Mármint a Q7 is "úgy" regenerál? A BMW-nél miért tudják ezt megoldani? Az F10-es 535d-nél még nem vettem észre soha, pedig ez is két turbós (nem tudom, hogy van-e a turbószámnak köze ehhez).
"Ich fahre den Wagen seit Mai 2013 (Anfangs kein auffälliger Ölverbrauch, 112.000km, Bj. 10/2008) - vor ca. einem halben Jahr ist mir aufgefallen, dass er auf einmal mehr Öl verbraucht (ca. 1 Liter auf 2500km). Bis heute ist dies immer weiter gesunken und mit den letzten 5 Litern Öl bin ich keine 1000km mehr gekommen sondern teilweise deutlich weniger.
Aktuell zwischen 1,25 bis 1,6 Liter auf 1000km bzw. komme ich zwischen 600 und 800km bevor ich einen Liter nachfüllen muss.
Ölwechsel wurde gemacht und auch Umstellung auf 5W40 (vorher 5w35 LL) mit Intervall -> Keine Verbesserung "
Szia, vajon az újabb (2013-tól, esetleg faceliftes) BiTDI A6 is csinálja az idióta regenerálást? Tudsz esetleg erről valamit? Pár év múlva lehet, hogy vennék BiTDI-t megint ha már megoldották ezt a hülyeséget. A sima 1 turbós is jó lenne, ha nem csak azzal a béna s-tronic váltóval gyártanák.
Ismét lenne egy kérdésem. Adott egy 2006os évjáratú 2.0 PDTDI Audi A3 Sportback ami BKD motorkódos. Az engem zavaró dolgok a következők: 1,2 és 3 fokozatokban hallatszik, nyomatékra (szerintem a váltóból) egy "síró" hang; a második hang szerintem szintén a váltóból jön, kb. 100km/h felett hullámos úton hallatszik egy olyan hang mintha a kerék beleérne a dobbetétbe, de megemeltük néztük és nem látszik semmi ilyesmi. Egyelőre nem tudjuk hogy mi(k) lehetnek. Valaki esetleg nem találkozott hasonlóval vagy valaki nem tudja-e hogy mi a gond? Esetleg ha valakinek van nagyon hozzáértő Audi szerelő barátja, ismerőse, kollégája, stb. Budapest környékén vagy Hajdú-Biharban ne tartsa magában! Előre is köszönöm a segítséget!
Van 1 A6 2.0 TDI Multitronic autóm 2007-s. Mostanában vettem, és van 2 idegesítő dolog.
1:Az egyik, hogy meleg motor újraindításánál valami becsörög vagy zörög a motortérben, ez a hang az indítás után azonnal megszűnik és csak melegen jön elő, hidegen nem hallani. Voltam szervízbe, felemeltük halgattuk stb... de senki nem tudja mi a baj. Motortartókat néztük, azok újak, illetve, ha az lenne akkor hidegen is zörögne. Ha hidegen is csinálná, akkor valami takarólemezre vagy kipufogó tartóra gondolnék.
2: Ha elindulok az autóval gáz adás nélkül, akkor picit remegést érezni a kocsin, ezt alaphelyzetbe való megállás előtt közvetlenül is érezni lehet. Picit az alapjárat is ingadozik, olyan mintha a váltó nagyon gyorsan visszaváltogatna. Amúgy az autónak más baja nincs és szépen vált, húz, hibakódmentes stb... Rátettük gépre de nem mutatott semmit. A szerelő szerint ez normális és nem kell vele foglakozni, de engem nagyon bosszant.
Nekem is 80 1.8 S (PM motor) volt elsőként, és 9 évig volt a család vendége, ma is meglenne, ha egy állat nem jön belém ezerrel, és a szegény kocsi az életét áldozta az enyémért...
(mindene rommá tört, én meg a lábamon szálltam ki kisebb törésekkel, zúzódásokkal... az egy komplett nyaram ráment)
Néha ma is rákeresek, nincs-e e szép eladó, csak emlékbe...., de aztán mindig rájövök, hogy így sem férünk már az autóktól... :(