Kérdés. Jómagam az Eger-Kalocsát járom. Ez a járat mióta létezik Agriás busszal ottalvósba oldja meg a cég. Van még ilyen hosszú járat amit nem 4 kezesbe oldanak meg hanem a célállomáson pihentetnek?
Ezen a Hungaricana.hu oldalon más megyék újságjai is elérhetőek, illetve az MTI-nek a 2 világháború közti hírei is... meg egy csomó levéltári, múzeumi kiadású könyv. Elég hasznos oldal.
Nem csak majdnem, egy darabig át is vette. Ha jól emlékszem, akkor a telephellyel kapcsolatos problémák vezettek a kudarchoz, bár fene tudja, régen volt. Sajnos a Dunántúli Naplónak nincs netes archívuma, de a korabeli újságcikkekből nyomon lehetett követni a vállalkozás történetét.
Gondolom a T-Busznál (jó, tudom, tender volt) felmentek az man.hu-ra, majd a készleten lévő modellek közül választottak Lion's Cityt, így jóval egyszerűbb. :)
Azért, mert a szentesítési joga annyira terjed ki, hogy megállapítja, hogy pontosan annyi ülés van-e benne, amennyi a forgalmiban és a típusbizonyítványban van.
Igen, Veszprém esetében már volt ez a lehetőség, sőt oda a napijegy is megváltható volt, de az a lehetőség (veszprémi helyi napijegy váltás MÁV-Start pénztárban) most megszűnik a közlemény szerint.
Veszprém esetében ez már évek óta létezik, a különbség az volt, hogy mostanáig kizárólag a vasútállomásról elhordó járatokon volt érvényes. Vagy eltépték, vagy ráfirkáltak a járművezetők, attól lett érvényes. :)
Azt viszont nem tudom, milyen technikai eredetű oka lehet ennek a listának. Egyik ismerősömet már jól ismerték egy pesti agglós pénztárban, hogy ő ilyet szokott venni - de az állomás most nincs a listán...
Én is feltételezem, hogy gépből nyomja ki, mint a BKK 24 órás jegyet és érdekes lesz, hogy ezt a vezető érvényesíti (nem géppel az utas pl. Veszprémben):
"a jegyet az utazás megkezdésekor az utasnak kell az autóbuszra felszálláskor a buszvezetővel érvényesíttetni."