Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Stetten Creative Commons License 5 napja 0 0 90987

Meg tudod mondani hány lóerös az autód?  2.0 TDI-böl van nyolc változat, 120-190 lóeröig.

 

A 143 lóerös változatot néztem ahhoz olyan 13000Ft körül vannak a fékbetétek, a 2db tárcsa meg kb 20.000Ft. Jó minöségü ATE alkatrészek. Nagyjából szereléssel együtt kijössz 40.000Ft-ból. Ennyiért a márkaszervizben nem is köszönnek vissza neked.

 

Megnéztem a gyáriban (ahw-shop.de) akciósan 228€/70.000Ft a két tárcsa, és 147€/44.000Ft a betétek. A szerviz ettöl drágábban fogja adni neked, és hozzá jön a munkadij...

Előzmény: Borzolt kedély :) (90986)
Borzolt kedély :) Creative Commons License 6 napja 0 0 90986

Jaaa.. ezek is számítanak? :) 

2014. 2000-es diesel, nem quattro.

Előzmény: Stetten (90984)
kspree Creative Commons License 6 napja 0 0 90985

Sziasztok!

 

A napokban szeretnék megnézni egy hazai forgalomba helyezésű, 2013-as évjáratú Audi A4 2.0 CR TDI-t, ami a papírjai alapján 180.000 km-t futott. Tudnátok abban segíteni, hogy ennél a futásteljesítménynél milyen kötelező szervizműveletekkel kell kalkulálnom belátható időn belül, illetve mikor lenne esedékes a vezérlés csere?

 

Köszönöm előre is!

Stetten Creative Commons License 6 napja 0 0 90984

Milyen évjárat, milyen motor, milyen hajtás (front vagy quattro)? Az Audi A4 már megvan...

Előzmény: Borzolt kedély :) (90983)
Borzolt kedély :) Creative Commons License 6 napja 0 0 90983

Mennyi, ami nem dupla? :)...kb?

Előzmény: mica-r (90977)
Stetten Creative Commons License 6 napja 0 0 90982

Igen... Aztán menet közben kiderül hogy a tárcsa hozzá van csavarozva a tengelyhez az meg a váltón keresztül a motorhoz. Így lesz fékbetét cseréből nagygenerál.  :-)

 

Viccet félretéve én is cserélném a tárcsát is. Főleg ha a tárcsa barázdáltan kopott, az új egyenes felületű betét egy darabig nem is tud rendesen felfeküdni. A gyári tárcsák amúgy is puha ötvözetből készülnek, gyorsan kopnak. Érdemes lenne azokat a tárcsákat megmérni, nincsenek-e kopáshatár közelében. Én tennék bele egy ATE vagy Textar szettet a márkaszervizes ár feléért.

Előzmény: mica-r (90979)
Borzolt kedély :) Creative Commons License 6 napja 0 0 90981

Mondjuk azt sem tudom, mennyi alapból egy ilyen máshol. Nem emlékszem, meg mindig fullszervíz keretében cseréltek, sosem figyeltem, mennyi lehet.

Előzmény: mica-r (90977)
Stetten Creative Commons License 6 napja 0 0 90980

Szia!

Két hete láttam egy műsort miszerint a mémeteknél sorra mennek tönkre a visszahívott autók. Folyamatos AGR szelep és DPF problémàkról számoltak be a tulajok, akiknek a visszahívás előtt semmi gondjuk nem volt az autóval. Természetesen a VW szerint nem a vàltoztatások okozzák a sorozatos meghibásodásokat. Érik egy újabb persorozat a VW ellen. Ha nem kötelező, én nem vinném vissza az biztos. 

Előzmény: Gyurix78 (90972)
mica-r Creative Commons License 6 napja 0 0 90979

Márkaszerviz a tárcsa cserét is rá fogja beszélni, úgyhogy még drágább lehet

Előzmény: Stetten (90978)
Stetten Creative Commons License 6 napja 0 0 90978

Márkaszervizben annyiba fog kerülni, amennyiből egy normális szerelővel a féktárcsák cseréje is kijönne.

 

Előzmény: Borzolt kedély :) (90976)
mica-r Creative Commons License 6 napja 0 0 90977

Gyári árakon minimum a duplája

Előzmény: Borzolt kedély :) (90976)
Borzolt kedély :) Creative Commons License 6 napja 0 0 90976

Sziasztok! 

 

Nagyjából mennyi lehet egy A4-es fékpofacsere egy audi szervízben és mennyivel olcsóbb egy korrekt szervízben? 
Ha ez nem őrült különbség, nem vacakolnék, viszem audi szakszervízbe... 

mica-r Creative Commons License 2017.05.18 0 0 90975

izzítás, örvénycsappantyúk, stb....

Előzmény: ferry55 (90974)
ferry55 Creative Commons License 2017.05.18 0 0 90974

Hali! Segítségeteket szeretném kérni.
Adott egy A4-es 2.0tdi 170le 2007 évjárat, 250e km.
Hidegen a motor egyenetlenül jár , ingadozik az alapjárati fordulat és közben fehéres füst haggya el a kipufogót.
Sajnos az olajat is szereti csípni. Melegen semmilyen problémám nincs vele.
Szerelőknek akiknek említettem , olyan választ adtak hogy normális ennyi km-vel vagy hogy ne akarjak hozzányúlni mert csak rosszabb lesz stb.
Szerintetek mi lehet ? Mit kellene megnézni? És mekkora költség kb? Válaszotokat előre is köszönöm!

JW Creative Commons License 2017.05.18 0 0 90973

Valakinek semmi változás valakinek gyengébb lett. Mi nem vittük be...

Előzmény: Gyurix78 (90972)
Gyurix78 Creative Commons License 2017.05.18 0 0 90972

Sziasztok!Kérdésem a következő : van valakinek tapasztalat a dízelbotrányos autók behívása / frissítése utáni állapotról?

(teljesítmény,fogyasztás stb). Nekem egy 2012 2.0 crtdi a4 em van ...most hívták be.

juhus Creative Commons License 2017.05.17 0 0 90971

Időközben sikerült rátalálnom az alkatrész nevére, cikkszámára. Már csak azt kéne kiderítenem, honnan lehet beszerezni :)

mica-r Creative Commons License 2017.05.17 0 0 90970

Eredetit érdemes venni

Előzmény: juhus (90969)
juhus Creative Commons License 2017.05.17 0 0 90969

Sziasztok!
Kérdésem lenne egy 2005-ös Audi A6 2.0 Pd tdi, blb motorkódú autóval kapcsolatban. Észrevettük, hogy tűnik el belőle a hűtővíz. Sikerült megtalálni a szivárgás helyét, a motor mögött található csővezeték egyik csatlakozójánál van a hiba. Az alábbi linken található egy videó ami szemlélteti a szivárgás mértékét, ha mozgatom a csövet. A kérdés végül is az lenne, hogy hol lehetne ilyen csőszakaszt beszerezni, illetve mi ennek a pontos neve? Vagy akinek ilyen már előfordult, hogy oldotta meg?:D
Köszi előre is, itt a link: https://drive.google.com/file/d/0B8hLgZRQERtTR2w0clM0ejFrUG8/view?usp=sharing

RS-em one Creative Commons License 2017.05.16 0 0 90968

Üdv, valakinek valami tipp?

 

 

Stetten Creative Commons License 2017.05.16 0 0 90967

Gondolom még az elsö szürö volt benne, ami eddig bírta. ;-)

Előzmény: szeitzj (90966)
szeitzj Creative Commons License 2017.05.16 0 0 90966

nem volt hibakód

de a szűrőcsere megoldotta :)

Előzmény: mica-r (90965)
mica-r Creative Commons License 2017.05.15 0 0 90965

90961 hsz-t ajánlom ismét :-)

Előzmény: szeitzj (90964)
szeitzj Creative Commons License 2017.05.15 0 0 90964

Sziasztok,

 

A6 3.0TDi automata autóm 2 napja ezt produkálja: tartósabb parkolás (minimum 3 óra) után startra rendesen indul, de amikor sebességbe teszem és lelépek a fékről megtorpan a kocsi és hát le is fullad. Következő indításkor már nem játssza el. A kocsi start-stop rendszeres, ha leállítja a motort álló helyzetben, utána már nem produkálja ezt. 154ekm van a kocsiban. 

Én az üzemanyagszűrőre gondolok, esetleg más ötlet? Köszi előre is.

RS-em one Creative Commons License 2017.05.15 0 0 90963

Tudom sok minden lehet, megyek is diagolni ha időm engedi, a kérdésem inkább arra irányult hogy mennyire gyakori hibajelenség, mi szokott lenni leggyakrabban, stb.... esetleg típushiba, ilyesmi. 

 

Előzmény: mica-r (90961)
RS-em one Creative Commons License 2017.05.15 0 0 90962

S4 B8 162e km

Nem volt mosás, pocsolya se.  Jó tudni amit írtál a mosással kapcsolatban.

 

Előzmény: a8lang (90960)
mica-r Creative Commons License 2017.05.14 0 0 90961

Elsőként:

Előzmény: RS-em one (90958)
a8lang Creative Commons License 2017.05.14 0 0 90960

Ez milyen autó? Mennyi km?

Nekem szervízben mondták hogy ne nagyon mossam nagynyomásúval az alját a difi körül mert könnyen beázik a sport difi elektronikája. Ki kéne olvasni hátha mond valamit.

Nem ázhatott be? Mondjuk belementél nagy sebességgel egy nagy pocsolyába vagy volt alvázmosás.

Előzmény: RS-em one (90959)
RS-em one Creative Commons License 2017.05.14 0 0 90959

Előzmény: RS-em one (90958)
RS-em one Creative Commons License 2017.05.14 0 0 90958

Üdv, ismerős?Mire lehet számítani?

 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!