A videóban sehol. Ez a videó azért született, hogy mindenki tanuljon belőle! Csak sajnos nap mint azt látom, hogy a buszsofőrök füléről le sem szakad a telefon! Sőt igenis szoktak smsezni és facebookozni is vezetés közben... Ne az én életemmel játszon már és senkiével sem!!!
Ez nagyon kemény gyerekek! Elmebeteg idióta állat, aki vezetés közben smsezik, internetezik! Még a telefonálás is kurva veszélyes! Az meg aztán mélységesen felháborít, hogy a buszsofőrök is ugyanezt teszik 50-60 élettel a hátuk mögött!!! Hát a kib*xott kezéből kellene kiverni azt a szart! Egyszerűen nem igaz, hogy a rendőrség erre nem áll rá?! Egyáltalán a Volánok is, hogyan engedhetik ezt? Manapság filléres játék egy kurva bluetooth! Eszem megáll...
A Nem éri meg buszt cserélni keretes rész is egy gyöngyszem. Tehát azért kell 1985-ben gyártott Ikarusokat üzemeltetni 2015-ben, hogy a Volánok nyereségesek legyenek. Ezt jól meg szagértették.
....".....A Volán-portfólióba tartozó társaságok összesen körülbelül 6450 autóbusszal rendelkeznek, amelyből a helyközi közszolgáltatásban mintegy 5400 autóbusz üzemel. Az uniós elvárás szerint csak olyan cégek indulhatnak a pályázaton, amelyek járműparkjának átlagos életkora nem haladja meg a tíz évet. Márpedig a Volánoknál a járműállomány átlagéletkora országos szinten közel 14 év. Bár az elmúlt években a Volánok frissítették járműparkjukat, olyan mennyiséget nem szereztek be, hogy az lényeges elmozdulást hozott volna.
A kormány már évekkel ezelőtt jelentős összegű hitelkeretet nyitott a Volánoknak ahhoz, hogy járműveket vásároljanak, de a cégek ezzel alig éltek, az összeg néhány százalékát „hívták le......."
-------------------------
Ez a Diószegi ennyire buta ?
Ha ennyire nem ért hozzá, akkor a főszerkesztő miért őt bízza meg ilyen szakterületről való cikk megírásával?
Nem tudja, hogy Volánok már 6 év nem vehetnek új autóbuszt (illetve csak minimális db számban) mert Fónagy tiltja ?
Nem tudja, hogy Fónagy létrehozta a senki által létre nem hozott, nem nevesített, sutyiban működő, félig titkos................Autóbeszerző Bizottságot........................mely már 5-6 éve csak nemet és nemet mond minden komolyabb volán autóbusz beszerzésre?
Pedig a pénzt a kormány megadta hozzá.
Olyan Bizottságot melyet semmilyen jogszabály nem alapított meg, tagjai titkosak, határozatai titkosak és munkája kártékony .
"Nem készíti elő és nem tervezi kezdeményezni a közösségi közlekedési tarifák emelését a közlekedésért felelős tárca – közölte a Világgazdasággal a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM). Az állami tulajdonú buszvállalatok és vasúttársaságok alaptarifái a 2010-es kormányváltás óta nem növekedtek."
Sziasztok! Egy olyan kérdésem volna, hogy dec. 31-én - a korlátozásoktól eltekintve - milyen napra érvényes menetrend szerint közlekednek a buszjáratok? Tanszünetes munkanap vagy szabadnap? Menetrendi kötetben dec.12-éig tart a naptár.
A címben lévő adat nyilvánvalóan téves, Zalaegerszeg összes főiskolájának összes évfolyamán nem tanul 1833 hallgató, nem hogy Pest megyei gólya...
De ez abból is látszik, hogy a Zala megyéből továbbtanulóknak is csak kb. 1%-a maradt Zalaegerszegen, így Pest megyéből nyilván nem mehetett oda 3-15%.
A nyugatról Gödöllőre ingázó tömegek sem tűnnek valósnak, a többi adat viszont nagyjából jónak tűnik.
II.2.1) Teljes mennyiség: 60 db használt, országos (távolsági) autóbusz, beszerzése bérlet formájában az alábbiak szerint: — A teljes mennyiség azonos gyártótól származó, egyforma műszaki specifikációval rendelkező, közösségi közlekedésre alkalmas, országos (távolsági) kivitelű, M3/II. osztályú, normál padlómagasságú, kéttengelyes szóló autóbusz. — Az ajánlat tárgyát képező járművek kereskedelmi forgalomban lévő, az Európai Unióban gyártott, sorozatgyártású termékek legyenek, melyek a közúti közlekedésről szóló 1988. évi I. törvény 22. § (1) bekezdése szerinti érvényes típusbizonyítvánnyal (beleértve a típusbizonyítvány kiterjesztését is) rendelkeznek. — Az autóbuszok magyarországi forgalmi engedéllyel és rendszámmal rendelkezzenek az átadás-átvétel (bérlet) kezdő időpontjában. — A forgalmi engedély tartalmazza az autóbusz közforgalmú személyszállításra való alkalmasságát igazoló bejegyzést. — A hatósági műszaki vizsgálat érvényessége az átadástól számítva minimum 6 hónap. — Valamennyi autóbusz első üzembe helyezésének (első hatósági nyilvántartásba vételének) dátuma nem lehet korábbi, mint 2008. január 1. — Valamennyi autóbusz futásteljesítménye nem lehet több mint 600 000 km, az átadás-átvétel (bérlet kezdő) időpontjában. — Autóbusz hosszúság: minimum 12 000 mm, maximum 13 000 mm. — Szállítható személyek száma: minimum 80 fő — Ajtóképlet: 1-1-0 vagy 1-2-0 — Motor legalább Euro-IVemissziós besorolású, dízel
— A padló alatti csomagláda térfogata: min: 4,5 m3 legyen. Javítási, karbantartási szolgáltatás: A javítási, karbantartási szolgáltatás tartalmazza a feladatvégzésre alkalmas, üzemképes és esztétikailag megfelelő műszaki járműállapot biztosítását a szolgáltatás időtartama során. Beleértendő valamennyi, a gyártó által előírt, tervezett karbantartási művelet elvégzése, a forgalomban történő részvétel jogszabályokban előírt műszaki feltételeinek, Ajánlatkérő illetve Ajánlatkérő 100 %-ban tulajdonos társaság mindenkor hatályos Jármű Karbantartási Szabályzatban meghatározott előírásoknak való megfelelés biztosítása a Ajánlattevő által. Ajánlatkérő vállalja, hogy a bérbe vett autóbuszok futásteljesítménye autóbuszonként havonta átlagosan legalább 8 000 hasznos km lesz a dokumentációban részletezett feltételekkel.
II.3) A szerződés időtartama vagy a befejezés határideje Az időtartam hónapban: 12 (a szerződés megkötésétől számítva)
IV.2.1) Bírálati szempontok Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint az alábbiakban megadott részszempontok 1. Nettó szervízdíj egy km-re egy autóbuszra vonatkozóan (HUF/km/autóbusz). Súlyszám 40 2. Nettó autóbusz bérleti díj egy hónapra egy autóbuszra vonatkozóan (HUF/hó/ autóbusz). Súlyszám 30 3. Bérlet kezdő időpontja (a teljes mennyiségből utolsóként átadott autóbusz átadás-átvételének napja a szerződéskötés napjától számítva, ami nem lehet több, mint 90 nap) (Nap). Súlyszám 20 4. Teljes élettartamra vetített energiafelhasználási és szennyezőanyag kibocsátási költség (EUR). Súlyszám 10
Jogos, fehérvár nem a legjobb példa, de nem én hoztam fel példaként, hanem az esetleges nemzeti közlekedési központ lehetséges vezetője.
Nem túl régen jártam fehérváron vonattal. Ami tényleg nagyon kulturált és a menetidő talán még rövidebb is lehetne, bár hétvégén voltam, nem tudom milyen mondjuk hétfőn csúcsidőben.
A Lidl környékére mentem, ahová a helyi közlekedés hétvégén csapnivaló, így egyik irányba gyalog vissza pedig taxival kellett menni. Vasárnap délelőtt, még a városon keresztül sem volt megfelelő csatlakozás a vonathoz, így a taxi jelentett megoldást, ami 2 főre a 4 buszjegy árával szinte megegyezett.
A buszállomás jobban megközelíthető, így érthető, hogy miért választják sokan a buszt.
Nem tudom mire gondolt a nemzeti közlekedési szakértő, lehet már rendszerszintű elképzelése van, amit mi nem ismerünk.
Esetleg érdekességképp Zirc-Dudar-Bakonycsernye-Bodajk-Székesfehérvár-Budapest
Stb.
A járatok útvonala részben érint, vasúttal nemrendelkező településeket is.
1990 és 1997.12.31 között volt Balaton Volán, Veszprém, volt Balatonfüredi Volán, Tapolcai Volán, Sümegi Volán, Ajkai Volán, Várpalotai Volán, Dudari Volán, Pápai Volán.
Ezek egy része szintén indított új járatokat. Ezen felül még az Alba, Volánbusz, Kapos, Gemenc etc.
Volánbusz(Budapest) az összes járathoz viszonyítva itt csak 30% körüli részarányt ért el.
A jelenleg Székesfehérvár vasútállomás mellett egy igen korlátozott kapacitású helyi végállomás fér el, egy helyközi kocsiállás van, a pár éve átadott új buszállomás a belváros szélén épült fel a vasúttól kb. 2 kmre.
Új buszállomás nélkül nehezen lehet megoldani a problémát.
Az olcsó fapados légijáratok mellett eljött a pár eurós buszok ideje is, a földön is fillérekért lehet utazni. Teszteltünk két faszának tűnő külföldi szolgáltatót Párizsból Amszterdamba és Finnországban, meg utaztunk pár órát itthon is. Gyors összehasonlításunkban nem[...] Bővebben!Tovább »