Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

barbon1 Creative Commons License 2013.12.15 0 0 128416

Attól függően,hogy hány légzsákos a biztonsági öveknél és a műszerfal közepe környékén találsz csatikat.

Előzmény: suzuki samuraj (128414)
barbon1 Creative Commons License 2013.12.15 0 0 128415

Valami közelítő  adatot adhattál volna. A régebbieknél a fékpedál környékén van (2003-ig).

A fiatalabbaknál elől középen a műszerfalban találod.

Előzmény: dubel (128413)
suzuki samuraj Creative Commons License 2013.12.15 0 0 128414

Sziasztok

 

Segitségre lenne szükségem . N16 -os nissan almerán minden elözmény nélkül elkezdett villogni a légzsák control lámpa .Kérdésem az lenne hogy hol keresek csatlakozokat légzsákkal kapcsolatban , hátha kontakt hibával megusznám .Minden tanácsot megköszönék a témával kapcsolatban .

dubel Creative Commons License 2013.12.15 0 0 128413

Sziasztok,

megtudja valaki mondani,hogy 2005-ös Audi A3-nál hol keressem a légzsák indító elektronikát?

köszönöm

Paco155 Creative Commons License 2013.12.15 0 0 128412

Nos, én cserélném. Már csak azért is mert innen nézve az a jelenlegi 19,4 is kétséges.

Előzmény: no_holy_shit (128399)
Lajad Creative Commons License 2013.12.15 0 0 128411

Légteleniteni nem ártana a kuplungmunkahengert, ha nem emel ki a kuplung akkor is recseg a váltó, ja még annyit hogy ezeknek viszonylag gyenge a kuplung kiemelővillája és elszokot repedni,hajlani valamikor el is törik, utána nem nagyon egyszerű kapcsolni a fokozatokat.Tuningnál megszoktuk erősiteni ezt is.

Ez baromi jó autó tipus, stabil a váltója is szerintem nem lesz vele gond ha mégis kb. egy hónapja cseréltem egy váltót 35-be került. nemtúl vészes az ára.(nem volt baja, csak rövid volt egy széttuningolt motorhoz)

Előzmény: C20NE (128406)
Quattroman Creative Commons License 2013.12.15 0 0 128410

ezek a villanyos dolgok ilyenek. füsttel működnek és ha az kijön belőlük akkor végük....

Előzmény: Törölt nick (128409)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.15 0 0 128409

MA nagyon furcsat csinalt a wartburg 1.3 elöször alapjaraton jelezte hogy nincs töltes gazadasra elaludt a lampa de ha nem nyomtam neki utana mindig kigyulladt,felnyitottam a motorhazat meregettem töltes fordulaton volt alapjaraton nem,de sajna közben elkezdett a generator füstölni is es gyorsan leallitottam.Szerintetek a generator ment tönkre vagy valami mas?A generator még meresem szerint tölt hiaba föstöl!

mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2013.12.15 0 0 128408

Ez a kulcsos sztori pedig létezett,mert a TV-be is volt

 

jaaaa, ha a tévében volt, úgy más.

 

egyszer láttam a tévében egy szupermen nevű csávót, az meg kívül hordta az alsógatyáját és tudott repülni.

Előzmény: kolcsar (128331)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2013.12.15 0 0 128407

a petiről vagy két éve gyakorlatilag semmit nem tudok.

viszonylag biztosra mondom, hogy nincsenek közös ügyfeleink, az viszont egészen biztos, hogy ezt ők nem próbálták kinyitni.

nem szarozom le csípőből, csak azt írom, ami megtörtént.

lehet, hogy csak szerencsénk volt, minden esetre figyelmesen megnézve az autó elejét és megfelelő energiákat belefektetve roncsolásmeentesen kinyitottuk az autót, onnan meg már tökmindegy, miféle védelmet építettek bele, mert azt átléptük.

nyilván nem mindegyik beszerelést tudtuk volna úgymond feltörni, a konkrét autót viszont igen.

Előzmény: novothauto (128304)
C20NE Creative Commons License 2013.12.15 0 0 128406

Kár vele bajlódni, ki kell cserélni!

Előzmény: no_holy_shit (128399)
no_holy_shit Creative Commons License 2013.12.15 0 0 128405

egyik hatso fekmunkahenger elfosta magat.(es volt, hogy nem volt fekfolyadek a tartalyban*)

hatul a kettot lecsereltem, körben legtelenitettem es folyadekot csereltem, mivel a motorolaj kevesbe volt fekete. kupplungmunkahengernel se nem legtelenitettem, se nem csereltem.

 

talan nem artana:-) atpumpalom, meg lelegtelenitem.

 

*igy lassan összerakom (mint azt hogy miert nalam tört rögtön el a turbo tengelye :-P)

 

Előzmény: Lajad (128401)
no_holy_shit Creative Commons License 2013.12.15 0 0 128404

"Milyenautód van??"

 

miutan 56x-ra kiakadtam, hogy mindenki csak kerdez, de max a kocsi szinet es markajat irja be, vetette fel vki a fejlecbe:

"„Kérdezés előtt kérjük megadni az autó típusát, évjáratát és a motorkódot. Néha a színe is számít...:)”"

 

(de persze ez ram nem vonatkozik :-PPP)

Előzmény: Lajad (128402)
no_holy_shit Creative Commons License 2013.12.15 0 0 128403

G3 tdi 90 le (tehat 2tomegu nelkul, hidros kupplunggal)

 

245ekm van benne es szerintem gyari a kupplung, mert 135ekm-tol megvannak a szamlak (elozo tulaj odaadta) es nem lattam kupplungcseret. (de meg nezem megegyszer).

 

megfigyelem, de vhogy a bowdenes kupplunggal a nem teljesen szetvalaszto kupplungra es abbol adodo nehez 1-sre maskepp emlekszem 

Előzmény: Lajad (128402)
Lajad Creative Commons License 2013.12.15 0 0 128402

Milyenautód van??

Előzmény: no_holy_shit (128400)
Lajad Creative Commons License 2013.12.15 0 0 128401

Nem kuplong bajos? Levegös vagy bowden esetleg kuplungtárcsa????Akkor is recseghet a váltó.

 

Előzmény: no_holy_shit (128400)
no_holy_shit Creative Commons License 2013.12.15 0 0 128400

nekem egyesnek a szinkronja szar (nehezen veszi, ill. recseg ha megis betolom gyorsan). olajszint picivel az ellenorzo csavar alatt.

 

olajcsere ezt megoldhatja? vagy inkabb uj(abb) valto?

 

(kulonben teljesen jo a kocsi :-P )

 

ui.: kipuff (azaz csö) mar van a kocsi alatt (meg uj GO szuro, es szijak)

Előzmény: Lajad (128398)
no_holy_shit Creative Commons License 2013.12.15 0 0 128399

igen, üt. a 2 tarcsarol (ill. a huto bordak kozul) egy jol megrakott szemeteslapatnyi rozsdat termeltem le)

 

az egyik egy szakaszon krateresre  rohadt (valszin ott ahol a fekbetet volt amikor allt az auto(?)). a masik oldalan van egymas mellett 2 krater. az agyhoz kozeli savban szinten rozsdas es nem fog betet.

 

most igy rozsda lekapalasa es ledrotkorongozasa utan kisebb a halalfelelmem (lenyegesen kevesbe üt)), de szerintem mindenki mas vhogy :-) megallna, felgyujtana a kocsit es elrohanna messzire :-P

 

(de az emlitett okbol ha nem kene, akkor nem most vennek uj tarcsat)

Előzmény: C20NE (128392)
Lajad Creative Commons License 2013.12.15 0 0 128398

Vw váltok nagyon érzékenyek az olajszintre ha nem kap elég kenést az ötdikfokozat+ a műanyag kosaras csapágy  akkor ott a baj.

Egy olajcsere mindenképen ajánlott.

Találkoztam már olyannal hogy nem a megfelelő minőségű olajjal töltöttek után és ez miatt ragadt,nehézkes volt ,de ezt föleg hidegen csinálta.

 

Előzmény: bautest (128393)
no_holy_shit Creative Commons License 2013.12.15 0 0 128397

mindegy hogy szervizbe viszed vagy magad csinalod. elso korben toltsetek bele olajat...

(ill. leeresztenem ami benne van es megneznem hogy van-e benne tormelek/reszelek)

 

aztan utanna meg mindig lehet uj valto utan nezni... (ill. ha ettol megjavul akkor ezt letomiteni)

Előzmény: bautest (128393)
Quattroman Creative Commons License 2013.12.15 0 0 128396

igen, és miután leszabályozta a drehus pont azon a méreten lesz mikor el kell dobni (18mm)

Előzmény: no_holy_shit (128388)
Lajad Creative Commons License 2013.12.15 0 0 128395

Szia!

Szabályzás előtt kikell mérni órával mekkorát üt, ha nincs nagy baja akkor csak pár századot v. tizedet szednek leróla, ha nagyobb a baja(sokkat kel leszedni) akkor elkell dönteni hogy érdemes-e még megszabályoztatni, benne lesz-e még a biztonságos türésértékbe.

Amúgy én minden betétcserénél szabályoztatom a tárcsákat mert a tárcsa felülete általába mindig hullámos kicsit, az új  betétfelülete egyenes, na már most a hullámostárcsánál az egyenesbetét csak a hullámok tetejéhez érhozzá ammig be nem kopik itt fékezéskor hatalmas hű keletkezik beedződik a tárcsa bizonyos pontokon+megég a betét, romlik a fékhatás ,a tárcsa és a betét további futásteljesitménye 30-40%-kal is lecsökkenhet.

Erre egy versenyautókat is fejlesztő javító autómérnők ismerösöm hívta fel a figyelmem kb.15 évvel ez előtt.

Előzmény: no_holy_shit (128391)
mica-r Creative Commons License 2013.12.15 0 0 128394

Valamennyire biztosan károsodott a váltó

Előzmény: bautest (128393)
bautest Creative Commons License 2013.12.15 0 0 128393

Sziasztok!

 

A gondom a következő: adott egy Seat Leon (1.6 16V, 2004-es régi kasztnis), tegnap délután óta kidobálja üresbe sebességből menet közben, ha ötödikben megyek, de a többi sebességet is hangosabban és nehezebben veszi a gépezet.

Előzmény annyi volt, hogy egy bő fél éve volt szervízen (csak sima olajcsere és műszaki vizsga) és akkor mondták nekem, hogy a váltóban kevesebb az olaj, azt utántöltötték. Azóta is folyamatosan látok olajfoltokat a kocsi alatt, amit sajnos elhanyagoltam, hogy "majd elviszem szervízbe".

A kérdés, hogy váltóolaj utántöltéssel megoldódhat-e a fenti probléma, vagy itt már komolyabb dolog lesz a háttérben vigyem szervízbe és ne is akarjam magamnak megoldani?

C20NE Creative Commons License 2013.12.15 0 0 128392
Miért akarod szabályozni? Üt?
Előzmény: no_holy_shit (128388)
no_holy_shit Creative Commons License 2013.12.15 0 0 128391

szerintem igen, de nem tudom, hoyg megeri-e

(es mint mindenki en sem mondom el az egesz sztorit: helyenkent bele van rohadva...)

 

[meg epp most koltottem eleget a kocsira (tudom nem feken sporolunk) es] ha tarcsat kell venni lehet hogy akkor felraknek 280-s feket, de ahhoz nyerget kell cserelni (még nincs), meg 15-s kerekek kellenek ==> össze kell valogatnom vmit ()

 

Előzmény: Paco155 (128389)
xmbela Creative Commons License 2013.12.15 0 0 128390

Most még csak a szíjtárcsa csapágya van tönkre, de ha sokáig vársz a cserével, akkor hazavághatja a tekercset is.

Előzmény: Mars Polaris (128381)
Paco155 Creative Commons License 2013.12.15 0 0 128389

Szerinted? :)

Előzmény: no_holy_shit (128388)
no_holy_shit Creative Commons License 2013.12.15 0 0 128388

19,4mm-s belso hutött tarcsat lehet meg szabalyozni? (uj: 20mm; min:18mm)

zénó75 Creative Commons License 2013.12.15 0 0 128387

esetleg egy gyűrű ,dugó csere?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!