Gyakorlatilag semmit sem szabályoz, csak hogy nem lehet 3szög. Az én értelmezésemben ez azt jelenti, hogy a matrica is megfelelő. Őszintén remélem, mert az én fitness bingám is ilyen módon van felszerelve. :-)
Ráadásul olyan matricákkal, amiket a rendőr autókon alkalmaznak.
Kínában biztos gyártanak :) homlok igen, a nyeregcsövem hátulról nem is látszik mert aero :) alá a vágta gondoltam. Jó lenne megtudni mit szól hozzá egy rendőr.
Nem élek olyannal, meg egyébként is csak vicceltem, örülök, hogy segíthettem! :-)
Bringa méretre állítását mielőbb intézd, sokat segít a hatékonyságon, és kiküszöböli azokat a rossz beállításokat, amelyek már rövid távon is sok kellemetlenséget, vagy rosszabb esetben fájdalmat (izületi, izom)okoznak.
Na, itt is vagyok :) Köszönöm a jókívánságokat, igyekezni fogok! Állítgattam próbálgattam, hideg van, most esik, de azért tekertem kicsit. Kalibráltam a sebesség szenzort, van egy pontosan kimért szakaszom. A legtöbb gondot a könyöklő okozta, szerintem azt csak rárakták a boltban, nagyon kényelmetlen volt. Szűkre és nagyon előre volt állítva. Most már jobb, de még a télen megyek bikefitting-re (van ismerős) Mivel kezdő biciklis vagyok és csak egy régi Puch-hoz tudom hasonlítani így nem merülnék bele a színvonaltalanan tapasztalataim taglalásába. A váltás egy csoda, fantasztikus, hangtalan gyors és pontos, 2 fokonként még a gyenge izmaimnak is elviselhető :) Azt érzem, hogy könnyen és szép egyenesen akar haladni az úton, minden erősebb pedálnyomást egy határozott gyorsulás jelez, még emelkedőn is, ilyet még nem éreztem :) Jó tudom, ez csak nekem új, de nagyon tetszik! Folyamatban van még a kerékpár felszerelése, hogy megfeleljen a közúti közlekedés szabályainak. A Puchnál ez nem okozott gondot, ráaggattam mindent ami előírás volt. Itt azért nem szeretném elcsúfítani ezt a szép biciklit. Lámpáim vannak, van egy pici csengőm, küllőprizma helyett 2db fényvisszaverő csövet pattintottam a küllőkre. Első hátsó prizma kéne még, de az nem tudom hová rakjam. Itt tart a dolog, és lehet beszerzek egy görgőt is télire......
Tegnap majdnem kiment alólam a bringa. Az UVH pesti végénél egy nyárfa ledobta az összes levelét, én meg kanyarodni akartam. Nem rajtam múlt, hogy megúsztam: a kerék talált egy kis aszfaltot.
Ma cukormázzal vonta be az időjárás a hajógyári kis hidat. Szinte lépésben közelítettem meg a tegnapi, leveles helyet, de ott csak vizes volt minden, nem fagyott.
A végső döntés előtt felülnék a CUBE gépre is. Elvileg a boltban az 55 cm-es van bent. Az lenne a legkedvezőbb további kiegészítők vásárlása nélkül használható gép ráadásul részben Ultegra felszereltségű.
A váz geometria optimálisabb a könyöklőhöz, ráadásul a könyöklő a kormányhoz való és csak le kell szerelni ha olyan versenyre mész. Mivel ejtett felső csövű, így valószínű nem lesz túl magas, esetleg rövidebb stucni kellhet.
Amúgy ahogy néztem a Merida a legújabb 105-össel szerelt, míg a Bianchi az előző 105 széria alkatrészeivel.
A hajtómű és fék viszont egyiken sem a 105 széria eleme. A Bianchi a Shimano alap kerék szettjével épített a Merida kerék minőségét nem ismerem.
Ami miatt én a Bianchit választanám az a kör keresztmetszetű üléscső. Ami ugyan nem dizájnos aero profil, viszont így később vehetsz egy ilyen üléscsövet, amivel a triatlonos ülés pozíciót be lehet állítani a könyöklőhöz.