Építettek? Nem néztem végig, de mintha csupa olyat látnék ahol ezer éve parkoló van.
Az utaknál sem látok semmi újat, tehát ha jól értem ebből az egészből egy bringásnak az a jó, hogy kijelöltek utakat ahol "megtűrt" helyett mostantól engedélyezett a bringázás.
A Börzsönyben viszont úgy tűnik tényleg rendbehozták a Királyrét-Nógrád közötti szakaszt. No nem úgy, hogy outival is élvezetes legyen, de sokat javítottak rajta.
Néhány hete még le volt zárva a Visegrád és Pap-rét közti út (egy vízelvezető csövet építettek be és azért elbontottak pár métert az útból). Remélem azóta kész.
A cím hibás, ne aggódjatok, egy centi kerékpárutat sem adtak át, csupán papíron kijelöltek túraútvonalakat meglévő úttesteken, ahol eddig is sokan bringáztak, de a cikkben ez már helyesen szerepel. Valójában erdei autóparkolókat építettek és terepet rendeztek, de ez is fontos, ez a felhívás azért kell, hogy használják is őket, mert az önmagában nem hír, hogy autóparkolókat adtak át. Útépítés/felújítás tudtommal nem volt. Az talán egy következő projekt lesz, most hogy ezek már nem csak erdészeti utak, hanem turisztikai desztinációk (mivel a kerékpáros turizmusban az út a cél). Azért szerintem mindenkinek érdemes kipróbálni, de a vékonykerekes gépekkel csak óvatosan, MTB, xtrek előnyben.
A jel alapján a napokban ismét átadják a Várbazárt. Legalább is a környékét lekordonozták, bringával csak az "Eurovelón" lehet haladni, a Fő utcán (vagy hogy hívják azon a szakaszon) nem. Tessék figyelni!
Azt hittem, találok egy bekezdést a cikkben arról, hogy a - lassan csak montival járható - erdészeti aszfaltutakat felújították. Így továbbra is marad az, hogy a legtöbb ilyen utat inkább csak felfelé használjuk.
Jó, ha nagyon akarod, mutasd meg, hogy pl. ez hol zárja ki a családtagokat.
3.2. Ingóságok és a Felelősségbiztosítás vonatkozásában Biztosítottak lehetnek:
c) az épületek és/vagy ingóságok kötvényen név szerint feltüntetett Biztosítottjával – ha az fogyasztónak minősülő természetes személy – a biztosítási esemény időpontjában a kockázatviselés helyén állandó jelleggel együtt élő közeli hozzátartozók és hozzátartozók (Ptk 8:1.§ pont 1 ).
Persze, aki nem lakik velem ÉS nem köt biztosítást, az magára vessen. :)
Szerintem arra, hogy ez látványosabb (a kívülállónak: már megint mennyit adunk a kerékpártosoknak) és sok nagyságrenddel olcsóbb, mint pl. a Műcsarnok előtti út hullámainak / tarajainak a tisztességes helyrehozása.
Igen, az erthetetlen hogy visszafele miert lampazzunk tovabbra is harmat. Viszont az Olofrol kifele jelen felallas szerint ertelmetlen a zebra elott ketfele oszlo egyiranyu sav. Bonusznak ki sem hajthatnank belole, mert a sav szelet nem szuntettek meg es az uton is csak kretaval jeloltek, hogy egyszer majd behuzzak.
Egy darabig a Vaci fele haladva en is a jardan vagtam at, de a Hosok tere lassan mar bicoval is veszelyes, nem hogy gorkorival (anno sokat koriztunk rajta). Igy aztan beletanultam a korforgalomba. Persze neha ment az anyazas, hogy ott a felfestett sav (ja, 20 meterig, utana szallj le, told at, szallj fel ujra az ujabb 20 meterert. Mindezt egy bicos foutvonalon.) de azert 90%-ban zokkenomentes volt. Igy persze kulturaltabb.
Ellenben amikor visszaer a Dozsa melle, es egy masfel meter sugaru koron kellene visszafordulnod plusz elsobbseget is adnod az addig be sem latott utnak, na az kemeny. Kulonosen ha tobb kerekparos erkezik egyszerre oda, ami azon a szakaszon nem ritkasag.
te most arra célzol,hogy troll vagyok? mert szerintem igenis tere van a biztosítózásnak is,elbírja a "papír" és szerintem lehet bármilyen lakásbiztosítása valakinek az nem fog a család minden egyes tagjára vonatkozni,mert a szerződésében egy biztosított van,hibázni meg bárki tud még egy rutinos közlekedő egy gyengébb napján és akkor k.jól jön egy potom összegért kötött velo,ami ráadásul mellette másra is megnyugvást ad
én is így szotka,m csak nem járdázva, hanem a múzeum előtt az út szélén reggelente még nincsenek ott buszok). Azt nem értem, hogy a dózsa györgyöt keresztezve a lámpánál még 2 irányú a ingaút, aztán a hősők terei oldaltól már csak egyirányúl már csak 1 irányú.
Én minden reggel az Olof Palme-ről kanyarodok az Andrássy-ra, mondanom se kell, hogy a rendőrök orra előtt szoktam a járdán rövidítve menni. Simán kialakíthattak volna oda két sávot, mivel a lámpás kereszteződés a Dózsán már két irányú...
Valaki használta már a Hősök tere új körforgalmát? Elég érdekes, még nem tudom eldönteni, jó lesz-e így. Az csak az optimista verzió, hogy félbehagyták.
amíg felnis féket használtam, nekem is volt ilyen, hogy "gyanúsan" nézett ki az oldalfal. :) de mondjuk kihajlás nem volt, én előbb cseréltem. egyébként akkoriban nem volt még vastagságjelző, az apró repedéseket kellett nézni.
tárcsafékkel mindez nem probléma, viszont ott cserébe a tárcsát kell figyelni/mérni, mert annak a törése nem vidám dolog.
Minden télen bringázom. A szöges gumikat is használtam pár napig. Az ősszel még tökéletes HG láncom rá is ment a télre, cserélni kellett, de a felnimen nem láttam problémát. Jóval többet hajtok, mint fékezek.
Hagyjátok már ezt a biztosítózást! Általában a lakásbiztosítások is tartalmaznak felelősségbiztosítást a lakók által akár gyalog, akár kerékpárral (nem otthon) okozott kárra. Olvassa el a szabályzatát, akinek van lakásbiztosítása.
<troll>
Állítólag jövő héttől csak narancssárga lopott bringával szabad a buszsávban pirosnál motorost előzni.
Akkor én is írok konkrétumot, a három gyereknek 3500 Ft/fő/év a biztosítása, ami elvileg erre is érvényes, a két felnőttnek 7500/fő, ezt azért nem szeretném ezt megtalpalni 5-ször 2500 Ft-al... várom erre a válaszod......
Ma pedált cseréltem (SPD), mert a jelenlegit 2005-ben vettem és már elég kotyogós volt a csapágya. A bal pedál sehogy sem akart lejönni, pedig már be is áztattam valami lázítóval. Eszembe jutott, hogy nálad egyszer a satuba fogott hajtókar kínzása során a termetes asztal is odébb mozdult.
Nekem nincs ilyen satum, asztalom. Végül a kulcsra mért kalapácsütésekkel sikerült leszednem. Pedig emlékszem, hogy az utolsó felrakáskor is bezsíroztam kissé a menetet, miként most is.
Nekem pedig a hátsó kerekem ereszkedett féltérdre... mert megrepedt, majd eltört a csapágypersely. Előzőleg kicsit meg lett gyötörve nagggyon rossz utakon, de összesen ha 30 kilométeren. Először pár napig csak érthetetlen nyöszörgészt hallottam lentről... azt hittem, hogy szamaramnak csak az én személyemmel van baja, mert csak menet közben volt... amíg aztán egyszer azt mondta, hogy nyet. Kedves volt tőle, hogy akkor adta meg magát, mikor épp felültem a bringára, kvázi állóhelyben. Elől még a párja van fenn, de hamarosan le lesz cserélve az is, mert annak meg már a felnije érde(ke)s.
egész évben szoktam tekerni /-8/10fokig bírom / és tényleg parádés volt ez a tél,de a téli mocskosabb utak miatt érzékelhetően jobban kopik a hajtás rendszer vagy csak a brinyómon volt tré a technika,de két év és kb. 7-8ezer km alatt elkopott még a hajtóművön is az általában használt középső lánckerék
Nektek mennyit szokott bírni egy átlagos/olcsóbb hajtás?