Igazad lehet gondoltamra en is,de van ua.hutocsove is mint a vw ,merci stb. a hutok elott amit a menetszel hut. Biztos ami biztos tettek a ventillator moge is?
a huto ventillator keretre van epitve egy fem egyseg es belemennek a kormanyszervo csovek.A szervo pumparol es tartalyrol is.A kormanymube mennek ez utan.Tudna valaki segiteni ,hogy mire szolgal?
A promblema az hogy zajos volt a szervopumpa,le lett cserelve a rendszerbe az olaj es egy darabig mukodott mintha levegos lenne aztan megszunt a hang viszont azota nincs szervo.
nem egeszen ertem, melyik orszagban van honositva az auto?
ha mar magyar rendszamos akkor miert kellene NKH (egyebkent semmi baj veluk csak azokat "szopatjak" akiknek vaj van a fejen) rengeteg vizsgahely van szerte az orszagban.
tapasztlatom szerint roppant ritka az olyan fenyszoro amit "egy mozdulattal" atallitasz RHD-rol LHD-ra.
ezenkivul a kodzarofeny es a tolato lampa sem szabalyos helyen van...
megkérdezhetem miért fontos a vizsgát igazolnod az NKH-nál?
alig csökkenti az egyedi forgalombahelyezés költségeit ha érvényesíteni akarod a kinti műszakidat. ráadásul az angol importból származó járműnél a világítóberendezéseket ellenőrzik hogy a jobboldali közlekedésre átcserélted.
This inspection applies to: all types of towbar fitted to the rear of a vehicle. It does not include emergency towing eyes. -> tehat vizsgalja
Namar most, hogy kerul be a V5C-be, ha nem a MoT alapjan?
masreszt, - es engem most ez jobban izgat :) - ha tenyleg kirohog otthon a MoT-os papirral, akkor vajon mit kell felmutatni a vizsga igazolasara a NKH-nal?
segítséget szeretnék kéeni. Opel meriva 1,6 (2003) váltója olyan hosszú úton jár, hogy az már embertelen, meg kissé (nagyon) lötyög. Sebességet veszi, nem morog, csörög a váltó. Tipp? Javaslat?
Hardy tarcsarol mar annyit hallottam,de meg nem talalkoztam vele,csak ugy ot eve lettem hatsokerekes es meg nem volt alkalmam...mi fan terem az,az valami gumi alkatresz vagy mi az?mit kot ossze?kossz