Mári néni a gyufatésztát nem külön főzi a halászlétől? Vagy 'szenti(st)vánon ( :P ) mások a szokások, mint a Barbara lakótelepen, vagy a Lóhere főtéren? :D
Amikor sok az utas, akkor kábé sugárirányúak a vonalak, amikor kevés, akkor körirányúak, hogy több utasnak biztosítsanak valamilyen lehetőséget kevesebb busszal. Nagyon ötletes, hogy minden vonal fél óra alatt fordul, és tényleg lehet átszállni, illetve a körjáratoknál talán a végponton való átmenet sem annyira fájdalmas.
Sugaras-átmérős járat meg oda kell, ahol sugaras-átmérős utak és utasigények vannak :) Vasárnap és késő este még Győrben is tudna érdekes lenni egy hasonló rendszer, ahol randevú van félóránként, igaz, ott nem fordul meg minden fél óra alatt...
Szerencsére már be lett linkelve a normál menetrend is, így látható, hogy ez csak amolyan kiegészítő.
Mindezek fényében kissé eltúlzottnak érzem néhányak reakcióit. Mint helybéli, nem tartom rossz ötletnek. Nyilván nem képes egy részletes menetrend helyettesìtésére, de mevannak a maga előnyei: A részletesebb menetrendekből jól látható, hogy nem különálló vonalakról, hanem több vonalcsoportról van szó, melyben a járatok egymás részleges helyettesítői. Így védhető, h nem számsorrendben, hanem csoportokban vannak a járatok. Mivel a hálózat egyközpontú és a központól fix félóránkéntiek az indulások, így itt elég csak csoportosan megadni az indulási időket. Mivel a napi szinten használók ismerik az útvonalakat és saccra jól tudják a részmenetidőket, nekik jelent ez igazi segítséget, mert a részletesebb menetrendektől eltérően itt naptípusonként tudja seperc alatt az utazni szándékozó, hogy az ő járata, vagy annak balamelyik részleges alternatívája mikor indul, nem kell azokat a részletesebb menetrendből összevadászgatnia.
Mi ez? Egyszerűen: helyieknek és törzsutasoknak egy mankó, egy kvàzi egyszerűsìtett zsebmenetrend.
Mielőtt még valaki félreértené: Szerintem is hiányzik a megállólista, a részmenetidők és a hálózati térkép, ez azokat nem pótolja.
A múlt ősszel kétrészes [lásd itt: 1. , 2. ] cikkben foglalkoztunk a Volán menetrendi köteteinek küllemével, tartalmával. Az írással egy időben fogalmazódott meg az ötlet, mi lenne, ha megpróbálkoznánk a 2014. évre érvényes valamennyi kötetet összegyűjteni? Erre gyorsan[...] Bővebben!Tovább »
Azt vágom, olvastam. Úgy értem, hogy eddig jól bevásároltak Credoból, és ugye ez nem Credo, ami most jön. Szerintem akkor Kaposvár, Füredi út 180. alatti cégeket érdemes nézni. Kevésbé lenne típusidegen, mint pl. egy MAN flotta.
Ha nem Credo, akkor nem lepődnék meg, ha valami olyan gyártó/alkatrészbeszállító lenne, aminek van telephelye a Füredi út 180. alatt... Scania, Iveco pl...
Én viszont azon gondolkodom, hogy a leírásban megadott max. 12 m hossz mennyire van komolyan véve. Értsd: belefér-e, hogy mondjuk nem 12000 mm, hanem 12140 vagy 12250 mm hosszú az adott jármű. Ha nem, a Lion's Regio, Intouro stb. féle vasak nagy része - köztük az említett típusokkal - felejtősek.