Keresés

Részletes keresés

Scaniás Creative Commons License 2015.11.12 0 0 61701

A videóban sehol.
Ez a videó azért született, hogy mindenki tanuljon belőle!
Csak sajnos nap mint azt látom, hogy a buszsofőrök füléről le sem szakad a telefon!
Sőt igenis szoktak smsezni és facebookozni is vezetés közben...
Ne az én életemmel játszon már és senkiével sem!!!

Előzmény: paca664 (61700)
paca664 Creative Commons License 2015.11.12 0 0 61700

És hol van a videóban Volán busz? Mert az tényleg durva volna. Volt valaha a Volánoknak menetrendszerinti járata Londontól messzebbre?

Előzmény: Scaniás (61699)
Scaniás Creative Commons License 2015.11.12 0 0 61699

https://www.facebook.com/video.php?v=783689351678828


Ez nagyon kemény gyerekek!
Elmebeteg idióta állat, aki vezetés közben smsezik, internetezik! Még a telefonálás is kurva veszélyes!
Az meg aztán mélységesen felháborít, hogy a buszsofőrök is ugyanezt teszik 50-60 élettel a hátuk mögött!!!
Hát a kib*xott kezéből kellene kiverni azt a szart!
Egyszerűen nem igaz, hogy a rendőrség erre nem áll rá?!
Egyáltalán a Volánok is, hogyan engedhetik ezt? Manapság filléres játék egy kurva bluetooth! Eszem megáll...

 

Komlósfecskés Creative Commons License 2015.11.06 0 0 61698

Nagyon jóindulatúak vagytok trizs kartárssal együtt. 

Ugye ez a két állítás önmagában igaz, mi van ha direkt hallgatja el a hozzájuk tartozó harmadikat? (A beszerzési stopról) 

Ez is napi gyakorlat, amióta újságírás létezik. 

Előzmény: Gábrisvitéz (61696)
dundalk Creative Commons License 2015.11.05 0 0 61697

A Nem éri meg buszt cserélni keretes rész is egy gyöngyszem. Tehát azért kell 1985-ben gyártott Ikarusokat üzemeltetni 2015-ben, hogy a Volánok nyereségesek legyenek. Ezt jól meg szagértették.

Előzmény: trizs77 (61695)
Gábrisvitéz Creative Commons License 2015.11.05 0 0 61696

"Ez a Diószegi ennyire buta ?"

 

Édes istenem! Most olvastam végig a cikket és ugyanez jutott eszembe nemek is.

Előzmény: trizs77 (61695)
trizs77 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 61695

Diószegi József, Világgazdaság :

 

....".....A Volán-portfólióba tartozó társaságok összesen körülbelül 6450 autóbusszal rendelkeznek, amelyből a helyközi közszolgáltatásban mintegy 5400 autóbusz üzemel. Az uniós elvárás szerint csak olyan cégek indulhatnak a pályázaton, amelyek járműparkjának átlagos életkora nem haladja meg a tíz évet. Márpedig a Volánoknál a járműállomány átlagéletkora országos szinten közel 14 év. Bár az elmúlt években a Volánok frissítették járműparkjukat, olyan mennyiséget nem szereztek be, hogy az lényeges elmozdulást hozott volna.

A kormány már évekkel ezelőtt jelentős összegű hitelkeretet nyitott a Volánoknak ahhoz, hogy járműveket vásároljanak, de a cégek ezzel alig éltek, az összeg néhány százalékát „hívták le......."

 

 

-------------------------

 

Ez a Diószegi ennyire buta ?

 

Ha ennyire nem ért hozzá, akkor a főszerkesztő miért őt bízza meg ilyen szakterületről való cikk megírásával?

 

Nem tudja, hogy Volánok már 6 év nem vehetnek új autóbuszt (illetve csak minimális db számban) mert Fónagy tiltja ?

 

Nem tudja, hogy Fónagy létrehozta a senki által létre nem hozott, nem nevesített, sutyiban működő, félig titkos................Autóbeszerző Bizottságot........................mely már 5-6 éve csak nemet és nemet mond minden komolyabb volán autóbusz beszerzésre?

 

Pedig a pénzt a kormány megadta hozzá.

 

Olyan Bizottságot melyet semmilyen jogszabály nem alapított meg, tagjai titkosak, határozatai titkosak és munkája kártékony .

 

 

Gyötör Creative Commons License 2015.11.05 0 0 61694
sosiforda Creative Commons License 2015.11.03 0 0 61693

http://www.vg.hu/vallalatok/szolgaltatas/tomegkozlekedes-maradhatnak-az-arak-460238

 

"Nem készíti elő és nem tervezi kezdeményezni a közösségi közlekedési tarifák emelését a közlekedésért felelős tárca – közölte a Világgazdasággal a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM). Az állami tulajdonú buszvállalatok és vasúttársaságok alaptarifái a 2010-es kormányváltás óta nem növekedtek."

dundalk Creative Commons License 2015.10.30 0 0 61692

A hét utolsó tanszünetes munkanapja a legvalószínűbb.

Előzmény: Törölt nick (61690)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2015.10.30 0 0 61691

Tavaly tanszüneti munkanap volt, gondolom idén is.

Előzmény: Törölt nick (61690)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.30 0 0 61690
Sziasztok! Egy olyan kérdésem volna, hogy dec. 31-én - a korlátozásoktól eltekintve - milyen napra érvényes menetrend szerint közlekednek a buszjáratok? Tanszünetes munkanap vagy szabadnap? Menetrendi kötetben dec.12-éig tart a naptár.
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.28 0 0 61689
kbn Creative Commons License 2015.10.23 0 0 61688

Buszos távolsági közlekedés szempontjából is érdekes:

 

Sokan járnak egyetemre Pest megyéből Zalaegerszegre

A frissen felvett gólyák fele Budapesten kezd tanulni. Szegednek óriási a vonzáskörzete. Tovább »

forrás: Index.hu

 

A címben lévő adat nyilvánvalóan téves, Zalaegerszeg összes főiskolájának összes évfolyamán nem tanul 1833 hallgató, nem hogy Pest megyei gólya...

 

De ez abból is látszik, hogy a Zala megyéből továbbtanulóknak is csak kb. 1%-a maradt Zalaegerszegen, így Pest megyéből nyilván nem mehetett oda 3-15%.

 

A nyugatról Gödöllőre ingázó tömegek sem tűnnek valósnak, a többi adat viszont nagyjából jónak tűnik.

MCA-001 Creative Commons License 2015.10.21 0 0 61687

És a linket is:)

 

Azt tényleg nem értem, hogy minek kell nekik 1évre 60db busz??? (ok sejthető, hogy egy év múlva megveszi őket a DAKK)

 

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:371389-2015:TEXT:HU:HTML&src=0

Előzmény: Törölt nick (61686)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.21 0 0 61686

Meglepő a rövid időtartam, valamint kihagytál valamit: a buszokat a Partiscum Busz(!!!) részére bérelnék.

Előzmény: MCA-001 (61685)
MCA-001 Creative Commons License 2015.10.21 0 0 61685

A DAKK ismét használt buszokat bérelne:(

Egyszerre 60 darabot...

 

II.2.1)
Teljes mennyiség:
60 db használt, országos (távolsági) autóbusz,
beszerzése bérlet formájában az alábbiak szerint:
A teljes mennyiség azonos gyártótól származó, egyforma műszaki specifikációval rendelkező, közösségi közlekedésre alkalmas, országos (távolsági) kivitelű, M3/II. osztályú, normál padlómagasságú, kéttengelyes szóló autóbusz.
— Az ajánlat tárgyát képező járművek kereskedelmi forgalomban lévő, az Európai Unióban gyártott, sorozatgyártású termékek legyenek, melyek a közúti közlekedésről szóló 1988. évi I. törvény 22. § (1) bekezdése szerinti érvényes típusbizonyítvánnyal (beleértve a típusbizonyítvány kiterjesztését is) rendelkeznek.
— Az autóbuszok magyarországi forgalmi engedéllyel és rendszámmal rendelkezzenek az átadás-átvétel (bérlet) kezdő időpontjában.
— A forgalmi engedély tartalmazza az autóbusz közforgalmú személyszállításra való alkalmasságát igazoló bejegyzést.
— A hatósági műszaki vizsgálat érvényessége az átadástól számítva minimum 6 hónap.
— Valamennyi autóbusz első üzembe helyezésének (első hatósági nyilvántartásba vételének) dátuma nem lehet korábbi, mint 2008. január 1.
— Valamennyi autóbusz futásteljesítménye nem lehet több mint 600 000 km, az átadás-átvétel (bérlet kezdő) időpontjában.
— Autóbusz hosszúság: minimum 12 000 mm, maximum 13 000 mm.
— Szállítható személyek száma: minimum 80 fő
Ajtóképlet: 1-1-0 vagy 1-2-0
Motor legalább Euro-IV emissziós besorolású, dízel

— A padló alatti csomagláda térfogata: min: 4,5 m3 legyen.
Javítási, karbantartási szolgáltatás:
A javítási, karbantartási szolgáltatás tartalmazza a feladatvégzésre alkalmas, üzemképes és esztétikailag megfelelő műszaki járműállapot biztosítását a szolgáltatás időtartama során. Beleértendő valamennyi, a gyártó által előírt, tervezett karbantartási művelet elvégzése, a forgalomban történő részvétel jogszabályokban előírt műszaki feltételeinek, Ajánlatkérő illetve Ajánlatkérő 100 %-ban tulajdonos társaság mindenkor hatályos Jármű Karbantartási Szabályzatban meghatározott előírásoknak való megfelelés biztosítása a Ajánlattevő által.
Ajánlatkérő vállalja, hogy a bérbe vett autóbuszok futásteljesítménye autóbuszonként havonta átlagosan legalább 8 000 hasznos km lesz a dokumentációban részletezett feltételekkel.

 

II.3)
A szerződés időtartama vagy a befejezés határideje
Az időtartam hónapban: 12 (a szerződés megkötésétől számítva)

 

IV.2.1)
Bírálati szempontok
Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint az alábbiakban megadott részszempontok
1. Nettó szervízdíj egy km-re egy autóbuszra vonatkozóan (HUF/km/autóbusz). Súlyszám 40
2. Nettó autóbusz bérleti díj egy hónapra egy autóbuszra vonatkozóan (HUF/hó/ autóbusz). Súlyszám 30
3. Bérlet kezdő időpontja (a teljes mennyiségből utolsóként átadott autóbusz átadás-átvételének napja a szerződéskötés napjától számítva, ami nem lehet több, mint 90 nap) (Nap). Súlyszám 20
4. Teljes élettartamra vetített energiafelhasználási és szennyezőanyag kibocsátási költség (EUR). Súlyszám 10

 

Jelentkezési határidő: 2015.12.04

dundalk Creative Commons License 2015.10.20 0 0 61684

Jogos, fehérvár nem a legjobb példa, de nem én hoztam fel példaként, hanem az esetleges nemzeti közlekedési központ lehetséges vezetője.

 

Nem túl régen jártam fehérváron vonattal. Ami tényleg nagyon kulturált és a menetidő talán még rövidebb is lehetne, bár hétvégén voltam, nem tudom milyen mondjuk hétfőn csúcsidőben.

 

A Lidl környékére mentem, ahová a helyi közlekedés hétvégén csapnivaló, így egyik irányba gyalog vissza pedig taxival kellett menni. Vasárnap délelőtt, még a városon keresztül sem volt megfelelő csatlakozás a vonathoz, így a taxi jelentett megoldást, ami 2 főre a 4 buszjegy árával szinte megegyezett.

 

A buszállomás jobban megközelíthető, így érthető, hogy miért választják sokan a buszt.

 

Nem tudom mire gondolt a nemzeti közlekedési szakértő, lehet már rendszerszintű elképzelése van, amit mi nem ismerünk.

Előzmény: Törölt nick (61675)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.20 0 0 61683

A 250 és 256 igen jó konstrukció.

Utasként tökéletes.

Az ,hogy 30 éves kocsik még kinn vannak napi forgalomban az bizonyíték , hogy minimális karbantartással igen jó kocsik ezek. 

ÉMKK Mezőkövesd 3 kocsi van mind üzemképes pont a fiatalbb kocsik romlanak el többször, mint ezek....

BRU 254 BHK413 GKZ595 remélem pontosan írtam.

Előzmény: jofi47 (61681)
18-09 Creative Commons License 2015.10.20 0 0 61682

Irónia.

Előzmény: jofi47 (61681)
jofi47 Creative Commons License 2015.10.20 0 0 61681

A 256-os nak is hátul van a motorja, de attól még nem faros!

Előzmény: 18-09 (61680)
18-09 Creative Commons License 2015.10.20 0 0 61680

Hova gondolsz.... egyből faros, az kell a magyarnak. 

Előzmény: Irizar ranger (61679)
Irizar ranger Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61679

Bezzeg a 256-osok !!!!!!

Előzmény: Joe0401 (61676)
jofi47 Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61678

Egy kis nosztalgia.

trizs77 Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61677

De.

Vegyél belőle 100 db-t és oszd szét a Volánok között.

 

 

Előzmény: Joe0401 (61676)
Joe0401 Creative Commons License 2015.10.17 0 0 61676

A képek látható külföldi "buszok" nem lennének jók távolsági járatra errefelé.

Előzmény: kbn (61672)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.17 0 0 61675

Mivel Fehérvár csak 80km, így ez fel sem merült. (eddig)

 

Ahogy írták előttem is, ezek a járatok nem Budapest és Székesfehérvár között közlekednek főleg.

 

Budapest-Székesfehérvár-Kaposvár

Budapest-Székesfehérvár-Tamási

Budapest-Székesfehérvár-Várpalota-Veszprém

Budapest-Székesfehérvár-Várpalota-Veszprém-Ajka-Devecser

Budapest-Székesfehérvár-Balatonfüred

Budapest-Pákozd-Székesfehérvár-Csősz-Kálóz

Budapest-Székesfehérvár-Várpalota-Veszprém-Pápa

 

Esetleg érdekességképp Zirc-Dudar-Bakonycsernye-Bodajk-Székesfehérvár-Budapest

Stb.

 

A járatok útvonala részben érint, vasúttal nemrendelkező településeket is.

 

1990 és 1997.12.31 között volt Balaton Volán, Veszprém, volt Balatonfüredi Volán, Tapolcai Volán, Sümegi Volán, Ajkai Volán, Várpalotai Volán, Dudari Volán, Pápai Volán.

Ezek egy része szintén indított új járatokat. Ezen felül még az Alba, Volánbusz, Kapos, Gemenc etc.

 

Volánbusz(Budapest) az összes járathoz viszonyítva itt csak 30% körüli részarányt ért el.

 

A jelenleg Székesfehérvár vasútállomás mellett egy igen korlátozott kapacitású helyi végállomás fér el, egy helyközi kocsiállás van, a pár éve átadott új buszállomás a belváros szélén épült fel a vasúttól kb. 2 kmre.

Új buszállomás nélkül nehezen lehet megoldani a problémát.

 

Előzmény: dundalk (61671)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.16 0 0 61674

Almát a körtével esete ez a cikk.

Előzmény: kbn (61672)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.16 0 0 61673

Pozicióharc.

No 1 szeretne lenni ismét, nem tanult abból ,hogy T Főpolg. egyszer már elküldte.

Most van egy beosztása , de jogköre nem túl sok lehet, hát szeretne magának.

 

Másik a jelmagyarázat reform.

Zavaró a kalapácsos 50 éve használt jel mert....

Facén lehet erről bővebben olvasni...

A mostani ex Volán buszmenetrend piktogram jelölés szerintem jó nem lehet annyira részletes terjengős, mint mondjuk egy BKK(Bkv) menetrend....

Előzmény: trizs77 (61665)
kbn Creative Commons License 2015.10.12 -2 0 61672

Ennyit tud a gagyi Volánbusz a profi fapados buszok között

Az olcsó fapados légijáratok mellett eljött a pár eurós buszok ideje is, a földön is fillérekért lehet utazni. Teszteltünk két faszának tűnő külföldi szolgáltatót Párizsból Amszterdamba és Finnországban, meg utaztunk pár órát itthon is. Gyors összehasonlításunkban nem[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!