Nincs mit átnézni... weltautós, weltautógaranciával, audi márkakereskedő bemutatóautója volt. 15e km van benne. Az előző is pont így volt, csak képen láttam...
8 sebességes működésképtelen multitronic váltót vennék (olyat ami a4 b8-hoz van 2.0TDI-hez)! Ha valakinek van privátüzenetet írjon és az árát megbeszéljük!
Ez így van!Ez a szép ebben hogy már lassan mindenhol nyitott szemmel kell járni sajnos...Én nagyon sok olyan kocsit láttam(munkám során)amik szarrá voltak ázva,és semmilyen esztétikai gond nem volt,csak jöttek az elektromos problémák!Volt tűzkáros is.. :)Vagy sérült de hát persze kilakatol és varázsgarázs.A legtöbb esetben ezek drága kocsik voltak.Nagyon sok kereskedő átbassza a vevőt,pl volt olyan hogy navisnak árultak egy kocsit,megvette a vevő aztán nem akarta elhinni hogy nincs benne navi,mert a kereskedő azt mondta csak egy térképlemezt kell bele rakni...És aki nem jártas kocsis témában azt így simán becsaphatják sajnos.
Ettől még jobb azokkal is óvatosnak lenni mert simán átbasznak ők is.
Egy Infiniti kabriót árultak a gablininél, meg is alkudtunk, sérülésmentes hibátlan autónak árulták.
Erre alaposan átnézve kiderült hogy az eleje és oldala is volt sérülve. Erre azzal védekeztek hogy ez egy 3 éves használt autó, az ilyen, ők se tudták amit nem hiszek el.
Dehogy :) Én egy nagyon szolíd női vezető vagyok. Szőke. Semmi ilyen, csak jópárszor éreztem már, hogy a kipörgésgátló jól jött, de biztosan sok olyan is volt, amikor nem is éreztem...
Sziasztok, 2009-es 120 le-s TDI Audi A4-esen a bal első hidraulikus motortartó bakból elfojt a folyadék, a két elsőt párban illik ugye cserélni, amire gyárival megegyező minőségű alkatrészre kaptam anyagra 120 ezres ajánlatot. Viszont másik forrásból Meyle gyártó termékét kevesebb mint féláron, kb 60 ezerért tudnék szerezni. Érdemes ebben gondolkodni? Mert a szerelő ismerősöm azt javasolja(aki a 120 ezres ajánlatot adta), hogy ne foglalkozzak a Meylével(sokkal hamarabb tönkre mehet pár 10 ezer km alatt), mert az általa ajánlott gyári minőségű annyival jobb is, mert ugyanaz mint a gyári csak a gyártó utólag kiköszörüli belőle az audi jelet. Gyári meg alsó hangon 200 a kettő, ahhoz képest a 120 baráti, ha ugyanaz a minőség. Tényleg ennyivel gyengébb a Meyle? Egyáltalán melyik a gyári beszállító, mert nem sikerült kiderítenem.
ismét a segítségeteket véleményeteket szeretném kérni vagyis egy A4 (B5) típusismerőjét. Bő fél éves keresgélés után találtunk a barátnőmnek egy szép gyári állapotú A4 1.9TDI-t, 97-es évjárat. A szokásos futómű problémáktól ez sem volt mentes. Jobb első felni megütve és a gumi külső szélét ette nem koptatta. A két felső lengőkar kuka volt kicseréltem őket újra elmentünk futóműveshez aki állított a kerékösszetartáson szerinte csak ezért ette a gumi szélét a kocsi. Kerékdőlésre közölte ennél a típusnál nem állítható. Igaz ez az állítás? Gondolom multilink futóműben is lehet valahogy állítani a kerékdőlést, állítása szerint a bölcsőn múlik és nem tud rajta állítani. A gyári -0.25fok-os dőlésérték helyett -1.1fokosat mért mindkét oldalt. Féljek még a gumi félrekopásától? Ha igen mit cseréljek benne? Seemi se lóg pillanatnyilag...