Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bolond38 Creative Commons License 18 órája 0 0 15239

Sziasztok!

Üdv mindenkinek! Szeretnék segítséget kérni! Van egy Renault Thália 1.5dci

autónk 2003-as, az a probléma , hogy alapjáraton nagyon rángatja a motor a kasztnit 

és a váltó is mozog 😯!Hiba jelzés nincs a műszerfalon! Mi okozhatja ezt? A szerelő azt mondta hogy motor tartó bak

 de aztán mikor oda vittem már azt mondta hogy a motor belül koszos és azt kell 

szétszedni 😯! Hát nem hagytam ott , gondoltam meg kérdezek mást is mi a véleménye

 azért vagyok most itt!

Segítsetek! 

Köszönöm szépen!

Tamás Majoros Creative Commons License 25 órája 0 0 15238

SZIASZTOK VAN EGY RENAULT 19 1,4 ENERGY BENZIN MOTOROS AUTOM AMI 1984 ES KIADÁSU MULT HONAPBAN MEGÁLT ALATAM ELVITE ASZERELŐ TRÉLEREL MAJD HIVOTT HOGY SZELEPEKET KELL CSERÉLNI HENGERFEJ TŐMITÉST  VEZÉZ MŰSZIJAT  TÁPSZIVATYUT EZ NEKEM 96000FT BA KERŰLT ELHOZTAM AZ AUTOT VIDEKRŐL  ÉS CSŐRŐG A MOTOR ITHOL ELVITEM EGY MÁSIK SZERELŐHÖZ AKI AZT MONDTA HOGY NEM JOL LETT BEÁLITVA A VEZÉRLÉS.ÖBEÁLITJA  10000FT ÉRT.EZ CEGLÉDEN.TŐRTÉNT MOST AZ AUTOM UGYANUGY CSÖRÖG RÁADÁSUL KÉK FÜSTŐT AD AKIPUFOGOMBOL CSEPEG AVIZZ AZ ALAP JÁRATI MOTOR HALDOKLIK KÉREK VALAKIT SEGITSEN.˘˘!!!!!!!!!

Geri1983 Creative Commons License 2018.08.20 0 0 15237

Sziasztok

 

2000 évjáratú Clion hol találom a csomagtér nyitás érzékelőt?

Képet kérhetnék róla?

Mert nem találom.

Előre is köszönöm.

521478963 Creative Commons License 2018.03.19 0 0 15236

Az a kis apróság lemaradt, hogy eladó, 35E, és a mél publikus. :)

Előzmény: 521478963 (15235)
521478963 Creative Commons License 2018.03.19 0 0 15235

Renault Megane3, Fluence féktárcsák

vadonatúj, számlával vásárolt, ámde vissza nem vett termék....

podani Creative Commons License 2018.03.13 0 0 15234

Sziasztok,

 

Eladó az autóm ha esetleg valakit érdekel: https://joautok.hu/hasznaltauto/renault/laguna/laguna-20-t-dynamique-aut-1/0y85a35/

leito714 Creative Commons License 2018.02.22 0 0 15233

25.000 Ft nyomravezetői díj annak aki megtalálja leendő tulajdonosát!

 

RENAULT MEGANE 2.0 T Privilege 165LE. RS Optika. Keyless

 

Extrák: Kulcs nélküli nyitás-zárás, indítás. Xenon, tempomat, digit klíma, tolató radar, fényre sötétedő belső tükör, motoros fűtött külső tükrök, motoros panoráma tető. Nagyon megkímélt, kiváló műszaki állapotú autó. Gyári RS első-hátsó lökhárítók. 45/45-ös ültetés. 18-as nyári alufelni garnitúra, 17-es téli alufelni garnitúra. Mindkét garnitúra gumi jó állapotban van. Egyedi, fekete hátteres első lámpák, fekete oldalindexek. Elöl nagy fék (300mm). A hátsó nagy féket (270mm) még nem építettem be, de adom hozzá a megfelelő gyári konzolokat. Ajándék első és hátsó Powerflex poliuretán lengőkarszilent garnitúra, aminek a beépítésére már szintén nem volt alkalmam. Nagyszerű kis folytatásra váró projekt autó. Az autó kötségmentes és kiváló műszaki állapotban van! Bármilyen normális szervizben átnézethető! Őszinte szekció - A jelenlegi hibái a következők: korából adódóan mindkét oldalon vannak apróbb rányitások, 1 kerék közép kupak hiányzik a 4-ből, a rádió központi kijelzője pixelhibás, a rádió működését nem befolyásolja. A bal hátsó sárvédőívet valami rosszéletű megnyomta, lefotóztam, a képeken megtalálható a hiba, lényegében észrevehetetlen. Nagyobbra váltás miatt válok meg tőle, már megvan az utódja. A közelmúlt szervizei a következők: 2016.09.21 147840 kM Vezérlés csere // 2016.10.01 150000 kM Gyertyák + trafók // 2017.04.15 156500 kM Első stabilizátor összekötő bal+jobb, Frap Bárdi // 2017.05.25 159000 kM Bigbrake projekt 1 Első 300-as 2005 Scenic 2.0T tárcsa, betét és féknyereg konzol // 2017.07.20 163250 kM Első lambda szonda // 2017.07.20 163250 kM Váltó olaj Tranself NFJ 75w80 // 2017.12.12 165771 kM légzsák átvezető kábel // Következő szerviz esedékessége: olajcsere 173900 kM vagy 2018 május. // A motorja is hibátlan és nagyon erős, a 165LE csalóka adat, a 270Nm-es nyomatékkal felcsavarja maga alatt az aszfaltot. A kipufogóból pedig sátáni hangok törnek elő gyorsításkor:-)

 

https://www.hasznaltauto.hu/auto/renault/megane/renault_megane_2.0_t_privilege_165le._rs_optika._keyless-12603520

 

Marcell. Creative Commons License 2018.01.30 0 0 15232

Sziasztok,

 

2001-es 1.5 dci (48kW)-os Cliom szeretném kicsit rendbe rakni.

 

Amit esedékes:

- vezérlés csere

- generátor csere

- termosztát csere

- ablakemelő megszerelése

- olajcsere

- hajtókarcsapágy csere

- gyűrű csere (szükség esetén)

 

Tudtok ajánlani budapesti szerelőt, aki tisztességesen, de megfizethetően dolgozik?

 

Üdv,

Marcell

Törölt nick Creative Commons License 2018.01.25 0 0 15231

Sziasztok!

 

Írtam egy másik topicba, de ha nem gond, ide is bemásolom, több szem többet alapon...

 

Van egy 1996-os 1.4 Energie motoros Megane I-esem, amiben a motorban max. impresszió van, de kompresszió nincs. Adott egy lehetőség motor vásárlásra, E7J az is, de nem a 624-es motorkódos, hanem E7J 764.

Kérdésem a szakikhoz: szerintetek megvehetem?

2 dologtól félek:

- A motorvezérlő nem lesz yó hozzá.

- A felfogatása más, esetleg a váltóra való felrakásnál érhetnek meglepetések!

 

Előre is köszi a válaszokat!

 

SHQtd Creative Commons License 2018.01.14 0 0 15230

Sziasztok!

 

Renault Clio Alizé 2015-ben a Media Nav Evolution-re lehet házilag térképet tenni? :)

 

Köszönöm!

hul Creative Commons License 2018.01.11 0 0 15229

Ez itt nem reklámfórum. 

Előzmény: Törölt nick (15228)
mondeotddi Creative Commons License 2017.11.22 0 0 15227

Üdv Kedves Márkatásak!

 

Olyan kèrdèssel fordulok hozzátok, hogy nem règen vettem egy 2002. 10. havi Clio 1.4 16v-t ès olyan problèmám van vele, hogy melegen az indítás utáni első pár másodpercben kèt vagy három hengerezik, nèha le is fullad, utána hibátlanul üzemel. Hidegen semmi gond nincs vele. Hogyha hidegen elindul vele az ember ès nem állítja le, akkor èszre sem lehet venni. Vezèrlès, szűrő, olajcserètcserèt csináltam rajta, persze tudtam, hogy ettől nem javul.

Köszi a segítséget.

hul Creative Commons License 2017.11.17 0 0 15226

Nem is lenne baj, ha sokat futott ugyan az autó, de az ára arányban lenne. Ezt a túlárazást fedik le a visszatekeréssel. Még mindig nincs elég autó forgalomban, és még mindig drágaság van itthon. A volt tulaj a "pénzénél maradna" , a hálózat pedig keresni akar. 

Aztán meg prémium autót akar a magyar, mert ő is BMW-vel járna. Az a szimbólum, nyerő csávó vagyok.  Ezt az igényt elégítik ki neki, behozzák az újkorában különben rohadt jó autót, ami viszont már a 400-600 e km-t is megfutotta, épp nullára amortizálódott, megtekerik 200-ra, na épp jó még és egyesek vakon-boldogan megveszik. 

 

 

 

Előzmény: wasytsur (15225)
wasytsur Creative Commons License 2017.11.16 0 0 15225

Ez a valóság. Mármint az eldobható autó. És nemcsak autó. A garit bírja ki. Amúgy a használt autók többsége eszement módon túlárazott. példaképpen egy 10 éves autóért 1-1,3 millió, ami új korában is a 3-4 milliós kategória, az egészen egyszerűen vicc.

Ez alól a kivételek legfeljebb azok az autók, amelyek már lassan veteránok lesznek, vagy már azok és szinte kifogástalan gyári állapotúak, vagy olyan állapotra felhozták őket. Ezeknek az évről-évre megy az ára, de ez rendben.

A km óra tekerést illetően az emberek többsége egyszerűen akarja, hogy átverjék őket. 300 ezerrel meg sem néz egy autót, ugyanazért 120-ra tekerve meg még verseng is. A valós állapot nem is érdekli. Én nem nagyon nézem a km óra állást, mert nagy eséllyel valótlan, de ha nézem és nincs az ellenkezőjére bizonyíték (igazolt és pontosan vezetett szervizkönyv, NKH nyilvántartás szerinti adat) 150 ezret alapból rászámolok. 

Előzmény: hul (15224)
hul Creative Commons License 2017.11.16 0 0 15224

Egyre inkább azt érzékelem, hogy olyasmi autógyári filozófia terjed, "vegyél újat, használd gariban" a második/sokadik felhasználó egyre jobban szív. Vszlag olcsón megvette, de mélyen a zsebébe kell nyúlnia, mert egész biztosan tönkremennek dolgok. A második többedik tulaj keze el van engedve. Meg kell vennie a méregdrága gyári alkatrészt. Így már a használt autó nem is olcsó, az új meg nem is olyan drága. 

Ezért is botrányos a 600-400-ról visszatekert sok sok trágya, amit behoznak és eladnak. Jó értem én, hogy az sok futott km, de épp ezért sokkal olcsóbbnak kellene lennie és szabadnak kéne lennie az infonak is, hogy hozzáférjen a vásárló minden adathoz, ami a gyári rendszerekben megvan amúgy... 

 

Előzmény: wasytsur (15223)
wasytsur Creative Commons License 2017.11.16 0 0 15223

Én a korszerűtlennek nevezhető régebbi szívó, vagy turbódízeleknél megálltam. Olyat vennék legfeljebb, ha vennem kéne dízelt. Olcsó, mondhatni igénytelen. Nekem sem fogyaszt többet a legrosszabb esetben 7-7,5 liternél, pedig másfél tonna feletti egyterű. A turbója ellenére nem egy rakéta, de nekem pont elég. Ez egy jól bevált, kiforrott és megbízható francia dízelmotor. És bár valószinüleg kevésbé veszi igénybe, mint a befecskendezőst, és igyekszem legalább annyit menni vele mindig, hogy üzemmeleg legyen, de sajnos a futásteljesítmény fele így is csak 3-10 km-es utakkal megy el. Nem is válnék meg tőle, kímélem, a korát meghazudtoló állapotban van minden tekintetben.

Benzinesből is a egyszerűbb szivós verziót keresem, mert egyrészt nekem az is bőven elég, másrészt amit most vennék, illetve keresek, azt a párom tényleg csak napi pár km-ert használná szinte csak itt helyben. 

 

Előzmény: hul (15221)
hul Creative Commons License 2017.11.13 0 0 15222

esős=befecskendezős, dízel és 5-7 l/100 km, azért lenyűgözően is megy...

csak a pontosításért

 

Előzmény: hul (15221)
hul Creative Commons License 2017.11.13 0 0 15221

Biztos, hogy van kombinációs lehetőség, vagyis régi, de jó állapotú autó, automata váltó, de gondozott, ismert előélet és van hozzá háttér, mert az kell! Nagyon sok dizel azért lett megvásárolva, mert keveset fogyaszt és !! nem volt benzines választék! Ha volt benzines, akkor halvány vagy jóval 10 feletti étvággyal. Sokan, én is megvettük a legkorszerűbb olcsó fenntatású esős dízelt és rohadtul nem mondta el senki, hogy barátom, ne bevásárló/iskolábavivő, dugózó autónak használd, mert kinyírod. Amikor a víz meleg, menj még 30 km-t (főleg télen) mielőtt tolnád! Felejtsd el a 3-5 km-es utakat! Hogy a turbót mindig vissza kell hűteni, állj perceket a pályázás után, beleértve, ha "csak" tankolsz is! 

Azért sokan hozzáolvastak, meg kivesézték, mások meg gariban újat vesznek. Nekem is harcolnom kell a kis városi benzines mecsboksz életéért (Micra), mert asszonynép nem érti a turbót, meg a többi "marhaságot". Főleg, ha nem is zsetonokért volt a "nagyon jó... autó". 

Szóval, van példa, én is barátkozom vele. Jóbarát vett kinntről régebbi, drága prémium autót, automatával, nagy benzin motorral. Persze az automata lassan, pár tízezer múlva feladta. Ráköltötte a vásárlási érték 20 %-át és mivel amúgy pazar a gép, tökéletesen elégedett. Nagy távolságok, nyár, nyugati déli országok, több gyerek, kényelem. További évekre megoldotta.

De benn lakik a tuti leg-belvárosban, tehát Bkk/Pest.

Így könnyű, mondaná pl. a festő, akinek szállítania kell naponta, mert a dízeles géppel jár dolgozni. 

Ez van.

 

 

Előzmény: wasytsur (15219)
z.bacsi Creative Commons License 2017.11.13 0 0 15220

Sziasztok!

Renault Scenic 1.5 DCi-vel kapcsolatban szeretnék olyan kérdést feltenni, hogy a két első taposó lemezbe épített tárolóba honnan folyik be a víz. Vélhetően többeknek is jelent ez problémát, úgy gondolom, valahol dugulás lehet, csak nem tudom hol. A másik kérdésem az, hogy kb. 90 km/h sebességnél a hátsó részen olyan hangok hallhatóak, mintha az ajtók üregébe valamit (Pl.leveleket) fújna a menet szél.

A válaszotokat előre is megköszönve: Z.bacsi

wasytsur Creative Commons License 2017.11.11 0 0 15219

Én azt vélelmezem, hogy akkor talán még nem volt eszükben sem a gyártóknak tervezett hibával alkatrészt beszerelni egy autóba. Akkor még direkt nem "eldobható hulladékokat" gyártottak, mint manapság. Persze minden technika elromolhat, de azt hiszem, hogy ha, és amennyiben ezeket a régi váltókat karbantartották, akkor azok hosszabb élettartamúak, mint a maiak. Nyilván ez a kockázat, mármint az, hogy vajon hogyan tartották karban. Nemrég adtunk el egy 22 éves Suzukit és azt mondhatom, az automata váltója hibátlan volt, tökéletesen működött semmi olyan jelet nem produkált, ami akár meghibásodás előjelét adta volna. És karban is tartottuk. Ilyet nehéz lesz találni, ez tény.

Összességében én személy szerint - még ha elavultnak számít is - sokkal többre tartom a régi technikát, mint a maiakat. Pl. eszem ágában sincs modern befecskendezős dízelt venni. Lehet hogy gyorsabb, nyomatékosabb, kevesebbet fogyaszt, de akkor sem...

Amúgy köszönöm a figyelemfelhívást, az igaz, hogy nehéz megtalálni a legideálisabb megoldást, mert talán olyan nem is létezik.

Előzmény: hul (15218)
hul Creative Commons License 2017.11.11 0 0 15218

Nem kis gondot vállalsz fel, a 17 évvel ezelőtti technika és ennyi idő használat után ezekben a váltokban benne van az időzített bomba. Persze biztos voltak javítva, de vszleg egy problémahalmazon ülsz majd. Nem csak a hiba miatt, hanem a bármikori horror javítási ktsgek miatt

 

Példa: a különben nagyon jó audikban az automata váltók 250-300 e kmenként előre tervezett hibát tartalmaznak, bevallottan. Hogy nagyjavítsák, mielőtt totál tonkremenne. Ha megtörtént, megint elmennek ugyanennyit. De ez a javítás a barátomnak 360 000 Ft volt.

Hol áll az egész az autó értékéhez? Hol állna egy 17 éves kocsi esetében?

 

 

Előzmény: wasytsur (15217)
wasytsur Creative Commons License 2017.11.10 0 0 15217

Érdeklődnék, hogy a 2000 körüli Clio/Megane/Scenic-ekbe milyen automata váltókat tettek, illetve ezek a váltók mennyire problémásak? A Quickshift robotizált a tudomásom szerint, ezek nem tudom mennyire megbízhatóak, mert a PSA hasonló Sensodrive-jairól csak rosszat olvasok. 

Igazából a hagyományos bolygóműves szimpatikusabb lenne, de azt sem tudom, hogy mennyire jó technikák a fent írt Renault-okban.  Francia autóm van 20 éve, de egyik sem volt automata és most ilyet lenne szükséges vennem. Ha nem találok, akkor váltanom kell a franciáról. Minden segítő infót köszönök előre is.

 

kuplungtárcsa Creative Commons License 2017.11.09 0 0 15216

Üdvözlöm a Renault barátokat!

 

Előzményekben eladásra kínált Renault 19- es autóm még eladó! közben levizsgáztattam, de két hónap után a kuplung oldalon szimeringes lett (főtengely szimering)  így folyik az olaj belőle, meg tudnám javítani ,de már nincs időm vele foglalkozni így vásároltam másik Renault

  ettől pedig adásvételivel megválnék fájó szívvel...

Ára: 100e Ft

Törölt nick Creative Commons License 2017.10.24 0 0 15215

Sziasztok!

 

Kis segítségre lenne szükségem. most vettünk egy Clio II-t 2005-ös. Rádióproblémám van. 
Amikor kódot kért írtam mindent amit a rádió hátulján találtam. Később rájöttem, hogy az alapján tudok az igazi kódhoz hozzájutni ami SIKERÜLT is. 
Viszont most már nem ajánlja fel a kód beírását csak az "error" felirat van bármit csinálok vele. 

Ötlet? Előre is köszi

kuplungtárcsa Creative Commons License 2017.08.15 0 0 15214

Üdvözlöm az urakat !

 

S.O.S.

 

Sajnos meg kell váljak szeretett Renault 19-es autómtól ,mert küszöböt kellene cserélni rajta és senki nem vállalja így pedig nem viszik el vizsgára az autót.

Fél éve 150 ezret költöttem új alkatrészekre amit papírokkal képekkel tudok bizonyítani ( volt komplett hatsóhid csere fékcsövekkel munkahengerekkel  stb)

így nem pocsékolnám el egy 100 ezret kérnék érte ami egy másik átírását fedezné ha valaki aki kihegeszti magának az jól jár vele

Motorkódos hivatalosan  karbis a motor benne (weber karbi) van még két motor hozzá és sok alkatrész hűtő kerkek stb egyszóval egy flotta jár hozzá még.

 

 

Üdvözlettel!

hul Creative Commons License 2017.07.30 0 0 15213

Beindult a francia oral neked. Volt 2 fr autom is, citroen es renault is, imadtam, csak pont ez a baj. Cserebere, kicsit nem tokeletes szakszeruseg es nincs vege. Ha kemeny a kuplung es meg el is szakad a bowden tuti rohadtul szorul vmi, jo nagy melo es talan sose lesz jo. Kobanyan van egy renaultos, megkeresem a szamat, o csodakat tudott anno a tipusrol, megirom neked. Csak talaljam meg, Renova azt hiszem. Csepel. Van egy masik altam ismert kivalo ember, nem specialista, de ert hozza. Ot is megirom, csak most a telon semmi adat nincs keznel. Esetleg fejlemeny? Johet privatban is.

Előzmény: booker976 (15212)
booker976 Creative Commons License 2017.07.26 0 0 15212

Sziasztok,

kuplungbowdennel kapcsolatban kérem a segítségeteket. 2000 évjáratú RXE 2.0 16V ferde hátú 103kW 140LE Lagunám van JC5 váltóval immár 7 éve.

2015. novemberében cseréltettem teljes kuplung szettet (LUK, de SACHS volt a dobozba), kuplungbowdent (ATE, állítólag ők a gyári beszállítók is) és LIQUY-MOLY váltóolajat tett bele a szerelő. Nehéz volt elötte nyomni a pedált, nem volt persze beton keménységű, de nem ehhez voltam szokva (19 CHAMADE volt előtte) és a szerelő javasolta, mondván kopott, égett már a tárcsa. Rá fér a csere. Én el is hittem neki, ismerem régóta, megbízom benne. Ugyan ekkor cserélt teljes vezérlést is (vezérműszíj szett + hosszbordás szíj szett + vízpumpa) gyári, Renaulttól vett okoskerékkel (motorolaj + olajszűrő + levegőszűrő). A kuplungpedál nehézsége ezután se szűnt meg, talán kicsit jobb lett, de hamar visszaállt a régi rend, ha így is volt. Ellenben el kezdett muzsikálni a váltó, ami ezóta is elég hangos, de ez egy másik történet, a lényeg, hogy addig nem volt hangja a váltónak csak az okoskeréknek. 2017. április közepén elszakadt a kuplungbowden, alig 1,5 évvel később, miután minden ki volt cserélve. Előtte recsegett, ropogott és a racsni is hallatta hangját, gondoltam után állítja magát. Garancia persze lejárt, szerelő szerint hibás széria, fogadjam el. Elfogadtam, továbbra is bíztam benne. Ismét ATE típust vettem, kicserélte. A keménység azóta is a régi volt, nem változott semmi. Most jön a lényeg: ma 2017.07.26-án reggel ISMÉT ELSZAKADT! Szerelő szerint lehetetlen, akitől vettem (KOVÁCS AUTÓALKATRÉSZ szerint szintén lehetetlen, hogy 3 hónap után elszakad. Küldjem vissza Szegedre, ők vissza küldik az ATE-nak, azok pedig 3-8 hét alatt bevizsgálják és meglátjuk mi lesz. Persze addig vegyek egy újat (nem gond már meg is rendeltem), amitől félek, hogy újra elszakad. Szerelő szerint nem fog, de ezek után én már nem tudom, mit gondoljak, kicsit megkopott a bizalom pedig jó srác, jó szerelő.

Amiben a segítségeteket várom: miért szakad el, mi lehet a baj? Nem akarom elhinni, hogy minden jó és azt se, hogy hibás széria. Az már egy másik kérdés, hogy miért szól a váltó, mióta fent leírt javításokat elvégezte. Azt meg sem merem említeni, hogy netán szakszerűtlen volt a bowden beszerelése, de nem lehet, hogy valamit rosszul rakott össze a teljes kuplung cserénél és azért szorul, illetve szakad el a bowden?
A neten a következőt találtam: lehet a kuplungcsapágynál az elszennyeződött csúszóhüvely, vagy a kinyomóvilla forgórészének szorulása!? Ebben az esetben sokkal nagyobb erő kell a kuplung kiemeléséhez, a bowden nem ehhez az erőhatáshoz van tervezve. Ezért van az idő előtti szakadás.

Tud valaki Csepelen egy jó, megbízható szerelőt találni?

Előre is köszönöm a segítségeket, jó tanácsokat.
Üdv. Mindenkinek.
Bánfalvi Tamás

petya08 Creative Commons License 2017.07.16 0 0 15211

Sziasztok!

 

Van néhány problémám az autóval.

Renault Master, furgon, 2005-ös 2.5 dci, 100 ló, Gu 754 motor, mint a legtöbb ilyen évjáratban, 5 sebességes, rengeteg kilóméterrel

 

1.

Télen -5 alatt csak húzásra indul...
Egyáltalán nem izzít, csak gyújtás ráadásakor villanik fel a kontroll lámpa 1 másodpercre. (miszerint ugye minden okénak kell, hogy legyen :) )

Kérdésem, hogy ez lehet annak a következménye, hogy már rossz az összes izzítógyertya, vagy esetleg relé gondja lehet? (relé kattanást nem hallani egyáltalán, tudom elöl van a fényszórónál)

 

2.

Váltóban régebben difipoharat és rövid féltengelyt cseréltettünk, mert a pohár ki volt kopva és rázott a futómű.

Ezután egy darabig nagyon minimális rázás volt, majd utána a hosszú féltengely középen tönkrement (nagyon rázott, teljesen használhatatlan volt az autó, de szerencsére csak 1 km-t kellett hazáig menni, mert pont akkor indultam el), komplett hosszú féltengely csere. (minimális rázás)

Most ott tartok, hogy 5e km után ismét elég jól ráz, gondolok itt ilyenre, hogy a hosszú féltengely, bár újat szereltek be, rossz minőségű volt és ismét ugyanaz a hiba, vagy esetleg a váltó lehet elkopva, hogy folyton szétrázza a féltengelyt?

 

3.

Tele tanknál ritkábban, üresebb tanknál gyakrabban megtorpanik az autó.

Üzemanyag szintjelző üresebb tanknál gyakran rossz szintet mutat, majd pár km megtétele után valós értéket produkál.

Levegőt kap rendesen, egr nincsen rajta, légtömeg mérőt kapott újat, de nem oldotta meg a problémát.

 

Mann filteres üza. szűrő, tiszta szűrőház, átfolyik rajta szépen a gázolaj, nem levegős a szűrőig a rendszer. (szűrőház után sajnos fekete cső van bánatomra, nem nagyon látom mi történik)

Nagyobb gázadásnál, jellemzően 3-asban 50 körül, valamint 5-ösben 110 körül, meg-megtorpanik az autó, de csak egy pillanatra, kiadja a piros stop lámpát, majd eltűnik és megy tovább, mintha semmi nem történt volna. (véleményem szerint tele tanknál ritkábban, üresebb tanknál gyakrabban műveli ezt)

 

Amikor régebben levettem a gázolajszűrőről cserekor a motor felé menő csövet, pofánvágott a gázolaj, most semmi, ránézésre üres a cső (de sajnos fekete színű, így nem látni)

Az autó egyébként indul, tehát nem levegős, de olyan mintha elengedné a gázolajat, vissza a tankba.

Lehet hogy a nyomástartó szelep szivat meg, és emiatt néha megtorpanik az autó? (elég idegesítő és veszélyes is ez)

 

-----

 

Nagyvárosban élek, de az osztrák határ közelsége miatt nincsen a városban normális szerelő, szinte már az összesnél jártam. (van egy pár furgonunk ami folyamatos karbantartást igényel)

Mindegyik szerelő csak 2-3 hét múlva vállal javítást, arról nem is beszélve, hogy marhára nem ért senki semmihez, csak az olajcseréhez, aki meg igen, az az osztrákoknak szerel vastag pénzen, bekerülni hozzájuk lehetetlen.

Azt mondanom sem kell, hogy ez egy munka eszköz nem állhat hónapokig, a szerelőnél.

Két javítani valóból a könnyebbiket megcsinálják, a másik nyomozni való hibára ráfogják, hogy "nem érünk rá majd gyere vissza máskor", csak hogy ettől még nem lesz használható az autó, jelen esetben ilyen pl. a megtorpanásos probléma.

 

Köszi, ha válaszoltok, lehet hogy együtt többre megyünk (vagy elviszem a megyeszékhelyre, talán ott korrektebben állnak a kuncsafthoz)

Csabapa10 Creative Commons License 2017.07.16 0 0 15210

Sziasztok!

Téves vásárlás miatt eladó egy pár, három ajtós Clio I-re való (1990-98) ablak légterelő.

Ára: 5500 Ft + postaköltség

Érdeklődni a +36203783618 számon lehet.

StingeR Creative Commons License 2017.05.04 0 0 15209

Sziasztok,

 

nem igazán találtam régi Renault 19-essel foglalkozó fórumot, ezért írok ide. Van egy törött R19-esem eladó alkatrésznek, fotók: https://goo.gl/photos/KUvryj8BaKwbt3b79

 

A motor ép maradt, az első sérülésen kívül szinte minden használható állapotban. Idén februárban volt műszakiztatva, felújított a generátor, a fékek és minden más, kifogástalan állapotban volt. Az összes belső kapcsoló és elektronika működik benne, a szélvédők nem repedtek, de a légzsák kinyílt. A kocsi ideiglenesen van kivonva a forgalomból, de a felújítással, javítással nem foglalkoznánk már. Érdeklődni a stinger kukac citromail pont hu címen lehet. Köszi előre is.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!