Szerintem jobb volt mint a tavalyi, de ettől még én is ugyanazt a versenyt láttam. :-) Nálam még mindig jobb mint Iowa. :-/
"a legbosszantóbb, hogy ez már tavaly is ilyen volt, tudták, hogy változtatni kell, mégsem tettek semmit" - ja, és ez annyira IC-s.
Megoldás van, amit Power is javasolt, de ez már tavaly is téma volt. Az alacsony nézőszámnak a közeli NASCAR dátum is lehet az oka. Régen itt csak 1 verseny, volt vmikor ősszel.
ez a pálya tipikusan a körbekörbekarikába állásponton lévőket igazolja csak...unalmas szar már attól féltem, ha szürkülni kezd a helyszínen elalszanak az autóikban...
ettől biztosan nem kedvelném meg az IC-t ha Alonso miatt kezdene érdekelni..
Juncos világossá tette, hogy az vezethet náluk az Indy 500-on, aki a legtöbb pénzt tudja hozni a csapathoz. Nem kertel, kimondja:
"A két autóra hét versenyző volt versenyben. Köztük volt olyan, akinek egy fillérje sem volt, őket nem választhattam. Spencerék is keresik még a forrásokat, tisztában vannak azzal, hogy semmilyen kockázatot nem vállalhatok fel. Az IndyCar csapatom még nagyon fiatal és mivel már így is rengeteg pénzt öltem bele, hogy ott legyünk az Indy 500-on, minden döntést nagyon meg kell fontolnom. Bárki is kapja az autót, állnia kell akár egy balesetből fakadó plusz költségeket is - nekem erre nincsenek forrásaim."
Hát az... a legbosszantóbb, hogy ez már tavaly is ilyen volt, tudták, hogy változtatni kell, mégsem tettek semmit.
Illetve tettek... tartottak egy tesztet tavaly ősszel és arra jutottak, hogy a padlólemez lyukait kellene befedni, mert akkor a mechanikai tapadás növelésével közelebb tudnának menni egymáshoz az autók. Persze a csapatok nem akartak erre költeni, ezért sztornózták ezt a lehetőséget, majd kitalálták, hogy a hátsó szárny leghátsó elemén, az ún. "Z-wing"-en állítottak, növelve a leszorító erőt, persze ezzel az aerodinamikai leszorító erőt növelték vagyis a turbulenciát is. Persze azt mondták más gumikat hozott a Firestone és a pálya is más és majd jobb lesz. Dehogy lett jobb. Nagyon dühítő, hogy ennyire leszarták ezt a versenyt ("majd jövőre az új autókkal..."), mert jövőre mégis mit gondolnak hány ember megy vissza a mostani 7-8 ezerből? Teljesen meglep, hogy mennyire lelkes a pálya elnöke, hogy lesz itt hosszabbítás meg Miles is tök optimista, hurrá, mert nagy bűn lenne, ha tönkretennék ezt a versenyt. Az is igaz, hogy mióta "nascarosítva" lett, már nem a régi, de azért ez az ovál mégiscsak az IndyCar kedvéért épült anno.
Two-time USAC National Champion (Indy car) and 1968 Indy 500 polesitter Joe Leonard died last week after a long battle with health issues including several strokes.
Az a baj, hogy a korábbi F1-es futamhoz képest mostanra a környék túlzottan beépült. Pl. a régi célegyenest már nem is lehetne célegyenesnek használni.
Helio sztem már nem az. Másrészt az is simán bennevan hogy Dixon (akit a Ganassinál mostmár sztem az egyedüli húzóembernek kell tekinteni TK szintén a korosodás miatt elkezdődött hanyatlásával --> term. ez is csak sztem, ahogy én látom) végül megint kiénekeli a sajtot a penske-sek szájából és surranópályán megnyeri, mint már nem egyszer.
Persze ez úgyis majd csak Sonomában derülhet ki, ebben az új rendszerben főleg ( :( ).
Józsinak micsoda specialitása lett már az utolsó előtti kanyar előzési pontnak azzal, hogy ő szűkebben veszi. Már 2015-ben is előzött úgy ott, Dixon-t (mutatták is a közvetítésben), idén meg szinte csak ott előzött. De brilliáns manőver volt mind az biztos, egytől egyig.
RHR viszont sztem nem peches volt, mint szted és spedway szerint, hanem egyszerűen túl agresszív. Ha nem akarna (ő is) minden versenyt már a rajt után/1. körben megnyerni, akkor lehet hogy kevesebb balesetbe keveredne bele. Persze ő sem fog már megváltozni, és őt éppen így szeretjük, csakhát ez könnyen meglehet hogy több bajnokságot már nem is fog hozni neki.