Keresés

Részletes keresés

King_of_Giants Creative Commons License 2015.06.19 0 0 63472

Mert tolóajtó/kapu és nincs a végében akár mechanikus akár elektromos kampós zár

Ha meg szárnyas, akkor ki van akasztva a mechanikája

Előzmény: Jahno (63471)
Jahno Creative Commons License 2015.06.19 0 0 63471

Ez érdekes, hogy nem lehet megmozdítani, mert 2 ismerőshöz is úgy járok be, hogy elhúzom a kaput. Egyiket nyitják távirányítóval is, szóval azon tuti van motor, másiknál úgy tudom csak bekötve nincs, de megnézem.

Előzmény: Mekk Elek ezermester (63468)
King_of_Giants Creative Commons License 2015.06.19 0 0 63470

A flexi tengely lehet a jó megoldás

Találtam egy cégnél hasonlót

http://www.liftcom.hu/hvb/eshop/8-1-Kapuautomatizalas/55-2-Szettek/5/471-Gibidi-AJ00300

Valszeg erre szolgál

Még nem érdeklődtem náluk, mert várom a további pontosabb infót a kliens kivánalmárol

 

Egyáltalán miért akar hevederzárat elektromosan működtetni, amikor az nem tárja ki a  kaput?

Semmit nem ér vele

Viszont láttam egy cilinder betétet hevederbe, amin úgy tűnik motor van. Erröl is várom az infót

elég kicsi a kép, de ott mintha motor lenne

 

Előzmény: Mekk Elek ezermester (63469)
Mekk Elek ezermester Creative Commons License 2015.06.19 0 0 63469

Erősen házibarkács megoldás (de a sabbat az sabbat ugyebár):

1: a motoron lévő mechanikus kiakasztó kulcsra ráerősíteni pl egy flexibilis tengelyt,

amit ki lehet vezetni egy kívülről nyitható (persze zárral  védett) dobozba.

2: a nagykapuba beépíteni (vagy mellé) egy kiskaput, aminek hagyományos zárja van.

Előzmény: King_of_Giants (63466)
Mekk Elek ezermester Creative Commons License 2015.06.19 0 0 63468

"Nekem a mechanikát kellene közvetlenül kézzel működtetni valahogy"

 

Nem fog menni. A kapunyitó motorok olyan nagy áttétellel működnek (a szárnyas kapumotorok orsós végű mechanikája pláne), hogy azt ember fia nem képes megmozdítani. Előbb törik el a fogaskerék vagy dől ki a kapuoszlop, mintsem egy orsós áttételt visszafelé izomból megmozdítson valaki.

A belülről elérhető "kiakasztó" kulcs meg a motor és az áttétel mechanikai kapcsolatát oldja ki,

vagy ez van, vagy az elektromos kapunyitás.

 

Egyébként kulcsos kapcsoló helyett én inkább számkombinációs zárat alkalmaznék,

a kódot nem fogják kilopni Józsi bácsi a kertész zsebéből a kocsmában a fűnyíró-tolvajok.

Előzmény: King_of_Giants (63466)
King_of_Giants Creative Commons License 2015.06.19 0 0 63467

És a szombat, pontosabban a sabbat, komoly. Nem viccböl irtam

Előzmény: King_of_Giants (63466)
King_of_Giants Creative Commons License 2015.06.19 0 0 63466

Kapásbol nem vagyok most képben, hogy is lehet kiakasztani a mechanikát, de emlékeim szerint csak belűlröl

Ez meg egy egyoldalas cilinderzár egy váltóérintkezős mikrokapcsolóval. A baj az lesz hogy ugye ez is elektromosságot kapcsol.

Nekem a mechanikát kellene közvetlenül kézzel működtetni valahogy

 

Nem én vagyok a fő projektes ebben, hanem tanácsért fordultak hozzám

2.3-2.5m széles kétszárnyú kapurol van szó

Mondtam, késziteni kell egy akkora hevederzárat és beleilleszteni egy villanymotort a fogaslécek közé aztán azt vezérelni :)

Szoval adva van a kérdés.

Előzmény: bcslaci (63465)
bcslaci Creative Commons License 2015.06.18 0 0 63465

Kulcsos kapcsoló a nyitó bemenetre (már ha van olyan a vezérlőn)

 

 

Előzmény: King_of_Giants (63461)
pajaci Creative Commons License 2015.06.18 0 0 63464

Bakker!!! De elég drága kondit rakott bele a butája.

Előzmény: King_of_Giants (63463)
King_of_Giants Creative Commons License 2015.06.18 0 0 63463

A második olyan mint a kinai kondenzátor :)

Előzmény: pajaci (63462)
pajaci Creative Commons License 2015.06.18 0 0 63462

Jópofa ez a zongorás példa :-)

Azt nem értem, hogy a két motor méretre, küllemre teljesen egyforma, a kisebb szállításúra van nagyobb teljesítmény írva (60w 0.31A) a nagyobb szállításúra meg kisebb (20w 0.4A).

Ráadásul a 60w-os 60w-ot eszik, a 20w-os meg 96w-ot.

Előzmény: ötfelezős (63455)
King_of_Giants Creative Commons License 2015.06.18 0 0 63461

Üdv

Kétszárnyas kaput kellene mozgatni, de bizonyos esetben/szombaton/ kulccsal kellene nyitni

Ismer valaki olyan kapunyitó szerkezetet amit kivülröl is lehet nyitni kulccsal?

 

Azt tudom, hogy belűlröl ki lehet akasztani a hajtóművet áramszünet vagy más miatt

Lacivill Creative Commons License 2015.06.18 0 0 63460

Mért nem veszed fel a kapcsolatot regszerelővel a környéken, úgyis szükség lesz rá.

Előzmény: Prefetto (63458)
*Steve Creative Commons License 2015.06.18 0 0 63459

Azért ez már erősen mérőhely kialakítás  nekem csak egy főbizti dobozt kellet plombálni  elvileg ehhez is kellett volna kivitelezői papír

Előzmény: Prefetto (63458)
Prefetto Creative Commons License 2015.06.18 0 0 63458

Reg. ügyekben kezdő vagyok, sajnos még nincs életszerű gyakorlatom az ügyek intézésében, és hogy mi az amit általában "elnéznek".

Olvasgattam, a szekrényen belül kell megoldani a felerősítést, és így a plombálható rész alá kerül, tehát oké. Most az a gondom, hogy elvileg alulról kell betáplálni, és alulról kell elvinni is, de közben oldalra beleesne a szomszéd mérők dobozába, hátul nem mert vékony a fal, plusz oldalt 5 centit előír távolságot bármitől, hogy szerelhető legyen... sírok....

Régen volt a buborék, már nincs, de közben elmü oldalon látom, hogy van.... kifenétől kéne emilben tájékoztatást kérni???

Előzmény: *Steve (63457)
*Steve Creative Commons License 2015.06.18 0 0 63457

plombálható csavart nem fog hozzni

 

nekem ma jöttek plombálni  én fúrtam ki 2 darab M8 as csavart

Előzmény: Prefetto (63456)
Prefetto Creative Commons License 2015.06.18 0 0 63456

Kollégák.... régit szétkapták, új mérőhelyet írtak elő. Társasház, vékony falban van az 50 éves csövezés. Oké, szekrény, de nem akarom bevésni, csak a felületre felszerelni, bevezethetem hátulról a csöveket, vagy mindenképpen alul-felül kell menni, így szétvésve a falazatot? ELMÜ terület.. és fog hozni a fószer plombálható mérőcsavart vagy szerezzek?

ötfelezős Creative Commons License 2015.06.18 0 0 63455

Kis motornál a teljesítmény és a felvett áram között akkora szakadék van, mint a Grand Canyon. Névleges terhelésnél a névleges áramot vegye fel, a többihez kéne egy labor. Az meg, úgy látom, teljesül, amennyit mértél és az adattábla közötti eltéréssel (0,4 A helyett 0,42 A) még a zongora sem hamisan szólna - mondta régen egy tanárom.

Szerintem amúgy a hatvan fok az kb jó a két világrendszer közti különbség jellemzésére.

Előzmény: pajaci (63448)
Mekk Elek ezermester Creative Commons License 2015.06.17 0 0 63454

"kérdés normális e ez a szintű melegedés szabadon"

 

Irányíts a motorra egy kis légáramot (mintha beépítve lenne), skár saját levegőjéből, vagy egy külső ventilátorral, valószínűleg  drasztikusan lesik a hőmérséklete. 40 fok körül már valószínűleg normálisnak tekinthető.

 

Látom, rá van írva, hogy biztonsági hőkioldó van a motorba építve. Nincs ráírva valahol, hogy hány fokon kapcsolna le? Esetleg a motor típusa alapján megkeresni a gyári adatait az interneten.

Előzmény: pajaci (63448)
cucu Creative Commons License 2015.06.17 0 0 63453

Biztosan nem olvasta a Kincskereső kisködmönt.

Előzmény: Szirty__ (63452)
Szirty__ Creative Commons License 2015.06.17 0 0 63452

Üdv ha4nz!

 

"fel sem merült benne a páralecsapódás fogalma, mondván nem tanította neki senki a suliban"

 

Mert a tapasztalatot nem ott osztják :-/

 

Előzmény: ha4nz (63451)
ha4nz Creative Commons License 2015.06.17 0 0 63451

Minap összefutottam egy frissen végzett tanulóval. A következő kérdést szegezte nekem: Hogyan lehetne megoldani a padláson dobozolt rendszert igényesen nem MBCu-val. Ő arra gondolt hogy gégecsővel és benne az MCu-k Szerintetek ebbe a kikönnyített obo dobozokba bele lehet tenni a gégecsövet úgy, hogy ne csússzon ki?

 

(A végeredmény siker, lebeszéltem róla, és marad a földszinten a rendszer, csak ne égesse le a kölcsönadott horonymarómat:) Érdekes, hogy fel sem merült benne a páralecsapódás fogalma, mondván nem tanította neki senki a suliban)

C20NE Creative Commons License 2015.06.17 0 0 63450

Biztosan nem aramkoronkent vitte a nullat es az emiatt tulterhelodott.

Előzmény: dara78 (63449)
dara78 Creative Commons License 2015.06.17 0 0 63449

Hello

Egy lakásban több kötődobozban is össze voltak égve a vezetékek. Érdelkődnék, hogy miért csak a kék(nulla) vezeték csináta ezt. Illetve az égett a rá a fázisra. Valami ötlet? Köszi

pajaci Creative Commons License 2015.06.17 0 0 63448

Az valószínű hogy emiatt jobban melegszik, kérdés normális e ez a szintű melegedés szabadon.

A teljesítmény és áram adatok viszont továbbra is zavarosak.

Előzmény: Mekk Elek ezermester (63439)
moonshadow Creative Commons License 2015.06.17 0 0 63447

Köszi!

Most már letisztázódott, azt mondta, hogy elírás a papíron a 3 x 400V, mert 3 x 230 v kell neki, így már ok.

Előzmény: cucu (63446)
cucu Creative Commons License 2015.06.17 0 0 63446

A 3 fázist régebben 380 V-nak mondták, de amióta nem 220 hanem 230 V a hivatalos, azóta nem 380 ról beszélünk, hanem 400-ról.

Előzmény: moonshadow (63444)
cucu Creative Commons License 2015.06.17 0 0 63445

Be.

Előzmény: moonshadow (63444)
moonshadow Creative Commons License 2015.06.17 0 0 63444

Sziasztok!

Megérkezett a 9 kw-os fűtőpatronom a pufferemhez.

 

Van 3 x 25 A lakossági 3 fázisom, a 3 fázisú aljzatban 3 x 230 V mérhető.

A gondom ott kezdődik, hogy a készülék mellé kapott bekötési leíráson az áll, hogy 3 x 400 V-ra kell kötni, magán a készüléken meg csak annyi, hogy 400V/50 hz.

 

Beköthető-e ez a fűtőszál 3 x 230 V-ra?

 

sweethome Creative Commons License 2015.06.17 0 0 63443

Megvannak még? Érdekelne 4-5 darab...

Előzmény: probody (38774)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!