Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Generic Jingle Creative Commons License 2 napja 0 0 262039
ZigZag_91 Creative Commons License 4 napja 0 0 262038

Próbáltam úgy kialakítani, hogy a lehető legkevesebb utcát vegye igénybe a lezárásokkal, "minimális" átalakítással. A 2-es pontnál a balost jobbra lehetne kiszélesíteni, aztán meg a pózna után bal oldalt is lenne még lehetőség jobb ív előtt. :)

Előzmény: dinsdale_ (262037)
dinsdale_ Creative Commons License 4 napja 0 0 262037

Ez így teljesen oké lenne. Legalább is íróasztal mellől. Aztán, hogy ezek az utcák hogy néznek ki a valóságban más kérdés, meg, hogy lezárhatóak-e egy hétvégére.

Előzmény: ZigZag_91 (262035)
JarnoTrulli Creative Commons License 4 napja 0 0 262036

Terítéken van Kurt Busch Indy 500-as visszatérése 

 

https://usaracing.blog.hu/2018/12/05/teriteken_van_kurt_busch_indy_500-as_visszaterese

 

 

ZigZag_91 Creative Commons License 6 napja 0 0 262035

Én is gondolkodtam a témában, tény nincs sok hely a bővítésre. Bár az enyém nem olyan izgalmas vonalvezetés a gyors bal kanyarokhoz képest. Az én verzióm rövidebb, mint a tied kb 2,7 mérföld, 1-essel jelöltem a parkoló melletti zöld terület egy részének bukótérré alakítását, kiszélesítését, 2-essel meg egy rövidebb kb 20-25 méteres útszakaszt amit jobbra ki lehetne szélesíteni pár méterrel. :)

 

toto92 Creative Commons License 6 napja 0 0 262034

Maldonado to make Daytona 24 Hours debut

 

https://www.motorsport.com/imsa/news/maldonado-daytona-24-hours-debut/4308969/

 

He will also contest next year's ELMS with the team alongside Hanley and Hedman and has been pencilled in for some IndyCar testing should DragonSpeed's plans for a part season in the US single-seater series come together.

convar Creative Commons License 6 napja 0 0 262033

Na meg is szültem :D

 

Először is, ugye a régi vonalvezetés, ami annyira jó volt (jó, kivéve valszeg Carpentier szerint persze), és ami már úgysem lesz visszahozva mert egy komplett villamosjárat útvonalát kellene megszüntetni hozzá, amit az auszik nyilván nem fognak megtenni, mert nyilván nem azért fektették le azokat a síneket egy valag pénzért hogy aztán megint egy valag pénzért felszedessék:

 

 

 

Amiből aztán lett a mostani, megkurtított változat, ami egyetértve e nicko-val, sztem sem lett vmi jó, ill. egész egyszerűen túl rövid (legalábbis az IC-nek eléggé az volna), és igen, ezen igazából csak egyetlen normálisabb, vmirevaló előzési pont lenne:

 

 

 

Na és akkor egy ötlet a pálya más irányban történő meghosszabbítására, + ezzel még legalább egy komoly előzési pont létesítésére :) Mert erre viszont, legalábbis google térkép alapján lehetne terjeszkedni, mert erre nincsenek villamossínek:

 

 

 

Sőt, ötlet 2, tehát még egy B verzió is :)

 

 

 

Ennek az új szakasznak amúgy kicsit olyan adelaide-es feelingje lenne sztem. Amúgy azt is tudom, hogy egyik sincs olyan jó mint a régi pálya, de hamár azt nem lehet visszahozni akkor abból kell főzni ami van. Amúgy meg ezeknél még másabb verziókat meg már errefelé se nagyon lehetne kitalálni, mert a többi utca már túl keskeny volna (mindegyiket csekkoltam), vagy egyenesen egy még szűkebb sétáló övezeten kellene áthaladnia a mezőnynek, ami megintcsak kb. kizárt. Meg persze ezeken az nyomvonalakon is még biztos vagy kb. 2000 probléma merülne fel (lakosok rinyálása, közlekedési lámpák/villanypóznák/vezetékek útban, stb. stb.), olyanok amiről nekem a google térkép term. nem mesélt, szóval csak azt akarom ezzel mondani hogy nem irigylem Miles-ékat ha tényleg szeretnék ők is bővíteni a pályát.

 

2 dolgot így is, ezeknél is mindenképpen meg kellene majd még oldani, ezeket az 1. tervezeten nyilakkal is jelöltem. Az 1-es nyílnál azt, hogy ha azt akarjuk hogy az ott tényleg egy nagyon jó kifékezési pont legyen, akkor a legjobb volna megszüntetni a végén az a hajlatot. Nagyjából így, hogy ilyen legyen:

 

 

tehát nagyítva, eredetileg ill. ha ki lehetne egyenesíteni ott azt a féktávot:

 

 

 

Amúgy hely végülis volna hozzá, mert arrafelé az csak egy parkos terület - viszont lehet már magántulajdon (vmi Main Beach Pavilion nevű vendéglétó hely van ott, ez meg az átalakítandó terület lenne), tehát lehet hogy meg kellene hozzá győzni a tulajt hogy pár m2-t hadd aszfaltozzanak már le abból a szép pázsitból, ill. ezen kívül még ha nem gond 3 fája is bánná :)

 

A másik, terv szempontjából kritikus pont az a kettes nyíl által jelölt útszakaszt jelentené, mert ott nagyon beszűkül az utca. De ott meg annyi kellene hogy megszüntetni a jobb széli járdát (ami ezen csak egy barnás sávnak látszik), ezáltal kiszélesítve ott is az utcát, hogy ott is meglegyen a kb. 10 m szélesség, ami máshol a pályán amúgy mindenütt megvan/megvolna. De ha ez meglenne akkor az egy nagyon jó kis izgalmas, tempós szakasz volna azzal a két gyors töréssel, nézzétek csak, sztem már ez a kép is nagyon azt sugallja :)

 

Ja meg még utána a Tedder Ave és a Breaker street kereszteződésében ez, tehát felszedni azt a macskakövet vagy mittudomén mi az és sima aszfaltos kereszteződéssé visszaalakítani.

 

De egyik sem volna azért olyan egetverő költség sztem.

 

A hossza meg elvileg kb. 5,2 km lenne, tehát még a régi pályánál is hosszabb. Mármint az A verzió, a B verzió meg 5,3 km. Mondhatni ideálisak lennének.

 

Ja, és amúgy megnéztem a régi irányba történő meghosszabbítás lehetőségét is, tehát hogy mi lenne ha akkor a nyomvonal esetleg haladna tovább a Gold Coast Highway-en. De ez az út nem járható, mert az a villamos útvonal tényleg rohadt hosszú, ill. túl hosszú ahhoz hogy úgymond ki lehessen kerülni. Ahhoz már annyira le kellene szaladni a térképről, hogy a régi Avus-t kezdené megidézni a pálya :)

 

 

Na? Mit gondoltok, izzíthatom Miles emailcímét? :)

Előzmény: convar (262029)
convar Creative Commons License 2018.12.03 0 0 262032

Apropó jut eszembe: ha az ausztrálokról majd kiderül hogy még mindig nagyon zabálják az IC-t Surfersben, akkor esetleg nem bírna el az a kontinens ill. az IC esetleg még egy-két versenyt ott? A jövő évi naptár 17 versenyes lesz, ha csak annyit teszünk hogy kivesszük az egyik Detroitot viszont belepakoljuk Surfersen kívül Adelaide-et és Sydney-t is, az még akkor is csak 19 verseny. Annyit még csak elbírna a széria nem? Mondjuk pl. ezekkel kezdődhetne a szezon, ezek lennének azon bizonyos tengerentúli felvezetés amivel néhány éve egyszer már kacérkodtak, hogy hamarabb elkezdődhessen a szezon, hamár később nem érhet véget még mindig az ottani foci vagy mi miatt. És akkor a mi örömünk is meglenne :D win-win :)

convar Creative Commons License 2018.12.03 0 0 262031

Tévedsz. Ők (tudtommal) nem egy városi pályát akarnak, hanem konkrétan Surfers Paradise-t. Ezt csak azért mondom, mert szerintem jobb ha mindketten belenyugszunk hogy egyikünk kívánalma se fog teljesülni, mert úgyis marad Surfers :D Akármilyen is most és akármit is lehet belőle kihozni.

Előzmény: nicko (262030)
nicko Creative Commons License 2018.12.03 0 0 262030

ok utcai palyat akarnak a korito show miatt..Adelaide az S,dney nem

Előzmény: convar (262029)
convar Creative Commons License 2018.12.03 0 0 262029

Tudok Button akciójáról, dehát ja, az csak egy bemutató kör volt, amiben bár alapjában véve tempózott Button azért így is nyilván jócskán belespórolt.

 

"Adelaide azert lenne jobb, mert olcsobb lenne atalakitani szerintem"

 

Mármint Sydney-hez képest? Sydney-t szerintem egyáltalán nem kellene átalakítani, az úgy jó ahogy van. Vagy nem? Amúgy azért is gondoltam a Sydney Motorsport Parkra mert Ausztrália két legnépesebb városa úgyis Melbourne és Sydney, és akkor Melbourne maradjon az F1-é, Sydney meg legyen az IC-é és mindenki boldog. Sőt Sydneyben lehet hogy lehetne egy feelinges esti versenyt is tartani mint ahogy a v8 csinálta augusztusban, igaz arra már nem emlékszem hogy ott az autók adták-e a fényt az endurance versenyek módjára vagy maga a pálya is ki volt világítva (mindenesete hatalmas show volt, nekem ez lett az év egyik autósportos csúcspontja, de erről majd még inkább talán 1x a túraautó topikban). És ha a pálya is kivolt akkor hogy az a fénymennyiség elég volna-e az IC-nek is.

 

Ha meg Miles-ék mindenképpen ragaszkodnak Surfers Paradise-hoz (ami persze valószínű, vagy inkább biztos), akkor legfeljebb hosszabbítanak a másik irányba, arra még szerintem lehet hogy most hogy úgy hevenyészve ránéztem. Vagy haladnak tovább lefele a Gold Coast Highway-en, egészen addig amíg a régebben használt párhuzamos utcában véget nem ér az a kibaszott villamos útvonal :D Mondjuk az úgy meg egy elég gyors szakasz lenne ott :) Na de majd ha lesz normális netem ránézek már jobban is és aztán esetleg próbálok is valamit kitalálni, és ha esetleg itt is tetszene mindenkinek akkor aztán elküldöm javaslatként Miles-éknak is :D

Előzmény: nicko (262028)
nicko Creative Commons License 2018.12.02 0 0 262028

de hat nem tudjak meghosszabbitani ott amit elvettek (Pat rohant bele a gumifalba) mert beepitettek.

Bathurston, Butt9n korbe ment mar de az a Supercarsnak is veszelyes palya ow-nek ongyilkos.

Adelaide azert lenne jobb, mert olcsobb lenne atalakitani szerintem

 

Előzmény: convar (262025)
convar Creative Commons License 2018.12.02 0 0 262027

Jó hát Emmo is előbb volt f1-es és csak aztán cart-os :) Egyszer hátha még Pietro is lehet olyan IC versenyző akinek kedve is van itt lenni, csak ehhez még neki is érnie kell :) Szóval egyelőre erőltesse csak nyugodtan az F1-et, mert oda már most 22 évesen is nagyon nehéz lesz bekerülnie, nem úgy mint az IC-be, ahol majd aztán is még minden bizonnyal tárt karokkal fogadják :)

Előzmény: Generic Jingle (262023)
convar Creative Commons License 2018.12.02 0 0 262026

Meg az azóta a régi pályaszakasz vonalára lefektetett villamos sínek miatt sem.

Előzmény: nicko (262011)
convar Creative Commons License 2018.12.02 0 0 262025

Egyetértek. Bár szerintem nem volna muszáj városi pályára menni Ausztráliában sem, én például el tudnék képzelni egy IC versenyt a Sydney Motorsport Parkban is (ugye régebbi nevén Eastern Creek).

 

Persze szívem szerint a legszívesebben Mount Panorámát mondanám, de tudom ow autóknak, amilyen tempóban azok tudnának közlekedni a pálya középső, hullámvasút szektorában meg a végén azokban a szűk csiki csuki hurokban, az már minden bizonnyal túl veszélyes volna.

 

Bár Miles említett olyat is hogy a vonalvezetés témája is szóba került a tárgyalásokon. Ezek szerint csak próbálnák valamilyen módon meghosszabbítani a jelenleg V8 által használtat? Hát hajrá.

Előzmény: nicko (261986)
nicko Creative Commons License 2018.12.02 0 0 262024

reszvet az Admiralisnak.

Előzmény: JarnoTrulli (262022)
Generic Jingle Creative Commons License 2018.12.02 0 0 262023

Nyilatkozta is, hogy nem fog vacak IC futamok miatt kihagyni egyetlen remek F1-es kispadozást sem.

Előzmény: JarnoTrulli (262021)
JarnoTrulli Creative Commons License 2018.12.02 0 0 262022

nov. végén meghalt Richard Philippe (Nelson testvére)

 

Richard Philippe, who competed in Indy Lights in 2009, was among five people killed in a helicopter crash in the Dominican Republic last week. He was 28.

 

Philippe, the younger brother of Indy car race winner Nelson Philippe, his grandfather Louis Paul Guitay, Jean- Pierre Emery and Geraldine Moschovis, along with pilot Lt. Col. Roberto Lanfranco of the Dominican Air Force, were aboard a helicopter bound for the resort city of Casa de Campo, where Philippe, a native of France, owned a home.

 

https://www.indycar.com/News/2018/11/11-26-Richard-Philippe-killed-in-helicopter-crash

JarnoTrulli Creative Commons License 2018.12.02 0 0 262021

Fittipaldi meg ugyanilyen ívben távolodik el, csak ő pont fordítva, az IC-től az F1-es elkötelezettségei miatt.

Előzmény: Generic Jingle (262018)
NewmanHaas Creative Commons License 2018.12.01 0 0 262020

Schmidt bácsi már smafu?😜

Előzmény: nicko (261998)
NewmanHaas Creative Commons License 2018.12.01 0 0 262019

Teljesen korrekt nyilatkozat...egyértelműen az IC-t (és a versenyzést) választja, a F1-es boxban való ücsörgés helyett.

Előzmény: Generic Jingle (262018)
Generic Jingle Creative Commons License 2018.11.29 0 0 262018
F1racingteam Creative Commons License 2018.11.28 0 0 262017

Ahhoz előbb célba is kéne érnie Santuccinak :)

Előzmény: JarnoTrulli (262015)
nicko Creative Commons License 2018.11.25 0 0 262016

Penske szinte mindent megnyert az idén ahol főnök...Indy500, Nascar bajnokság most meg Supercars bajnokság.

JarnoTrulli Creative Commons License 2018.11.22 0 0 262015

majd nyer egy Indy500-at Ericsson előtt és már leborulunk előtte :)

 

 

Előzmény: toto92 (262013)
JarnoTrulli Creative Commons License 2018.11.22 0 0 262014

"gondolom itt ez volt az utolso formula verseny amire az FIA aldasat adta"

 

szerintem meg tuti visszatérnek

Előzmény: nicko (262010)
toto92 Creative Commons License 2018.11.20 0 0 262013

Remélem neki se fizet mind a Tridentnek és jó gyorsan kirúgják a francba.

Előzmény: Generic Jingle (262012)
Generic Jingle Creative Commons License 2018.11.20 0 0 262012
nicko Creative Commons License 2018.11.20 0 0 262011

szerintem a jelenlegi versenyvonal nem lett jo a regit nem zudjak visszahozni az epitkezesek miatt...kivancsi vagyok hol lesz elozesi pont mert most max. 1db van.

Előzmény: spedway (262006)
nicko Creative Commons License 2018.11.20 0 0 262010

mikor az eurosporton eloben neztem, a lisszabon kanyart masik kameraszogbol mutattak szinte a kovetkezo kanyarbol. Latni lehetett hogy vala.i elszall en azt hittem egy leszakadt kerek. Lantiek eszre sem vettek csak miutan sargat majd pirosat jeleztek es lattak meg twitteren mi torrent.

gondolom itt ez volt az utolso formula verseny amire az FIA aldasat adta..

mar csak azert is csoda mert ekkora sebessegrol 0-ra allt meg szinte.

Előzmény: spedway (262007)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!