Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.05 0 0 130981

ÜDV !

 

Nem tudja valaki, hogy a VW SSP könyveket hivatalosan hol kinél lehet megvenni? hogy lehet hozzáférni? legálisan ?

Köszönöm ! 522 es 521 es kellene.. meg az újabbak !

etniez Creative Commons License 2014.03.04 0 0 130980

Ha nem akar rá költeni, akkor járjon busszal, biciklivel vagy gyalog.

Okoskodás helyett....

Előzmény: Lajad (130972)
robika1 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 130979

Szia
Immo hiba nincs.Motorvezérlőt kivettem,elküldtem ellenőrzésre.Holnap megtudjuk hibás e.
21W-os izzóval Ecu csatinál megterhelve mindegyik befecskendező OK.
Ma feltöltöttük az akkut(tegnap bikáról inditottunk),minden tökéletes,hibakód nincs.Beálltunk a műhelybe ,ott volt vagy másfél órát a melegen(20C) ,újra  befecskendező áramkör hiba.Szkóp nem mutat jelet ,gondolom mert le van tiltva a befecskendezés.

Dorka 57 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 130978

Nálam ez úgy működik, hogy jelen állapotban bontó/roncstelep, vagy megcsináljuk és műszaki.

Teljesen mindegy kinek az autója.

 

És nem érdekel ki mit mond a hátam mögött.

Nem akarok a rácsosban kikötni senki autója miatt.

Előzmény: Lajad (130974)
mica-r Creative Commons License 2014.03.04 0 0 130977

Teljesen jó.

 Nem úgy írják hogy Héliksz?

:D

Előzmény: hyuing (130976)
hyuing Creative Commons License 2014.03.04 0 0 130976

Nekem tetszik:-)

hyuing Creative Commons License 2014.03.04 0 0 130975

Ügyfél hozta!

Lajad Creative Commons License 2014.03.04 0 0 130974

Azért mert az fizetős.  :)

 

Amúgy tudok én is csak nem azon a környéken(300Km-mel távolabb)

Különben meg nyílt titok, hogy Magyarországon az autók egy része úgy megy át műszakin, hogy eltekintenek bizonyos hiányosságoktól, átalakításoktól ez a nagy magyar valóság, sajnos. Én sem díjazom, de most vegyek alkatrészt a saját pénzemen más autójához(rokon és nem tudom meggyőzni, hogy inkább szedjük rendbe jobb lesz az).

 

Előzmény: Ötzi tesó (130973)
Ötzi tesó Creative Commons License 2014.03.04 0 0 130973

miert nem adsz fel rogton egy hirdetest az orszagos napilapokba?

Lajad Creative Commons License 2014.03.04 0 0 130972

Üdv.

 

 

Korrodált és apróbb hiányosságokal küzdő 3-as golfra műszakit Sopron környékén?

Tud valaki egy okos vizsgáztató helyet?

Tulaj már nem akar költeni rá fékek,lengéscsillapitók,futómű rendben.

 

E-mailom publikus.

Quattroman Creative Commons License 2014.03.04 0 0 130971

eldugult a kartergáz lecsapató. Akkor szokott meghalni a turbo, mert nem kap rendes olajzást.

 

de kap. csak olyankor nem tud "kiesni" az olaj a visszafolyón ezért az olajnyomás átmegy a tömszelencéin a kipuba-kompresszor oldalra

érdekes módon ilyenkor nem feltétlen halott a turbó, ha megszünteted a dugulást helyreáll a rend...

Előzmény: diagnet (130963)
cam aro Creative Commons License 2014.03.03 0 0 130970

ecu oldali pineken keresztul terheld meg injektorokat.

mittomen 21w-s izzoval.

szkop jobb. de vagy megfogod  egy csatornalval tiltas elott a jelet... vagy nem. 

varjal.. tipp. 

/ ha van / a kozos pozitivon kezdj aramot merni. igy latod osszes injektort egy csatornan. 

referencia ugyan nincs de legalabb latod otte a grebasz.

Előzmény: robika1 (130939)
Tihi82 Creative Commons License 2014.03.03 0 0 130969

De abban lehet valami,hogy nem jo,ha a kitekert kupakot lelovi?Nekem nem mozgatja alapjaraton a kupakot,de ahogy megnyitom mintha valami szusszanast hallottam volna, de reg volt,majd holnap megnezem..en minden masodik olajcserekor csereltetem azt a kartergaz szurot,de valamit hallottam,hogy van mar valami szuro nelkuli is,amit  aztan nem kell tobbet cserelni...

Előzmény: 409 (130966)
cam aro Creative Commons License 2014.03.03 0 0 130968

1001 motor van bennuk.

egr lehet jo. de csatornak ?

jo egr-el lejebb megy a legtomeg. ( ami szerintem magas )

Előzmény: CAN BUS (130956)
409 Creative Commons License 2014.03.03 0 0 130967

Arra nem emlékszem, hogy stop is van-e odaírva, de a közepén lévő kerek piros lámpa villogása azt jelenti, hogy a kulcs/immo nincs "szinkronban" a motorvezérlővel. Ez élőadatban is látható. Mármint, hogy elfogadta a kulcsot, vagy sem.

Előzmény: robika1 (130950)
409 Creative Commons License 2014.03.03 0 0 130966

"ha jol emlekszem,az a jo ha a kupak nem ugral hanem mozdulatlan jaro motornal,tehat inkabb vakum legyen mint nyomas."

 

 Dieselnél nincs mitől vákuumnak lennie.

Előzmény: Tihi82 (130962)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2014.03.03 0 0 130965

az újakban nincs olyan lecsapató, ami eldugulhatna, nem szűrős, csak egy olyan járat, ahol többször megtörik az áramlás és a falon válik le az olaj.

Előzmény: diagnet (130963)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2014.03.03 0 0 130964

helyre kéne hozni a geometriát, ezen kívül a külső csuklóban NEM lóghat hosszában a féltengely.

 

Előzmény: Kisfiatal (130934)
diagnet Creative Commons License 2014.03.03 0 0 130963

Ha lenyomja a kupakot akkor eldugult a kartergáz lecsapató. Akkor szokott meghalni a turbo, mert nem kap rendes olajzást.

Az tiszta sor, hogy a folyadékok, gázok tágulása nyomásnövekedéssel jár, csak azon lepődtem meg, hogy ennyi látható gőzzel/füsttel párosul.

Benzines szívó motorokat ennyi kartergázzal már generálra küldök.

Előzmény: Tihi82 (130962)
Tihi82 Creative Commons License 2014.03.03 0 0 130962

Nekem E 60 35d is fustol(50k km).Annak idejen en is egy parnak kinyitottam a kupakjat es mind fustol+itteni szervizben is azt mondtak,hogy ezek ilyenek..Annyit mondtak ha jol emlekszem,az a jo ha a kupak nem ugral hanem mozdulatlan jaro motornal,tehat inkabb vakum legyen mint nyomas..(lehet,hogy ez suket duma nem tudom..)

Ez is fustol pedig vadi uj:

 

http://www.youtube.com/watch?list=FL1j9rxFqmYY4-10Y3NDfrYg&v=onTDNRSp2hw&feature=player_detailpage

Előzmény: diagnet (130961)
diagnet Creative Commons License 2014.03.03 0 0 130961

Igazad lesz.

Letekertem ma pár hasonló motornak (20d, 30d) az olajbeöntőjét és 2x ennyire dőlt a füst.

Beszéltem bmw szervizzel és azt mondták, hogy az újak is füstölnek. Főleg amíg friss az olaj. Örüljek amíg nem a kipuffogón füstöl...

 

Továbbá kiderült, hogy a füstölésnek nincs köze a problémámhoz.

Egy másik, a tesztet hibátlanul teljesítő motorról átraktam a légtömegmérőt és EGR-t. Semmi változás.

Előzmény: cam aro (130935)
CAN BUS Creative Commons License 2014.03.03 0 0 130960

Azt még nem tudom,isuzu motor vp30 vagy 44 adagolóval.

Álló motornál nem mutatott légnyelést.

Csak nincs viszonyításom még mennyi ennek a motornak a légnyelése alapjáraton..

Előzmény: novothauto (130959)
novothauto Creative Commons License 2014.03.03 0 0 130959

Frekvenciás légtömegmérő?

Előzmény: CAN BUS (130956)
robika1 Creative Commons License 2014.03.03 0 0 130958

Ok,rendben.

Előzmény: novothauto (130954)
CAN BUS Creative Commons License 2014.03.03 0 0 130957

Hello G astrán kipuf tengelyt átraktuk egy foggal és szívócsőnyomás 480-ról lement 350re.

   Egyből más lett a leányzó járása :D

Előzmény: novothauto (130955)
CAN BUS Creative Commons License 2014.03.03 0 0 130956

Űdv mindenkinek lenne egy kérdésem.

 

Adott egy Vectra B.

 

P0400 Kipufogógáz visszavezetés eltérés hibakódot , és egy fékpedál kapcsoló hibakódot dobál.

 

EGr zár rendesen, tulaj szerint 10 litert fogyasz,kis fordulaton lomha.

 

Légtömeg 500mg (stoke   ,vagy /h) fölött van alapjáraton. Nem lehet hogy ez sok, és ezért dobál egr hibát.

 

Ha valaki találkozott már ezzel írjon.További méréseket 1 hét múlva végzek:

novothauto Creative Commons License 2014.03.03 0 0 130955

lépet=Képet

Előzmény: novothauto (130954)
novothauto Creative Commons License 2014.03.03 0 0 130954

Mérd meg és töltsd föl a képet. De a szarnál látni fogod a különbséget.

Most nincs időm lépet kukázni, rakok össze egy fost.

 

 

Előzmény: robika1 (130949)
karcsi20 Creative Commons License 2014.03.03 0 0 130953

Nem vettem észre összefüggést a fékezés és a húzás között.

Előzmény: Quattroman (130944)
buyer2 Creative Commons License 2014.03.03 0 0 130952

ja igen, S8-as audiról van szó.

Előzmény: buyer2 (130951)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!