vagy pont nem fért oda, vagy nem érte át, nem fért be a szükséges helyre a körme....... inkább gyártok szerszámot/lehúzót oda ahová nagyon kell.
Peugeot 106 gyújtáskapcsoló levételnek van valami titka? Minden rögzítő csavart kivettünk, de nem csúszik ki. Vagy alul a két pöcköt kéne benyomni? Az egyik még csak bemegy, de a hátsó szinte csak 1-2 mm-t mozdul.