Menetpróba: Suzuki Celerio - 2014.

A Swift igazi utódja

Ahogy kinéz, azt jobb elfelejteni, bár az is igaz, hogy az első magyar Swiftet sem földöntúli szépségéért vették. De azon túl - meglepő ez a Celerio.

Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
NT Kundi 2012. ápr. 10. Creative Commons License 146

Sziasztok,
Gondoltam megosztom veletek a hirdetésem:
http://aprod.hu/hirdetes/alufelni-fiat-15-ID3NIn.html

(érdeklődni a hirdetés alapján telefonon és e-mail-ben)

 

pimperle 2012. ápr. 7. Creative Commons License 145

Opel Vektra B Rejtély!!!!

 

Opel spécik és jószándéku Opelos-ok segitségét kérném...,csak az EGR szelepről  a csatlakozót lehuzva van "rendes" fékhatás...csatlakozó feldugva fékhatás problémás nagyon..., mellesleg alapjárat fordulat "akadozás" jelenséggel van összekötve az egész jelenség....,hibakódkiolvasás-törlési stb lehetőség rendelkezésre áll....

 

Minden segitséget nagyon köszönök és üdv mindenkinek

Rusvai Zsolti 2010. nov. 24. Creative Commons License 144

Fiat

P Lajos 2010. ápr. 3. Creative Commons License 143
Szevasztok érdeklődnék, hogy tud valaki fiat albeába gáz szett-et. És mennyibe kerül beszereltetni. üdv Szabolcsból.
taqy42 2009. dec. 28. Creative Commons License 142

Bar ez is nezopont kerdese mi az opel es mi a fiat. Zafirat szeretnek venni es 1,9es fiat motor van benne. Akkor az most minek szamit? opel mert toluk veszem vagy fiat mert az a szive?

 

Előzmény: taqy42 (141)
taqy42 2009. dec. 27. Creative Commons License 141
Persze hogy OPEL!
mr szivató 2008. márc. 18. Creative Commons License 140

Sziasztok!

Van egy Fiat cinquecento sportingom, és az lenne a kérdésem ,hogy szeretnék cserélni rajta, féktárcsát és betétet, de nem tudom ,hogy kell leszedni a nyerget ,és a tárcsát!

Tudtok nekem valami leirást mondani ,vagy hogy ilyet hol találok?

Elöre is köszönöm a segítségeteket.

 

mr szivató

Autódiagnosztikus 2008. márc. 9. Creative Commons License 139
kézi VAG kiolvasó

Általános és járműspecifikus autódiagnosztikai, motor diagnosztikai kódolvasók webáruháza. A webáruházunkban kapható számos EOBD és OBD2-es hibakód kiolvasó, gyártóspecikus VW, AUDI, SEAT, SKODA diagnosztikai kódolvasók.
Autódiagnosztika EOBD OBD2 Hibakódolvasók és motor diagnosztikai műszerek webáruháza

Nélkülözhetetlen Opel diagnosztika program autószerelőknek. A legújabb típusokat is támogatja már ( Pl: Vectra-C, Astra-H...stb) INGYENES élettartam program frissítés.
Közvetlenül a magyar kizárólagos forgalmazótól !

Támogatja majdnem az összes opelekbe épített vezérlőegységet: Motor vezérlő, ABS, Légzsák, Immobilizer, Riasztó, Műszerfal, ESP, Kiegészítő fűtés, Automata váltó, Rádió, Navigációs rendszer.

Opel program

A program tudása:
-Hibakódok törlése
-Hibakódok olvasása
-Élő adatok, szenzor értékek olvasása
-Élő adatok grafikonos ábrázolása
-Élő adatok mellé az előírt referencia értékek mutatása (típus függő)
-Kivezérlés tesztek, működtető tesztek ( pl: injectorok működtetése, EGR szelep működtetés, Üzemanyag pumpa relé teszt, hűtőventillátor teszt, elektromos fojtószelep teszt)
- Egyéb speciális funkciók: Kulcs tanítás / kulcs törlés immobilizer 1 és immobilizer 2 rendszereken, km óra állítás, eeprom memória letöltése, relatív kompresszió teszt, kezdeti ECU kódolás nullázása, kijelző nyelvének átállítása, szervíz intervallum törlés, inspekció törlés.....stb

A bővebb leírásokért és képekért kérlek látogassa meg honlapunkat:
Opel diagnosztika.
Autódiagnosztikus 2008. márc. 8. Creative Commons License 138
Opel diagnosztai program magyar nyelven

Egy olyan opel autódiagnosztikai programot kínálunk minden olyan autószerelőnek akik haladni szeretnének a korral, és nem szeretnének ügyfeleket elveszíteni az által, hogy műhelyükben nem tudnak még számítógépes autódiagnosztikát végezni.


A mi általunk forgalmazott diagnosztikai program a több millió forintos TEC1 és TEC2 műszerek által támogatott vezérlőegységek nagyrészét támogatja a két műszer árának mindössze töredékéért.

Számítógépre csatlakoztatható és kezeli már a legújabb CAN-BUSZ diagnosztikai hálózattal szerelt típusok is. (Pl: Vectra-C, Astra-H...stb)

Számos egyedülálló funkcióval rendelkezik a program.

Európában a legkedveltebb autódiagnosztikai program Opel típusokhoz !

Részletekért kérlek látogasd meg honlapunkat:
http://www.opel-autodiagnosztika.com/opelautodiagnosztika.php

Opel Scanner
davee 2008. febr. 22. Creative Commons License 137
OPEL - FIAT Diagnosztikai szoftver:

http://www.obd2-eobd.hu

http://www.obd-diag.hu

opel autodiagnosztika
Key-Man 2007. júl. 23. Creative Commons License 136
"Egyébként a nyomaték 170Nm, ami a konkurens típusok 2000-2001-ig gyártott 1.8-as motorjainál általában 10-15 Nm-el több." - Mármint az opelé több ennyivel:)
Key-Man 2007. júl. 23. Creative Commons License 135
Háát.. Eddigi történelem során 4 opelünk volt. Az első még '96-ban egy új Astra F 1.4 8V Caravan, 60LE-vel. 103 Nm, nem volt egy izomgép.. Bár pörgetve azért nagy meglepődésemre még ezzel is lehetett jót autózni, természetesen csakis padlógázzal. 5 évesen lett eladva, semmi baja nem volt. Következő Opel egy 5 évesen vett Omega B 2.5 TD Caravan. Mivel a 130 LE és a 250Nm nagy ugrás volt az ez előtti autókhoz képest, a menetteljesítményeiről csak jót tudok mondani, még annak ellenére is, hogy 1600 kg. Nem sportkocsi persze, de ez volt az első autó, amivel már ki lehetett állni egy-két BMW és Audi ellen az utakon. Külön élmény a hátsó kerék hajtás, ezt nagyon szerettem:) A kocsi futóműve a nagy méret ellenére kicsit keményre hangolt, és igen jól fekszi az utat, hátul segéd keretes felfüggesztése van. Ugyanakkor hátrányként említhető, hogy a lengéscsillapító picit talán alulméretezett a viszonylag nagy tömeghez, ugyanis a TD 100 kilóval nehezebb, mint a benzines 2000-es. A kocsi CD kivitelű volt, így igen sok extrát hozott, mint pl. az elektromos emelésű és fűthető első ülések, digitális dupla klíma, fedélzeti computer, no meg az alapban járó igen kényelmes, nagy utastér. 2 évig volt meg, addig a legkomolyabb hiba a lengéscsillapítóval volt, szétszedték a magyar utak, cserélni kellett. BMW motor lévén (amit 143LE-ről az opel visszavett 130LE-re) a turbó igen jól viselkedett, 2000-es fordulattól már rendesen tette a dolgát, így nem sűrűn kellett visszakapcsolgatni.. A 3. opel egy 15 éves Kadett E 1.6i 8V Caravan volt. Nos, ebbe a rendőrségi astrákba is szerelt, szinte elnyűhetetlen 75LE-s egyhatost rakták, egy ideig nem is volt vele gond. Ez kb fél év.. Aztán a 15 év hozta amit kellett, gyűrűzés, ette az olajat, kezdett rohadni a kaszni, elektronikus vezérlési gondok.. A kocsi végül kb 1 év után a kertben kötött ki, és ott benőtte a fű..:) Amúgy a 920 kilójához a 75 LE jól passzolt, amíg a motor rendesen ment, addig meglepetést tudtunk okozni egy-két előzni kívánó, indexet kirakó mit sem sejtő autósnak:) Vége nem sok, kb. 160 Km/h volt, de 80-ig a kis tömeg miatt jól gyorsult:) Most egy '97-ben gyártott Astra F 1.8 16V van, természetesen ez is caravan:) Másfél éve van meg, úgy érzem, hogy szerethető darab. A 115 LE-s 16 szelepes ECOTEC egynyolcas hálás darab, de csakis akkor, ha rendszeresen karban van tartva! Nagy szerencsénkre egy egészséges motort fogtunk ki - szervizben vétel előtt bevizsgáltattuk - bár azért van vele egy-két gond. Az 1.8-as astrák egy része sportosabb életérzésre vágyók szegmenséből kerül ki, így tényleg jól meg kell nézni, hogy mit vesz az ember, mennyire van széthajtva a motor. Nos amit viszont nem lehet a vételnél megállapítani, azok az elektronikai dolgok. Fél év után visszajelzett a műszerfalon, hogy valami nem egészen jó. Lamda szonda és légszűrő csere. Ezek után megint jól ment, de nem régóta elkezdett lefulladozni, és egyenetlenül járni az alapjárat, valamint olyan érzése van az embernek, hogy nem húz rendesen még padló gázra sem. Ez valószínűleg vezérlés probléma lesz. Az a tény felállítható azonban, hogy az autókban történő szinte teljes mértékben való computerizáltság forradalma előtt közvetlenül épített - egyébként már korszerűnek mondható - motoroknál az elektronikus dolgokat igen bonyolultan, és kényes módon, több analóg elektronika beépítésével oldották meg, így a meghibásodásra nagyobb az esély, míg a hibaforrás lokalizálására fordított hosszú idő közben bizony van úgy, hogy a tulaj kezében marad egy-két hajszála..:) A kocsi egyébként gázadásra teszi a dolgát, 10 mp alatt 100-on van így elég dinamikusnak mondható. A kocsi tömege 1130 kg. Ami tetszik az 1.8-as motornál, hogy nem kell szétpörgetni, 3500-nál van a nyomatékcsúcs, ami azt jelenti, hogy sok előzést 5.-ben hagyva is le tud bonyolítani az ember. Egyébként a nyomaték 170Nm, ami a konkurens típusok 2000-2001-ig gyártott 1.8-as motorjainál általában 10-15 Nm-el több. Az országúton 140 km/óra alatti kigyorsításban megvert autók palettája eddig ezzel a géppel a leghosszabb, köztük van többek között egy 155-ös 2.5TD 125LE-s alfa, és egy '98-as (W210) 150LE-s 230-as E merci:) A kocsi karosszériája egyben van, 2 helyen van 1 négyzetcentis rohadás, korrózióállónak mondható. Futómű nem túl bonyolult, de eddig mindig jól tette a dolgát. Hát ennyit az Opel historyról, nem Lexus egyik sem, de egészében több jó élményt hoztak a verdák, mint rosszat, egyik sem esett szét, nem lego.. így fiatban még sosem gondolkodtam..:)
fmonica20 2007. jún. 28. Creative Commons License 134

Opel Omegát keresek!!!

1997-1998-as Omegát vennék 1.000.000 Ft-ig!

Extra: el.ablak, klíma, centrálzár és ABS legyen benne!

Ha valaki tud ilyet kérem segítsen!

Tipp is érdekelne, hova érdemes menni keresni!

Köszönöm!

Tel.: 06-20/991-39-59

e-mail: monika.foldesi@hu.flextronics.com

 

Nethunter07 2007. ápr. 2. Creative Commons License 133

Sziasztok,

 

ha FIAT a válasz akkor ez az oldal-t nézzétek meg.

meg csak most indul de remélhetőleg jó lesz.

 

www.fiatklub.atw.hu

 

üdv.

Nethunter

 

csavoka06 2007. febr. 16. Creative Commons License 132
Én is kérénm a segítségetek. :)
Egy 2000-2002-es Seicento és aegy 1996-1998-as Astra között vacilálok jelenleg. Tudom nem igazán egy kategória.
A Seicentora azt írták, hogy magas 7-8L-es a fogyasztása, de az Astrára csak 6-7L-es fogyasztást olvastam mindenhol.
Tulajdonképpen 2-en max. 3-an ülnénk benne egyszerre. Egy olcsó fenntartású, kis fogyasztású, megbízható autót szeretnék, de már mindkét oldalról hallottam ezt-azt. A Fiatról leginkább, hogy drágák az alkatrészek hozzá és nem megbízhatók, de az Opelt meg olyan nagynak érzem magamnak a magam 168 cm-ével.
A Fiat felé hajlok, de le akarnak beszélni róla.
Mit tegyek?
STILO MW 2007. jan. 15. Creative Commons License 131
Sziasztok!Szeretnék véleményeket kérni a Stilo MW 1.9jtd-ről.Köszönöm.
nadinka 2007. jan. 12. Creative Commons License 130
persze,hogy FIAT!!!!:o))
fiatka 2006. dec. 30. Creative Commons License 129
Fiat!!!!!!!!!!!!!!
Varshi 2006. dec. 8. Creative Commons License 128
Előzmény: kecskéscsárda (127)
kecskéscsárda 2006. dec. 8. Creative Commons License 127
Nem tudom melyik topicba kellene bejelentketnem, de sajnos leégett egy FIAT STILO egy évnél fiatalabb 9000km volt benne. SORSTÁRSAKAT keresek!!!!
Babee 2006. nov. 20. Creative Commons License 126
Eladó 4db opel alufelni gumival együtt 205/65 R15 méret.(négy lyukas)50.000 FT. Ugyanitt eladó 4db acél felni. (öt lyukas) 25.000 Ft.

Érdeklődni a 0620/211- 6808- as valamint a tiily@freemail.hu e- mailen lehet.
Fülöp János 2006. nov. 4. Creative Commons License 125
Hi!

Errefelé meg rengeteg a használt Fiat, a házunk körül kb 8-10db parkol. :-)
Főképp Puntók, aztán 2-3 Marea, Brava.
Biztos olcsón lehet valamelyik cégnél kapni.
Én nem becsülném le, a Fiat igen kényelmes és jó kocsikat gyárt, karbantartani meg mindegyiket kell.
Elárulom, hogy nekünk Opelünk van, és most vesszük a második Opelt.
Ha lesz sok saját pénzem, akkor meg veszek egy Fiat Albeát amelyet már sokszor kipróbáltam, és olcsó, príma kiskocsi.

Előzmény: astrababy (122)
hangazoo 2006. okt. 15. Creative Commons License 124
Egyértelmű Fiat méghozzá Stilo!
2Tie 2006. júl. 21. Creative Commons License 123

Nem, csak sokkal többet adtak el belőle nálunk.

 

Előzmény: astrababy (122)
astrababy 2006. júl. 21. Creative Commons License 122
Na nem b******tás gyanánt de anno a német "sárga angyaloknál" a Croma és a Tempra volt az első helyen mint megbízhatatlan autó.Az,hogy neked bejött csak jó dolog és örülök neki mert tényleg szép autók.A rohadás és az,hogy elromlanak(legyen az Opel vagy Fiat) 80%-ban tulajkérdés mert ha mindíg hagyja az ember azzal a gondolattal,hogy elmegy ez még így is könnyen zsebbenyúlóssá válhat a dolog.Egyébként én több tizenéves Opelt látok mint Fiatot..........miért?Jobban bírja a strapát a német technika?
Előzmény: 2Tie (110)
astrababy 2006. júl. 21. Creative Commons License 121
Sziasztok!A témára válaszolva eggyértelmű Opel!!!!De ha már itt vagyok lenne egy "szakmai" kérdésem.Van egy F Astrám 92-es 1.4-es.Olyat csinál a kis drága,hogy teljesen szabálytalan időközönként leáll,úgy mintha a gyújtást levettem volna.Köszörültethetem estig de nem indul be -rögtön- .Ha viszont nyugisan kiszállok és elszívok egy szál cigit majd visszapattanok úgy indul mint a "doxa".A hibatárolót kiolvastam és nincs benne semmi,dugulás nem lehet mert akkor rángatva állna le,szikrának kell lennie mert különben a hibakód jelezné (de nincs).Gyújtáskapcsolóbetétet cseréltem,semmi változás.......Ha jártatok így és rájöttetek mi a baj örülnék neki ha írnátok.
G-Za 2006. júl. 20. Creative Commons License 120

Sziasztok!

OPEL TIGRA tulajdonosok, ill. ex tulajdonosok segítségére lenne szükségem!

Légy szíves írjátok már meg a véleményeteket az autóról. Szeretnék vásárolni egy ilyen gépjárművest,  de foggalmam sincs, hogy egyáltalán érdemes-e, mert nincs egy ismerősöm sem, akinek lett volna ilyen.

Nekem viszont tetszik nagyon ezért gondoltam megkérdezek pár hozzá jobban értőt :).
Kiváncsi vagyok a típushibákra (vásárlásnál mit nézzek meg alaposan), meg ilyenek. Lehet "hurrogni, köpködni" felhasználói v. szervízes szempontból, de az előnyöket is nagyon szívesen venném.

És hogy a topicnál maradjunk: ha valaki el akarna tántorítani az Opeltől, igérem meghalgatom az érveit!
Előre is köszi!!!

puk65 2006. júl. 20. Creative Commons License 119

Üdv Mindenkinek !

 

Fiat vagy Opel. Örök dilemma annak aki éppen választás elött áll és e két tipus jöhet számitásba. Munkahelyemen 320 000 km ig nyüstöltünk egy 1  Astra Classikot. átlagban 7-8 ember vezette felváltva. Mindez a kilóméterteljesitmény 6 év alatt. Ezen idő alatt olyan emlitésre méltó probléma, mint , motor, váltó, karosszéria számottevő problémája nem jelentkezett. Kisebb meghibásodások elöfordultak, de amit a fenti adatok bizonyítják nagyon erős volt a strapa a kicsinek. Személyes tapasztalatom szerint erős felépítésű, massziv szerkezető, kicsit kemény váltos autó. Valamikor a Zsigulikról mondták, hogy elnyűhetetlenek kb. fele ennyi kilóméter alatt már motorgenerált kellett csinálni náluk. Akkor az Opel milyen ? Saját gépkocsim egy Fiat Albea amely szerintem a Fiat táboron belül is méltatlanul mellőzött elég kis darabszámba futó autó. Ráadásul még a törökök rakják össze. Érzelmileg kötődök hozzá, rosszat mondani nem tudok, már több mint egy éves no problem. Csak benzin kell bele. Kis hengerürtartalmú 80 LE. pörgős kis motor. Az nem igaz, hogy nagyon kell forgatni a Fiat motorokat átlagban 3000 es fordulaton váltva már nagyon dinamikus haladást eredményez, tovább pörgetve meg meglepetést okoz, azt hinné az ember, hogy legalább 100 ló van alatta.. Az összeszereléssel elégedett vagyok, semmi nem zörög benne, nem nyikorog, a motorja megbízható, vajpuha, pontos váltó jellemzi. Én a magam részéről nagyon elégedett vagyok vele. Tipikus családi autó a kategóriájában a legnagyobb csomagtartóval. Annak ellenére, hogy ismertem az Opelt nálam nem volt kérdés a választás, már csak azért is, hogy ne, több ezer darabszámba futó egyen Opellal kelljen közlekednem. Az Albeát ahova megyek mindenhol megnézik, sokan még nem is láttal ilyet. Mindenképpen azoknak ajánlom aki a fiatalkori, felelőtlen vagány vezetési stilusukat már elhagyták és a fő céljuk a saját vagy családjuk biztonságos utaztatása.    

Tényszerüen ennyit sziasztok !

HB1 2005. aug. 30. Creative Commons License 118

Nekem volt mindkettő. 1.6 Brava 103 lóval és most 1.8 Astra F 90 lóval.

 

Az Astra sokkal jobban megtetszett. Sokkal szerethetőbb.

 

A Fiat nagyon finom váltóval-kuplunggal volt eleresztve az Opelhez képest, viszont semmi tartósság nem volt felismerhető rajta (málló kilincs, rosz index, ablaktörlő motor, ventillátor stb.). Az Astrát sokkal inkább jobban összerakták és egyben van (pedig 10 élmút, míg a fiat 3 évesvolt!!!).

 

A motor is az Opelben erősebb normál használatban. 2000 felett már rendesen húz és nagyon nyomatékos.

A Fiatnál semmi nem történt ha országúton 5-ből 4-be váltottam 100-nál és gázt adtam. Városban 3.-ban semmi szintén (csak 70-80 felett volt ereje). Sokkal jobban kellett taposni a gépet, ezért nagy volt a fogyasztása is. (Kb 1,5 l difi a két kocsi között) A Fiat csak 4000-től indult el, de akkor nagyon. Ehhez, viszont túl hosszú áttételeket adtak neki. Kínkeserves volt néha.

 

És a szervíz: Az Opel szervíze olcsóbb a Fiat kötelező szervízének.

 

A futómű is az Opelnél jobb, igaz csak kicsivel. Fék: talán a Brava? Bár nem volt ABS-es, az Opelom meg az.

 

Én Opelt ajánlok :) De nem szeretnék senkit lebeszélni a Fiatról sem.

Törölt nick 2005. aug. 29. Creative Commons License 117
Ha megbízhatóság, akkor Opel , de ha fogyasztás és élmény, akkor egy Fiat Punto. Az opelek nagyon bírják a kiképzést, csak valahogy a váltó rudazatot nem tudják olyanra megcsinálni, hogy felhőtlen legyen az autózás. Ha a Puntóban nem lenne semmi, ami árammal működik - vagy legalább is nem olasz - akkor az lenne a legjobb kisautó.