Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Dávid Kéki Creative Commons License 6 órája 0 0 90285

Tisztelt fórumozók!

 

Van egy Audi A4 2007 2.0 TDI BRE motorkódú autóm. 

Ha beindítom alapjáraton járatva halk csattogó hang hallatszik a két kerékív felöl, szemből állva a kocsival szinte nem is lehet hallani, ha emelem a fordulatot a csattogás gyorsasága is nő, mivel a kerékíveknel lehet jobban hallani így véleményem szerint a motor alsó feléből jöhet a hang.

Teljesítményügyileg rendben van, nem rángat nem füstöl, autoszerelő teljesen szét akarta szedni a motort, de mielőtt ezt megtenném gondoltam fotok itt is egy kört.

 

Esteleg valaki találkozott-e már ilyen problémával gy tudja-e mi okozhatja, illetve kell-e vele foglalkozni olyan szinten hogy szétkapni az egész motort.

 

A segítséget előre is köszönöm.

 

laci8417 Creative Commons License 7 órája 0 0 90284

Szép napot!

 

Nálam is ugyan ez a hiba jött elő két napja. Érdeklődöm, hogy sikerült kideríteni mivel volt a baj?

Előzmény: goczan.david (90103)
2005GTS Creative Commons License 10 órája 0 0 90283

Miért nem mersz belenyúlni?

Nekem teljesen jól műxik a "nem műxik"! :-)

Én a kisérletezéseim alatt azt vettem észre, hogy nagy hibát nem tudsz csinálni! Max visszaállítod az eredeti értéket.

Előzmény: Borzolt kedély :) (90279)
a8lang Creative Commons License 11 órája 0 0 90282

Pedig nem nagy műtét. Diag-al kb 2 perc kikapcsolni. Semmi veszély nincs benne.

Egy "menüben" kell kikapcsolni.

Előzmény: Borzolt kedély :) (90279)
Rollsroycephantom Creative Commons License 13 órája 0 0 90281

Állítólag kap üzemanyagot ,bár a pd elemig nem tudom hogy megnézték e hogy rendesen eljut e az üzemanyag ,de az üzemanyagszürő tele van igy gondolom csak nyomja oda is .Az ac pumpa is dolgozik ,minden gyujtás ráadásánál nyomja a gázolajat a csövön .Egyenlőre enyit tudok énis, még semmit nem tudok hogy a motorvezérlő gyári programmal hogy reagál .Az már lehet csak hétfőn derül ki ,de ez a szinkron szög el lehet állítódva szerinted ? 2 Emberrel beszéltem és ők azt mondják azt kellene megnézni ,a szerelő pedig azt hogy nem lehet rossz helyen mert mindent ((vezérlést )) gyári jelre raktak össze ,megmondom őszintén nem akarok nagyon okoskodni sem mert nem értek hozzá ! De már annyi pénzbe időbe tellt idáig is eljutni hogy minden alkatrészt beszerezzek hogy más már valószínű az idegosztályon kötött volna ki .És nem értem mi lehet a gond ,a pd elem ha szar is elvileg indulnia kellene

Előzmény: mica-r (90280)
mica-r Creative Commons License 21 órája 0 0 90280

Ha nem tárol semmi hibát, akkor esetleg üzemanyag hiány?

Előzmény: Rollsroycephantom (90278)
Borzolt kedély :) Creative Commons License 21 órája 0 0 90279

Én szívesen kinyínám a start-stop funkciót, de nem mernék a belenyúlni :) 

Előzmény: 2005GTS (90272)
Rollsroycephantom Creative Commons License 1 napja 0 0 90278

Lehet itt nem irtam le részletesen mindent , röviden ; sajnos az autó üzemképtelenül lett megvéve  motor megbontva volt félig ,igy sokat állt motorhiba miatt.Mindent kicseréltettem benne ami csak hibás rossz kopott volt uj vezérmütengely ,hidrotőkék csapágysor,főtengely és ehez csapágysor, és meg lett gyürűzve és  olajpumpa megjavitva .Az autó osztrák a4 2006 2.0 tdi bpw 8v .össze lett rakva minden és nem indul .Géppel nézték nem észlelte a kulcsokat pedig fel volt tanitva 3 kulcs neki .Ezért irtottuk ki az immot hátha +  kiderült nagyon erősen fel lehetett tuningolva / húzva a motorvezérlő .Ezert most lesz visszatöltve a gyári ecu .Röviden enyi .... pd elemhez nem nyultunk csak vettünk hozzá szett tömités készletet tűzkarikával stb

Előzmény: mica-r (90277)
mica-r Creative Commons License 1 napja 0 0 90277

Semmi nem tiszta. Egyenlőre ott tartok, hogy azt sem tudom pontosan miről van szó. Audi lesz, azt írtad...

Innen nem tudom megmondani hogy mit rontottak el. Vannak kérdőjelek, pl gyár immo nem felejti el a tanult értékeket. 

Előzmény: Rollsroycephantom (90274)
Rollsroycephantom Creative Commons License 1 napja 0 0 90274

Csak hogy tiszta legyen főtengelyt cseréltek benne csapágysorral többek között.Ők a gyári jelre raktak össze mindent ,igy elvileg a főtengely jó fokban kell álljon nem ?

Előzmény: Rollsroycephantom (90273)
Rollsroycephantom Creative Commons License 1 napja 0 0 90273

micar !  Újabb fejlemény ,ehez mit szólsz ?  Ki lett irva az immo a kocsibol totál ,((persze csak ideiglenesen)) És igy sem indul az autó ! Mint kiderült amikor a motorvezérlőböl kiirták az immot ,ez a motorvezérlő módositva volt .Azt mondta aki kiirta hogy chippelve vagy át volt irva mert teljesen eltért a gyári értékektől .Most szerzik be a gyári szoftvert és rátöltik ,azt mondják valószinü ez volt a gond és ezért nem indul .Én ebben kicsit kételkedek ,szerintem ha chippelve vagy át is volt irva a motorvezérlő akkor az valamikor működött is úgy .Akkor most is mennie kellene ,akivel eddig beszéltem mindenki a szinkron jeladóra gyanakszik hogy a miatt nem indul nincs azon az értéken .A Szerelő azt mondja ahogy a vezérlést összerakták a gyári vezérlés rögzitővel nem mehetett el a jeltől a főtengely .Elvileg -1 fokon kellene állnia ,elvileg megnézik ma de azt mondják nem mehet el ! 

Előzmény: mica-r (90261)
2005GTS Creative Commons License 2 napja 0 0 90272

OFF-TOPIC

 

Sziasztok,

 

Nem tudom, hogy Ti hogy vagytok vele, de én olyan beállítottságú vagyok, hogy nem szeretem úgy hagyni a kocsit, ahogy az kijött a gyárból! :-)

Itt nem mechanikai átalakításokra gondolok, hanem egy kis szoftveres pimpelésre.

Az elmúlt 1-2 hónapban elég sok külföldi fórumot áttúrtam és elég sok érdekességre, hasznos dologra bukkantam.

Mindenki tudja, hogy általában a vasak a tulajdonos extra igénytől függően "csak" szoftveresen vannak visszabutítva, amit pár perc alatt fel lehet oldani, vagy néhány nem tetsző funkciót - nekem a start/stop volt - letiltani.

Nézegettem itt az indexen és a fészbukkon is, de nem találtam olyan magyar csoportot, ahol ilyenekkel foglalkoznak.

 

Nem szeretném ezt a csoportot ilyennel "szétverni", de ha lenne igény rá, akkor csinálhatnánk egy külön fórumot, ahol pl VCDS kódokat, navi frissítéseket, egyéb okosságokat, stb lehetne megvitatni, megosztani, segíteni 1másnak.

 

Mit szóltok hozzá?

 

zs

 

 

goczan.david Creative Commons License 3 napja 0 0 90271

Kedves Forumozók 

 

Érdeklődnék tapasztalt már valaki hasonlót.?

 

Audi A4 b8 sedan 2013/ menet közben sipolo de inkább ciripelő hangot hallani bal oldalról  80 km ora felett kezd el hallatszani ,gyorsitásra a hang alig hangosodik egyenletes.Csinálja sebbeségben is ,kinyomot kuplunggal üresben is. ha enyhén ráfékezek akkor is.Alapjáraton semmi hasonló hangot nem hallani.

 

Ha valakinek volt hasonló probléméja és megosztaná tapasztalatait azt előre is megköszöném.

 

Én és én, meg az Irén Creative Commons License 4 napja 0 0 90270

Esetleg Tikalor? :)

 

mica-r Creative Commons License 4 napja 0 0 90269

Nem fog a kocsi alatt ilyet látni, mert feljebb van takart helyen. Elvileg az Audi PTC fűtés az az utastéri légcsatornában egy cekász szerű 1-2 kW-os fűtőtest.

Előzmény: 2005GTS (90268)
2005GTS Creative Commons License 4 napja 0 0 90268

nézz be a kocsi alá, ha ott találsz egy doboz szerű "valamit" aminek van kipufogója akkor van benne motorrásegítő fűtés.

az alhambrán ez bal hátsó kerék előtt van.

ennek elméletileg 5 fok alatt automatikusan el kellene indulnia.

 

tudtommal a PTC egy elektromos állófűtés rendszer, aminek külön kezelőfelülete is van

Előzmény: Zardani77 (90266)
mica-r Creative Commons License 4 napja 0 0 90267

A3-ban ritkább az ilyesmi, jellemzően fűtőgyertyát tettek bele, gondolom az olcsóbb. 

Nem azt kell mondani a szervízben, hogy nézzék meg a PTC-t, hanem azt hogy mondják meg van-e bármilyen pótfűtés és működik-e?

Előzmény: Zardani77 (90266)
Zardani77 Creative Commons License 4 napja 0 0 90266

... az autóhoz kapott könyv írja: Kiegészítőfűtés (PTC) Dízel motoros járműveknél....

 

De nem tudom, hogy van-e benne egyáltalán, mert én a 3 éven alatt soha nem éreztem, lehet már rossz volt amikor vettem, vagy nincs benne ilyen.

 

Ezért kérdeztem, hogy érdemes-e szerelővel megnézetni, vagy ne is vigyem mert ezekbe nem építettek semmi ilyet...

Előzmény: 2005GTS (90265)
2005GTS Creative Commons License 4 napja 0 0 90265

még annyi, hogy biztos PTC van benne?

nem keverendő a motorra rásegítő kis kályhával!

Előzmény: Zardani77 (90263)
2005GTS Creative Commons License 4 napja 0 0 90264

ezeknél a motoroknál ez teljesen normális (nekem egy 2003-as alhambrám van hasonló motorral), kevés a veszteséghőjük.

a kályhák jellemzően elkoszolódnak ezt érdemes megnézetni.

volt hogy lejöttem a kékesről és gyöngyösnél még jóformán 50-60fok körül volt a víz

Előzmény: Zardani77 (90263)
Zardani77 Creative Commons License 4 napja 0 0 90263

Üdv

 

2006-os 1,9-es PDTDI A3-as audi-m van, használtan vettem.

 

3 éve használom, ilyenkor télen lassan melegszik. Azt mondják, hogy ezek ilyenek. Viszont a fűtés is ezzel arányos, pedig állítólag kéne lennie benne valami kiegészítő (PTC) fűtésnek. 

A kérdés, hogy van ezekben ilyen?

Nem röhög ki egy szerelő ha azt mondom, hogy nézze meg mert nem működik?

 

köszi

Rollsroycephantom Creative Commons License 4 napja 0 0 90262

A szerelő nézte ,valami olyasmit mondott hogy 3 kulcs van feltanitva de ebböl nem lát egyet sem a rendszer nem észlel

Előzmény: mica-r (90261)
mica-r Creative Commons License 4 napja 0 0 90261

Pontosabban mi volt a hiba a diag szerint?

Előzmény: Rollsroycephantom (90260)
Rollsroycephantom Creative Commons License 5 napja 0 0 90260

Motorhiba miatt nem foglalkoztak vele , fèl évet állt kb 

Előzmény: JW (90259)
JW Creative Commons License 5 napja 0 0 90259

Túl sokat pihentettétek a lakótelepen? :]

Előzmény: Rollsroycephantom (90258)
Rollsroycephantom Creative Commons License 5 napja 0 0 90258

Üdvőzlök mindenkit , segitséget szeretnék kérni vagy tanácsot .Adott egy 2006 os audi a4 ,az auto elég sokat állt akku nélkül .Géppel belenéztünk és úgytűnik elfelejtette az immo kódot nincs kulcs feltanitva ezért nem indul  , ha minden igaz ez immo 4 es már és nem lehet csak ugy feltanitani .Vcds 12.12 van de gondolom semmit nem tudunk vele kezdeni.... Volna egy ember aki kikapcsolná az immot , de picit drága meg a müszerfalon gondolom ott maradna a hibajelzés is ....Esetleg Nyiregyháza környékén esetleg ismer valaki egy szakit aki Feltudná programozni ?

peri77 Creative Commons License 2016.11.25 0 0 90257

MMI 5570 1-es update lemez kell hozzá. Töltsd le, írd ki CD-re. Be kell rakni az első helyre a CD tárba. Utána be fog róla töltődni az MMI.

Előzmény: aahat (90256)
aahat Creative Commons License 2016.11.25 0 0 90256

Hello Forumozók!

 

Van esetleg valaki aki otthon van mmi 2g ben? Ma sikeresen elbaxtam az enyémet. Véletlenül elinditottam a bootload-ot, és mivel nincs ilyen cd-m ezért nem tudja végigcsinálni a folyamatot. Sajnos ez azzal jár, hogy a bootmenün kívül semmi mást nem mutat a képernyő. Ha kiveszem a kulcsot a kocsiból akkor sem kapcsol ki a kijelző, kéri a lemezt, és erre vár. Lehet valahogyan viszacsinálni az eddigi 5770 es verziót, (visszalépni az edigi verzióba) vagy csak lemezzel újrabootolva?

Akksisaru levétel sem segített, utánna is a bootmenü indul.

Előre is köszi, ha tud bárki bármit.

Üdv!

goczan.david Creative Commons License 2016.11.25 0 0 90255

hello

 

Érdeklődnék tapasztalt már valaki hasonlót.?

Audi A4 b8 sedan 2013/ menet közben sipolo de inkább ciripelő hangot hallani 80 km ora felett ami gyorsitásra alig hangosodik.Csinálja sebbeségben is kinyomot kuplunggal is. ha enyhén ráfékezek akkor is.Alapjáraton semmi hangja nincs .

 

Ha valakinek volt hasonló probléméja és megosztaná tapasztalatait azt előre is megköszöném.

 

lowpici Creative Commons License 2016.11.25 0 0 90254

Ha teljesen kinyomott állapotban csinálja, akkor váltó elött forgó részek jöhetnek szóba. Ha ennyi mindent cseréltet gyanús a lendkerék, mert kinyomod a kuplungpedált kap egy tengelyirányú nyomást a szerkezeten keresztül.

Előzmény: Gyurix78 (90250)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!