Jó, de tényleg mit csináljak a videóval? Max. arra jó, hogy megjegyezzem a rendszámokat (a legdurvább leszorítósdi mindig a hazafelé vezető Ezüsthegy utcában zajlik, oda-vissza). Mostanában olykor a kormányra teszek kamerát, persze, pont amikor akció van, akkor otthon hagyom, pedig visszanéztem volna a legutóbbi zakót :-)
Volt nekem is egy nem túl jó SH hátsó váltóm, amelyik fordítva feszített, mint a többség, így a hozzá való marokváltóval megfordult a számozás, miután lecseréltem a váltót.
Még azt is? :( Akkor valószínűleg maradok a 3 x 9 mellett. Így együtt nagyon sok pénz azért a kis extráért. A hajtómű már úgyis megvan, veszek új sort, meg láncot és kész. Köszönöm a választ.
Az, pedig, hogy anonim lehet negatív jelzéssel "jutalmazni " valakit, szuper dolog.
Elég egyértelművé teszi a dolgot, hogy aki az erősebb betűtípus miatt marasztalt el, szinte jajgatva féltve a szeme világát "...Kifolyik tőle a szemem" - és szinte egy időben jelent meg a negatív jelzés. Nyilván összeszokott csapatban nincsen sok esélye érvelni egy jöttmentnek, csak hát a semmiért letámadni valakit.... hát....
Én az oldalon kipróbáltam egy fajta betűtípust, gondolván majd módosítom. Az már nem az én saram, hogy erre nincsen lehetőség, szóval úgy maradt.
Van erre egy funkció, az 'Előnézet' gomb. Bár néhány böngészőn érdekes módon működik. Egyébként a te sarad, mert olyan előfeltételezéssel éltél, ami nem nyert. Ezt persze lehet, de ha nem jön be - hacsak nem triviális a dolog - akkor mégiscsak a te hibád. És ha erre a hibára jóindulatúan figyelmeztetnek, az még nem sérti a toleranciát sem, elvégre a figyelmeztetés nélkül honnan tudnád, hogy másokat zavar?
Másik - kicsit súlyosabb - hiba volt, hogy teljesen vétlen emberen kérted számon a negatív jelzés használatát, anélkül, hogy tisztáztad volna, hogy ő volt-e vagy sem. Viszont a mostani hozzászólásodra már gyűlik szépen, úgyhogy azt is lehet mondani, hogy nem ez volt a legsikeresebb bemutatkozás a topicban :) (ráadásul a nevemet is elírtad ... :D)
Nem tudom, hogy Sánta Kutyának szüksége van-e fogadatlan prókátorra, szerintem neked ki kellett volna maradnod ebből! Most egy kis off, de csak annyira, mint a tietek! Ne akarjatok olyan embert kioktatni a római jogból, aki azt napi szinten gyakorolja! Megértem a gondolatmenetedet, amivel részben egyetértek. Népies eredetű szokásjogról akkor beszélünk, amikor egyes normák egy adott közösségen belül jöttek létre, és ott általános meggyőződéssé váltak,
Én az oldalon kipróbáltam egy fajta betűtípust, gondolván majd módosítom. Az már nem az én saram, hogy erre nincsen lehetőség, szóval úgy maradt. Ha valakinek ettől kiég a szeme.... hát sajnálni tudom. Engem a segíteni akarás vezérelt, de bocsi, ez volt az utolsó. De van egy a szokásjognál fontosabb dolog is egy közösségben, és ezt úgy hívják, hogy tolerancia. További szép napot
Tanácsot szeretnék kérni. A kerékpárom hajtását át szeretném alakítani 3 x 9-ről 3 x 10-es rendszerre (Merida Speeder T-2D 2013). Vettem hozzá 10-es rendszerű első hajtást, valamint 3 x 10-es SLX váltókarokat. A 10-es koszorú és a 10-es lánc még beszerzés alatt. Azt olvastam valahol-sajnos utólag- hogy az SLX váltókar nem alkalmas országúti hátsó váltó (Tiagra van a bicón) szabályozására, csak a MTB hátsó váltókkal kompatibilis mert eltér a bowden húzás mértéke (dyna sis.). Igaz ez? Van valakinek tapasztalata, hogy működhet-e ez így? Ugye a kerékpár egyenes kormányos, néztem hozzá Tiagra váltókarokat, de aranyárban voltak. A válaszokat előre is köszönöm!
Ugyan mindenki úgy érti, ahogy jónak látja, azonban ha a sebességfokozatokat az autóhoz hasonlóan úgy számozzuk, hogy a legalacsonyabb sebességtől megyünk a gyorsabb felé, akkor a legnagyobb hátsó lánckerék az 1-es. Elsőnél valóban a legkisebbtől indulunk.
Ilyen élmények után kezdenek el sisakkamerával közlekedni sokan. Mert akkor lesz olyan híradó, amelyik felkapja a videót. És majd ők olyan helyzetbe hozzák a BKV-t, hogy reagálniuk kelljen.
Nem túl jó úgy kezdeni a napot, hogy a 196-os húsz centire megy el a bal könyököm mellett és még a csukló sem hagyott el, de a sofőr már húz ki elém. Ha nem fékezek, a szegélynek nyom.
Nem tudom, hová sietett, mert 100 méterre piros lámpa várta.
A kerékpáros súlyához (tömegéhez) mérve érdemes beállítani úgy, hogy a SAG érték megfelelő legyen. De elvileg vagy a telón, vagy a kézikönyvében van ajánlás mennyi az annyi.