Konkrétan olyan esetet, ahol bármilyen ügy is lett abból, hogy a tulaj a bevásárló központnál/garázsba állásnál, egyéb parkolás közben letört a tükör és hopp ott volt a kulcs. Senki nem tudott még ilyet felhozni, ami nem harmad-negyed-sokad kézből lenne. Rendőrségi jegyzőkönyv meg nem készült, vagy nagyon titokba csinálták, sokan és sokfelé nyomoztak ezen legenda után. Soha, senki nem tudta megmagyarázni, hogy a kulcs átadás ezen módjában mi lenne a praktikum.
Ilyen sztorim nekem is lenne, de ez egyik sem szorosan kapcsolódó, szvsz...
Egy autókölcsönzönél voltam garázsmester,márka kereskedöktöl volt nálunk autók, fél évig,én vittem vissza kocsit a kereskedöhöz,volt benne 63-ezer kilóméter,egy hét mulva mentem vitem szervizre másik autót,az elözö kivolt rakva,ráirva próba autó szalon autó, az órába volt 1800km-er.
VIII-ker Kulih Gyula tér mögött volt Alfa szerviz,ez a 90-es évekbe volt csak ott találtunk alkatrészt ami kelett,bent vártam,hogy a raktárbol kihozzák.Ügyfél behozta az egy éves Alfát,beszélt a munkafelvevövel,mondta neki egy hétre elutazik külföldre adig ott hagyja nézék át,ha valamit találnak csinálják meg.Még kise ment az ajtón a munkafelvevö telefonált valakinek,hozhatod a kocsidat,meghozták a donort.Ebböl mire gondolsz??:))
Ha már angol, akkor: No offense - de te érdekes környezetben élhetsz ... Tudod, egyik autós cég ügyfelem volt, és közvetlenül 'az orrom előtt' zajlott az alábbi eset: vadonatúj autót a szalon sorompókkal, őrökkel lezárt udvarán előkészítettek átadásra - majd nagy riadalom - az autót átvette valaki, aki nem ragaszkodott a hivatalos procedúrához :) Természetesen a sorompókkal, őrökkel védett udvarról vitte el a kocsit. Kérdés: ki lehetett a közreműködő ? UL ? Hát nem.
milyen ilyen autója? amiből kipottyant a kulcs? vagy akinek ilyent adtak el annak elmondták hogy nyúlták le? elmondanád mire gondolsz?
no akkor mondok hirtelen kettőt,
sógorom W211 220 CDI-ét tizenévvel ezelőtt úgy vitték el, egy hónappal a megvétele után, hogy hazament, megállt a ház előtt, és mire benyitott a fürdőszobába már hallotta hogy indul és elhajt.
egy ismerős beadta a C...C..-ba az autóját (szintén csillagos) bizományba és mikor pár hét múlva ment érdeklődni, a gép épp a műhelyben állt szétszedett ajtókkal, műszerfallal....
Még senki nem tudott előállni élő emberrel, akinek ilyen autója lett volna vagy látott volna ilyen jegyzőkönyvet. Mindenki a szerelőjétóől/szomszédjától/haverjától hallotta....
A mostani autóm Pajzs védelemmel volt az előző tulajnál. Át kellett tenni a következő kocsijába, kijöttek a Pajzsos szakik, mert ugye csak Ők tudják átrakni...
Utánuk csak zárat, zárnyitót, egy-két belső műanyagot kellett vennem...
"Azért a Pajzsot csípőből leszarozni merész dolog szerintem."
Azt nem tudom, hogy mennyire jó, vagy sem, de hogy azoknál sem százas valaki az biztos. :-//
Mi fenének rakják fel a géptető nyitás nehezítőt beletörős fejű csavarokkal, amikor a csavarokhoz csak nyitott géptetőnél férni hozzá???? Qva jó, amikor olyan autóba rakják be így, aminek sűrűn le kell bontani az elejét a javításokhoz. Persze hozzájuk hiába viszed, hogy vegyék ki, elhajtanak villám gyorsan.
Akkor ezt "belső" munkatárs intézte ... Hasonlóan, mint amikor a szervizből kitolató Merci tükre letört, és kipottyant belőle egy indítókulcs, ami nem a szomszéd autójához volt jó ...
Lenne egy olyan problémám, hogy az autó leállításakor álltalában be remeg! Viszont nem minden leállításnál csinálja, és második fokozatban kb 2000 rpm körül néha rángat az autó, más fokozatoknál is tapasztalható kisebb mértékben! Csörgő vagy kappanó hangot nem hallok se leállítás se indítás se menet közben, tehát nem a kettőstömegű lendkerékre gyanakszom! Esetleg lehetséges a motortartó illetve váltótartó bakok cseréje, vagy más a gond?
Válaszokat előre is köszönöm! ( Nissan x-trail, 2.0 dci)
Csípőből nem is szabad, de amelyik biztonságtechnikai cég lopás Cascot ajánl a terméke mellé és villanyszerelő dobozba szerel a mai napig, annyiért amennyi, hát zóval, nem egyértelműen best buy.
Négy ével ezelött szerelték neki be a Defend Lock váltózárat,meg a GPS-es nyomkövetös rendszert.Az SMS értesitö,blokolót egy elektromérnök barátjával csinálták bele,és a távirányitós zárást-nyitást is úgy oldoták meg elöbb kulcsal bekelett zárni az ajtót aztán élesiteni a kütyüvel,nyitás meg úgy volt elöbb nyomni a kütyüt adig kelett nyomva tartani amig kulcsal kinem nyitota.Ezt azért csinálták mert valahol halloták,vagy olvasták lehet blokolni a zárást,ugyan úgy csipog villog mintha bezárta volna csak az ajtókat mégse zárta be,ezt akarták kiküszöbölni.A másik dolog meg anyira érzékeny volt a mozgás érzékelö,ha csak neki támaszkodtam már vijogott.
Olyan kérdésem lenne a tisztelt Szakikhoz, hogy Skoda Octavia 1.6 BFQ(2006-os) motoros kocsiban megtaláltal a MAF szenzort, de nem tudom, hogy van-e benne MAP? Ha van akkor azt merre találom? Ki szeretném tisztítani, ha már a fojtószelep suvickolom!
Lassú gurulással próbáltam ki - motor leállt a gyújtás levételekor, kézifék behúzása következett. Lehet, hogy van sebességhatár, pl. 10 km/h, ami felett nem így dolgozik.
"A C4 Grand Picasso elektromos kézifékje a gyújtás levételére beránt"
Félreértesz, szó sincs gyújtáslevételről, csak a hasonlat miatt írtam, hogy úgy áll le a motor, de minden más bekapcsolva marad. Szerintem menetközben egyébként sem rántaná be a rögzítőféket.
Ez rendben van, hogy mit ne. Akkor mi is a javaslat ? Pl. a FAP differenciál nyomás mjeladóját meghekkelni, és totál telítettséget kamuzni ? Vagy a CAN BUS-ra rátelepedve valami oltári katasztrófa kódot beküldeni ?
Főrelét ne szakítsatok meg semilyen autónál, mert drága lesz.
A gyújtás levétel után a motorvezérlő még pár mp-ig életben tartja magát és eltárolja az adaptációs és egyéb paramétereket. Ha megszakad az írási folyamat, szoftverhibás lehet. Újabb psa, bmw mercedes a bezárás után még fél óráig bekapcsolgat és csúnyán megszivat ha nem tudja megtenni.
Injektorokat sem érdemes szaggatni, francia piezzósnál ha lehúzod menet közben tönkremehet a vezérlő.