Ez érdekes, hogy nem lehet megmozdítani, mert 2 ismerőshöz is úgy járok be, hogy elhúzom a kaput. Egyiket nyitják távirányítóval is, szóval azon tuti van motor, másiknál úgy tudom csak bekötve nincs, de megnézem.
"Nekem a mechanikát kellene közvetlenül kézzel működtetni valahogy"
Nem fog menni. A kapunyitó motorok olyan nagy áttétellel működnek (a szárnyas kapumotorok orsós végű mechanikája pláne), hogy azt ember fia nem képes megmozdítani. Előbb törik el a fogaskerék vagy dől ki a kapuoszlop, mintsem egy orsós áttételt visszafelé izomból megmozdítson valaki.
A belülről elérhető "kiakasztó" kulcs meg a motor és az áttétel mechanikai kapcsolatát oldja ki,
vagy ez van, vagy az elektromos kapunyitás.
Egyébként kulcsos kapcsoló helyett én inkább számkombinációs zárat alkalmaznék,
a kódot nem fogják kilopni Józsi bácsi a kertész zsebéből a kocsmában a fűnyíró-tolvajok.
Azt nem értem, hogy a két motor méretre, küllemre teljesen egyforma, a kisebb szállításúra van nagyobb teljesítmény írva (60w 0.31A) a nagyobb szállításúra meg kisebb (20w 0.4A).
Ráadásul a 60w-os 60w-ot eszik, a 20w-os meg 96w-ot.
Reg. ügyekben kezdő vagyok, sajnos még nincs életszerű gyakorlatom az ügyek intézésében, és hogy mi az amit általában "elnéznek".
Olvasgattam, a szekrényen belül kell megoldani a felerősítést, és így a plombálható rész alá kerül, tehát oké. Most az a gondom, hogy elvileg alulról kell betáplálni, és alulról kell elvinni is, de közben oldalra beleesne a szomszéd mérők dobozába, hátul nem mert vékony a fal, plusz oldalt 5 centit előír távolságot bármitől, hogy szerelhető legyen... sírok....
Régen volt a buborék, már nincs, de közben elmü oldalon látom, hogy van.... kifenétől kéne emilben tájékoztatást kérni???
Kollégák.... régit szétkapták, új mérőhelyet írtak elő. Társasház, vékony falban van az 50 éves csövezés. Oké, szekrény, de nem akarom bevésni, csak a felületre felszerelni, bevezethetem hátulról a csöveket, vagy mindenképpen alul-felül kell menni, így szétvésve a falazatot? ELMÜ terület.. és fog hozni a fószer plombálható mérőcsavart vagy szerezzek?
Kis motornál a teljesítmény és a felvett áram között akkora szakadék van, mint a Grand Canyon. Névleges terhelésnél a névleges áramot vegye fel, a többihez kéne egy labor. Az meg, úgy látom, teljesül, amennyit mértél és az adattábla közötti eltéréssel (0,4 A helyett 0,42 A) még a zongora sem hamisan szólna - mondta régen egy tanárom.
Szerintem amúgy a hatvan fok az kb jó a két világrendszer közti különbség jellemzésére.
"kérdés normális e ez a szintű melegedés szabadon"
Irányíts a motorra egy kis légáramot (mintha beépítve lenne), skár saját levegőjéből, vagy egy külső ventilátorral, valószínűleg drasztikusan lesik a hőmérséklete. 40 fok körül már valószínűleg normálisnak tekinthető.
Látom, rá van írva, hogy biztonsági hőkioldó van a motorba építve. Nincs ráírva valahol, hogy hány fokon kapcsolna le? Esetleg a motor típusa alapján megkeresni a gyári adatait az interneten.
Minap összefutottam egy frissen végzett tanulóval. A következő kérdést szegezte nekem: Hogyan lehetne megoldani a padláson dobozolt rendszert igényesen nem MBCu-val. Ő arra gondolt hogy gégecsővel és benne az MCu-k Szerintetek ebbe a kikönnyített obo dobozokba bele lehet tenni a gégecsövet úgy, hogy ne csússzon ki?
(A végeredmény siker, lebeszéltem róla, és marad a földszinten a rendszer, csak ne égesse le a kölcsönadott horonymarómat:) Érdekes, hogy fel sem merült benne a páralecsapódás fogalma, mondván nem tanította neki senki a suliban)
Egy lakásban több kötődobozban is össze voltak égve a vezetékek. Érdelkődnék, hogy miért csak a kék(nulla) vezeték csináta ezt. Illetve az égett a rá a fázisra. Valami ötlet? Köszi
Van 3 x 25 A lakossági 3 fázisom, a 3 fázisú aljzatban 3 x 230 V mérhető.
A gondom ott kezdődik, hogy a készülék mellé kapott bekötési leíráson az áll, hogy 3 x 400 V-ra kell kötni, magán a készüléken meg csak annyi, hogy 400V/50 hz.