Keresés

Részletes keresés

Dénes Balázs Creative Commons License 2014.07.24 0 0 60229

Mári néni a gyufatésztát nem külön főzi a halászlétől? Vagy 'szenti(st)vánon ( :P ) mások a szokások, mint a Barbara lakótelepen, vagy a Lóhere főtéren?  :D

Előzmény: Törölt nick (60224)
juxx Creative Commons License 2014.07.24 0 0 60228

A vasútállomás a város szélén van.

Amikor sok az utas, akkor kábé sugárirányúak a vonalak, amikor kevés, akkor körirányúak, hogy több utasnak biztosítsanak valamilyen lehetőséget kevesebb busszal. Nagyon  ötletes, hogy minden vonal fél óra alatt fordul, és tényleg lehet átszállni, illetve a körjáratoknál talán a végponton való átmenet sem annyira fájdalmas.

 

Sugaras-átmérős járat meg oda kell, ahol sugaras-átmérős utak és utasigények vannak :) Vasárnap és késő este még Győrben is tudna érdekes lenni egy hasonló rendszer, ahol randevú van félóránként, igaz, ott nem fordul meg minden fél óra alatt...

Előzmény: Trinitatis (60227)
Trinitatis Creative Commons License 2014.07.24 0 0 60227

Amiről beszélsz, azt hurokjáratnak hívják.

Előzmény: Irizar ranger (60226)
Irizar ranger Creative Commons License 2014.07.24 0 0 60226

A körjárat jobban fel tudja tárni az adott városrészt. Nagyon jó az, ha ügyesen meg van szervezve. 

Előzmény: Trinitatis (60225)
Trinitatis Creative Commons License 2014.07.24 0 0 60225

12 vonal van. Miért nem 1-től 12-ig számozzák a vonalakat?

Miért kell idióta körjárati vonalakat csinálni? Miért nem átmérős hálózatot csinálnak?

Miért kell titkolni, hogy melyik megállókban áll meg az adott vonal, és hogy oda mikor érkezik?

Előzmény: Valen_10 (60221)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.24 0 0 60224

Ha topinyitó úr még szokott erre járni, érdekelne a véleménye.

 

Másik úrnak: Mari néni legalább gyufatésztával főzi a halászlevet, miközben a zsebmenetrenden sudokuzik Alvégen :)))

Előzmény: Törölt nick (60223)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.24 0 0 60223

Úgy látom megérte betenni :)

Szerencsére már be lett linkelve a normál menetrend is, így látható, hogy ez csak amolyan kiegészítő.

Mindezek fényében kissé eltúlzottnak érzem néhányak reakcióit. Mint helybéli, nem tartom rossz ötletnek. Nyilván nem képes egy részletes menetrend helyettesìtésére, de mevannak a maga előnyei: A részletesebb menetrendekből jól látható, hogy nem különálló vonalakról, hanem több vonalcsoportról van szó, melyben a járatok egymás részleges helyettesítői. Így védhető, h nem számsorrendben, hanem csoportokban vannak a járatok. Mivel a hálózat egyközpontú és a központól fix félóránkéntiek az indulások, így itt elég csak csoportosan megadni az indulási időket. Mivel a napi szinten használók ismerik az útvonalakat és saccra jól tudják a részmenetidőket, nekik jelent ez igazi segítséget, mert a részletesebb menetrendektől eltérően itt naptípusonként tudja seperc alatt az utazni szándékozó, hogy az ő járata, vagy annak balamelyik részleges alternatívája mikor indul, nem kell azokat a részletesebb menetrendből összevadászgatnia.

 

Mi ez? Egyszerűen: helyieknek és törzsutasoknak egy mankó, egy kvàzi egyszerűsìtett zsebmenetrend.

Mielőtt még valaki félreértené: Szerintem is hiányzik a megállólista, a részmenetidők és a hálózati térkép, ez azokat nem pótolja.

Előzmény: Törölt nick (60216)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2014.07.23 0 0 60222

Ami inkább gáz, hogy megállólista és menetidő-táblázat még mindig nincs.

Előzmény: Valen_10 (60221)
Valen_10 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 60221
Előzmény: Dénes Balázs (60220)
Dénes Balázs Creative Commons License 2014.07.23 0 0 60220

LOL :-)))))))

 

Mári néni Alvégen biztos érti is :-DDDD

Előzmény: Törölt nick (60216)
Racilaci Creative Commons License 2014.07.23 0 0 60219

Ki volt az a tökkelütött, aki ezt kitalálta?

Előzmény: Törölt nick (60216)
Irizar ranger Creative Commons License 2014.07.23 0 0 60217

Jesszus..

Előzmény: Törölt nick (60216)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.23 0 0 60216
Snake-Mojzi Creative Commons License 2014.07.23 0 0 60215

Szép gyűjtemény:

Volánbook: A nagy menetrendvadászat

A múlt ősszel kétrészes [lásd itt: 1. , 2. ] cikkben foglalkoztunk a Volán menetrendi köteteinek küllemével, tartalmával. Az írással egy időben fogalmazódott meg az ötlet, mi lenne, ha megpróbálkoznánk a 2014. évre érvényes valamennyi kötetet összegyűjteni? Erre gyorsan[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

kristoof Creative Commons License 2014.07.21 0 0 60214

Köszönöm szépen! 

Előzmény: Törölt nick (60213)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.21 0 0 60213
Előzmény: kristoof (60212)
kristoof Creative Commons License 2014.07.21 0 0 60212

Valaki össze tudná nekem szedni a megalakult új társaságokat? Mindet és a pontos nevüket is! Köszönöm!

kbn Creative Commons License 2014.07.21 0 0 60211

VB honlap:

 

"Budapestre történő utazás esetében pedig minden olyan megállóhelytől lehetséges a menetjegyvásárlás, melyre a rendszer lehetőséget biztosít."

 

A tautológia az, amikor valami tautologikus.

setra415HD Creative Commons License 2014.07.18 0 0 60210

Off, de ha már volt róla szó korábban, egy kis magyarázat arra, hogy miért került Flixbus design a Blaguss-os Setrára.

 

http://www.blaguss.at/sites/default/files/blaguss_schwaemmlein_flixbus-9.jpg

 

http://www.blaguss.at/sites/default/files/blaguss-flixbus_wien-berlin_ab_29_euro.pdf

 

 

Előzmény: setra415HD (60170)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.15 0 0 60209

Ezt néztem én is. Minden kritériumnak megfelel. Kérdés, hány ilyenje van a Bundeswehr-nek (mivel ez a példány ott szolgált).

Előzmény: Dante001 (60208)
Dante001 Creative Commons License 2014.07.15 0 0 60208

Mit ad isten 11.995 mm hosszú :) Egyébként találtam ilyet, de nem írják hogy lenne több:

 

http://www.mascus.de/haszongepjarmuvek/hasznalt-kirandulo-busz/irisbus-crossway-klima-55-sitze-reisebestuhlung/d8g7jfej.html

Előzmény: Snake-Mojzi (60207)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2014.07.15 0 0 60207

Crossway esetleg? Nem egész 12 méter, a peron nélküli duplaajtósban 53+1+1 férőhely van.

Előzmény: Törölt nick (60204)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.15 0 0 60206
Azt vágom, olvastam. Úgy értem, hogy eddig jól bevásároltak Credoból, és ugye ez nem Credo, ami most jön. Szerintem akkor Kaposvár, Füredi út 180. alatti cégeket érdemes nézni. Kevésbé lenne típusidegen, mint pl. egy MAN flotta.
Előzmény: Dante001 (60205)
Dante001 Creative Commons License 2014.07.15 0 0 60205

Biztos hogy nem Credo.

Előzmény: Törölt nick (60204)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.15 0 0 60204
Ha nem Credo, akkor nem lepődnék meg, ha valami olyan gyártó/alkatrészbeszállító lenne, aminek van telephelye a Füredi út 180. alatt... Scania, Iveco pl...
Előzmény: Törölt nick (60200)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.15 0 0 60203
Nézd a dolgok jó oldalát: a Kapos az összes utasáról feltételezi, hogy jó: sok jó ember kis helyen is elfér.

Najó, viccet félretéve: a csúcsidőn kívüli járatok zömén egy emberre legalább 2-3 ülés is jut, kényelmesen el lehet terülni.
Előzmény: RIKA424 (60189)
MCA-001 Creative Commons License 2014.07.15 0 0 60202

A buszvezető oldalán szerintem kiszedtek egy sort, mert nagyobb a hely azon az oldalon:)

 

Különben tényleg siralmasak azok a buszok, tiszta PVC érzés:(

És a tetőn évek óta nem tudják azokat a fránya lyukakat befoltozni.

Mindig ugyanazon a helyeken ázik be a busz:(

Előzmény: RIKA424 (60189)
Dante001 Creative Commons License 2014.07.15 0 0 60201

teljes hosszúság: max. 12 méter;

Előzmény: Törölt nick (60200)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.15 0 0 60200

Én viszont azon gondolkodom, hogy a leírásban megadott max. 12 m hossz mennyire van komolyan véve. Értsd: belefér-e, hogy mondjuk nem 12000 mm, hanem 12140 vagy 12250 mm hosszú az adott jármű. Ha nem, a Lion's Regio, Intouro stb. féle vasak nagy része - köztük az említett típusokkal - felejtősek.

Előzmény: Dante001 (60199)
Dante001 Creative Commons License 2014.07.15 0 0 60199

Átnyálaztam a használtbuszos oldalakat, de én nem találtam ilyen kocsikat. Pedig elég konkrét a műszaki leírás.

Előzmény: Törölt nick (60198)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!