Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

SHQtd Creative Commons License 2018.01.14 0 0 15230

Sziasztok!

 

Renault Clio Alizé 2015-ben a Media Nav Evolution-re lehet házilag térképet tenni? :)

 

Köszönöm!

hul Creative Commons License 2018.01.11 0 0 15229

Ez itt nem reklámfórum. 

Előzmény: worldtravellib (15228)
mondeotddi Creative Commons License 2017.11.22 0 0 15227

Üdv Kedves Márkatásak!

 

Olyan kèrdèssel fordulok hozzátok, hogy nem règen vettem egy 2002. 10. havi Clio 1.4 16v-t ès olyan problèmám van vele, hogy melegen az indítás utáni első pár másodpercben kèt vagy három hengerezik, nèha le is fullad, utána hibátlanul üzemel. Hidegen semmi gond nincs vele. Hogyha hidegen elindul vele az ember ès nem állítja le, akkor èszre sem lehet venni. Vezèrlès, szűrő, olajcserètcserèt csináltam rajta, persze tudtam, hogy ettől nem javul.

Köszi a segítséget.

hul Creative Commons License 2017.11.17 0 0 15226

Nem is lenne baj, ha sokat futott ugyan az autó, de az ára arányban lenne. Ezt a túlárazást fedik le a visszatekeréssel. Még mindig nincs elég autó forgalomban, és még mindig drágaság van itthon. A volt tulaj a "pénzénél maradna" , a hálózat pedig keresni akar. 

Aztán meg prémium autót akar a magyar, mert ő is BMW-vel járna. Az a szimbólum, nyerő csávó vagyok.  Ezt az igényt elégítik ki neki, behozzák az újkorában különben rohadt jó autót, ami viszont már a 400-600 e km-t is megfutotta, épp nullára amortizálódott, megtekerik 200-ra, na épp jó még és egyesek vakon-boldogan megveszik. 

 

 

 

Előzmény: wasytsur (15225)
wasytsur Creative Commons License 2017.11.16 0 0 15225

Ez a valóság. Mármint az eldobható autó. És nemcsak autó. A garit bírja ki. Amúgy a használt autók többsége eszement módon túlárazott. példaképpen egy 10 éves autóért 1-1,3 millió, ami új korában is a 3-4 milliós kategória, az egészen egyszerűen vicc.

Ez alól a kivételek legfeljebb azok az autók, amelyek már lassan veteránok lesznek, vagy már azok és szinte kifogástalan gyári állapotúak, vagy olyan állapotra felhozták őket. Ezeknek az évről-évre megy az ára, de ez rendben.

A km óra tekerést illetően az emberek többsége egyszerűen akarja, hogy átverjék őket. 300 ezerrel meg sem néz egy autót, ugyanazért 120-ra tekerve meg még verseng is. A valós állapot nem is érdekli. Én nem nagyon nézem a km óra állást, mert nagy eséllyel valótlan, de ha nézem és nincs az ellenkezőjére bizonyíték (igazolt és pontosan vezetett szervizkönyv, NKH nyilvántartás szerinti adat) 150 ezret alapból rászámolok. 

Előzmény: hul (15224)
hul Creative Commons License 2017.11.16 0 0 15224

Egyre inkább azt érzékelem, hogy olyasmi autógyári filozófia terjed, "vegyél újat, használd gariban" a második/sokadik felhasználó egyre jobban szív. Vszlag olcsón megvette, de mélyen a zsebébe kell nyúlnia, mert egész biztosan tönkremennek dolgok. A második többedik tulaj keze el van engedve. Meg kell vennie a méregdrága gyári alkatrészt. Így már a használt autó nem is olcsó, az új meg nem is olyan drága. 

Ezért is botrányos a 600-400-ról visszatekert sok sok trágya, amit behoznak és eladnak. Jó értem én, hogy az sok futott km, de épp ezért sokkal olcsóbbnak kellene lennie és szabadnak kéne lennie az infonak is, hogy hozzáférjen a vásárló minden adathoz, ami a gyári rendszerekben megvan amúgy... 

 

Előzmény: wasytsur (15223)
wasytsur Creative Commons License 2017.11.16 0 0 15223

Én a korszerűtlennek nevezhető régebbi szívó, vagy turbódízeleknél megálltam. Olyat vennék legfeljebb, ha vennem kéne dízelt. Olcsó, mondhatni igénytelen. Nekem sem fogyaszt többet a legrosszabb esetben 7-7,5 liternél, pedig másfél tonna feletti egyterű. A turbója ellenére nem egy rakéta, de nekem pont elég. Ez egy jól bevált, kiforrott és megbízható francia dízelmotor. És bár valószinüleg kevésbé veszi igénybe, mint a befecskendezőst, és igyekszem legalább annyit menni vele mindig, hogy üzemmeleg legyen, de sajnos a futásteljesítmény fele így is csak 3-10 km-es utakkal megy el. Nem is válnék meg tőle, kímélem, a korát meghazudtoló állapotban van minden tekintetben.

Benzinesből is a egyszerűbb szivós verziót keresem, mert egyrészt nekem az is bőven elég, másrészt amit most vennék, illetve keresek, azt a párom tényleg csak napi pár km-ert használná szinte csak itt helyben. 

 

Előzmény: hul (15221)
hul Creative Commons License 2017.11.13 0 0 15222

esős=befecskendezős, dízel és 5-7 l/100 km, azért lenyűgözően is megy...

csak a pontosításért

 

Előzmény: hul (15221)
hul Creative Commons License 2017.11.13 0 0 15221

Biztos, hogy van kombinációs lehetőség, vagyis régi, de jó állapotú autó, automata váltó, de gondozott, ismert előélet és van hozzá háttér, mert az kell! Nagyon sok dizel azért lett megvásárolva, mert keveset fogyaszt és !! nem volt benzines választék! Ha volt benzines, akkor halvány vagy jóval 10 feletti étvággyal. Sokan, én is megvettük a legkorszerűbb olcsó fenntatású esős dízelt és rohadtul nem mondta el senki, hogy barátom, ne bevásárló/iskolábavivő, dugózó autónak használd, mert kinyírod. Amikor a víz meleg, menj még 30 km-t (főleg télen) mielőtt tolnád! Felejtsd el a 3-5 km-es utakat! Hogy a turbót mindig vissza kell hűteni, állj perceket a pályázás után, beleértve, ha "csak" tankolsz is! 

Azért sokan hozzáolvastak, meg kivesézték, mások meg gariban újat vesznek. Nekem is harcolnom kell a kis városi benzines mecsboksz életéért (Micra), mert asszonynép nem érti a turbót, meg a többi "marhaságot". Főleg, ha nem is zsetonokért volt a "nagyon jó... autó". 

Szóval, van példa, én is barátkozom vele. Jóbarát vett kinntről régebbi, drága prémium autót, automatával, nagy benzin motorral. Persze az automata lassan, pár tízezer múlva feladta. Ráköltötte a vásárlási érték 20 %-át és mivel amúgy pazar a gép, tökéletesen elégedett. Nagy távolságok, nyár, nyugati déli országok, több gyerek, kényelem. További évekre megoldotta.

De benn lakik a tuti leg-belvárosban, tehát Bkk/Pest.

Így könnyű, mondaná pl. a festő, akinek szállítania kell naponta, mert a dízeles géppel jár dolgozni. 

Ez van.

 

 

Előzmény: wasytsur (15219)
z.bacsi Creative Commons License 2017.11.13 0 0 15220

Sziasztok!

Renault Scenic 1.5 DCi-vel kapcsolatban szeretnék olyan kérdést feltenni, hogy a két első taposó lemezbe épített tárolóba honnan folyik be a víz. Vélhetően többeknek is jelent ez problémát, úgy gondolom, valahol dugulás lehet, csak nem tudom hol. A másik kérdésem az, hogy kb. 90 km/h sebességnél a hátsó részen olyan hangok hallhatóak, mintha az ajtók üregébe valamit (Pl.leveleket) fújna a menet szél.

A válaszotokat előre is megköszönve: Z.bacsi

wasytsur Creative Commons License 2017.11.11 0 0 15219

Én azt vélelmezem, hogy akkor talán még nem volt eszükben sem a gyártóknak tervezett hibával alkatrészt beszerelni egy autóba. Akkor még direkt nem "eldobható hulladékokat" gyártottak, mint manapság. Persze minden technika elromolhat, de azt hiszem, hogy ha, és amennyiben ezeket a régi váltókat karbantartották, akkor azok hosszabb élettartamúak, mint a maiak. Nyilván ez a kockázat, mármint az, hogy vajon hogyan tartották karban. Nemrég adtunk el egy 22 éves Suzukit és azt mondhatom, az automata váltója hibátlan volt, tökéletesen működött semmi olyan jelet nem produkált, ami akár meghibásodás előjelét adta volna. És karban is tartottuk. Ilyet nehéz lesz találni, ez tény.

Összességében én személy szerint - még ha elavultnak számít is - sokkal többre tartom a régi technikát, mint a maiakat. Pl. eszem ágában sincs modern befecskendezős dízelt venni. Lehet hogy gyorsabb, nyomatékosabb, kevesebbet fogyaszt, de akkor sem...

Amúgy köszönöm a figyelemfelhívást, az igaz, hogy nehéz megtalálni a legideálisabb megoldást, mert talán olyan nem is létezik.

Előzmény: hul (15218)
hul Creative Commons License 2017.11.11 0 0 15218

Nem kis gondot vállalsz fel, a 17 évvel ezelőtti technika és ennyi idő használat után ezekben a váltokban benne van az időzített bomba. Persze biztos voltak javítva, de vszleg egy problémahalmazon ülsz majd. Nem csak a hiba miatt, hanem a bármikori horror javítási ktsgek miatt

 

Példa: a különben nagyon jó audikban az automata váltók 250-300 e kmenként előre tervezett hibát tartalmaznak, bevallottan. Hogy nagyjavítsák, mielőtt totál tonkremenne. Ha megtörtént, megint elmennek ugyanennyit. De ez a javítás a barátomnak 360 000 Ft volt.

Hol áll az egész az autó értékéhez? Hol állna egy 17 éves kocsi esetében?

 

 

Előzmény: wasytsur (15217)
wasytsur Creative Commons License 2017.11.10 0 0 15217

Érdeklődnék, hogy a 2000 körüli Clio/Megane/Scenic-ekbe milyen automata váltókat tettek, illetve ezek a váltók mennyire problémásak? A Quickshift robotizált a tudomásom szerint, ezek nem tudom mennyire megbízhatóak, mert a PSA hasonló Sensodrive-jairól csak rosszat olvasok. 

Igazából a hagyományos bolygóműves szimpatikusabb lenne, de azt sem tudom, hogy mennyire jó technikák a fent írt Renault-okban.  Francia autóm van 20 éve, de egyik sem volt automata és most ilyet lenne szükséges vennem. Ha nem találok, akkor váltanom kell a franciáról. Minden segítő infót köszönök előre is.

 

kuplungtárcsa Creative Commons License 2017.11.09 0 0 15216

Üdvözlöm a Renault barátokat!

 

Előzményekben eladásra kínált Renault 19- es autóm még eladó! közben levizsgáztattam, de két hónap után a kuplung oldalon szimeringes lett (főtengely szimering)  így folyik az olaj belőle, meg tudnám javítani ,de már nincs időm vele foglalkozni így vásároltam másik Renault

  ettől pedig adásvételivel megválnék fájó szívvel...

Ára: 100e Ft

Törölt nick Creative Commons License 2017.10.24 0 0 15215

Sziasztok!

 

Kis segítségre lenne szükségem. most vettünk egy Clio II-t 2005-ös. Rádióproblémám van. 
Amikor kódot kért írtam mindent amit a rádió hátulján találtam. Később rájöttem, hogy az alapján tudok az igazi kódhoz hozzájutni ami SIKERÜLT is. 
Viszont most már nem ajánlja fel a kód beírását csak az "error" felirat van bármit csinálok vele. 

Ötlet? Előre is köszi

kuplungtárcsa Creative Commons License 2017.08.15 0 0 15214

Üdvözlöm az urakat !

 

S.O.S.

 

Sajnos meg kell váljak szeretett Renault 19-es autómtól ,mert küszöböt kellene cserélni rajta és senki nem vállalja így pedig nem viszik el vizsgára az autót.

Fél éve 150 ezret költöttem új alkatrészekre amit papírokkal képekkel tudok bizonyítani ( volt komplett hatsóhid csere fékcsövekkel munkahengerekkel  stb)

így nem pocsékolnám el egy 100 ezret kérnék érte ami egy másik átírását fedezné ha valaki aki kihegeszti magának az jól jár vele

Motorkódos hivatalosan  karbis a motor benne (weber karbi) van még két motor hozzá és sok alkatrész hűtő kerkek stb egyszóval egy flotta jár hozzá még.

 

 

Üdvözlettel!

hul Creative Commons License 2017.07.30 0 0 15213

Beindult a francia oral neked. Volt 2 fr autom is, citroen es renault is, imadtam, csak pont ez a baj. Cserebere, kicsit nem tokeletes szakszeruseg es nincs vege. Ha kemeny a kuplung es meg el is szakad a bowden tuti rohadtul szorul vmi, jo nagy melo es talan sose lesz jo. Kobanyan van egy renaultos, megkeresem a szamat, o csodakat tudott anno a tipusrol, megirom neked. Csak talaljam meg, Renova azt hiszem. Csepel. Van egy masik altam ismert kivalo ember, nem specialista, de ert hozza. Ot is megirom, csak most a telon semmi adat nincs keznel. Esetleg fejlemeny? Johet privatban is.

Előzmény: booker976 (15212)
booker976 Creative Commons License 2017.07.26 0 0 15212

Sziasztok,

kuplungbowdennel kapcsolatban kérem a segítségeteket. 2000 évjáratú RXE 2.0 16V ferde hátú 103kW 140LE Lagunám van JC5 váltóval immár 7 éve.

2015. novemberében cseréltettem teljes kuplung szettet (LUK, de SACHS volt a dobozba), kuplungbowdent (ATE, állítólag ők a gyári beszállítók is) és LIQUY-MOLY váltóolajat tett bele a szerelő. Nehéz volt elötte nyomni a pedált, nem volt persze beton keménységű, de nem ehhez voltam szokva (19 CHAMADE volt előtte) és a szerelő javasolta, mondván kopott, égett már a tárcsa. Rá fér a csere. Én el is hittem neki, ismerem régóta, megbízom benne. Ugyan ekkor cserélt teljes vezérlést is (vezérműszíj szett + hosszbordás szíj szett + vízpumpa) gyári, Renaulttól vett okoskerékkel (motorolaj + olajszűrő + levegőszűrő). A kuplungpedál nehézsége ezután se szűnt meg, talán kicsit jobb lett, de hamar visszaállt a régi rend, ha így is volt. Ellenben el kezdett muzsikálni a váltó, ami ezóta is elég hangos, de ez egy másik történet, a lényeg, hogy addig nem volt hangja a váltónak csak az okoskeréknek. 2017. április közepén elszakadt a kuplungbowden, alig 1,5 évvel később, miután minden ki volt cserélve. Előtte recsegett, ropogott és a racsni is hallatta hangját, gondoltam után állítja magát. Garancia persze lejárt, szerelő szerint hibás széria, fogadjam el. Elfogadtam, továbbra is bíztam benne. Ismét ATE típust vettem, kicserélte. A keménység azóta is a régi volt, nem változott semmi. Most jön a lényeg: ma 2017.07.26-án reggel ISMÉT ELSZAKADT! Szerelő szerint lehetetlen, akitől vettem (KOVÁCS AUTÓALKATRÉSZ szerint szintén lehetetlen, hogy 3 hónap után elszakad. Küldjem vissza Szegedre, ők vissza küldik az ATE-nak, azok pedig 3-8 hét alatt bevizsgálják és meglátjuk mi lesz. Persze addig vegyek egy újat (nem gond már meg is rendeltem), amitől félek, hogy újra elszakad. Szerelő szerint nem fog, de ezek után én már nem tudom, mit gondoljak, kicsit megkopott a bizalom pedig jó srác, jó szerelő.

Amiben a segítségeteket várom: miért szakad el, mi lehet a baj? Nem akarom elhinni, hogy minden jó és azt se, hogy hibás széria. Az már egy másik kérdés, hogy miért szól a váltó, mióta fent leírt javításokat elvégezte. Azt meg sem merem említeni, hogy netán szakszerűtlen volt a bowden beszerelése, de nem lehet, hogy valamit rosszul rakott össze a teljes kuplung cserénél és azért szorul, illetve szakad el a bowden?
A neten a következőt találtam: lehet a kuplungcsapágynál az elszennyeződött csúszóhüvely, vagy a kinyomóvilla forgórészének szorulása!? Ebben az esetben sokkal nagyobb erő kell a kuplung kiemeléséhez, a bowden nem ehhez az erőhatáshoz van tervezve. Ezért van az idő előtti szakadás.

Tud valaki Csepelen egy jó, megbízható szerelőt találni?

Előre is köszönöm a segítségeket, jó tanácsokat.
Üdv. Mindenkinek.
Bánfalvi Tamás

petya08 Creative Commons License 2017.07.16 0 0 15211

Sziasztok!

 

Van néhány problémám az autóval.

Renault Master, furgon, 2005-ös 2.5 dci, 100 ló, Gu 754 motor, mint a legtöbb ilyen évjáratban, 5 sebességes, rengeteg kilóméterrel

 

1.

Télen -5 alatt csak húzásra indul...
Egyáltalán nem izzít, csak gyújtás ráadásakor villanik fel a kontroll lámpa 1 másodpercre. (miszerint ugye minden okénak kell, hogy legyen :) )

Kérdésem, hogy ez lehet annak a következménye, hogy már rossz az összes izzítógyertya, vagy esetleg relé gondja lehet? (relé kattanást nem hallani egyáltalán, tudom elöl van a fényszórónál)

 

2.

Váltóban régebben difipoharat és rövid féltengelyt cseréltettünk, mert a pohár ki volt kopva és rázott a futómű.

Ezután egy darabig nagyon minimális rázás volt, majd utána a hosszú féltengely középen tönkrement (nagyon rázott, teljesen használhatatlan volt az autó, de szerencsére csak 1 km-t kellett hazáig menni, mert pont akkor indultam el), komplett hosszú féltengely csere. (minimális rázás)

Most ott tartok, hogy 5e km után ismét elég jól ráz, gondolok itt ilyenre, hogy a hosszú féltengely, bár újat szereltek be, rossz minőségű volt és ismét ugyanaz a hiba, vagy esetleg a váltó lehet elkopva, hogy folyton szétrázza a féltengelyt?

 

3.

Tele tanknál ritkábban, üresebb tanknál gyakrabban megtorpanik az autó.

Üzemanyag szintjelző üresebb tanknál gyakran rossz szintet mutat, majd pár km megtétele után valós értéket produkál.

Levegőt kap rendesen, egr nincsen rajta, légtömeg mérőt kapott újat, de nem oldotta meg a problémát.

 

Mann filteres üza. szűrő, tiszta szűrőház, átfolyik rajta szépen a gázolaj, nem levegős a szűrőig a rendszer. (szűrőház után sajnos fekete cső van bánatomra, nem nagyon látom mi történik)

Nagyobb gázadásnál, jellemzően 3-asban 50 körül, valamint 5-ösben 110 körül, meg-megtorpanik az autó, de csak egy pillanatra, kiadja a piros stop lámpát, majd eltűnik és megy tovább, mintha semmi nem történt volna. (véleményem szerint tele tanknál ritkábban, üresebb tanknál gyakrabban műveli ezt)

 

Amikor régebben levettem a gázolajszűrőről cserekor a motor felé menő csövet, pofánvágott a gázolaj, most semmi, ránézésre üres a cső (de sajnos fekete színű, így nem látni)

Az autó egyébként indul, tehát nem levegős, de olyan mintha elengedné a gázolajat, vissza a tankba.

Lehet hogy a nyomástartó szelep szivat meg, és emiatt néha megtorpanik az autó? (elég idegesítő és veszélyes is ez)

 

-----

 

Nagyvárosban élek, de az osztrák határ közelsége miatt nincsen a városban normális szerelő, szinte már az összesnél jártam. (van egy pár furgonunk ami folyamatos karbantartást igényel)

Mindegyik szerelő csak 2-3 hét múlva vállal javítást, arról nem is beszélve, hogy marhára nem ért senki semmihez, csak az olajcseréhez, aki meg igen, az az osztrákoknak szerel vastag pénzen, bekerülni hozzájuk lehetetlen.

Azt mondanom sem kell, hogy ez egy munka eszköz nem állhat hónapokig, a szerelőnél.

Két javítani valóból a könnyebbiket megcsinálják, a másik nyomozni való hibára ráfogják, hogy "nem érünk rá majd gyere vissza máskor", csak hogy ettől még nem lesz használható az autó, jelen esetben ilyen pl. a megtorpanásos probléma.

 

Köszi, ha válaszoltok, lehet hogy együtt többre megyünk (vagy elviszem a megyeszékhelyre, talán ott korrektebben állnak a kuncsafthoz)

Csabapa10 Creative Commons License 2017.07.16 0 0 15210

Sziasztok!

Téves vásárlás miatt eladó egy pár, három ajtós Clio I-re való (1990-98) ablak légterelő.

Ára: 5500 Ft + postaköltség

Érdeklődni a +36203783618 számon lehet.

StingeR Creative Commons License 2017.05.04 0 0 15209

Sziasztok,

 

nem igazán találtam régi Renault 19-essel foglalkozó fórumot, ezért írok ide. Van egy törött R19-esem eladó alkatrésznek, fotók: https://goo.gl/photos/KUvryj8BaKwbt3b79

 

A motor ép maradt, az első sérülésen kívül szinte minden használható állapotban. Idén februárban volt műszakiztatva, felújított a generátor, a fékek és minden más, kifogástalan állapotban volt. Az összes belső kapcsoló és elektronika működik benne, a szélvédők nem repedtek, de a légzsák kinyílt. A kocsi ideiglenesen van kivonva a forgalomból, de a felújítással, javítással nem foglalkoznánk már. Érdeklődni a stinger kukac citromail pont hu címen lehet. Köszi előre is.

521478963 Creative Commons License 2017.05.03 0 0 15208

Keresek Budapesten ill. környékén jó karosszériást, mert sajnos a Baumgartner, és a budakalásziak is nagyon lassan őrölnek. Húsvét előtt ne menjen nektek senki, mert már nem dolgoznak...1 hónappal ezelőtti káreseményen ülnek...még mindig nem tudták tovább küldeni a papirokat.... 

Kiriama Kazuo Creative Commons License 2017.05.03 0 0 15207

Szia,

Ha még nem találtál akkor gyere át az Renault Espace topikba és keresd Espace34-et. Szerintem fog tudni segíteni neked.

Előzmény: Schváb (15203)
Heeh0189 Creative Commons License 2017.05.01 0 0 15206

Sziasztok 

Renault scenic 99-es 1.9 dti tulaj vagyok.

találkozott már valaki olyan problémával hogy lemerült az akkumulátor és többé nem kapcsolt be a beépitett navigáció.

Válaszokat előre is köszönöm.

podani Creative Commons License 2017.04.24 0 0 15205

Ja és persze 4 db van ;)

Előzmény: podani (15204)
podani Creative Commons License 2017.04.24 0 0 15204

Sziasztok, 

 

17-es Laguna III felni eladó, gondolom más típusokra is jó (Michelin nyári gumit is adom vele ajándékba, minta még jó, csak már öreg). 

 

Schváb Creative Commons License 2017.04.22 0 0 15203

 

Sziasztok!

Renault grand Espace-be keresek egy darab üllést 2006-os

Ugy mond mágnes talpas! Ötlet hol találok?

Köszi?

Z1z0u Creative Commons License 2017.03.22 0 0 15202

Sziasztok!

 

Eladtam az autómat (VelSatis), csak a nyári kerekek maradtak meg, hátha érdekel itt valakit:

https://www.autoalkatresz.hu/auto-gumifelni_egyben/barum-nyari-225-55-r17-101-y-tl-2015-gyari-alufelni-renault-17x7-1824028

 

Üdv,

István

andras4736 Creative Commons License 2017.03.21 0 0 15201

Üdv !

 

Kérdezni szeretném Megane II-nél 2006 benzines az üzemanyag szivattyú hangot ad már egy ideje, semmi gond nincs vele, hogy ezt meddig érdemes halasztgatni a cserét egy szerelővel megnézettem azt mondta ez bírja még jó ideig, de az út szélén nem szeretnék ott maradni mi a tapasztalat ?

Kb mennyiért cserélik ki ha esetleg tudja valaki ?

Másik: van még benne Valeo trafók semmi gond vele , érdemes kicserélni ilyenkor is ,mert olvastam ezek nem a legjobbak ?

Köszönöm előre is a válaszokat.

istván1997 Creative Commons License 2017.01.15 0 0 15200

Üdvözletem!

Az lenne a kérdésem hogy a Renault R19 Chamade-ba milyen autórádió volt?

Vagy a sima R19-ben milyen volt?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!