Üdv mindenki! Kis segítségre van szükségem. W203 C merci coupe-ba kell vennem egy óracsoportot, 2001es 200komp. Az autóba lévő rossz óra tipusszáma 2035404111Q03. Ilyet természetesen sehol sem találok. Legközelebb Hannoverbe találtam olyat ami 2035404111Q07. Ez jó lehet bele? Akinek van programja és meg tudja nézni, várom a segítségét. Előre is köszi!
Cserélném én. Suzukisoktól kérdeztem. Azt mondják csak a komplett klíma kuplung rész rendelhető 100000ft.
Azt se tudom egyáltalán ha a csapágy kapható tudom-e cserélni, így le van pontozva: http://kepfeltoltes.hu/131210/IMG_20131210_153558_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Csapágy mérete magamfajta megfogalmazással, méréssel.
Külseje erős 46mm
Közepe 32mm
Szélessége 18mm
Üdv,egy e46-os bmw, 318 i,(m43)ról volna egy kerdesem.Mikor valtok hatulrol a difi kornyekerol,halk, tompa utes hallatszik,van-e itt valami kopo alkatresz amit cserelni lehet,vagy a difit kell cserelnem?Multkor evi szervizkor at lett nezve,jobban mondva meg lett tekergetve a kardán és azt mondták,hogy ok minden.Köszönöm...
Urak! opel corsa 1.3 cdti akkufesz. épppen csak 12v gyújtásra kb 11v indításkor kb10v és nem indul, bár az öngyújtó forgatja. Csak egy új aksi és rendbe is lesz? Jól gondolom?
Sziasztok nemrég voltam itt egy II.es Alhambra beázással.
Már ott tartok hogy kimegyek a tótokhoz, és meggyújtom.
Amin túl vagyunk, kb majd egy nap locsoláson slaggal, új szélvédő rendben, találtunk pár csepp beázást a háromszög üvegnél, és az alsó gumikédernél, sőt a pollenszűrő tartót is ujra ragasztottuk, slaggal locsolva a szélvédő alatti vízelvezető csatornából kifolyik ahogy kell, és be egy csepp sem,
erre egész napos esőn állás után elinduláskor "bezúdul a víz", de egyszerűen nincs hol összegyűlnie a víznek, a csatorna lejt meg tiszta is, ja és csak az anyósülés felől.
Az autó jobb eleje volt sérülve, de nem nagyon, a kerék megütötte a küszöböt, az vissza lett húzva, jobb sárvédő és jobb első ajtó cserélve és kapott alvázvédelmet, semmilyen más sérülése nem volt.
A tüzfal mögé már elméletileg el sem lyuthat a víz, mert minden a csatornába tereli,
rengeteg vizet rálocsoltunk vízszintes helyzetben orral meredeken lefele állva, háttal lefele állva, mindenhogy, de semmi.
Van e még ötletetek?
Holnap elmegyek egy bontóshoz és átnézek egy szétbontottat.
Már arra gyanakszom hogy nem lyukat kéne keresni, hanem pont fordítva, valahol be lett tömítve egy lyuk, és azért tud, felgyülemleni. Sajnos a tulaj, fiatal, de ennyire képtelen hogy megfigyelje a történéseket, még arra is hogy két csavar kivételével felszedje a küszöbtakarót, annyit tud mondani hogy bezúdul, esőn áll egész nap, és elinduláskor, legalább is ezt hallja, holott nincs hol összegyűlni ennyi víznek.
mivel mindenkit ugy felvillanyozott a kerdes, itt a valasz Etyi-tol, hogy senki se haljon meg hulyen ;)
(...a Volvo C30-nal...) az alvázszám 8. karaktere az "emissziós" kód, abból derül ki, hogy milyen a besorolása, tehát szerezd meg az alvázszámot. 3 lehetséges változat volt.
Halkan megkérdezném, hogy vezetéstechnikailag hol tartasz ? Én nem vagyok egy ász, de vizes macskakövön az 1.6, széria Toyota Corollával, hála a pontos kapcsolásoknak - úgy elvertem egy Renault Alpine-t, hogy szerintem azóta is eszegeti a srác a kefét :) Ő idegesebb volt, és egyszer túlforgatta a kerekeket, ez pont elég volt a lemaradáshoz. Csak amiatt írtam, mert az Alpine nem egy bútorszállító Velorex ...
Mert a hajtáslánc nem csak a motorból és annak erejéből aáll, van ott egy nyomatékváltómű is. Meg a nagyobb teljesítmény nem jelent automatikusan nagyobb nyomatékoz hanem csak esetleg azt hogy ugyanazt a nyomatékot nagyobb fordulatszámon leadva a max teljesítményed magasabb. Meg ahogy elhangzott lehet ez egy nehezebb autó.....