Semmi gond ha a mezőny egyik legjobb csapata a mezőny egyik legrosszabb pilótájának ad autót mert $$$, csak akkor az Indycar neveldéje az F2-F3 lesz, nem a NXT, aztán majd lehet elmélkedni hogy miért nem ismeri senki őket az USÁ-ban, és bezzeg a NASCAR pilóták meg mekkora sztárok.
Koolen nagyon szint alatti, és egy Ganassi néven futó autóban teszi majd ezt.
Idén 2 hétvégére apuci bevásárolta az F2-be is. Monzában képes volt 1 mp-t kapni az utolsó előttitől is, Bakuban meg 5 mp. El is zavarták utána. Formaautókkal Európában még talán pontot se szerzett.
amennyire most gyorsan átfutottam NXT-ben a félszezonjában ott is hozta az utolsó helyeket, de most szerencséje lesz, mert Deegan elvonja a figyelmet ott az alvégen
Sokatmondó azért, ha Ganassinál is ennyire a pénz számít minden fronton, mi meg csesztetjük Coyne papát :)
Ferrari’s global head of endurance Antonello Coletta has confirmed that Robert Shwartzman will sever ties with the Italian manufacturer after this weekend’s FIA World Endurance Championship season closer in Bahrain.
Coletta told reporters on Friday that Shwartzman will no longer be part of the lineup for Ferrari’s third-string No. 83 AF Corse 499P in 2025 as he pursues a new opportunity, understood to be a drive in the NTT IndyCar Series with Prema Racing.
While Shwartzman’s likely IndyCar move has been speculated for months, Coletta also clarified that Shwartzman will have no formal relationship with Ferrari going forward.
Talán a Racer csinált erről egy videót még a nyáron Perez szerződéshosszabbítása körül hogy ez inkább arról szól hogy inkább elvannak a langyos vízben és fosnak kockáztatni azzal hogy kipróbálnak valaki mást, mert mivanhamégsejönbe. Kb. bennmaradtak egy bántalmazó kapcsolatban, bár Perez produkciója inkább önkínzás :D
Én még egy fél mondatot se hallottam Ganassi bàtól hogy bocs Linus, bar elvileg multi-year deal volt, viszlàt vagy sok sikert. Kevés voltál....biztos Simpson hoz majd jobb eredményeket...jaa nem valószínű.
Én Rahal autóban még szívesen láttam volna de megkapta Foster, meg ott a 30-as de jó kilátások már nincsenek. MSR megmentette volna de oda is inkább vitték a pénzt Armatronggal. Valószínű ennyi volt, bár lesznek most is a mezőnyben sokkal rosszabbak.
Annak sem örülök, amikor DC igazol ilyen hulladék "versenyzőt"...de esetében megértem, viszont Ganassi nem lehet ilyen sz*rrágó... Ráadásul a NXT csapatába is sikerült 2 tehetségtelen csókát szerződtetnie...gratulálok!
Daly, Veekay, Fitti...Lundqvist már smafu? Neki is legyen helye valamelyik csapatnál😁
Elsőre érthetetlen, de biztos sok a pénz, csodákban nem hiszek, hogy a második évére csak úgy hirtelen feltámadna.
Már csak négy csapatnál van hely, remélem Daly és Veekay is megérkeznek, nameg Fittipaldiban is bízom, az ő neve legalább jobban csengene, mint egy Simpson.
óriási lett a lemaradása, úgy hogy teljes programot is futhatott, mert a körszáma alapján nem lehettek technikai gondok, meg autót se tört, elég durva
utolsó előtti Smith is adott neki több mint 2 mp-t, aki F3-ban a mezőny végi szinten teljesített idén
Miközben 1 mp-n belül volt a 16. is
Szerintem ez az NXT is elsietett. Először benevezték az amerikai formula regionalba, ahol csak hónap végén lesz futama, de már jött az NXT 2025-re. Ha ilyen szinten mozog ott, nem fogják betenni Indycarba, vagy esetleg kiderül oválon milyen, akkor talán lemérik mennyire éri meg. (amit buknának vele, a csini pofi visszahozza-e a dollárokat)
bár azt tegyük hozzá semmi formaautós tapasztalata nem is volt idáig, ehhez meg jönnek a többségében road pályás bevetések...nem egyszerű, de igazából nem is értem mi a célja. Indy500 indulás?
Nézegetve a többieket, a teszten ott volt Liam Sceats is, őt tavaly először a Formula Regional Japanban láttam, de az a bajnokság nagyobb vicc, mint itt Európában az Euroformula Open. Összetett 2. lett Japánban a srác, ami szép, de összesen 2 ment teljes szezont. Ha 2 hétvégén jelen volt ott valaki jó tempóval, már élmezőnyt jelentett a tabellán év végén. (bajnokság közvetítése meg egészen durva, konkrétan a pályák biztonsági kamerái közt ugráltak, de erre hoztak 2 kommentátort)
2023-ban kénytelen voltam beletanulni ezekbe a japán szériákba, mert ekkor Super Formulázott ott Lawson, Trulli a Lightsban volt de mellette benézett ebbe a Japan Regionalba is
Hauger meg számomra papírforma, hogy ott volt a legelején már elsőre.
Így előre én egy Collet vs. Hauger meccset várok ott a címért.
4. szezonja lett volna ott, ha marad. Semmi értelme eddig az F2-ben lenni, akiben látnak fantáziát nem porosodik ott ennyit. Főleg, hogy a Red Bull is kirakta a programjukból tavaly év végén. F1-re teljesen esélytelen volt, akkor irány máshova. Ha még formaautózni akar marad ez az NXT-Indycar kombó, vagy a Formula-E. Maloney (akiben én nagyobb fantáziát látok, mint benne ő elment oda)
Nálam Hauger olyan, mint Armstrong. Elején úgy tűnt nagy ígéret, aztán F2-re szépen elszürkültek. Armstrongnak ez még egy Ganassival is sikerült, csak mögötte több a pénz a családja által, így jobban tud helyezkedni
vagy írhatnám Vestit, ő is beleillik ebbe a Hauger, Armstrong vonalba, csak ő ELMS-ben kötött ki.
Állítólag féláron maradhatott volna az F2 csapatánál de arra sincs pénze. Amúgy nem nagy tehetség szóval jobb hogy megy a NXT-ben egy szezont aztán majd kiderül ott mire képes. A πcsa szerződtetése meg no comment. Stock carban is egy nulla volt, itt se fog a csinos pofijával többre jutni.
Gondolom csak azért nem IC, mert meg akarja tanulni előtte a pályákat...vagy csak a NXT-re volt pénze...A képességei alapján sztem inkább a nagyok közé lenne való...Deegan meg ahogy nézem a teszteredményeket még a NXT-be se...Milka csoki 2.0