Szia Immo hiba nincs.Motorvezérlőt kivettem,elküldtem ellenőrzésre.Holnap megtudjuk hibás e. 21W-os izzóval Ecu csatinál megterhelve mindegyik befecskendező OK. Ma feltöltöttük az akkut(tegnap bikáról inditottunk),minden tökéletes,hibakód nincs.Beálltunk a műhelybe ,ott volt vagy másfél órát a melegen(20C) ,újra befecskendező áramkör hiba.Szkóp nem mutat jelet ,gondolom mert le van tiltva a befecskendezés.
Amúgy tudok én is csak nem azon a környéken(300Km-mel távolabb)
Különben meg nyílt titok, hogy Magyarországon az autók egy része úgy megy át műszakin, hogy eltekintenek bizonyos hiányosságoktól, átalakításoktól ez a nagy magyar valóság, sajnos. Én sem díjazom, de most vegyek alkatrészt a saját pénzemen más autójához(rokon és nem tudom meggyőzni, hogy inkább szedjük rendbe jobb lesz az).
Arra nem emlékszem, hogy stop is van-e odaírva, de a közepén lévő kerek piros lámpa villogása azt jelenti, hogy a kulcs/immo nincs "szinkronban" a motorvezérlővel. Ez élőadatban is látható. Mármint, hogy elfogadta a kulcsot, vagy sem.
Nekem E 60 35d is fustol(50k km).Annak idejen en is egy parnak kinyitottam a kupakjat es mind fustol+itteni szervizben is azt mondtak,hogy ezek ilyenek..Annyit mondtak ha jol emlekszem,az a jo ha a kupak nem ugral hanem mozdulatlan jaro motornal,tehat inkabb vakum legyen mint nyomas..(lehet,hogy ez suket duma nem tudom..)