Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

skt15 Creative Commons License 2 órája 0 0 90030

Nem a beavatkozás költségére/költségviselőjére, hanem a megoldásra reagáltam...

Előzmény: saválló (90029)
saválló Creative Commons License 3 órája 0 0 90029

Persze, hogyne mi sem egyszerűbb....ha mindezt gyári garanciában végzik el nem pedig saját zsebből fizetve.

Előzmény: skt15 (90026)
skt15 Creative Commons License 5 órája 0 0 90028

Dehogy. Nem úgy regenerál... A váltóra írtam.

Előzmény: peri77 (90027)
peri77 Creative Commons License 6 órája 0 0 90027

Mármint a Q7 is "úgy" regenerál? A BMW-nél miért tudják ezt megoldani? Az F10-es 535d-nél még nem vettem észre soha, pedig ez is két turbós (nem tudom, hogy van-e a turbószámnak köze ehhez).

 

Előzmény: skt15 (90025)
skt15 Creative Commons License 10 órája 0 0 90026

Dehogynem. Amit írtam... Dugó + gyűrűcsere. Tudtommal van javított szett.

Előzmény: saválló (90017)
skt15 Creative Commons License 10 órája 0 0 90025

Nem tudom, mert áttértem az 1 turbósokra. Azok legalább visszafogottabban csinálják. De utánakérdezek majd.

Én szeretem az s-tronic-ot. 1-2-3 fokozatban pl. jobban, mint a 8-as tiptronicot.

A Q7-ben is hasonló, mint anno a Bitdi A6-ban.

 

Előzmény: peri77 (90018)
ujpestfc77 Creative Commons License 10 órája 0 0 90024

Ja!2010es  évjàratú 160le amúgy

125000km van bent.

Előzmény: Antarctica (90021)
ujpestfc77 Creative Commons License 11 órája 0 0 90023

Ha az lenne a gond amit írtàl.

Akkor csökene az olajfogyasztàs is 

valamivel nem?

Kb. mennyiben van egy ilyen csere?

 

Előzmény: Antarctica (90021)
saválló Creative Commons License 12 órája 0 0 90022

Van aki még rosszabbul járt:


Ölverbrauch 1.8TFSI & 2.0TFSI:

 

 

"Ich fahre den Wagen seit Mai 2013 (Anfangs kein auffälliger Ölverbrauch, 112.000km, Bj. 10/2008) - vor ca. einem halben Jahr ist mir aufgefallen, dass er auf einmal mehr Öl verbraucht (ca. 1 Liter auf 2500km). Bis heute ist dies immer weiter gesunken und mit den letzten 5 Litern Öl bin ich keine 1000km mehr gekommen sondern teilweise deutlich weniger.

Aktuell zwischen 1,25 bis 1,6 Liter auf 1000km bzw. komme ich zwischen 600 und 800km bevor ich einen Liter nachfüllen muss.

 

Ölwechsel wurde gemacht und auch Umstellung auf 5W40 (vorher 5w35 LL) mit Intervall -> Keine Verbesserung "

Előzmény: ujpestfc77 (90020)
Antarctica Creative Commons License 12 órája 0 0 90021

Szelepszár szimmering...főleg ha nagyobb gázadás után füstöl, normál gázon nem, vagy alig...:)

Előzmény: ujpestfc77 (90012)
ujpestfc77 Creative Commons License 12 órája 0 0 90020

Köszöm a sok  vàlaszt!

Amikor megvettem màr akkor is 

tudtam ,hogy esszik az olajat,

de csak max.1 litereket hallotam.

Igazàból a vàrosi plusz 0.5 liter 

idegesit.Lehet hogy mèg bemelegszik

jobban szeriti az olajat😀?!

 

Stetten Creative Commons License 13 órája 0 0 90019

Szia!

 

Nincs olyan tanács ami elmúlasztaná a magas olajfogyasztást. A csodaszer adalékok sem soktat érnek.

Legjobb amit tehetsz, hogy elviszed szerelöhöz. Bár nekem sosem volt benzinse Audim, az 1,5 Liter/1000km-es olajfogyasztás biztos hogy nem normális.

Előzmény: ujpestfc77 (90014)
peri77 Creative Commons License 13 órája 0 0 90018

Szia, vajon az újabb (2013-tól, esetleg faceliftes) BiTDI A6 is csinálja az idióta regenerálást? Tudsz esetleg erről valamit? Pár év múlva lehet, hogy vennék BiTDI-t megint ha már megoldották ezt a hülyeséget. A sima 1 turbós is jó lenne, ha nem csak azzal a béna s-tronic váltóval gyártanák.

Előzmény: skt15 (90016)
saválló Creative Commons License 13 órája 0 0 90017

Ki tudod guglizni, hogy a gyári hibás olajzabáló motorokkal mit lehet csinálni, sokat igazából azonban nem.

 

http://www.autobild.de/artikel/vw-audi-seat-skoda-hoher-oelverbrauch-5738703.html

Előzmény: ujpestfc77 (90014)
skt15 Creative Commons License 14 órája 0 0 90016

pedig sajnos tipikus 1,8 Tfsi probléma.

Dugó + gyûrûk

Előzmény: ujpestfc77 (90014)
bilek Creative Commons License 14 órája 0 0 90015

Legközelebb írd le azt is, hogy milyen választ fogadsz el orrfelhúzás nélkül..

3 Audis HSZ-edből 2 lekezelő, fikázó.

 

 

Előzmény: ujpestfc77 (90014)
ujpestfc77 Creative Commons License 14 órája 0 0 90014

Hello!

Igaz nem írtam,hozzàértő,  segítőkész emberek vàlaszàt vàrom!

Nem unatkozó otthonülőkét!!!

Előzmény: milkymiki (90013)
milkymiki Creative Commons License 14 órája 0 0 90013

Lehet egy motorfelújítás nem ártana.

Előzmény: ujpestfc77 (90012)
ujpestfc77 Creative Commons License 15 órája 0 0 90012

Sziasztok!

Van egy 1.8 tfsi audim ami 1000km 1liter olajat esszik,

de vàrosba 0,5 literel többet.Ez még normàlis ennél a 

típusnàl?Most gyàri 5w 30 olajat hasznàlok.

Előzésnél ha visszakapcsolok akkor kis füstfehő 

jönn ki hàtul!Valami ésszerű tanàcs!? 

 

Köszönöm 

 

Laca89 Creative Commons License 23 órája 0 0 90011

Sziasztok!

 

Ismét lenne egy kérdésem.
Adott egy 2006os évjáratú 2.0 PDTDI Audi A3 Sportback ami BKD motorkódos. Az engem zavaró dolgok a következők: 1,2 és 3 fokozatokban hallatszik, nyomatékra (szerintem a váltóból) egy "síró" hang; a második hang szerintem szintén a váltóból jön, kb. 100km/h felett hullámos úton hallatszik egy olyan hang mintha a kerék beleérne a dobbetétbe, de megemeltük néztük és nem látszik semmi ilyesmi. Egyelőre nem tudjuk hogy mi(k) lehetnek. 
Valaki esetleg nem találkozott hasonlóval vagy valaki nem tudja-e hogy mi a gond?
Esetleg ha valakinek van nagyon hozzáértő Audi szerelő barátja, ismerőse, kollégája, stb. Budapest környékén vagy Hajdú-Biharban ne tartsa magában!
Előre is köszönöm a segítséget!

üdv. Laca

Topitom Creative Commons License 2 napja 0 0 90010

Sziasztok. Sürgősen kellene egy kis segítség!

Van 1 A6 2.0 TDI Multitronic autóm 2007-s. Mostanában vettem, és van 2 idegesítő dolog.

 

1:Az egyik, hogy meleg motor újraindításánál valami becsörög vagy zörög a motortérben, ez a hang az indítás után azonnal megszűnik és csak melegen jön elő, hidegen nem hallani. Voltam szervízbe, felemeltük halgattuk stb... de senki nem tudja mi a baj. Motortartókat néztük, azok újak, illetve, ha az lenne akkor hidegen is zörögne. Ha hidegen is csinálná, akkor valami takarólemezre vagy kipufogó tartóra gondolnék.

 

2: Ha elindulok az autóval gáz adás nélkül, akkor picit remegést érezni a kocsin, ezt alaphelyzetbe való megállás előtt közvetlenül is érezni lehet. Picit az alapjárat is ingadozik, olyan mintha a váltó nagyon gyorsan visszaváltogatna. Amúgy az autónak más baja nincs és szépen vált, húz, hibakódmentes stb... Rátettük gépre de nem mutatott semmit. A szerelő szerint ez normális és nem kell vele foglakozni, de engem nagyon bosszant.

 

 

 

 

Köszi előre is!!!!

H__G Creative Commons License 2 napja 0 0 90009

Az "S" 88-90, az "E" 112 LE volt.

https://de.wikipedia.org/wiki/Audi_80_B3

 

Nekem is 80 1.8 S (PM motor) volt elsőként, és 9 évig volt a család vendége, ma is meglenne, ha egy állat nem jön belém ezerrel, és a szegény kocsi az életét áldozta az enyémért...

(mindene rommá tört, én meg a lábamon szálltam ki kisebb törésekkel, zúzódásokkal... az egy komplett nyaram ráment)

 

Néha ma is rákeresek, nincs-e e szép eladó, csak emlékbe...., de aztán mindig rájövök, hogy így sem férünk már az autóktól...  :(

Előzmény: Gysev V43 335 (90004)
mica-r Creative Commons License 4 napja 0 0 90008

Szerintem maradhat az eddigi 10w-40

Előzmény: Gysev V43 335 (90004)
saválló Creative Commons License 4 napja 0 0 90007

Régóta akartam már venni A6-ost, de mindig Passat lett helyette, mivel ugyanolyan áron az utóbbiból évekkel fiatalabbat lehetett venni.

Mondjuk lehet jobban jártam, hogy nem lett 2.5 V6-os A6-osom....

Előzmény: Rollsroycephantom (90005)
saválló Creative Commons License 4 napja 0 0 90006

"A kereső motorra diagnosztizálja az olajat, és a forgalmim alapján nekem 1,8 S motor van. Mi ez az S, illetve találtam E-t is, mik ezek a betűk?"

 

Én annyit tudok (nekem is volt anno 1.8 S -es Audi 80-asom ), volt pl. karburátoros 75LE-s, és 90 LE-s injektoros.

 

Az E jelre nem emlékszem pontosan, de mintha vmi energiatakarékosságra utalhatott volna a jel...talán..

Előzmény: Gysev V43 335 (90004)
Rollsroycephantom Creative Commons License 4 napja 0 0 90005

Jó döntés volt ,A6/ 4 f  Avantba nekem a szivem csücske ,de ez jó áron volt nem hagyhattam ki .Talán majd a következő már A6 Lesz

Előzmény: saválló (90003)
Gysev V43 335 Creative Commons License 4 napja 0 0 90004

Köszi, kikerestem. 5W-30LL olajat ajánl a kereső, ez nem túl híg? Az előző tulaj is Castrol olajjal használta, de sima 10W 40-el. Gondoltam a váltóban is lecserélem majd, általában a legtöbb autótulajdonos, most független a márkától, a blokkban cserélik az olajat, de azon kívül elfeledkeznek a többiről...

 

A kereső motorra diagnosztizálja az olajat, és a forgalmim alapján nekem 1,8 S motor van. Mi ez az S, illetve találtam E-t is, mik ezek a betűk? 

Előzmény: saválló (89994)
saválló Creative Commons License 4 napja 0 0 90003

Pozitívan kell hozzáállni, oszt majd elválik, de talán nem lesz vele sok bajod.

 

Ez mondjuk minden használt autóra érvényes nem csak kizárólag a PD-s motorokra, abban lehet reménykedni talán az Audiba "jobb" PD-motorok/elemek kerültek.

 

Én anno 170LE-s A4-eseket is nézegettem persze CR-eket, de csaknem drágábban kínálták őket, mint a jelenlegi A6/ 4 f esemet, ezért lett A6-os...egyszer élünk....:)

Előzmény: Rollsroycephantom (89996)
Rollsroycephantom Creative Commons License 4 napja 0 0 90002

Azt most csinálják ,szerencsére az átalakitása az olajpumpának nem nagy tétel .Ezeket kivéve szerinted lesz mitől tartani még ? 160 ezer km elvileg vezetett szervizkönyves .Végig az Audinál hordták .PD Kettöstömegü talán még ezek jöhetnek képbe

Előzmény: mica-r (90000)
Andrá$ Creative Commons License 4 napja 0 0 90001

Sziasztok

Tényleg igaz hogy lehetetlen találni magyar kezelési könyvet sima A4- hez 98' évjárathoz ami magyar?nekem van egy holland de csak képet nézegetni jó.... szívesen vennék egy magyart vagy kölcsönbe eg y napra míg lemásolnám magamnak.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!