Keresés

Részletes keresés

stefi001 Creative Commons License 20 órája 0 0 95988

 

Időközben eszembe jutott, hogy megkérdezzem: a levágott csatlakozóvégek nincsenek már meg? Ugyanis, ha nem tőben lettek a csatik levágva, akkor egyrészt azonosíthatók a vezetékek, másrészt forrasztással visszaállítható lenne az eredeti helyzet, és akkor az itthon is kapható ISO kábelek egyszerű csatlakoztatásával elhárítható lenne a hiba.

 

ISO kábelek beszerzési lehetőségei:

https://www.emag.hu/acv-toyota-iso-radio-csatlakozo-kabel-552020/pd/DJLY8JBBM/

https://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=59&termek=21868

https://www.ebay.co.uk/itm/Cable-radio-radio-ISO-all-TOYOTA-Yaris-Rav4-Corolla-Auris-DAIHATSU-LEXUS/182207879835?epid=862847382&hash=item2a6c6f9a9b:g:oHoAAOSw7aBVJ5BZ:rk:4:pf:0

Előzmény: G0IDNO (95985)
stefi001 Creative Commons License 26 órája 0 0 95987

Kicsit zavarosra sikeredett az első kép szöveges része.

 

 

Helyesen: A kevesebb vezetéket tartalmazó csatlakozó a tápvezetékeken kívül általában egyéb funkciójúakat is tartalmaz, de előfordul, hogy csupán a tápvezetékeket. Erre lenne példa két autó csatlakozóinak vezetékkiosztása.

 

Talán így egyértelműbb?  

Előzmény: stefi001 (95986)
stefi001 Creative Commons License 27 órája 0 0 95986

 

Az „operáció” ellenére is meg lehet oldani a korrekt bekötést, csak figyelmesebben kell eljárni. Az alábbi linkek különböző módozatokat (lehetőségeket mutatnak be). Megtekintésük bizonyára segíteni fog a probléma elhárításában.

https://www.youtube.com/watch?v=7suzZrK6OWE

https://www.youtube.com/watch?v=VJZZGBQIPwU

https://www.youtube.com/watch?v=yYsw1aqO5jc

https://www.youtube.com/watch?v=zEzbzKY16w0

 

A fentieken kívül, kiegészítésként mellékelek néhány képet:

(1) Az érintett rádió kocsiban levő csatlakozói.

(2) ISO csatlakozó bekötése.

(3) Két kocsi típus/modell/évjárat gyári rádióihoz tartozó kábelkötegek.

 

 

 

A hiba elhárítása az állandó +12 V fellelése és összekötése a sárga vezetékkel!

 

Esetleg segíthetnek a korábbi hozzászólásaim is???

Sikeres megoldást!

 

Előzmény: G0IDNO (95985)
G0IDNO Creative Commons License 1 napja 0 0 95985

Tudom most már hogy lehet kapni átalakítót de most már késő bánat! Semmi nem lopott!!! újan vettem a fejegységet! Az eredeti Toyota kazettás fejegység volt benne! 1.4 vvti 2001es gyártmány sajnos most nem tudok róla fotót készîteni mert dolgozom. 

stefi001 Creative Commons License 1 napja 0 0 95984

A kérdező nem említett lopást, csupán levágást. Mindettől függetlenül, a probléma okát igyekeztem vázolni. Az esetleges megszüntetéséhez pedig a kért adatok ismerete segítség lehet, már amennyire távolról megoldható?!

Előzmény: altimus (95983)
altimus Creative Commons License 1 napja 0 0 95983

a hifi fejegyseg autobol valo kilopasakor a leggyorsabb modszer atvagni a kabeleket. ott gyorsan kell dolgozni, nem er ra az ember a csatlakozokkal pepecselni.

Előzmény: stefi001 (95982)
stefi001 Creative Commons License 1 napja 0 0 95982

Rossz ötlet volt az autó eredeti, gyári rádió csatlakozóinak levágása. Egyébként a vázolt hiba akkor jelentkezik, ha a sárga (+12V) vezeték nem állandó 12V-ra van kötve, ugyanis ily módon maradnak meg a rádió korábbi (kikapcsolás előtti) beállításai. A fejegység normál kikapcsolásakor csupán a piros (ACC) vezeték - gyújtáskulcs "0" állásában - kapcsolata szüntethető meg.

 

Ha az eredeti csatlakozódugók levágása nem történt volna meg, akkor a rádióhoz kapott vezetékköteg egy ISO csatlakozó közbeiktatásával megoldotta volna a rádió korrekt bekötését, üzemelését.

 

Konkrétan, a típuson belüli modell/évjárat, valamint az eredeti rádió típusának ismerete segíthetne a probléma elhárításban.

Előzmény: G0IDNO (95981)
G0IDNO Creative Commons License 1 napja 0 0 95981

Sziasztok! Vettem egy Pioneer MVH-S110UI típusú fejegységet a corollámhoz le lettek vágva a gyári csatok és átforrasztva a gyári csatlakozók, de van egy olyan problémám hogy nem menti el a rádió csatornákat!!! Újraindítás után lehet keresgélni újra. :( tud nekem ebben valaki segíteni vagy valamilyen hasznos infó az szolgálni??? Köszi előre is!

stefi001 Creative Commons License 2018.12.13 0 0 95980
Előzmény: stefi001 (95979)
stefi001 Creative Commons License 2018.12.13 0 0 95979

Azért rákérdezek, mert számomra nem egészen egyértelmű a dolog, de lehet, hogy az én hibám!

 

(1) A kocsi eredetileg rendelkezik kormánytávirányítóval?

(2) A korábbi készülék esetében a fejegységhez tartozó infra távirányítóval működött?

 

Amennyiben az az első esetről lenne szó, akkor kb. az említett infra árával azonos összegért kapható az autóhoz (típus/modell/évjárat) a fejegység és a kocsi közé beépíthető interface.

 

ANAlogz-SWC-4014-04 Steering Wheel Control for Aftermarket ISO Radio/Volkswagen Golf 2014

 

Megjegyzem, hogy a 2012-es évjáratú Kia Rio kocsimban hasonlót szereltem be, és rendben üzemel (kínai fejegységgel).

 

A 2-es pontban írtak szerinti helyzetre is van megoldás, amit a gyakorlatban szintén kipróbáltam (Honda). Vásárolható a kormányra rögzíthető, ún. „Univerzális vezeték nélküli kormánytávirányító” is, amely lényegesen olcsóbb. Igaz, kompromisszumos megoldás – mint általában az utólagos szerelések –, de egy kézben tartott infra távírányítónál még mindig egyszerűbb a használata.

 

 

Ha mégsem használhatók a fenti megoldások, akkor tekintsd tárgytalannak a hozzászólást!

Előzmény: kuvasz33 (95978)
kuvasz33 Creative Commons License 2018.12.12 0 0 95978

Köszi szépen!

 

Igen v. színűleg marad az új. Nem gondoltam volna hogy ezt kispórolták a Pioneer-ék . Eddig minden fejegységem tudta az infrát. :-)

Előzmény: stefi001 (95975)
stefi001 Creative Commons License 2018.12.11 0 0 95977

 

Ahogy már meri is utalt rá, a mellékelt kép szerint kell rákötni a fejegységet az AKKU-ra.

 

Előzmény: tomi_GS (95971)
meri Creative Commons License 2018.12.11 0 0 95976

A pozitívra az állandó 12 és a gyújtás is rá van kötve? (pdf itt, a végén a csatlakozási pontok - "PERM. 12V" és az "ACC" amire gondolok: https://az666937.vo.msecnd.net/32/6a11ca38-0f7a-4737-922f-91d2e9daed10.pdf

Előzmény: tomi_GS (95971)
stefi001 Creative Commons License 2018.12.09 0 0 95975

Ahogy nézegettem a külföldi kínálatokat, a jelzett ár (újként) még egészen elfogadhatónak tűnik

Előzmény: kuvasz33 (95970)
stefi001 Creative Commons License 2018.12.09 0 0 95974

Elnézést kérek! Elnéztem!

Előzmény: kuvasz33 (95970)
stefi001 Creative Commons License 2018.12.09 0 0 95973

Lehet egy jól áttekinthető felvételt kérni a rádió (fejegységebe menő) kábelkötegről? 

Előzmény: tomi_GS (95971)
stefi001 Creative Commons License 2018.12.09 0 0 95972
Előzmény: kuvasz33 (95970)
tomi_GS Creative Commons License 2018.12.09 0 0 95971

Sziasztok !

 

Egy kis segítségét szeretnek kérni.

Adott egy Blaupunkt Santacruz 370 fejegység, nem szeretném most a kocsiba beszerelni, csak itt az iróasztalomon akarnám egy kicsit tesztelni. Úgy gondoltam , hogy ha ráköötm egy akksira akkor be tudom kapcsolni.

De hiába kötöm rám 12V-ra , meg se nyekken.

 

Tipp, hogy mi lehet a probléma.

kuvasz33 Creative Commons License 2018.12.09 0 0 95970

Üdv!

Egy olyan problémám van, hogy adott egy Pioneer sph 120 fejegység, amit nem lehet infrás kormánytávval vezérelni, csak ha a gyári kormánytáv előkészítéséhez illesztek egy CA-R-IR.002 típusú infrahosszabbítót, és az már fogadja az infra jelet. Multikormányt nem biztos hogy be lehet építeni az öreg négyes Golfomba, ezért megkérdezném, hogy valakinek nincsen véletlenül egy eladó felesleges infra hosszabbító? 21000Ft ez a cucc gyárilag.

Köszönöm a válaszokat, vagy ha valakinek lenne hozzá jó ötlete.

Üdv!!

**ADAM** Creative Commons License 2018.12.03 0 0 95969

Sziasztok!

Tudtok olyan helyet, ahol vállalják a dynamat vagy hasonló hangszigetelő lapok berakását a kárpit alá?
Saját magam nem nagyon merek nekivágni.

A cégl mindössze az lenne, hogy a lehetőségekhez képest minél jobban leszigeteljem az autó kerékíveit és csomagterét (legalábbis első körben).

Köszi!

ADAM

Dr.Doolittle Creative Commons License 2018.11.18 0 0 95968

Köszönöm, hogy utánanéztél, akkor nem próbálkozom tovább. Korábban érdeklődtem az Alzánál ezügyben, válaszra sem méltattak. Még annyira sem, amennyit Neked sikerült elérned. Azt gondoltam, hogy a neten kívüli kereskedők papíralapon talán adnak hozzá, de ezek szerint nem. Mindegy, veszett több is Mohácsnál. Köszönöm még egyszer.

Előzmény: stefi001 (95967)
stefi001 Creative Commons License 2018.11.18 0 1 95967

1997 óta kötelező minden termékhez magyar nyelven is adni kezelési utasítást (1997. évi CLV törvény a fogyasztóvédelemről).

 

A használati és kezelési útmutató adása a gyártó kötelessége, amennyiben ennek a gyártó nem tesz eleget, akkor a forgalmazó köteles azt pótolni.

Sajnálatos tény, hogy ennek ellenére a forgalmazók sok esetben nem tesznek eleget törvényi kötelezettségüknek, mint például ez esetben is tapasztalható.

 

Tudom, hogy a fentiek leírásával nem nyújtottam segítséget a probléma megoldásához, viszont kutakodtam, hogy a nevezett készülékről egyáltalán beszerezhető-e magyar nyelvű használati utasítás: sikertelen kísérlet volt. Az egyik forgalmazó egy vásárló ez irányú kérdésére közölte, hogy „…sajnáljuk, de magyar nyelvű használati útmutatót nem tudunk adni.”

 

Ettől függetlenül azonban lehetséges, hogy valamilyen úton-módon sikerül magyar nyelvű leírást szerezni, viszont ha nem, akkor meg kell békélni az angol nyelvűvel, s esetleg megolda(t)ni a kezelés fontosabb részeinek lefordítását.   

Előzmény: Dr.Doolittle (95966)
Dr.Doolittle Creative Commons License 2018.11.16 0 0 95966

Sziasztok!
Hátha tud valaki segíteni rajtam. Van egy Pioneer AVH Z2000BT fejegységem, alza-nál vettem anno, és nem kaptam hozzá kezelési utasítást. Angol nyelvűt találtam a neten, de sajna koromnál fogva vannak vele nehézségeim, bár azért többnyire megoldom a felmerült problémáimat. Ha esetleg lenne valakinek magyar nyelvű használatija, bescannelné, és valahogy elérhetővé tenné számomra, nagyon boldoggá tenne.
Köszi!

sívadoc Creative Commons License 2018.11.16 0 0 95965

Sziasztok!
Cd-s autórádiót keresek nem gagyit ha lenne esetleg valakinél eladó jelezze nekem!
Bluetooth legyen rajt!
Köszi.

stefi001 Creative Commons License 2018.11.16 0 0 95964

Ez utóbbival - mármint a FAT32-vel - viszont egyetértek! 

Előzmény: Tzl (95963)
Tzl Creative Commons License 2018.11.16 0 0 95963

igaz, összekeveredett az emlékeimben a partíció mérete a fájl méretével.

Mindegy, mert szinte biztosan az a baj, hogy NTFS-re van formázva a pendrive, nem FAT32-re.

Előzmény: stefi001 (95962)
stefi001 Creative Commons License 2018.11.15 0 0 95962

 

A használatos operációs rendszerekkel pendrive-ot 32 GB-ig lehet FAT32-re formázni. 32 Gb fölött a HP USB format tool-lal lehet megoldani:

http://letoltes.prim.hu/program/97448/

 

A 4 GB a fájlméret korlátozás (maximálisan kezelhető fájlméret).

Előzmény: Tzl (95961)
Tzl Creative Commons License 2018.11.15 0 0 95961

A leírás szerint, amit belinkeltél csak FAT32-es formátumot támogat, ami viszont max 4GB.

Próbálj meg egy ennél nem nagyobb pendrive-ot megformázni FAT32-re, és azzal mennie kell.

Előzmény: Hopkin (95960)
Hopkin Creative Commons License 2018.11.14 0 0 95960

Sziasztok

 

Vettem egy használt autót amivel meg örököltem az alábbi fejegységet. Nem egy rossz cucc, még Bluetooth kihangosító is van hozzá és a hangzása is elég jó. A problémám az lenne vele hogy nem olvassa a pendriveokat. Előszőr egy 32 majd egy 8 Gb-st próbáltam mindenféle fájlrendszerben, az eredmény mindig ugyanaz. Kis searching után kidobja hogy unit error. Azon tanakodtam mivel nem mai a cucc mi van ha még a 8Gbs is túl nagy neki? Szerintetek létezik ilyen, vagy mit lehetne még kipróbálni. Előző tulaj szerint nála működött, de ő AUXal használta.

 

https://www.alpine.hu/p/Products/SingleView/CDE-114BTi

Zolivagyok01 Creative Commons License 2018.11.14 0 0 95959

Jól érted. Tökeletes vétel drótdarabbal van bár menet közben úton nem próbáltam soha. Az antenával van olyan hely pl az udvarba ahol tisztán szól. Nem foglalkoztam vele azóta nimcs időm rá sajnos. Az antenna komlpeten új kábelel együtt minden. (Aztán lehet hogy ez is olyan hogy olcsó husnak hig a leve... ) (1500 ft s antenna) 

Előzmény: stefi001 (95958)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!