Keresés

Részletes keresés

Fenyőfatalp Creative Commons License 2 órája 0 0 63721

Kitűnő. :-)

 

(Sajnos a szkennelés még ennél is rosszabb minőségű lett volna.)

Előzmény: Snake-Mojzi (63720)
Snake-Mojzi Creative Commons License 5 órája 0 0 63720

Köszönöm, megjött. Még csak belepillantottam, de már találtam benne - számomra - érdekes dolgokat.

 

Ha lesz időm részletesen átnézni, majd begépelem közben (a könnyebb olvashatóság és nyomtathatóság kedvéért) és belinkelem ide a közösség örömére.

Előzmény: Fenyőfatalp (63719)
Fenyőfatalp Creative Commons License 8 órája 0 0 63719

off

Küldtem mailt az itt megadottra.

Előzmény: Snake-Mojzi (63718)
Snake-Mojzi Creative Commons License 9 órája 0 0 63718

Persze, hogy jöhet, príma évjárat :)

Előzmény: Fenyőfatalp (63717)
Fenyőfatalp Creative Commons License 9 órája 0 0 63717

93/94-es van kéznél. Jöhet?

Előzmény: Snake-Mojzi (63713)
dundalk Creative Commons License 1 napja 0 0 63715

Egy nem létező és nem szolgáltató buszos cég 10 éves lett :) amiről még szülinapi riport is készült..

Előzmény: sa-gx180 (63714)
sa-gx180 Creative Commons License 2 napja 0 0 63714
Előzmény: JLW-470 (63712)
Snake-Mojzi Creative Commons License 3 napja 0 0 63713

Aki rendelkezik az 1993-as vagy akörüli VOLÁN menetrend (HAM) 1. kötetével, be tudná szkennelni (vagy fotózni) belőle a helyijáratok jegyzékét?

JLW-470 Creative Commons License 4 napja 0 0 63712

Hír tv-n valamelyik nap foglalkoztak velük,hogy pl. mennyi eljárás van folyamatban ellenük(azt is külföldi kezdeményezte). Szerintük Kedves Ferenc és valamilyen Kubatovhoz közeli fradista pártfunkcionáriust írtak valós tulajnak,meg egy 23 éves srác a vezérigazgató.

Előzmény: dundalk (63701)
dundalk Creative Commons License 2017.09.15 0 0 63711

Pedig a narancsút biztosan indulna egy ilyen pályázaton :)

Előzmény: trizs77 (63710)
trizs77 Creative Commons License 2017.09.15 0 0 63710

Magyarul meghosszabbították a jelenlegit ?

 

Hány meg hány olyan városunk van, mely évekig szarakodik saját helyi járataival, majd amikor kezd szorítani a gatya madzag, akkor hirtelen kiír, rövid határidőre egy olyan pályázatot, mely az addig sokat szidott szolgálatatóra, azok járműveire passzol..........................:-((((

 

 

Előzmény: htibor (63709)
htibor Creative Commons License 2017.09.15 0 0 63709

Tegnap rendkívüli közgyűlésen döntöttek a Székesfehérvár helyi közlekedésre vonatkozó pályáztatás elindításáról, mivel 2017. december 31-el lejár a jelenlegi.

 

- 2,5 évre 2018. 01.01 - 2020.06.30 közötti időszakra szól,

- járműflotta környezetvédelmi besorolása EURO2-nél nem lehet rosszabb az időtartam alatt

- kb. 3,2 millió kilométer teljesítményre vonatkozik a pályázat némi +/- változtatási lehetőségekkel

 

Az anyag előterjesztésben itt olvasható: LINK

dundalk Creative Commons License 2017.09.15 0 0 63708

Ettől még simán nyernek majd "tendertet".

Előzmény: sosiforda (63707)
sosiforda Creative Commons License 2017.09.15 0 0 63707

Igen itt le is írták, hogy a magyar piacnyitásra várnak.

 

Hát igen, a dombóvári és bajai működésük már megmutatta, hogy mire képes az Orangeways belföldön:

 

http://nol.hu/belfold/buszstop_dombovar_es_tamasi_kozott_-1291414

 

http://hvg.hu/itthon/20131209_Osszeomlott_egy_idore_a_bajai_tomegkozlek

Előzmény: dundalk (63704)
Racilaci Creative Commons License 2017.09.14 0 0 63706

Én két alkalommal utaztam velük kb. néhány hónap kihagyással Bécsig. Első odaút: tökéletes, visszaút: hááát, reggeli indulásnál jéghideg utastér, az akkor még sztenderd kávét nem tudták felkínálni, mert befagyott a gépbe a víz (ez önmagában kérdés, hogy úgy hagyták, vízzel feltöltve éjszakára?). Második kör néhány hónap múlva, oda: egy olyan sofőr, akit kinézete, öltözéke, viselkedése alapján valami bőröndpakoló segédnek nézett mindenki, számomra érthetetlen okokból kb. 50 perces késés. Vissza már nem őket választottam, szaroztak a jegyfoglalásnál is, meg rosszak voltak az élmények, maradt az Eurolines, akikkel sosem volt semmi rossz tapasztalatom.

Előzmény: seadxdx (63705)
seadxdx Creative Commons License 2017.09.14 0 0 63705

Még valamikor nagyon a kezdetekkor utaztam velük Prágába. Akkor minden okés volt velük, mondjuk valami nem túl szép buszállomáson tett le emlékeim szerint. Azóta nagyot változott a világ

Előzmény: dundalk (63701)
dundalk Creative Commons License 2017.09.14 0 0 63704

Igen itt le is írták, hogy a magyar piacnyitásra várnak. Nyilván addig akarnak túléni ezért ez az évekig tartó szenvedés.

A kínai buszok beszerzése is teljesen jó döntésnek ígérkezik..

Előzmény: sosiforda (63703)
sosiforda Creative Commons License 2017.09.14 0 0 63703

 

az OW még mindig -10éve- szolgáltat vagy úgy csinál

 

Bizony-bizony, de azért az ő üzleti modelljük eddig nem lett olyan sikeres, mint a Flixbus-é:

 

https://www.kozlekedesvilag.hu/cikk/kv/2017/09/01/10-eves-az-orangeways-nemzetkozi-szemelyszallitas-uj-modellje/

 

Apropó, gombamód szaporodó nemzetközik, a maygar piacra a múlt hónap végén egy Varsó-Krakkó-Kassa-Miskolc-Budapest vonallal belépő LEO Express a korábban a honlapjára feltett tervezettől eltérően mégsem a Stadion autóbuszállomást, hanem a Mexikói út BKK végállomást használja:

 

https://www.le.cz/i.php?page=cms-57199

 

https://www.le.cz/i.php?page=cms-57215

Előzmény: dundalk (63701)
Gyötör Creative Commons License 2017.09.14 0 0 63702

sokadik tulaj.

 

10 év...erre jó együtt a média/PR és a magabiztos vállalkozói fellépés.

 

Előzmény: dundalk (63701)
dundalk Creative Commons License 2017.09.13 0 3 63701

nézem itt a 2. linket, hogy az OW még mindig -10éve- szolgáltat vagy úgy csinál. Nem hiszem el, hogy 10 évet sikerült átkamu szolgáltatni és még meg is újultak erre az évre.

5 milliárd veszteség, engedélyek hiánya, egy bebukott helyijárati tender, hulladék buszos alvállalkozók, rengedet átvert és cserbenhagyott utas és ez még mindig megy? ki a fene pénzeli ezt a csődtömeget?

Előzmény: sosiforda (63697)
Gyötör Creative Commons License 2017.09.13 0 1 63700

Esetleg...tudtok véletlenül fellelhető példányt a '69-től alkalmazott, dr. Csanádi György-féle "új" közlekedéspolitikai koncepció  kék, füzetszerű kiadványából?

4MOTION: Creative Commons License 2017.09.12 0 0 63699

Wáberer

Előzmény: dundalk (63690)
Gyötör Creative Commons License 2017.09.12 0 0 63698

Érdekes az a kis táblázat a második cikkben. 

 

 

Előzmény: sosiforda (63697)
sosiforda Creative Commons License 2017.09.12 0 0 63697
FOMA Creative Commons License 2017.09.12 0 0 63696

"A távolsági járatokat mind el fogják venni a Volánbusztól."

  

"Volánbusz zrt megkezdte távolsági járatai privatizációját."

 

Ez a két mondat üti egymást. Ha elveszik tőle, akkor mit privatizál?

Előzmény: 4MOTION: (63689)
Gyötör Creative Commons License 2017.09.12 0 0 63695

1370-es? Még EU tagok vagyunk. :-D

Előzmény: Fradista Utazó (63693)
Gyötör Creative Commons License 2017.09.12 0 1 63694

Az a Gyuri bácsi már 2000-es évek elejétől ezen munkálkodik (VOLÁN privatizáció), vagy legalábbis azt terjeszti, hogy ezen munkálkodik.

Legyen hozzá szerencséje.

Csak aztán csinálja jól. 

Előzmény: 4MOTION: (63689)
Fradista Utazó Creative Commons License 2017.09.12 0 0 63693

>Amig közszolgáltatási szerződése van, nem tehetik meg csak úgy.

Dehogynem. Majd módosítják a gránitszilárdságú alaptrövényt, ha szükséges. 

Előzmény: Gyötör (63692)
Gyötör Creative Commons License 2017.09.12 0 0 63692

Tényleg? Hogyan? Érdekel!

 

Amig közszolgáltatási szerződése van, nem tehetik meg csak úgy.

Alvállalkozásba adhatja a VB - de csak ha az alvállalkozó alacsonyabb rezsivel, azaz gazdaságosabban dolgozik, mint ahogy a VB. Az meg nem biztos, hogy olyan nagy biznisz, a munkavállalók után adót, TB-t stb fizetve. Főleg úgy, hogy az elmúlt négy évben a legtöbb közszolgos valódi távolsági/autópályás járatot megszüntette a megrendelő - a vasút javára. (Más kérdés, milyen sikerrel ültek át oda az utasok.)

Közszolg. szerződés lejárta után lehet majd pályázni. Ahhoz viszont autóbusz kell és ember. Na mit ad isten, ebből van már évek óta hiány Mo-on ezen a piacon. Meg pénzből, amiből ezeket meg lehetne venni/fizetni.

 

Sztem tökmindegy ki szolgáltat, csak szolgáltasson az utasoknak normális menetrenddel, járművel, árral és személyzettel.

Ehhez "pénz, paripa, fegyver" kell, lehetőleg hazai... ja, az meg nincs elég. Ha mindez van, akkor könnyű...minden hülye tud, vagy beletanul - előbb vagy utóbb. Bár, erre van "narancssárga utas" ellenpélda.

Előzmény: 4MOTION: (63689)
Chabee87 Creative Commons License 2017.09.12 0 1 63691

Az. A Partiscum ezer éve így működik.

Előzmény: Dante001 (63685)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!