Hogy engedték meg, hogy biciklit tarts a laktanyában? :-O
Nézted a rendszámokat? Gondolom, a veszélyesen előző kamionok voltak a magyarok, amelyik meg tisztességes oldaltávolsággal ment el, az a szlovák... (Beleértve a szlovákiai magyart is.)
minden lánc direkt hosszabb, a bringához és az áttételekhez kell beszabni. legegyszerűbb a régi szemeit megszámolni és ugyanakkorára rövidíteni az újat.
Nem, komplett összerakott bringa. Viszont lecseréltem a láncot, az viszont hosszú, mert az alsó terelőgörgő teljesen hátra nyúlik. Ki kell vennem pár szemet, de a szemkinyomóm egyszerhasználatos, kell vennem egy másikat (jobbat)
Viszont találtam egy problémát, hogy szakaszonként miért "döccen" a láncterelő rendszer: a láncon van egy rövid szakaszon (kb. 10 cm" elég komoly csavarodás, lehet látni, amikor felfut a lánckerekekre, nehezen áll be.
Láncot milyen márkát érdemes venni, ami nem gagyi, de nem is arany ár? (Fiam majd annyiért vett láncot, mint maga a kerékpárunk, de ő informatikus...vehetne ő is, de nagyon skót a család felé)
Sziasztok! Elnézést az AMATŐR kérdésért - tudom, hogy a gugli a barátunk, át is néztem néhány szerelésit is ....de nem jutottam előre.
Vadiúj 24-es gyerekkerékpár Shimano marokváltó.
A két kis csavart állítgattam, a láncátdobási tartományhoz, ezzel nincs is baj, be tudom állítani. Viszont a képen is láncható feszítő lánckerék ráér a lánckerék koszorúra, ezért kattog rajta. EZZEL nem tudok mit kezdeni. A végén lévő kis csavart is állítgattam, de nem találok változást..
2590 ft, tavaly vettem ilyet, de autóhoz. Korábban volt 2hengeres pumpám, Praktikerben vettem (talán). Na az semmire nem jó. Egyszer sem tudtam használni, mert egy rakás szar, kifújt a levegő a közösítő csőnél. Ég és föld a különbség a lidlis pumpa javára. Bringa pumpálására is lehet használni.
Vettem egy ilyen Lidlis nyerget. Ott a boltban láttam, hogy kétfajta van, városi és sport bringára, 21 és 17,5 cm szélesek. Én a szélesebbet vettem. Fel is szereltem. Sokat nem mentem még vele az elmúlt pár napban, de kényelmesebb az előző nyeregnél, ami egy olcsó kb. 1500 ft-os nyereg volt. Ami kicsit zavaró, hogy kicsit szélesebb a nyúlvány, dörzsöli egy kicsit a combot, de majd még jobban kitapasztalom, megfigyelem. Valszeg a sportosabb változatnál ez a nyúlvány keskenyebb. Egyébként igényesen kialakított, tartósnak mutatkozik, mint általában a lidlis cuccok.
A korábbi 2500 ft-os zselés nyereg most nem volt. Azzal is beértem volna.
Attól függ mit értesz konkrét hely alatt. Ha konkrétan azt a kereszteződést, ahol az új tábla született, ott pont 8 méter széles a járda, és egész tűrhető lenne a bringaút Buda felé. De onnan tovább át a hídon, a járdán, arra nincsenek is szavak. Az lenne a minimum, hogy felfessék a külső sávba a kerékpáros nyomot.
Letakart táblákat láttam kint, amik útépítést, útszűkületet fognak jelezni, meg a lajosforrási elágazásnál is láttam táblát, ami azt jelezné, hogy jobbra kell balra kanyarodni. Mondjuk a sima sávelválasztó jelek is teljesen lekoptak a Dunakanyar körútról, az összes csatornanyílás 5-10 centi mélyen van, egy komplett felújítás is ráférne arra az útra...
hát igen, azért egy ilyen kamionos előzés nem játék, lehet nem éri meg a kockázatot.
11-esen továbbra is tiltótábla van, pedig elvileg 21-től kezdték volna a festést...bár mondjuk festenek, de nem azt, hanem a múzeumi elágazásnál a sávokat újra, de bringajel sehol.
Azért a konkrét helyet ismerve, aki a másfél méter széles járdára még odaálmodott egy kétirányú (!) kerékpárutat is, az garantáltan nem volt normális. Az egészről ordít, hogy csak egy alibimegoldás, hogy ne legyen lyuk az EuroVelo 6-ban.