Hoppá! A második linkes hátsóra akasztható kosár pont horgászbringákhoz készült. Ez úgy lenne jó, ha mindkét oldalon van, leszedve össze lehetne fogatni 1db kosárrá, 1 kezesnek.
De ez hogy merevítené a szatyidat? Nem teljesen értem.
Azt az idétlen műanyag kampót felejtsd el. Ránézésre is szétreccsenős. Valami más, prolisan egyszerű és tökéletesebb módszert kell kitalálni a gyári utángányolmányok helyett. A kérdéskör nálam is aktuális amúgy, mert rühellem a kormánnyal együtt forgó kosarat.
Kínaiban van nagyobb is, majdhogynem A3 méretű és nem az amire te gondolsz, ez szinte 1cm vastag. Olyan danamit-szerűségből van. A feltekerhetős csak egy vékony kés élvédős vágólaponya, nem jó táskamerevítőnek (szerintem).
Perfekt! Tönkre fog menni a lehúzásra alapozó biciklitáska iparág :) Lehet kérni fotót? Hátha tudunk azon még upgrédelni több szem merevebb megoldás alapon.
Nem semmi. Tőled függetlenül én is erre jutottam, hogy ilyen vágódeszka lesz a befutó :) Én konyhafelszerelési boltban néztem, tapogattam, tekergettem. Az aldisat nem ismerem, de megnézem ott is. Amit én néztem, az 950 Ft 1 db. Kb 1,5 mm vastag.
Szerintem ez a műfaj abszolút hiánypótló, és kicsit konszolidáltabb formában, de kb. kötelező eleme kellene legyen a közlekedők tájékoztatásának. Akár társadalmi célú műsorként, akár oktatási anyagként. Rengeteg olyan probléma és szabályértelmezés van, amit ilyen összeszedett, életből vett példákkal illusztrált videóval át lehet beszélni, miközben a jogszabályi háttér is ott van hozzá.
A szabályozás és az utak kezelőjének hozzáállása egészen borzalmas. Szerintem még rosszabb, mint az átlag bringásé, pedig ez manapság sajnos nehéz.
Én azt látom, hogy leginkább lógnak a bringások a levegőben - rengeteg szürkezóna, okosban belefér szabálysértés, de eközben az infrastruktúra is olyan, hogy nem is támogatja a szabályos közlekedést, mert elvégződik, nincs kitáblázva, nincs átvezetés, vagy van, de életszerűtlen megoldással. A kerékpársávok és utak városi környezetben szinte mindenhol utólag lettek belerakva a meglévő forgalmi rendbe, de komoly, rendes átalakításra, tervezésre már nem futotta - ennek ékes példája most a Ferdinánd híd - Váci csomópont menj előre egyenesen balra megoldása.
Vagy a járókelőnek kellene ezeket küldözgetni, vagy létrehozni egy civil csapatot, aki fotózza, dokumentálja és publikálja ezeket a helyeket, mert a kerékpárosklubtól sajnos semmi mozgás nem látszik, azon kívül, hogy tapsolnak a gányolásoknak, érdemi kritika nélkül.
Zebrán tiltani kellene és kész. Csak a sárgakockáson lehetne áttekerni. Megjegyzem, hogy városon kívül is le kell(ene) szállni és áttolni.
De az önkormit-útkezelőt alaposan seggberúgnám ott, ahol csak zebra van de gyalogos soha nem megy át, ellenben bringás nagyon sok. Mégsem rem raknak sárgakockásat mert hülyék és meg kell várni a halálos balesetet.
Aki szabályosan tolja, az ugye zebrás-gyalogos, elsőbbséget kell neki adni, de így "feltartja" az igen jelentős kanyarodó forgalmat. Aki meg teker, annak viszont nincs elsőbbsége a zebrán, de nem tartja fel a forgalmat.
Mert bár a KRESZ dedikáltan nem írja, hogy ne tekerj a zebrán, implikáltan benne van, hogy ne tegyél így, leginkább azzal, hogy a járműforgalomra kijelölt utakon hosszában, és nem keresztben közlekedünk járművel, az utat keresztező kerékpárút az közút, amin hosszában haladsz, és ekkor keresztezed a másik közutat, a közutat keresztező kijelöl gyalogos átkelőhely pedig a járda nevű dolognak a logikus folytatása, nem egy hosszában haladó közút.
A logikus magyarázat mögötte pedig az, hogy nem elvárható, hogy bármely jármű (akár egy másik kerékpár) vezetője megadja az elsőbbséget egy olyan járműnek, amely a gyalogos tempójánál lényegesen nagyobb sebességgel érkezik a kijelölt gyalogos átkelőhelyre. Ha a "kijelölt gyalogos átkelőhelyet megközelíteni csak olyan sebességgel lehet, hogy az átkelni szándékozó gyalogosnak (és nem járműnek!) az előbbséget meg tudjuk adni" kitételt kiterjesztenénk a keresztben grasszáló rollerekre és bringásokra is, akkor a járművezetők egész nap állhatnának a kijelölt átkelők előtt.
Sértetti közrehatás létezik, a lenti balesetnél viszont SEMMILYEN szerepe nem volt annak, hogy rollereztek és bringáztak a gyerekek, mert ha tolják, akkor is elüti őket ez a faszparaszt, akiből szimplán viharlámpást kellene csinálni - egyszerre lógjon és égjen.
A kerékpáros átvezetés nélküli kijelölt gyalogos átkelőhelyen a járművön átkelést vagy legfeljebb 5 km/h-val engedném, ha felnő hozzá a bringás, rolleres társadalom, ha nem ugorják meg, akkor epliciten tiltani kell.
Mert így hülyebiztosabb. Sajnos a kreszben nincs benne, hogy CSAK tolni lehet a zebrán és CSAK tekerni lehet a sárgakockák között. Remélem belerakják. Meg azt is, hogy csak 1 féle kialakítású sárgakockás legyen, olyan ahol mindkét oldalán sárgakocka van és pirossal behúzva a közepe. De még hülyebiztosabb lenne, ha angol módra ráfirkantanák a járda végére is, hogy "nézz balra".
Tavaly voltál a vértesi mtb-n, hogy emlékszel, milyen a szederhelyzet ilyentájt? Most hétvégén lesz Várgesztesen a mtb challenge maraton. Sima belsős gumival vajon halál, vagy reménykedhetek?
Tegnap délután a Hungaroringnél tekertem megnézve milyen is egy ilyen F1 futam kívülről éssss 3 méterenként voltak a rendőrök. :- ))) Főbejáratnál tényleg külön bázisuk volt!
Képzeld Szezo, múlt szombat éccaka Siófokon egy mellékúton ahogy poroszkáltam 42vel autóban eccer csak látom szemben a zseblámpa csóvát meg a világítós mellényt éééés láss csodár közúti ellenőrzést volt!!! Lassan mentem, be is voltem kötve semmi rosszra nem számítottam. És valóban csak a személyimet kérték el, valamit rádión beszéltek róla, vissza adták kedvesen köszönet oszt jóccakát! Talán 3-4 perc volt cakk pakk.