Na de ha 1.25-ös gumit kérek rá (mondjuk, már felvásároltam a Decathlon külsőgumi-készletét, szóval az vicces lesz, ha megint variálok), akkor nem az lesz, hogy nem tudja követi a lábam a pedált? (--> racsniötlet)
Mindennap feltekerek a Várba Bp egy másik részéről, szóval azt hiszem, edzésben vagyok. :)
Köszi, nem szorul !!! (volt olyan láncom is, kiszedtem a szorulós részt). Viszont egy szem lemezkéi elég szépen meg vannak csavarodva.... Ilyet sem láttam még (egyébként KMC lánc). Majd lefényképezem.
Viszont a csapocskák kinyomhatatlanok, le is amortizáltam a kinyomót, leflexeltem a láncot. Találtam otthon egy nagyon olcsót, ezzel már szépen megy.
Viszont továbbra is nagyon közel van a terelő lánckerék a koszorúhoz, bár most már nem lép rá. A többi bringán jóval messzebb van.
Szóval ja az a szegmens amit linkeltél. És télleg a Vas B. ment ott 42.6os átlagot lefele... eszelős! Családdal és gyerekekkel a háta mögött már azért nem ilyen bevállalós az ember. Szerintem.
Mondjuk VB általában nyeri a versenyeit szóval azért kell haladnia.
Szalay Petivel meg pont hallottam a rajt előtt egy mini interjút, ahogy álltak a rajtvonalnál a szpiker kérdezgette őket, hogy mi a terv mára. Peti azt mondta, túrázni fog. Ja, jól meg túrázta! 4 perccel nyerte az összetettet! :- ))
A Kékesről lefele az itató utáni erdei DH is elég fifikás. Nekem az össztelóval meg nagy odafigyeléssel működött a dolog, de az a rész ami 14 perctől kezdődik és tart Mátraházáig..... hááát az egy bátorság próba!
Nagyon köves, rázós, nyomvályúk, és mindez meredekséggel spékelve.
Borzasztó odafigyelést kíván.
Versenyen kívül tuti kerülném azt a szakaszt, max csak akkor járnám be ha jó helyezésre hajtanék...
Hogy engedték meg, hogy biciklit tarts a laktanyában? :-O
Nézted a rendszámokat? Gondolom, a veszélyesen előző kamionok voltak a magyarok, amelyik meg tisztességes oldaltávolsággal ment el, az a szlovák... (Beleértve a szlovákiai magyart is.)
minden lánc direkt hosszabb, a bringához és az áttételekhez kell beszabni. legegyszerűbb a régi szemeit megszámolni és ugyanakkorára rövidíteni az újat.
Nem, komplett összerakott bringa. Viszont lecseréltem a láncot, az viszont hosszú, mert az alsó terelőgörgő teljesen hátra nyúlik. Ki kell vennem pár szemet, de a szemkinyomóm egyszerhasználatos, kell vennem egy másikat (jobbat)
Viszont találtam egy problémát, hogy szakaszonként miért "döccen" a láncterelő rendszer: a láncon van egy rövid szakaszon (kb. 10 cm" elég komoly csavarodás, lehet látni, amikor felfut a lánckerekekre, nehezen áll be.
Láncot milyen márkát érdemes venni, ami nem gagyi, de nem is arany ár? (Fiam majd annyiért vett láncot, mint maga a kerékpárunk, de ő informatikus...vehetne ő is, de nagyon skót a család felé)
Sziasztok! Elnézést az AMATŐR kérdésért - tudom, hogy a gugli a barátunk, át is néztem néhány szerelésit is ....de nem jutottam előre.
Vadiúj 24-es gyerekkerékpár Shimano marokváltó.
A két kis csavart állítgattam, a láncátdobási tartományhoz, ezzel nincs is baj, be tudom állítani. Viszont a képen is láncható feszítő lánckerék ráér a lánckerék koszorúra, ezért kattog rajta. EZZEL nem tudok mit kezdeni. A végén lévő kis csavart is állítgattam, de nem találok változást..
2590 ft, tavaly vettem ilyet, de autóhoz. Korábban volt 2hengeres pumpám, Praktikerben vettem (talán). Na az semmire nem jó. Egyszer sem tudtam használni, mert egy rakás szar, kifújt a levegő a közösítő csőnél. Ég és föld a különbség a lidlis pumpa javára. Bringa pumpálására is lehet használni.
Vettem egy ilyen Lidlis nyerget. Ott a boltban láttam, hogy kétfajta van, városi és sport bringára, 21 és 17,5 cm szélesek. Én a szélesebbet vettem. Fel is szereltem. Sokat nem mentem még vele az elmúlt pár napban, de kényelmesebb az előző nyeregnél, ami egy olcsó kb. 1500 ft-os nyereg volt. Ami kicsit zavaró, hogy kicsit szélesebb a nyúlvány, dörzsöli egy kicsit a combot, de majd még jobban kitapasztalom, megfigyelem. Valszeg a sportosabb változatnál ez a nyúlvány keskenyebb. Egyébként igényesen kialakított, tartósnak mutatkozik, mint általában a lidlis cuccok.
A korábbi 2500 ft-os zselés nyereg most nem volt. Azzal is beértem volna.
Attól függ mit értesz konkrét hely alatt. Ha konkrétan azt a kereszteződést, ahol az új tábla született, ott pont 8 méter széles a járda, és egész tűrhető lenne a bringaút Buda felé. De onnan tovább át a hídon, a járdán, arra nincsenek is szavak. Az lenne a minimum, hogy felfessék a külső sávba a kerékpáros nyomot.
Letakart táblákat láttam kint, amik útépítést, útszűkületet fognak jelezni, meg a lajosforrási elágazásnál is láttam táblát, ami azt jelezné, hogy jobbra kell balra kanyarodni. Mondjuk a sima sávelválasztó jelek is teljesen lekoptak a Dunakanyar körútról, az összes csatornanyílás 5-10 centi mélyen van, egy komplett felújítás is ráférne arra az útra...