Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

JarnoTrulli Creative Commons License 10 órája 0 0 259005

jogos

 

1997-ben a bajnoki évében már nyert oválon 

Előzmény: fittipaldifan (259002)
ka_TARZI_s Creative Commons License 14 órája 0 0 259004

Az a baj, hogy a korábbi F1-es futamhoz képest mostanra a környék túlzottan beépült. Pl. a régi célegyenest már nem is lehetne célegyenesnek használni.

Előzmény: Generic Jingle (258988)
ka_TARZI_s Creative Commons License 14 órája 0 0 259003

A meglevők közül én elsőként Sebring-en gondolkodnék el, aztán a Portland-i ill. Elkhardt Lake-i pályákon.

Előzmény: spedway (258987)
fittipaldifan Creative Commons License 15 órája 0 0 259002

Ő biztos nem.

Előzmény: JarnoTrulli (258999)
bendeguz90 Creative Commons License 16 órája 0 0 259001
F1racingteam Creative Commons License 17 órája 0 0 259000

Igen, stream volt.

 

 

Előzmény: JarnoTrulli (258997)
JarnoTrulli Creative Commons License 18 órája 0 0 258999

most néztem: Zanardi is ilyen volt

Előzmény: JarnoTrulli (258998)
JarnoTrulli Creative Commons License 18 órája 0 0 258998

volt ez előtt olyan, hogy úgy lett bajnok valaki, hogy sosem nyert oválon?

Most így Pagenaud kapcsán eszembe jutott mert nem is gondoltam erre tavaly. 

 

CC-ben Bourdais se volt ilyen, mert első évében 2003-ban Lausitzringen nyert, 2004-től meg jöttek a bajnoki címek

JarnoTrulli Creative Commons License 18 órája 0 0 258997

gondolom stream volt élőben

Előzmény: nicko (258994)
#dani1234 Creative Commons License 19 órája 0 0 258996

Üdv Mindekinek!

 

Tud valaki olyan honlapot, ahonna le lehet tölteni, vagy online meg lehet nézni az indycar futamokat magyar kommentárral? 

Ncore-on csak angolul van fennt...

 

Előre is köszi (Y)

fittipaldifan Creative Commons License 19 órája 0 0 258995

TK bizonyos szempontból túl van értékelve. Nem a képességével van baj, de nem egy győztes típus. Ganassi 1 autós csapat.

Előzmény: convar (258991)
nicko Creative Commons License 19 órája 0 0 258994

Ezt a videót a felhasználó eltávolította.

Előzmény: F1racingteam (258993)
F1racingteam Creative Commons License 26 órája 0 0 258993

Hátha kell valakinek.Egyelőre "jól" kezdődik...

 

https://www.youtube.com/watch?v=JI7zlTwSB14

convar Creative Commons License 1 napja 0 0 258992

Ezt meg még mindig nem akarom elhinni :)

Előzmény: spedway (258976)
convar Creative Commons License 1 napja 0 0 258991

Helio sztem már nem az. Másrészt az is simán bennevan hogy Dixon (akit a Ganassinál mostmár sztem az egyedüli húzóembernek kell tekinteni TK szintén a korosodás miatt elkezdődött hanyatlásával --> term. ez is csak sztem, ahogy én látom) végül megint kiénekeli a sajtot a penske-sek szájából és surranópályán megnyeri, mint már nem egyszer.

 

Persze ez úgyis majd csak Sonomában derülhet ki, ebben az új rendszerben főleg ( :( ).

Előzmény: GFlow (258975)
convar Creative Commons License 1 napja 0 0 258990

Józsinak micsoda specialitása lett már az utolsó előtti kanyar előzési pontnak azzal, hogy ő szűkebben veszi. Már 2015-ben is előzött úgy ott, Dixon-t (mutatták is a közvetítésben), idén meg szinte csak ott előzött. De brilliáns manőver volt mind az biztos, egytől egyig.

 

RHR viszont sztem nem peches volt, mint szted és spedway szerint, hanem egyszerűen túl agresszív. Ha nem akarna (ő is) minden versenyt már a rajt után/1. körben megnyerni, akkor lehet hogy kevesebb balesetbe keveredne bele. Persze ő sem fog már megváltozni, és őt éppen így szeretjük, csakhát ez könnyen meglehet hogy több bajnokságot már nem is fog hozni neki.

Előzmény: GFlow (258963)
nicko Creative Commons License 1 napja 0 0 258989

az F1 elsokent a szokokutat tuntetne el....biztos sokan megkedvelnek ezert oket egybol. ;)

Előzmény: spedway (258987)
Generic Jingle Creative Commons License 1 napja 0 0 258988

Ha nem engednek a mesterségesen feltornászott és gyakran túlzó igényeikből, akkor biztosan nem fér el és be az F1. De nem is olyan nagy baj ez szerintem.

Előzmény: spedway (258987)
spedway Creative Commons License 2 napja 0 0 258987

https://www.motorsport.com/f1/news/brown-says-f1-and-long-beach-are-no-longer-compatible-898339/

 

Zak Brown egyszer és mindenkorra letisztázta, hogy az F1 - tudomása szerint - még csak nem is fontolgatja a Long Beach-be való visszatérést, aminek színtiszta pénzügyi okai vannak: nincs olyan promóter, aki üzleti alapon bele tudna ölni annyi pénzt az FIA által megkövetelt pályafejlesztésekbe valamint az F1 által megkövetelt jogdíjba, hogy az sikeres legyen. Vagyis a városnak és Kalifornia államnak kéne a zsebébe nyúlnia, de erre azok nem lesznek hajlandóak. A város ugyan megrendelt egy tanulmányt, hogy mennyire érné meg F1-es versenyt rendezni a városban, "de ez arról fog szólni, hogy ez sok száz millió dollárba kerülne." Austin egyébként 10 évre 250 millió dollárt csenget ki az F1-nek versenyrendezési díjként... horribilis pénz. 

 

"Én azt szeretném, ha mindenféle autósport sikeres tudna lenni és tényleg nagyon fáj, hogy az IndyCar egyik legnagyobb versenyéről még mindig ez a téma vonja el a figyelmet. Végül úgyis az IndyCar marad Long Beach-ben, ezért kinek éri meg még mindig erre az ügyre időt, pénzt és politikai tőkét pazarolni?

 

"Elhihetik, hogyha én látnék ebben fantáziát, nem rejteném véka alá. Ha ez egy új verseny lenne, akkor igenis a Liberty figyelmébe ajánlanám és bátorítanám őket, hogy vizsgálják meg ezt a lehetőséget is. Ugyanakkor annak idején az Long Beach-i Formula 1 jó ötlet volt, de ma már nem életképes."

 

Brown szerint a Libety Media még csak nem is vette fontolóra Long Beach-t, mint lehetséges F1-es helyszín.

"Bár a Liberty által vizsgált piacok mindegyikére nem látok rá, de az észak-amerikaival kapcsolatosan még egyszer sem hallottam, hogy Long Beach bármikor is elhangzott volna mint lehetséges versenyhelyszín."

nicko Creative Commons License 3 napja 0 0 258986

mivel eléggé megkeseredett azzal ami van vele mostanában a F1-ben én bízok benne, hogy több az őszinteség a nyilatkozataiban mint a pr. szöveg..meg aztán 36 éves lesz (majdnem egy napon születtünk) jól tudja nincs már sok ideje ott..

Előzmény: dinsdale_ (258979)
nicko Creative Commons License 3 napja 0 0 258985

:D

oltsák is és hozzák ide, hagyja ott azt a szart...

Előzmény: spedway (258977)
JarnoTrulli Creative Commons License 3 napja 0 0 258984
JarnoTrulli Creative Commons License 3 napja 0 0 258983

kérdés, hogy az oválokon hogyan szerepel majd

ott szerintem fog bukni pontokat míg Dixonék hoznak

Előzmény: dinsdale_ (258980)
JarnoTrulli Creative Commons License 3 napja 0 0 258982

akkor nem ismered a topikot :)

ráadásul ehhez nem feltétlen kell éjszakázni...egyszerűbb korán aludni

Előzmény: Vass Gábor (258965)
JarnoTrulli Creative Commons License 3 napja 0 0 258981

köszi

Előzmény: spedway (258964)
dinsdale_ Creative Commons License 3 napja 0 0 258980

Nagyon szurkolok Bourdaisnak. Igazából úgy látom nála az a kulcs, hogy mennyire tudja elkerülni a versenybaleseteket. Ilyen kiegyensúlyozott mezőnyben sok pontszerzéssel és 1-2 győzelemmel sokra mehet.

Előzmény: GFlow (258974)
dinsdale_ Creative Commons License 3 napja 0 0 258979

Tracy kérdezte tőle, hogy mégis mi jár a fejében, amikor pont Monacot kell kihagynia az 500 kedvéért, ahol a motorerő nem igazán játszik és végre eredményt érhetne el?

 

Alonso: 4.-5.-nek lenni Monacoban nem összehasonlítható egy Indy 500 szerepléssel. 

 

 

Hiába, Alonso kőprofi, tehát tudja mit akarnak hallani tőle. :) Mondjuk abban is biztos vagyok, hogy nem 100%-ban promóduma volt. 

 

Amikor elköszöntek tőle a közvetítésben, az jelzésértékű gesztus (kézfogás, félmosoly) volt, ahogy PT-től elköszönt. (See you next time brother.)  

Előzmény: nicko (258968)
spedway Creative Commons License 3 napja 0 0 258978

Hildebrand ismét vezet Phoenixben, az április 11-i műtét után szépen helyrejött a keze, úgyhogy az IndyCar orvosa zöld utat adott neki. 

 

spedway Creative Commons License 3 napja 0 0 258977

Azt mondta annyira szép ez a trófea, hogyha nyer, akkor ő egy nagyot szeretne belőle hazavinni :))

 

(Amúgy szépen halad Alonso beoltása:))))

 

spedway Creative Commons License 3 napja 0 0 258976

Alonso mérnöke az Indy 500-on az az Eric Bretzman lesz, aki a télen érkezett az Andretti csapathoz technikai igazgatónak. 12 éven át Scott Dixon mérnökeként dolgozott Ganassiéknál, három bajnokságot, 34 IndyCar versenyt és egy Indy 500-at nyertek együtt. 2015-2016-ban a NASCAR-ban is kipróbálta magát. Testvére, Ben Bretzman tavaly Pagenaudval nyrt bajnokságot a Penske-nél, szóval tehetséges a család. :)

 

Jack Harvey mellett pedig Zach Eakin dolgozik majd, aki eredetileg Stefan Wilson mérnöke lett volna. "Stefan és Zach tavaly együtt dolgoztak Indianapolisban és a sok átszervezés közben azt találtuk, hogy őt megtartjuk eredeti pozíciójában. Eric és Zach már ismerik egymást, amikor még Ganassinál dolgoztak. Amikor ilyen rövid időnk van bármire is, érdemes olyan embereket alkalmazni, akik már ismerek egymást valamennyire."

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!