Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

diagnet Creative Commons License 2014.03.19 0 0 131322

Le vannak nullázva a dpf hamu és egyéb adapt értékek. A legutóbbi regenerálás 50km-el korábban volt. Érdekes...

Utóbefecskendezés mennyire látszik szkópon? Ki lehet venni?

Előzmény: cam aro (131321)
cam aro Creative Commons License 2014.03.19 0 0 131321

varjalvarjal.. 

 a dizel az ugye minoseg szabalyzott.

tehat tobb !gyulladokepes! uza.   az nagyobb fordulat. / ha levegot is kap / 

 

tehat vagy nem gyujt valamiert.  vagy nem kap levegot.. vagy nem hengerbol jon az az  uza .

 

Előzmény: diagnet (131317)
novothauto Creative Commons License 2014.03.19 0 0 131320

Olajnyomást mértél már? Esetleg az száll el és benyitja a hidrókat...

 

Vagy elfelejtettem, hogy mi a baj.

 

 

Előzmény: diagnet (131317)
novothauto Creative Commons License 2014.03.19 0 0 131319

Nekem ezen a rohadékon majdnem nullások voltak a korrekciók.

Kb 3 hónapig nézegettem, hogy mifaszt kéne vele csinálni...

Alapjáraton felkúrta a railt 400 fölé, a légtömeg fele volt az

elvártnak. A vezérlés 3 foggal el volt rakva, helyretettem és ugyanolyan

szar volt. Széttúrtam a motort, kivettem a szelepeket, kipucoltam mindent

hf vissza és kész.

 

Qrva jó lett, úgy megy mint az atom.

 

Majd másfél hónapot várt számlakiegyenlítésre, de ez már más tészta.

 

 

Előzmény: diagnet (131317)
kormi07 Creative Commons License 2014.03.19 0 0 131318

Az a korrekció nekem rengetegnek tűnik(bef.mennyiség 10-15%-ába bele kéne férjen).

Előzmény: diagnet (131317)
diagnet Creative Commons License 2014.03.19 0 0 131317

Ez ilyen uiverzális videó minden hibára? :)

 

Mértem ma hengerteljesítmény különbséget. Tökéletesen egyforma mind. kartergáz 0.

 

Olyan szinten ömlik a gázolaj a motorba, hogy a turbóból folyik ki és tócsát csinál az autó alatt.

Leállítás után ha lehúzom a porlasztókat még beindul egy pillanatra :)

 

Viszont a korrekció annyira nem vészes:

 

Ha az egyik befecskendező ennyit beengedne, akkor miért nem áll le vagy kopog be az a henger?

Előzmény: novothauto (131301)
kormi07 Creative Commons License 2014.03.19 0 0 131316

Legközelebb ilyenkor vedd ki belőle a motorvezérlőt, és vidd haza.Azt tuti nem viszik el.

Vagy mondd meg föncinek, hogy ez könnyű női meló.

 

Csinálja a kurvaanyja:-)

Előzmény: cam aro (131309)
Dorka 57 Creative Commons License 2014.03.19 0 0 131315

 

A cél szentesíti az eszközt

zabkása77 Creative Commons License 2014.03.19 0 0 131314

Sziasztok!

Wv Bora 1,6-os 16 szelepes, 2003-as évjárat. Cserélve: levegőszűrő, benzinszűrő, vezérlés, olaj. Néha indításkor beremeg a motor, olyan mintha nem kapna elég benzint.  Ilyenkor néha le is áll. Újraindításkor már nem csinálja. Mit gondoltok mi lehet a probléma?

kolcsar Creative Commons License 2014.03.19 0 0 131313

ISTEN ÉLTESSE A SÁNDOR-JÓZSEF-BENEDEKEKET!!!!

 

Reméllem a Benedekek meleget hoznak a szákjukba,és nem ilyen orkán szerű szelet mint a Józsefek:)))

hmatyi Creative Commons License 2014.03.19 0 0 131312

Sziasztok!
Milyen eszközt ismertek ami az elektronikát védi (elektromos) hegesztésnél? Csak az akkusarukra kell csíptetni, vagy mi. Mi a neve ennek, meg esetleg hol lehet kapni? Köszönöm.

novothauto Creative Commons License 2014.03.19 0 0 131311

Sokat nem találtam.

 

 

 

Előzmény: w.lacika (131304)
cam aro Creative Commons License 2014.03.19 0 0 131310

hinnye be szep hosszut irtam... :):

fasse latja tableten.  nagy geprul  meg kivagyok rugva.. :D

=============================

Előzmény: cam aro (131309)
cam aro Creative Commons License 2014.03.19 0 0 131309

az a kurva jtd. vectra

ugyfelet behuzzak. nem indul. 

dpf full dugulva.

elviszik.

kiegetik. 

jo. de nem porog fel. 

turbo szabalyzo nem mozog.

este 5:30.

anya megtalal turbo szabalyzo kar alatt.

2 gazfroccs.  visszlat mai nap.

reggel 8:30.

hol a kocsi ?

ugyfel elvitte.

 

koszi fonok !

delutan 1.    auto treler hatan vissza erkezik. 

lebaszasom is menetrend szerint. 

dpf full dugult. 

zsirtalanito. nagynyomasu.

sikeres dpf regeneracio. 

de nincs turbonyomas. 

p.m 5. leesett turbo cso megtalal.

ket gazfroccs. hiba lista irva. hosszu.

vegen nagybetuvel. 

Dont drive the car!

viszlat mai nap. 

reggel 8:30 

a kurva anyatokban vana kocsi ??

ugyfel elvitte.  

delutan 3. treler hatan erkezik.

 

na... most mar pihen. 

sokaig.  mig kerekig lenem rohad. 

mert szamla nagy. ugyfel meg mar diagert sajnalt 30 fontot.. de felorankent telefon hogy mivan kocsival... arra volt ideje. 

hat afaszom. 

vigye az arabhoz. majd az ossze szogeli neki.. de 1000 alatt en ehez tobbet hozza nem nyulok. 

egy fostaliga szetlakott szarszeker az egesz.. megy amig lenem rohad alapon.. en meg utanna valasszam szet a voros tengert... occson. ..

 

ja. az is igy fustolt. 

dpf dugulasal.. es turbonyomas nelkul is.

Előzmény: novothauto (131301)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2014.03.18 0 0 131308

pedig az a hivatalos módja.

Előzmény: Liviati (131307)
Liviati Creative Commons License 2014.03.18 0 0 131307

Az összes létező állásban próbáltam kihúzni, de alul a második pöcök akkor sem enged. Mivel a bontott kocsiból veszem ki azt meg tudom oldani, de nem szeretnék így járni apám kocsiján amibe lesz téve.

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (131306)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2014.03.18 0 0 131306

első kattanásig el kell fordítani a gyújtáskapcsolóban a kulcsot, csak akkor tudod kihúzni a zárat.

ellenkező esetben ugye bárki tudna zárat berhelni, így meg elvileg csak az, akinek kezében van a kiszerelendő zár kulcsa.

Előzmény: Liviati (131294)
.Oo==O==oO. Creative Commons License 2014.03.18 0 0 131305
Előzmény: .Oo==O==oO. (131260)
w.lacika Creative Commons License 2014.03.18 0 0 131304

skoda oct.  1,9 pd  2005' 4x4

 

motorkódot sajnos nem tudok..

ventillátor csatlakozó bekötése autó oldali ...

 

http://indafoto.hu/wlacika/image/20702695-39f33606/

Előzmény: novothauto (131303)
novothauto Creative Commons License 2014.03.18 0 0 131303

Szia!

 

Mihez?

 

 

Előzmény: w.lacika (131302)
w.lacika Creative Commons License 2014.03.18 0 0 131302

esetleg valakinek nincs kapcsolási rajza ehez?

Előzmény: w.lacika (131285)
novothauto Creative Commons License 2014.03.18 0 0 131301

 

Most van egy ugyanilyenem ugyanezzel a motorral, csak Saabban.

 

 

Előzmény: diagnet (131300)
diagnet Creative Commons License 2014.03.18 0 0 131300

Pontosabban úgy történt, hogy feldugtam a vezérlőt még a -5 fokban, egyet tekert-pöffent teljesen lemerült.

Akkor még érezhetően volt kompresszió. Utána bikázva már úgy tekert mint ha szakadt lenne a lánc.

Kb. fél órán át tekertették...

Otthagytam, 1 hét múlva hívtak ,hogy elindult,de füstöl.

 

Egyenként lekapcsoltam a porlasztókat, a 2-4 leállása után mégjobban füstöl és alig indul be utána a henger.

 

Ok, mérünk kompressziót, köszi!

Előzmény: 409 (131297)
omada Creative Commons License 2014.03.18 0 0 131299

Van egy Beta 1500-as csapágylehúzóm és egy ugyan kinézetű Licota. 

Képen vagy messzebbről nézve valóban ugyanolyanok, viszont a bétának igényesebb a kidolgozása.  Ettől függetlenül eltudom képzelni, hogy egy helyen készülnek csak a szebben sikerült darabokra azt írják hogy beta. 
Anyagminőségben nemtudom hogy van e valami eltérés.

Előzmény: Kawabiker (131270)
cam aro Creative Commons License 2014.03.18 0 0 131298

carmanscan van. 

 

szomszed gyerek megoldotta. 

lehuzta no.1-es injektort. es eltunt a kopogas, fust. 

nem ertem.. de mar mindegy. 

--------------

 

attol hogy hidrokbol lefolyik az olaj,. kompresszio nem tunik el. 

honda, bmw viszont veszti ha gyurukrol  -par het - lefolyik az olaj.  

merciben meg nem lattam ilyet.. de ettol persze lehet. 

...bar a te fustod inkabb mintha levego hianyos lenne.  

 

szerintem nem sok az a befecsi mennyiseg. 

Előzmény: diagnet (131293)
409 Creative Commons License 2014.03.18 0 0 131297

"4 hónapot állt mire kapott újat."

 

Itt lehet a kutya elhantolva, ha közben nem forgatták át a motort többször is. A leürült hidróktól simán el kell indulnia, hiszen az új (üres) hidrókkal is beindulnak a motorok.

Ha álltában bejutott egy, vagy több hengerbe a légnedvesség, akkor megrozsdásodhat az adott henger, majd ez a rozsda indításkor megeszi a gyűrűket.

A dolog szétszedve sem látványos, de ezeknek az extrém alacsony kompresszióviszonyú dieseleknek ennyi elég. Itt van szétdöntve egy VM motor, szintén állt néhány hónapot. 3 hengerben ~22bar, a negyedikben ~16bar a végnyomás. Hidegen nehezen indul, kihagyogat, füstöl, büdös.

 

Szétszedve ennyi látszik:

 

Előzmény: diagnet (131293)
409 Creative Commons License 2014.03.18 0 0 131296

Rossz lóra tettél velem. Nekünk gyakorlatilag nincsenek ilyen univerzális lehúzóink, és szükségét sem érzem túlzottan. Amik voltak, azokkal sem mentünk sokra. Vagy pont nem fért oda, vagy nem érte át, nem fért be a szükséges helyre a körme....... inkább gyártok szerszámot/lehúzót oda ahová nagyon kell.

Előzmény: Kawabiker (131292)
mica-r Creative Commons License 2014.03.18 0 0 131295

Üzemanyagrendszer ok?

Előzmény: diagnet (131293)
Liviati Creative Commons License 2014.03.18 0 0 131294

Peugeot 106 gyújtáskapcsoló levételnek van valami titka? Minden rögzítő csavart kivettünk, de nem csúszik ki. Vagy alul a két pöcköt kéne benyomni? Az egyik még csak bemegy, de a hátsó szinte csak 1-2 mm-t mozdul.

diagnet Creative Commons License 2014.03.18 0 0 131293

Szerintem kölcsönözz hozzá való diagot. GDI vagy carmanscan. Mert ez a MIL request low bullshit félrevezet.

Ugyanilyen fórumokról származó fogalmatlanságokkal van tele a net.

EDC16-nak nem lehet ilyen meghibásodása, hogy 2000rpm-ig jó, utána meg nem...

 

 

Közben erre valami tipp?

http://youtu.be/bhROX-p21jk

MY2007 sprinter 3.0 V6  CDI4.

Motorvezérlő leégett. 4 hónapot állt mire kapott újat. Utána nem volt kompresszió,mert állítólag lefolyt az olaj a hidrókból.

Valahogy elindították és most ilyen 1 perc alapjárat után.

5-6mg/s sok lehet?

 

Előzmény: cam aro (131283)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!