Keresés

Részletes keresés

laka04 Creative Commons License 2016.01.16 0 0 61848

Sziasztok!

 

Minap a menetrendek.hu-s kereső egy utazásomhoz kidobta opciónak a Budapest - Debrecen (1062-es mező) között külön rendeletre közlekedő járatokat. Erről tudtok valamit, hogy ezek tényleg közlekednek-e - és ezzel együtt egy halandó utas is igénybe veheti-e, vagy esetleg csoportok szállítására funkcionál - vagy a rendszer adatbázisában hibásodott meg valami?

 

A naptáron lépkedve 2016. március 26-ig írja ezen buszok közlekedését naponta.  

 

Köszi a segítséget előre is.

dundalk Creative Commons License 2016.01.16 0 0 61847

Úgy látom, hogy VD-t likvidálták ebből a projektből is:

Karrier: Vitézy Dávid a közlekedési múzeum főigazgatója lett

De csak megbízott főigazgató. Így jár, aki sikeresebb, mint Tarlós István. Tovább »

forrás: Index.hu

dundalk Creative Commons License 2016.01.15 0 1 61846

A DAKK talán. Mostanában vettek át úgy 20 Scaniát, tavaly volt 51 új Volvo beszerzés és még 10db 6-8 év körüli használt beszerzés is.

 

Néhány KK sikerrel fog pályázni az a tippem, hogy jönni fog pár új szolgáltató is. (Vt Transman/Arriva, Orangeways). Elvileg a KKsítás lényege, hogy megerősítsék a cégeket a pályázatra, ehelyett az egyesítés után a korábbi gyenge cégek magukkal rántották a közepesen teljesítőket is. Így egy forrás nélküli, napi gondokkal és el öregedet állománnyal küzdő cég jött létre, ami minden csak nem versenyképes.

Előzmény: JLW-470 (61843)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.14 0 0 61845

Elvileg a DAKK erre gyúr, ha minden igaz.

Előzmény: JLW-470 (61843)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.01.14 0 0 61844

Attól függ, hogy írják ki a pályázatot. Ha teljes régióra, akkor beszerzés nélkül nem nagyon tudnak labdába rúgni. Ha forgalmi térségekre vagy vonalcsoportokra, akkor már tudnak valamennyit szakítani.

Előzmény: JLW-470 (61843)
JLW-470 Creative Commons License 2016.01.14 0 0 61843

Van olyan KK,amelyik ennek a 10 éves átlagéletkor-elvárásnak meg tud felelni?

Előzmény: kbn (61842)
kbn Creative Commons License 2016.01.14 0 0 61842
-Smiley- Creative Commons License 2016.01.12 0 0 61841

Ha már módosítgattak, miért nem 22:00 órakor indul a Keletiből, és megállna Ferihegyen és Félegyházán.  Sokkal több embernek nyújtana kedvezőbb hazajutási lehetőséget. 

 

Visszafelé nem korai az indulása Szegedről? 

Előzmény: sosiforda (61839)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.12 0 0 61840
sosiforda Creative Commons License 2016.01.11 0 0 61839

http://www.volanbusz.hu/hu/hirek/forgalmi-hirek/hir/2565

 

"2016. január 18-ától a Budapest és Szeged között közlekedő éjszakai járatpár meghosszabbított útvonalon, a Keleti pályaudvarig közlekedik.

Az autóbuszokra felszállni a Keleti pályaudvar Kerepesi úti autóbusz és trolibusz végállomásánál, a 73-as trolibusz megállójában lehet."

trizs77 Creative Commons License 2016.01.08 0 0 61838

Az újságíró szerint ebből a napi 1400 járatból kimaradt 22.

 

Ok.

 

 

Előzmény: Snake-Mojzi (61837)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.01.07 0 0 61837

Tanítási napokon nagyságrendileg 1300 helyijárat és 100 helyi forgalmat is kiszolgáló helyközi járat közlekedik Győrben.

Előzmény: trizs77 (61833)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.07 0 0 61836

A járatkimaradások százalékos aránya önmagában nem mutat teljeskörű képet. Az elfagyások jellemzően hajnali kiálláskor jönnek elő, így ebben az időszakban jóval nagyobb is lehet a járatkimaradási arány. Emellett hajnalban sehol sem a legsűrűbb a követés (meg úgy Győrben még a belsőbb városi járatok is max 15-20 percenként járnak, a peremkerületiek közül néhány meg ritkábban), pláne, ha egy vonalról véletlenül több kocsi is kimarad. Ilyen esetekben simán összejöhet akár 40-45 perces várakozás is. Meg amúgy is, reggel, főleg hajnalban nem az időmilliomos nyugdíjasok utaznak, hanem a melósok, akik pedig időre mennének, így nekik a járatkimaradások fokozott szívást jelentenek.

Előzmény: trizs77 (61833)
trizs77 Creative Commons License 2016.01.07 0 0 61835

Jól írod.

Előzmény: Racilaci (61834)
Racilaci Creative Commons License 2016.01.07 0 1 61834

Nem a számok, hanem sajnos a szavak is ellenségei az illetőnek. Kb. annyit kellett volna írnia, hogy több vonalon is előfordult, hogy 45 perceket fagyoskodtak az utasok a reggeli időszakban. Ha nincs ott az "átlagosan" szó, akkor a dolog rendben lenne.

 

Így viszont védhetetlen, mert feltételezve azt, hogy egy csomó utas nulla perces késéssel szállt fel a buszra, bizony azt kell gondolnom, hogy néhány átlagidőt rontó utas akár 300-400 percet is a megállókban töltött.

Előzmény: trizs77 (61833)
trizs77 Creative Commons License 2016.01.07 0 1 61833

Az eredmény közismert: a hét első napján 22, míg kedden 31 járat maradt ki a kisalföldi megyeszékhelyen.

Az utasok átlagosan több mint 45 percet fagyoskodtak a buszmegállókban a hidegre fordult téli időjárásban."

 

---------------

 

A két mondat együtt biztos, hogy nem igaz.

Nem lehet igaz.

 

Aki írta annak és főnökének (szerkesztő úr) biztosan kettes vagy rosszabb jegye volt számtanból.

 

Hány járat van Győrben egy hétköznap ?

 - 400 ?

 - 500 ?

 - Több ?

 - Kevesebb ?

 

A 22 kimaradt járat az 500-nak hány %-a ?

 

Ha 22 kimaradt mondjuk 500-ból, akkor 478 nem maradt ki.

Az a 478 pedig biztosan nem 45 percenként járt.

 

Amikor egy humán szakos (itt újságíró gyakornok) számokat ír, azok jelentésének ismerete nélkül akkor ilyen sületlen cikk születik.

 

-----------------

 

a magyar újságíróknak a számok nagyobb ellenségeik, mint egy szerkesztőség elleni szélsőséges támadás.

 

 

 

sosiforda Creative Commons License 2016.01.07 0 0 61832

http://www.kisalfold.hu/tudosito/tragikus_gyori_buszkozlekedes_-_igy_lattak_olvasoink_tuti_memek_keszultek_-_fotok/2458475/

 

http://www.kisalfold.hu/gyori_hirek/panaszaradat_utan_nem_maradt_ki_buszjarat_szerdan_gyorben/2458216/

 

"kaotikusan indult a győri buszközlekedés az év első munkahetén. Hétfőn 24, kedden 17 busz fagyott el induláskor vagy menetközben.

Az eredmény közismert: a hét első napján 22, míg kedden 31 járat maradt ki a kisalföldi megyeszékhelyen. Az utasok átlagosan több mint 45 percet fagyoskodtak a buszmegállókban a hidegre fordult téli időjárásban."

 

"A Győribuszok.hu információja szerint szerdán négy új busz érkezett Győrbe. Kettő Sopronból, egy-egy Szombathelyről és Pápáról jött a helyi buszközlekedést segíteni."

 

http://www.gyoribuszok.hu/hirek.htm

trizs77 Creative Commons License 2016.01.07 0 0 61831
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.06 0 0 61830

A Debrecen-Hajdúböszörmény-Hajdúnánás-Nyíregyháza autóbuszvonal már az 1970 es évek végén  is létezett a mainál kevesebb járattal...

Előzmény: Racilaci (61828)
Zahnrad Creative Commons License 2016.01.06 0 0 61829
Előzmény: trizs77 (61820)
Racilaci Creative Commons License 2016.01.06 0 1 61828

Nagyon kevés ilyen járat van, naponta talán 4-5. Lényegében a jóval sűrűbben közlekedő Debrecen-Hajdúnánás járatok meghosszabbításáról van szó Kálmánházán át Nyíregyházára. Érdekesség, hogy ezen néhány járaton kívül Hajdúnánásról Nyíregyházára (30 km) és vissza lényegében nem lehet tömegközlekedéssel eljutni.

 

Hajdúnánásról szintén ilyen 5-6 járatpárnyi eljutási lehetőség van a 15-20 km-re lévő, s Miskolc felé jól összekötött Polgárral, valamint a Nyíregyházával jól összekötött Tiszavasvárival. Tehát Hajdúnánás Debrecen felé van csak normálisan összekötve, miközben Polgár, Tiszagyulaháza, Görbeháza stb. településeknek ő a járási központja... 

 

Debrecen és Nyíregyháza között a vasúttal párhuzamos gyors útvonalon csak a Debrecen-Sátoraljaújhely járatpár közlekedhet, kiegészítő jeggyel (miközben a Borsod Volán egy Alfa Regióval, előtte meg egy fapados E94-gyel szolgálta ki az "emelt szintű" járatot).

Előzmény: trizs77 (61820)
Racilaci Creative Commons License 2016.01.06 0 0 61827

Miskolc-Eger-Miskolc, Miskolc-Debrecen-Miskolc járatai vannak. A közlemény szerzője kicsit rövidített.

Előzmény: Törölt nick (61824)
Racilaci Creative Commons License 2016.01.06 0 0 61826

A Debrecen-Miskolc-Békéscsaba egy forda nagyobbik része. Persze, ha már így, akkor érdemes lett volna kiegészíteni a végén még egy - Debrecennel, így értelmes lett volna.

 

A Miskolc-Eger-Debrecen is egy forda, egy nap tesz egy Miskolc-Egert és egy Miskolc-Debrecent. De ez a része a közleménynek már tényleg védhetetlen. (Mint ahogy az Emőd-Miskolc-Eger is, ami gondolom, pusztán annyit jelent, hogy emődi telephelyes a kocsi, ami aztán egy ilyen közleményben teljesen felesleges információ.)

 

De ezek a példák legalább arra jók voltak nekem, hogy megértsem, a Tuv-Eger-Nyíregyháza kapcsán mire gondolhatott a szerző: van egy Tiszaújvárosban telephelyes kocsi, ami reggel bemegy Miskolcra, onnan tesz egy egri kört, majd egy tiszaújvárosi kört, délután pedig egy Miskolc-Nyíregyházát. Este pedig hazamegy Tuv-ba. Tehát akkor itt is annyi történt, hogy sikerült a telephelyet is feltüntetni. Mert csak.

 

Sajnálom, hogy a Debrecen-Nyíregyháza járat fordájához tartozó egyéb járatokat lefelejtették, pedig gondolom, tesz még egy-két kört Nyírtelekre vagy valami ilyen helyre. Ezen logika szerint annak is itt lenne a helye.

Előzmény: sosiforda (61821)
trizs77 Creative Commons License 2016.01.06 0 2 61825

Észak-magyarországi Közlekedési Központ Zrt.

 

-------------

 

Ennek a ÉMKK-nak a kommunikációs vezetőjét se az eszéért vették fel a céghez................:-((

Előzmény: sosiforda (61818)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.06 0 0 61824
És a Miskolc-Eger-Debrecen? :)

Elképzelhetőnek tartom, hogy forda szerint van egy Miskolc-Eger, majd egy Eger-Debrecen járata.
Előzmény: sosiforda (61821)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.06 0 0 61823

Igen, ugyanúgy a Bundeswehr-nél futottak.

Előzmény: JLW-470 (61822)
JLW-470 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 61822

Ezek a Crosswayek ugyanolyanok,mint a DDKK-sok?

Előzmény: sosiforda (61818)
sosiforda Creative Commons License 2016.01.06 0 0 61821

A Debrecen-Miskolc-Békéscsaba vonalat nem szúrtátok ki? :))

Előzmény: Racilaci (61819)
trizs77 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 61820

Az alábbi viszonylatokon találkozhatnak velük az utasok: 

Berettyóújfalu-Ózd, Debrecen-Miskolc-Békéscsaba, Debrecen-Sátoraljaújhely,

Debrecen-Nyíregyháza, Hajdúszoboszló-Miskolc, Miskolc-Eger-Debrecen, Miskolc-Eger, Emőd-Miskolc-Eger, Miskolc-Salgótarján..........

 

 

------------------

 

ebből a Debrecen - Nyíregyháza járat érdekelne.

Mitől távolsági ?

Naponta hányszor megy?

Milyen útvonalon?

 

Előzmény: sosiforda (61818)
Racilaci Creative Commons License 2016.01.06 0 1 61819

A Tiszaújváros-Eger-Nyíregyháza járat érdekes lehet.

Előzmény: sosiforda (61818)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!