Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vascóó Creative Commons License 2013.12.13 0 0 128265
Allitolag ezeknek a francia csodaknaktipushibajuk.Ezert gondoltam ra hogy valamilyen japanet rakni bele.Szivattyu nelkul mertem a lejovo kabelen 7.5v-ot,de mindegy hogy ravolt e adva a gyujtas vagy nem.
Előzmény: Jena307 (128253)
LyPapa Creative Commons License 2013.12.13 0 0 128264

Sajátkezűleg pakolta bele a védelmet ? Milyen szervizben járt ? Nehogy már zsenik mellékfoglalkozása legyen az autólopás ...

 

Üdv: LyPapa

 

Előzmény: kolcsar (128248)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.13 0 0 128263

Köszönöm!

Előzmény: novothauto (128255)
LyPapa Creative Commons License 2013.12.13 0 0 128262

Köszönöm szépen ! Van ám egy másik, igen nagy ötlet :) Ezt megírom email-ben, rögtön. Vidám perceket okozhat ...

 

Üdv: LyPapa

 

Előzmény: novothauto (128245)
LyPapa Creative Commons License 2013.12.13 0 0 128261

A hibakód(ok) megjelenése nem probléma - adott esetben célszerű a helyzet modellezésekor kapott kódokat felírni - ha szándékaim ellenére pl. meghibásodik a leállító rendszerkomponens, a hibaegyüttállás egész jó kiindulást adhat.

 

Üdv: LyPapa

 

Előzmény: cam aro (128258)
LyPapa Creative Commons License 2013.12.13 0 0 128260

Nem az indítás gátlással van probléma, hanem azzal, ha valami miatt ki kell járó motornál szállni, esetleg nem önszántadból. Ekkor egy adott idő után le kell állítani a motort. Ez a pont a problémás, mert ha egyszer leállítottad, nem tudja egyszerű eszközökkel újraindítani, mert az indítás gátlás megoldása lép életbe.

 

Üdv: LyPapa

 

Előzmény: Jena307 (128249)
cam aro Creative Commons License 2013.12.13 0 0 128259

ha hozam szelep bezar, akkor ott igen rovid az uresmenet.. aztan ez ures menet sem kenesmentes allapot. 

szerintem ettol nem lenne baja. 

Előzmény: LyPapa (128257)
cam aro Creative Commons License 2013.12.13 0 0 128258

erre gondoltam. :) 

sztem parhuzam korben egyeniranyitoval meg ecu hibat is haritana. (bar lehet hogy ecu ezt helybol tudja ) 

mondjuk hibakod, az lenne ra. 

Előzmény: novothauto (128256)
LyPapa Creative Commons License 2013.12.13 0 0 128257

Arra, hogy úgy tudom, nem szerencsés üresben futtatni a nagynyomású szivattyút.

 

Üdv: LyPapa

 

Előzmény: cam aro (128254)
novothauto Creative Commons License 2013.12.13 0 0 128256

Mondjuk egy hozamszelep állandó akkufesz letiltás nem biztos, hogy nagy gázt okozna.

 

 

Előzmény: cam aro (128254)
novothauto Creative Commons License 2013.12.13 0 0 128255

Előzmény: Törölt nick (128252)
cam aro Creative Commons License 2013.12.13 0 0 128254

Üzemanyag elzárás nem járható út, mert igen drága lehet akár a kipróbálás is :)"" 

 

gondolsz itt mire ? 

Előzmény: LyPapa (128240)
Jena307 Creative Commons License 2013.12.13 0 0 128253

szerintem a bsm-ben relé, de hogy negatívot vagy pozitívot kapcsol arra nem emlékszem.

 

Sok 300ezer km. felettivel találkoztqm de nem jellemző a szivattyú halál

Előzmény: vascóó (128251)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.13 0 0 128252

Üdv!

 

2004-es Seat Cordoba-ban merre találom a pollenszűrőt?

vascóó Creative Commons License 2013.12.13 0 0 128251
A csovek boiztos jok,mert mielott beszereltem a szivattyut,kivulrpl egy kannabol uzemeltettem,es avisszateron fojt rendesen vissza a felesleg.az aramot pedig mi kapcsolja,hol tudom megmerni?Ebben az autoban 92000km van osszesen,a gyari 40000km -nel teljesen szetkopot,a citroen szerviz tett bele egy ujat ,az 50000-nel szinten meghalt.Egy muszeresz baratommal szetszereltuk mind a ket szivattyut,es se szenkefe se kommutator nem maradt bennuk.
Előzmény: Jena307 (128250)
Jena307 Creative Commons License 2013.12.13 0 0 128250

Én elsőnek megnézném kap e rendesen vellanyt, meg a csövek nincsenek e valahol eldugulva, vagyis a visszatérő leginkább

Előzmény: vascóó (128247)
Jena307 Creative Commons License 2013.12.13 0 0 128249

Szerintem vagy pajzs, vagy egy sk.készítésű bizbasz, egy egyedire nem tudnak felkészülni, és csak trélerrel vihető

Előzmény: kolcsar (128248)
kolcsar Creative Commons License 2013.12.13 0 0 128248

Nem tudom de ezekbe a riasztókba meg mindenféle kütyübe kezdek nagyon csalódni,mióta egy jó ismerösnek a Golfját elvitték a Kútvölgyi kórház parkolóbol,fél órát volt bent kontrolon.Ráadásul ezel a feltszereltségel kettö darab volt az országba itthon vette.Volt bene,váltózár,sms értesitö,GPS nyomkövetö,mozgás érzékelö,ha csak neki csapták a másik kocsi ajtaját már megszólalt,rablásgátló volt benne.Ráadásul nem is kint parkolt utcán,hogy nagyon kifigyelheték volna,elözöleg,másfél hónapig kint se volt a garázsbol.

vascóó Creative Commons License 2013.12.13 0 0 128247
Van valami otlet?Az uzemanyag minosegen tu?Csak a molnal tankolok.Mi lehet meg a gond?
Előzmény: Jena307 (128246)
Jena307 Creative Commons License 2013.12.13 0 0 128246

Egyszerűbb lenne megkeresni, mitől hullnak, mint másfélét belegányolni, 

Előzmény: vascóó (128243)
novothauto Creative Commons License 2013.12.13 0 0 128245

Ha esetleg a kipróbáláshoz, fejlesztéshez kell az a vákuumos szolenoid, tudok adni,

van próbadarab.

 

Amúgy most jöttem rá, hogy ez kidebaszott nagy ötlet :)

 

 

Előzmény: novothauto (128244)
novothauto Creative Commons License 2013.12.13 0 0 128244

Szia!

 

Az áramláskorlátozó/leállító csappanytú (parasztossan fojtószelep)működtetésével

meg tudod fogni a motort. Szerintem ez lenne a legkézenfekvőbb, mert ez nem is

annyira bevett indításgátló megoldás, másrészt nem generál túl sok hibakódot.

Akár külön rendszert is építhetsz neki T elágazásokkal, és plusz vákuumszeleppel.

Hozzá sem kell nyúlni a motorelektronikához.

 

Kérdéses viszont, hogy van-e bypass csappantyúja az intercoolernek?

 

 

Előzmény: LyPapa (128240)
vascóó Creative Commons License 2013.12.13 0 0 128243
Milyen autokba van hasonlo nyomasu szivattyu?Mas autoet szeretnek megprobalni bele ,mert a gyariak 40000-50000km-t birnak.Eggyaltalan lehetseges e?
Előzmény: Jena307 (128242)
Jena307 Creative Commons License 2013.12.13 0 0 128242

4-7

Előzmény: vascóó (128239)
Jena307 Creative Commons License 2013.12.13 0 0 128241

nem javaslat, de találkoztam már injektor kábel megszakításal, ilyen okokból, szerintem egy faszság, viszont tány hogy az edc 16 tilt ilyen esetben, és az is tény hogy ezek a bsi-s autók, nem csipázzák a hozzályuk kapcsolt kütyüket

Előzmény: LyPapa (128240)
LyPapa Creative Commons License 2013.12.13 0 0 128240

Aprócska problémába ütköztem: hogyan állítsam le a motort a C4 Grand Picasso 1.6 HDi-ben, ha  'rablásgátlás' funkciót valósítanék meg ? Üzemanyag elzárás nem járható út, mert igen drága lehet akár a kipróbálás is :) 

 

Segítségeteket előre is köszönöm,

 

Üdv: LyPapa

 

vascóó Creative Commons License 2013.12.13 0 0 128239

Citroen xsara picassó 2000hdi elektromos ac pumpáról hol lehetne gyári adatot szerezni(hány bár nyomáson dolgozik,stb)?

cam aro Creative Commons License 2013.12.13 0 0 128238

nincsen itten semmi ilyesmi se.. :( muhelybe is max furogep.+ ) 

 

vettem egy dremel szeru csoda valamit. 

..majd azzal jol megoldom mechanikusan. 

koszi. 

=====================

Előzmény: Quattroman (128237)
Quattroman Creative Commons License 2013.12.12 0 0 128237

kerülöm:-)

 

kis kézi homokszóróval adok neki. (acélfelnik, féknyergek, stb.)

finomabb cuccokat pedig (alu konzolok, generátorpalást stb.) poroltóból mentett tűzoltóport használva.

néha drótkorong a flexre, fúrógépbe....

szóval mindenképpen mechanikusan.

egyébként a rozsdát legjobban a sósav  viszi, de az után pedig nagyon állatmódra kell a közömbösítés.

Előzmény: cam aro (128236)
cam aro Creative Commons License 2013.12.12 0 0 128236

mit szoksz csinalni rozsdaval ? :) 

Előzmény: Quattroman (128234)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!