Igen, megnéztem a fékfolyadék szintem a minimum alatt van. Gondolom kanyarban vagy gyorsításkor ezért jelzett . Milyen fékfolyadékot illik utántölteni? Dot3 glicosam van itthon abból utántölthetek?
Szeretném kérdezni, hogy ha egy 101le Aud A3 - ba egy 131le motort , váltó átraknak mit kell azon kivül cserélni? Motorvezérlés ás váltó elektronika vagy ez ennél bonyolultabb?
Egy 15 éves autó tul.képpen egy zsákbamacska, vagy kifogsz egy jobbat, amit talán még lelkiismeretesen karban is tartottak vagy egy elhanyagolt példányt.
A PD elemektől ugyan miért is kellene félni, az 1.9 PDTDI nem 2.0 PD TDI, sosem volt gondom PD elemekkel pedig az én Passatom (AVF) igazán sokat futott.
De, akármilyet is veszel legyen bőven tartalék előre nem látható javításokra hiszen nem fiatal autóról van szó.
Én is nemrégen kimondottan jó állapotú Passatot vettem mégis rászaladt majd a vételár fele néhány hónap alatt, oszt azóta csönd van.
Igen rengeteg mindentől függ , próbálok egy nem leharcolt példányt kifogni, tudom nem egyszerű történet lesz, de rá ér ki tudom várni+ egy jó szerelőt akinek van ilyen amúgy viszem magammal + gépje WAG . Így már elég sok mindent ki lehet szűrni ....
Életem leg megbízhatóbb autója egy Audi A6 volt az általad említett AWX motorral. Hét év alatt a motoron csak egy höfok jeladót kellett cserélni. Munkába járásra is használtam, napi 100km-t. Viszont ebben a korban nem könnyü megfelelö állapotút találni. Az autómban 300000km volt mikor eladtam, de még a gyári kettöstömegü volt benne. Soha semmi gondom nem akadt a PD elemekkel sem. Meg igazaból semmivel sem... Az az autó csak ment, ment, és ment... Szerintem teljesen mindegy hogy benzinest veszel-e, ami szét van taposva, arra a nadrágodat is ráköltheted. Benzinesre is...
Használ kocsi vásárlás előtt állok , ez egyik kiszemelt példány A4 1.9 PDTDI (B6) AWX,AVF 131LE 2003-tól mennyire megbízhatóak/ tartósak ezek . Fenntartásunk PD elem; kettős tömegű stb ezek elvileg bosch PD elemesek ha jól tudom a jobbik fajta .Lényeg hogy megbízható legyen ! Napi munkába járásra lenne legtöbbet használva ~90-100 km + minimális városi használat elvileg nincs DPF részecskeszűrő ami fontos lenne , mert nem akarok még ezzel is szívni :) PD elem csere macerás ? , elvileg ha baj van vele a bosch rendszert fel lehet újítani is nem kell a méreg drága gyárit bele rakni .. Tudom ezekre félre kell +.-ba használt kocsi esetén bármikor benne van a pakliba egy pd vagy 2t lendkerék. Ezen kívül van még amire oda kell figyelni , olajat eszik , klíma kompresszor , turbó stb.
Egy pénztemetőt nem akarok a nyakamba venni .. Vagy felejtsem el és benzin...
Hiba olvasaskor, folytoszelep, turbonyomas szelep, feklampa kapcsoló hibát ír, fék kapcsoló kicserelve, új bizti hiba törlése után kB egy kilométerig jó aztán szervizbe dobja megint és kezdődik minden elölről
2017-es évjáratú A6-os audi-ban elromlott a vezető ülést emelő motor. Eszköz pontos száma: 7L0959111
Ha van ilyen alkatrésze vagy tud valakit aki ezekkel foglalkozik kérem, jelezze email címemre: gulygerg@gmail.com vagy keressen a +36 30 6 202 898-as telefonszámon.
Audi A4 B5 (1996) központi zár téma - állítólag elég gyakori probléma. Eddig néha nyílt-zárt, néha nem, mostmár úgy tünik egyáltalán nem működik a központi záram. Utána olvasgattam külföldi fórumokon főleg, és elméletileg a vákuumszivattyú motorján lévő grafit tárcsa törik darabokra. Nem szedtem még szét az enyémet, de valószínűnek tartom, hogy ez lesz a probléma nálam is (bár gyanús, hogy a kulcs elfordításakor nem hallok semmiféle hangot a csomagtartó felől, de lehet nem is kell ilyen esetben). Van valami alternatív megoldás azon kívül, hogy bontóból vegyek egy azonos gyári számú vezérlőt kompletten? Külföldi fórumokon nem igazán találtam, de bízok a magyar találékonyságban :D ( 4 AO 862 257 A ) Olyat láttam, hogy pl 80-as Audik vezérlő motorjait kompletten átrakják, mert sokkal olcsóbbak elméletileg bontva, viszont azt a 8 AO- kezdetű vezérlőkhöz írták, nem tudom ehhez jó lenne-e. Ha valakinek van tapasztalata ezzel, írjon pls.
Egy amerikai A3-ról van szó, 2016 A3 Premium Plus MIB1 High MMI-vel..
Jelenleg már EU firmware van rajta, viszont nem megy a Navi és az Audi Connect (ez aktív szolgáltatás, a myaudi.com-on regisztráltam és él az account, csak össze kellene kötni az autóval).