Nekem nemrég vitték el az a6 2.0 tdi bre kódos autómat ami ugyanígy indult...motortartó bak vagy kettőstömegű lendkerék lehet esetleg az egyik befecskendeződ már haldoklik....
a kérdésed első részére a válasz, hogy igen, mindent lehet, de itt talán mégse! :-)
sok értelme nincs, mert a rendszer több komponensből áll, kijelző, vezérlő panel, kontrol modul, esetleg erősítő.
tehát ha kicseréled, akkor semmid nem lesz, se navi, se pdc, se kijelző, semmi.
A6 avantból van emlékem, hogy ott minden bal hátul van, a hangszóró kábelek is!
arról nem is beszélve, hogy mi az elképzelésed arról, hogy hova teszed a fejegységet? A kesztűtartóba vagy hova, mert ugye "klasszikus" helye a rádiónak, az nincs?
bontóban néz szét, kis utánjárással (fórumokon "MMI 2G high bluetooth retrofit") megtalálod, hogy mi kell hozzá, és szerintem egy jobb fejegység áráért (60-70eHUF) kapsz egy bluetooth modult kábelekkel mindennel, és akkor nincs szétgányolva az autó.
Sziasztok! Audi A4 B8 2.0 TDI Multritronic váltóról lenne egy kérdésem. Kicsit megváltozott, gondolom ez nem jót jelent. Az a probléma, hogy lomha lett. 2000 fordulaton nem igazán akar gyorsulni. Eddig 1500-nál is húzott rendesen. És a fordulatot is lassan engedi vissza, ha épp nem nyomom a gázpedált. Ebben a videóban 02:52-nél jól látszik ( https://www.youtube.com/watch?v=zLFz9xhp93U ), hogy hogyan megy vissza a fordulat, ha nem nyomja a gázpedált. Nekem lassan esik vissza, pedig ezelőtt nekem is ilyen volt. És mellé fékezi az autót. Főleg elindulásnál érződik, hogy ha lassan megyek és elengedem a gázpedált ránt egyet, mintha kéziváltónál 2-esből 1-esbe raknám (talán nem annyiraerősen). Az lenne a kérdés, hogy ez mitől lehet?
(mivel nem értek a lovakhoz, de mint villamos beállítottságú ember, így elvi segítséget tudok csak adni, sajna idő hiányában nem találtam sematikus diagramot hozzá)
tehát, ha egyik ajtónál sem műxik, akkor 99,9%, hogy nem kapcsoló hiba van vagy mind a 4 rossz, de ennek azért kicsi a valószínűsége!
1 dologot elfelejtettem, ha menet közben megnyitod az ajtókat, akkor visszajelez a műszerfalon? (ha nem akkor Verzió 2)
Verzió 1, Ha igen, akkor első körben ki kellene venni a felső panelt ahol a kapcsoló van és megnézni, hogy a kapcsoló stekkerének vmelyik lábán az ajtó nyitására megjelenik-e vagy a +12V vagy test.
ha megkapja, akkor a kapcsolód adta meg magát
Verzió 2, Ha nem jelenik meg semmi, akkor villamossági szerelő, mert vagy vezérlő vagy kábelhiba lesz.
Kérdésem lenne Audi A4-el kapcsolatban. 2002-es modell 2.0 sima benzines ALT motorkód.
kb 5 éve van nálam. Vásárlás után nagy generál, főtengely, hengerfej, hidro tőke, vezérmű lánc stb.
De nem lett igazán jó. Indításnál hidro tőke hangja volt.
120000 km után szólt a szerelő, hogy hátsó vez, láncnak hangja van. Eddig 10000 ként olaj csere, szűrő minden amivel gond volt normálisan meg lett csinálva.
Szóval autó szét lánc és feszítő ki, helyette új gyári alkatrész vissza. Itt szólt a szerelő, hogy erősen javasolja, hogy a hirdo tőkéket is csereljük mert szerinte azok sem jók már. Kerül amibe kerül csináljuk, mondtam (egy vagyon volt) és lám indításkor ugyan úgy zörög mint előtte. Lánc hang már nincs de a tőkéknek nagyon rossz a hangjuk. Biztos ki lettek cserélve mert saját szemmel láttam.
Ilyenkor mi a teendő? Van valakinek hasonló tapasztalata?
Abban kérném a segítséget/tanácsot, hogy van egy 2000es Audi A4 B5 Avantom, és a belső világításommal van valami gond, ha bekapcsolom megy, elöl is hátul is. Viszont ha középállásban hagyom, hogy ajtónyitásra kapcsoljon, nem csinal semmit.
Sziasztok. " Wastegate",valamint "Quattroman" elérhetőségéről tud valaki valamit? Nagyon nagyok voltak Audiban. Segìtség kellene nekem tőlük. Köszönöm.
Tankot, AC-t, összes üzemanyagcsövet kimosták? Rail csöveket cserélték, vagy kimosták? HD pumpa ha beszarik telenyomja a komplett rendszert fémreszelékkel.
HD pumpa hibás autót vettem nemrég Németországból, tökéletes lett. Mondjuk elég jó szerelő csinálta és nem keveset melózott rajta.
Munkába mentem mikor izzitas visszajelzo lámpa elkezdett villogni és az autóban nem volt erő.. Meg álltam le is fulladt. Nem is indult utána
Elvittuk szervizbe. Üzemanyag pumpa. Magas nyomású pumpa és mind6 porlasztó csúcs cserélve lett. Autó be indul jár mentem is vele. Viszont menet közben állandóan kidobja az izzitas hibakodot autóból elmegy az erő.. Alacsony fordulat számhoz érve lefullad. Újra indítom megint jár motor 5 perc múlva megint ugyan ez. 1 hónapja áll szervizbe és egy előre nem jöttek rá mi a hiba . Azért írtam ide hátha valakinek volt hasonló problémája tapasztalata és tud segíteni Köszönöm
Igen, ezt én is megtaláltam és tényleg ez lenne a legegyszerűbb módja az egésznek, de sajnos nekem azt írja, hogy ez a legfrissebb. Hááát, sztem 2016-os nem a legfrissebb:)
Ugye a helyzet az, hogy az autó eredetileg USA-ban lett először forgalomba helyezve, 1,5 éve került Németországba, ahonnan már ezzel az Európai verzióval hoztam haza.
Alap esetben az a probléma, hogy van egy Audi Connect kód, amit nem tudok beírni az MMI-ba, pedig megtaláltam hova kellene, de nekem az a menüpont hiányzik :(
Próbálkoztam a Magyarországi Audi-nál is, hogy mit tudnánk tenni, de meglepetésemre, nem nagyon tudtak segíteni. Lehet a győri gyárral veszem fel a kapcsolatot, elvégre ez az autó is onnan gördült ki anno:)
Vagy az is jó lenne, ha valaki hasonló, de európai A3-mal rendelkezne, lehet az ő accountjából le lehetne tölteni.
Szervóolaj témában keresgéltem a topicban, ekkor találtam rá a lenti hozzászólásodra. Igaz, elég régen volt, de talán még jársz mostanában is errefelé. Ha mégsem, akkor talán a többiek tudnak nekem segíteni. Tanácsot szeretnék kérni.
Audi A4 1.6 1999-es benzines autóm szervó tartályában minimumom van az olajszint. 1 éves kora óta van tulajdonomban az autó, szervóolaj nem volt se utántöltve, se lecserélve benne ezidáig semmilyen okból kifolyólag. A szervórendszerrel sincs semmi probléma. (lekopogom) Most is minden Ok vele. Szóval, tudomásom szerint az eredeti (első) feltöltés van még benne. Én ugyanis nem töltöttem bele még egy cseppet sem és az autószerelőm sem említette sosem, hogy töltött volna, amikor más hiba javítása miatt nála volt az autó. Most, amikor szerettem volna utána tölteni szembesültem az alábbi problémával. (lehet, hogy csak nekem probléma :-) ) A szervó tartályon levő feliratokat szem előtt tartva: ásványi G 002 000 hidraulika olajat szerettem volna vásárolni. Ekkor szembesültem azzal, hogy a fent említett teljesítményszintnek megfelelő olajból már csak szintetikus kapható. Éspedig zöld színű. Az én autómban lévő régi (szerintem eredeti) olaj színe pedig sötétpiros (bordó) vagy ehhez hasonló, de semmiképpen sem zöld. (egy keveset kiszívtam a tartályból egy műanyag orvosi fecskendővel, így állapítottam meg a színét :-) ) A kérdésem az lenne, hogy milyen olajat tölthetek utána? Kb. 0.5 - 1 decit kellene. Ásványiban már nem árulnak G 002000-ásat, ami pedig ilyen teljesítményszintű lenne, az szintetikus és a színe is más (zöld). Ebben az esetben le kell cserélni az összes olajat a rendszerből? Válaszotokat előre is köszönöm!
Sziasztok, Olyan hibával találkoztatok már, hogy 2012 a4 1,8tfsi 128000km futott autón alapjáraton és 2000-es fordulatig dízelesen csörgő hangja van üzemmelegen illetve hidegen alapjárat ingadozik picit. Márkaszervíz is elvérzett rajt. Nem lánc és okoskerék. Van tipp vagy egy szerviz aki ért hozzá? Előre is köszönöm.
Az alany egy 2004-es A3 8P1, egyik napról a másikra elkezdett világítani az ABS és ESP lámpa.
Gépre téve kihozta a jobb hátsó jeladót hibásnak.
Ki lett cserélve, majd ca. 20-30 km/óra sebesség elérése után megint kidobta.
Immáron egy újabb - 00287 - hibakóddal = ami mechanikai hibának írja. ( a régi érzékelővel szintén)
Élő adatokat nézve menet közben egyforma sebességet mutat mind a négy keréknél levő jeladó.
A féknyerget levéve sikerült jobban rálátni a jeladó végére, ami találkozik a kerékagy szélén található műanyag(?) "érzékelő gyűrűvel", amiből már itt-ott hiányzott pár apró darab, ergo sérült.
A kérdésem az lenne, hogy lehetséges-e az, hogy a sérült, hiányos gyűrű miatt dobja hibának a jeladó ezt, vagy abszolút semmi köze sincs hozzá?