Magyarország-Zalaegerszeg: Buszok és távolsági buszok 2014/S 217-384468 Ajánlati/részvételi felhívás Egyes ágazatokban
Név, cím és kapcsolattartási pont(ok) Zala Volán Zrt.
A szerződés vagy a beszerzés(ek) rövid meghatározása: Lízing szerződés 6 db használt, azonos gyártmányú, CNG üzemű helyközi autóbusz beszerzése lízingszerződés keretében.
Bírálati szempontok
Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint az alábbiakban megadott részszempontok 1. Ajánlati ár (HUF). Súlyszám 60 2. Szállítási határidő (naptári nap szerződéskötéstől számítottan). Súlyszám 25 3. Flottába illeszkedés mértéke (%). Súlyszám 15
Ajánlattételi vagy részvételi határidő 30.12.2014 - 14:00
A b.) fölösleges lenne, mivel a kövi megállomás pont a metró.
Mikor még csak épült a mostani új BKV-buszvégállomás, akkor távolságis sofőröktől azt hallottam, hogy a megmaradt K-E. megyei járatok a Délitől oda kerülnek át idővel, ill. talán még a dunaújiak, a többi marad a Ligetben.
Kifelé a piros nyíl nem járható, az a sáv ugyanúgy a régi 1-es/7-es úti Y-elágazáshoz visz, mint a szélső... jobbra kanyarodásnak a Beregszász utcai behajtást jelöli. Tehát két sávot is kell váltani még az első zebra előtt. A hátsó megállóból ez mondjuk nem lehetetlen, de csúcsforgalomban nem lesz kellemes.
Befelé is elég szűk a hely, de a IMCS-kijáró végéhez tervezett furcsa buszsávos átvágás más miatt viszont nem kerülhetett oda, úgyhogy mégis ez lesz a megfejtés. :)
b.) Betérítik a távolsági járatokat is a metróhoz. Szerintem ez nagy öngól lenne - ha nincs akkora dugó, hogy visszatorlódjon a buszsáv nélküli Nagyszőlős útig, akkor a Sasadi-Újbuda távot most kb. 4 perc alatt teszi meg a Volán. Éppen ennyi a metró menetideje is Kelenföldtől... amihez ha hozzávesszük, hogy a busznak le kell tekeregni a pályáról az IMCS-ig, már a metróval belvárosba tartók is rosszabbul jártak, nem beszélve a azokról, akiknek nem jó az M4.
c.) Nem lesz távolsági megálló a Sasadin, az M7-esen járó buszok az Etelén fognak végállomásozni.
Igen, majd az alapján lehet megkülönböztetni üzemegységenként a kocsikat, hogy hol van / működik autómosó, hol gondos / trehány a garázsmester, hol spórolnak a vízzel.
Szép autó ez, de ne legyen már mind tiszta fehér! Egy lila csík, vagy egy ezüstszürke pipa az oldalára, vagy bármi - ez igazán nem lehet akkora költség, mint az a vizuális szennyezés, amit a jellegtelen egyenfehér nyújt.
Így van, a bérléses tender 20 db kocsija már megérkezett új otthonába (a képen a Tisza Volán egyik bérelt gépe látható). Cinkotán már gyűlik a másik tender 32 kocsija is, a háromtengelyesekből már mind itt van.
Szerintem meg fölösleges. Egy Marcali-Balatonakármi vonatmegálló viszonylatban a buszon sem szokott annyi utas lenni, hogy dudorodjon a busz oldala. Kell még Gomba, Kéthely, Újlak közönsége is. Marcali így járt: egy tízennéhányezres város ottmaradt vonat nélkül.