tegnap elosztót cseréltünk, pöccre indult, húzott mint a rakéta.
Ma reggel beültem pöccre indult, elmentem vele 1 km-t leálltam, melóztam, este beültem indítózom megint traktor hang, mintha 30 éves ikarusban utaznék, semmi húzóerő, 500-ra leesett a fordulat piroslámpánál.
Gyertyák cserélve lettek nyáron, mi a túró lehet ez vele? Mindig csak hidegben csinálja ezt, 3 szerelő látta egyse tud rá magyarázatot.
Másfélszeres erővel dolgozott a versenyautóm kuplungszerkezete szintertárcsával jópár évig. Szerintem nem kell hozzányúlni egy aránylag tinédzserkorú kiemelőhöz...
Ha fáradt a kuplung akkor úgyis szét kell kapni, meg kicserélni a cuccokat. Az új szerkezet meg nem lesz úgy bekeményedve jó sokáig, hogy szétnyomja a kiemelőt.
nos lelégtelnitettem (legalabbis megprobaltuk) haver pumpalta a pedalt es meg neztem a csövet. A csöben buborekmentes tiszta fekfolydek jött.
A valtas pont ugyanolyan mint elötte. (ja es megneztem. az osszes fokozatot nehezen veszi, tehat ez kupplungra utal)
==> jol legtelenitettuk, vagy vhogy mashogy kene?
"kuplung kiemelővillája és elszokot repedni,hajlani valamikor el is törik, utána nem nagyon egyszerű kapcsolni a fokozatokat.Tuningnál megszoktuk erősiteni ezt is."
van esetleg keped egy ilyen megerositett kiemelovillarol?
nem azert mert nem ad/ok/unk, hanem mert az kapcsrajzok koronkent mind mind kulon oldal, raadasul valami buzi copysafe megjelenitesben. vagy az abrat latod, vagy a leirasat..
na most azt becopyzni ugyan nem lehetetlen.. .de nem is kis munka.
Talán nem szokványos a kérdés / kérés, de nagy segítség lenne egy villamos kapcsolási rajz ehhez a 112 CDI 2002-es Vito-hoz.
Mivel tudom, hogy ezek súlyos pénzbe kerülnek, természetesen nem kérem ingyen.
Már vettem CD-t, de elég kevés van benne, ami használható.
( hurrogjatok le, hogy itt ilyet nem lehet, akkor elnézést kérek, de akkor mi a megoldás? Nem kereskedelmi céllal kellene, csak SK felhasználásra. Nektek utalnék előre is természetesen)
Pl, a relék kiosztásánál nagyon zavar, hogy nem tudom, mi van az ülésem alatt.
Pedig nem megy a hátsó ablak fűtés, viszont állandóan fűt(ött) a tükröm, míg barkácsban meg nem szakítottam egy kapcsolóval, stb...
ezért nem megyünk NKH bázisra, erre vannak a kis vizsgáztatók, igaz ott van egy magasabb díj de nincs bukó, elmondják mi a hiba csináld meg, gyere vissza, levizsgázott, fizess...
Képek a tavalyi papirokról. 35 százalék volt nem 30.
A B. Tengelyes készült első hó 10. A tengelyes első hó 17. Ekkor volt a műszaki, előző előműszaki. Furcsa, h először 35. Majd vizsgakor 68 százalék. Talán a guminyomás?
Egyáltalán mik az A. Illetve Btengely? Papirom csak ez a kettő van.
http://kepfeltoltes.hu/131217/IMG_20131217_192949_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/131217/IMG_20131217_192922_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Mennyi idővel érdemes műszaki lejárata elött előmüszakira vinni egy autót, hogy ne jöjjön elő addig
valami, de legyen idő megcsinálni amit
kell? Első indexbúrán van egy másfél
centis repedés azzal átengedik? Két éve már egyik hátsó teleszkópom 30százalékos volt azóta 20000km.t ment, gondolom már az is cserés?