Keresés

Részletes keresés

marcony Creative Commons License 2017.09.19 0 0 228586

:-)))

Előzmény: Pinyo (228585)
Pinyo Creative Commons License 2017.09.19 0 1 228585

Ezúton is köszönöm, hogy felszedtétek a kerékbe előlem a tüskéket, nekem már nem jutott :)

Előzmény: Nemozoli (228583)
Nemozoli Creative Commons License 2017.09.18 0 0 228584

Ez nekem is megvolt... gyerekkori álomként a Skolnyik és a Csepel Apolló idejében. :)

Előzmény: halaloszto (228582)
Nemozoli Creative Commons License 2017.09.18 0 0 228583

Igen, Újpesten... a Váci út felé vezető szakaszon. Az első belsőt kukáztam, kinek van ennyi fölös foltja egy nyomoronc gumira... a hátsót meggyógyítottam és megtartom tartalék-belsőnek.

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (228580)
halaloszto Creative Commons License 2017.09.18 0 0 228582

Asztakuuva. Iszonyat meno volt ez anno. Amulok.

Előzmény: 19peti72 (228581)
19peti72 Creative Commons License 2017.09.18 -2 1 228581

Sziasztok!

 

1980-as vagány Atala Supercross bringája kihasználatlanság miatt eladó. Elöl-hátul dobfék és teleszkóp, 3 sebességes, amit a váz közepéről lehet kapcsolni. Teljesen működőképes, csak rá kell ülni. 20-as kerekek, de az ülést felhúzva felnőtt méret. Mindenáron nem eladó, nem kiflire kell az ára:-) Aki tudja mi ez, azt azzal is tisztában va, ha véletlenül felbukkan egy-egy példány, akkor azt 200 Euró alatt meg sem mutatják. Ár 40e ft.

Szép estét.

Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2017.09.18 0 0 228580

Mármint Újpesten?

Előzmény: Nemozoli (228577)
dhpage Creative Commons License 2017.09.16 0 1 228579

igen, ez az elterjedt autós vélekedés: az a biztos, ha a bringásokat eltakarítjuk az útról és akkor nyugodtan lehet száguldozni. ja hogy a bringások majd a gyalogosokat kerülgetik a járdán...az már őket nem érinti.

Előzmény: Nemozoli (228578)
Nemozoli Creative Commons License 2017.09.16 0 1 228578

A szavazós rész egyik választásának szövegezése is példaszerű:

 

"Ha van rá hely, az út mellett külön bicikliutat kellene építeni."

 

Persze, hogy nincs hely, ezért nem is lesz, de azért maradjanak letiltva a bringások az útról! Ott van nekik a bringagyász, amelyen legalább semerre sem lehet eljutni!

 

Jelenleg ez a válasz vezet, majdnem 50%-kal.

Előzmény: koller andor (228563)
Nemozoli Creative Commons License 2017.09.16 0 0 228577

Henger,

 

dehogy nyertél... :) nejem két hete melóba bringázáskor belefutott egy útszéli fűkaszálás hozadékába a Baross utcán, a végeredmény: az első kerékben 9, a hátsóban 3 lyuk a belsőn... a külsőből meg kiszedtem még egy raklap tüskét. Defektnek ellenálló betét is van a külsőben, az összes tüske emellett szúrt be.

Előzmény: henngergely (228559)
rinceWIND Creative Commons License 2017.09.16 0 0 228576

Mint például a Szabadság-hídon való kerékpáros közlekedésről kiadott rendőri „szakvélemény”.

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (228575)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2017.09.16 0 0 228575

Elég rendszeresen olvasunk itt tudatlan rendőrökről, akik kint az utcán hülyeséget beszélnek, na de hogy még egy ilyen iratban is, amit azért volt idő átnézni...

Előzmény: Elm (228573)
dhpage Creative Commons License 2017.09.15 0 0 228574

és akkor mit várunk az egyszeri közlekedőktől :(

Előzmény: Elm (228573)
Elm Creative Commons License 2017.09.15 0 0 228573

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/09/14/elutott_kerekparos_kislany/

 

Azért komoly gondok vannak még a jardon belül is. 

 

Azt még megértem, hogy gyorstalpalón átképzett micike első fokon valami hülyeséget ír össze. De hogy a fellebbezésre se mutatják meg senki írástudónak, vagy legalább olyannak, aki látott már olyat, akinek van jogsija? Azért ez elszomorító...

imsailing Creative Commons License 2017.09.14 0 1 228572

A Csepel Tacskó óta (múlt évezred...) nem bringáztam váltó nélküli bicajjal, de nemrég Hollandiában volt szerencsém megint egy egysebességeshez, igaz csak három órát használtam. Nem volt rajta km-óra, de szerintem síkon nagyon jól lehetett vele suhanni :-) Régi, amszterdami stílusú váz, nagymamanyereg, egyenes ülőpozíció, fantasztikus kilátás, igazán nagy élmény volt. Az egyetlen gondot a kontrafék okozta, még első fék sem volt rajta, és hát időnként idegesen markolásztam a kormányon a nemlétező fékkarokat. De ahogy egy ottani bringaboltos mondta, ez semmi gondot nem kell jelentsen, meg kell tanulni biciklizni, és kész. Ha valaki béna vagy lusta, onnan a bonyolultabb technikától (fékek, váltók) minden csak drágább lesz :-)

Előzmény: Nemo (228561)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2017.09.14 0 0 228571

Akkor jobb fennmaradni az aszfalton mostanában? És meddig tart ez a szezon?

Előzmény: henngergely (228570)
henngergely Creative Commons License 2017.09.14 0 0 228570

Egyik sem, kutyasétától kikopott füves terület az Örstől befelé a lakóteleppel szemben.

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (228562)
oleandro Creative Commons License 2017.09.13 0 0 228569

kösssz!

Előzmény: tanárnéni kedvence (228568)
tanárnéni kedvence Creative Commons License 2017.09.13 0 0 228568

Igen, már el van takarítva, csak ne menjen ki a gazos "padkára".

Előzmény: oleandro (228567)
oleandro Creative Commons License 2017.09.13 0 0 228567

hú de jó, ezek szerint van friss infód? Akivel arra megyek szombaton Érdre, annak nem defektvédős  gumija. Attól még mehetünk?

Előzmény: tanárnéni kedvence (228566)
tanárnéni kedvence Creative Commons License 2017.09.13 0 0 228566

A dél-budai Duna-parti kerékpárút (és gát) mentén nemrég nyírták a királydinnyést. Bár utólag mindig viszonylag jól letakarítják, de a munkálatok alatt nem tanácsos az utat használni megfelelő defektvédelem nélkül. És arról is leszoktam, hogy a széles sávú gyalogosokat az út mellett kerülgessem.

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (228562)
koller andor Creative Commons License 2017.09.13 0 1 228565

Mint évtizedek óta kerékpározó egyed, maximálisan egyetértek.

 

Viszont nem ártana a kerékpárral közlekedőket megfelelő oktatás és vizsga után kiengedni a forgalomba.

 

Számomra úgy tűnik, hogy különösen Budapesten vannak sokan azon kerékpárt használó élőlények, akik láthatóan nem ismerik a kresz legalapvetőbb szabályait sem. (vagy csak szarnak rá)

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (228564)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2017.09.13 0 6 228564

Egyszer majd megérik az a spanyolviaszszerű gondolat illetékes elvtársék fejében, hogy egyáltalán nem kell festeni. Nem kell semmit szabályozni, elég a KRESZ. Akkor a biciklis elmegy a külső sávban, és ha éppen nincs biciklis, akkor megmarad a sáv szélessége. Ez sajnos nem fordult meg azoknak a fejében, akik arra vannak programozva, hogy mindent agyonszabályozzanak.

Előzmény: koller andor (228563)
koller andor Creative Commons License 2017.09.13 0 0 228563
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2017.09.13 0 0 228562

Hol szedted össze, úttesten vagy bicikliúton?

Előzmény: henngergely (228559)
Nemo Creative Commons License 2017.09.13 0 0 228561

Megerősítem az eddigi válaszokat: egysebességessel is lehet változatos terepen túrázni, én 24 éves koromig szinte csak azzal jártam, és van olyan ismerősöm, aki középkorúként is azzal jár túrákra. Erőből kell nyomni az emelkedőkön, és időnként le kell szállni. Vigyázz a térdedre, az erőltetéstől megfájdulhat. Emelkedőn a nyeregből kiállva lehet javítani a teljesítményen. Ha jó az erőnléted, nem fogsz lemaradozni a túrákon, de jobban elfáradhatsz, mint a váltós kollégák.

Előzmény: kis59vasutas (228553)
henngergely Creative Commons License 2017.09.12 0 0 228559

Akkor én nyertem, 2 belsőben összesen 9 lyuk! Ennél több tüskét szedtem ki a külsőkből.

Előzmény: oleandro (228558)
oleandro Creative Commons License 2017.09.12 0 0 228558

Na megkezdődött a szezon. Ma reggel a futócipőmből 6 db királydinnye-tüskét szedtem ki. Pedig nem is igazán jártam a susnyásban!

Friczy Creative Commons License 2017.09.12 0 0 228557

Úgy néz ki, hogy nem kell átmeneti megoldás, időben készen lesz a kerék. Köszönöm a válaszokat.

Előzmény: harmonikás01 (228551)
Butch Cassidy Creative Commons License 2017.09.12 0 1 228556

Gondolom, áttétel kérdése. Biztos van, amelyik síkra pont jó, de az meg felfelé szopó. Azért a váltó nem egy rossz találmány. :)

Előzmény: Pinyo (228555)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!