Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

stefi001 Creative Commons License 11 órája 0 0 95977

 

Ahogy már meri is utalt rá, a mellékelt kép szerint kell rákötni a fejegységet az AKKU-ra.

 

Előzmény: tomi_GS (95971)
meri Creative Commons License 15 órája 0 0 95976

A pozitívra az állandó 12 és a gyújtás is rá van kötve? (pdf itt, a végén a csatlakozási pontok - "PERM. 12V" és az "ACC" amire gondolok: https://az666937.vo.msecnd.net/32/6a11ca38-0f7a-4737-922f-91d2e9daed10.pdf

Előzmény: tomi_GS (95971)
stefi001 Creative Commons License 2 napja 0 0 95975

Ahogy nézegettem a külföldi kínálatokat, a jelzett ár (újként) még egészen elfogadhatónak tűnik

Előzmény: kuvasz33 (95970)
stefi001 Creative Commons License 2 napja 0 0 95974

Elnézést kérek! Elnéztem!

Előzmény: kuvasz33 (95970)
stefi001 Creative Commons License 2 napja 0 0 95973

Lehet egy jól áttekinthető felvételt kérni a rádió (fejegységebe menő) kábelkötegről? 

Előzmény: tomi_GS (95971)
stefi001 Creative Commons License 2 napja 0 0 95972
Előzmény: kuvasz33 (95970)
tomi_GS Creative Commons License 2 napja 0 0 95971

Sziasztok !

 

Egy kis segítségét szeretnek kérni.

Adott egy Blaupunkt Santacruz 370 fejegység, nem szeretném most a kocsiba beszerelni, csak itt az iróasztalomon akarnám egy kicsit tesztelni. Úgy gondoltam , hogy ha ráköötm egy akksira akkor be tudom kapcsolni.

De hiába kötöm rám 12V-ra , meg se nyekken.

 

Tipp, hogy mi lehet a probléma.

kuvasz33 Creative Commons License 2 napja 0 0 95970

Üdv!

Egy olyan problémám van, hogy adott egy Pioneer sph 120 fejegység, amit nem lehet infrás kormánytávval vezérelni, csak ha a gyári kormánytáv előkészítéséhez illesztek egy CA-R-IR.002 típusú infrahosszabbítót, és az már fogadja az infra jelet. Multikormányt nem biztos hogy be lehet építeni az öreg négyes Golfomba, ezért megkérdezném, hogy valakinek nincsen véletlenül egy eladó felesleges infra hosszabbító? 21000Ft ez a cucc gyárilag.

Köszönöm a válaszokat, vagy ha valakinek lenne hozzá jó ötlete.

Üdv!!

**ADAM** Creative Commons License 2018.12.03 0 0 95969

Sziasztok!

Tudtok olyan helyet, ahol vállalják a dynamat vagy hasonló hangszigetelő lapok berakását a kárpit alá?
Saját magam nem nagyon merek nekivágni.

A cégl mindössze az lenne, hogy a lehetőségekhez képest minél jobban leszigeteljem az autó kerékíveit és csomagterét (legalábbis első körben).

Köszi!

ADAM

Dr.Doolittle Creative Commons License 2018.11.18 0 0 95968

Köszönöm, hogy utánanéztél, akkor nem próbálkozom tovább. Korábban érdeklődtem az Alzánál ezügyben, válaszra sem méltattak. Még annyira sem, amennyit Neked sikerült elérned. Azt gondoltam, hogy a neten kívüli kereskedők papíralapon talán adnak hozzá, de ezek szerint nem. Mindegy, veszett több is Mohácsnál. Köszönöm még egyszer.

Előzmény: stefi001 (95967)
stefi001 Creative Commons License 2018.11.18 0 1 95967

1997 óta kötelező minden termékhez magyar nyelven is adni kezelési utasítást (1997. évi CLV törvény a fogyasztóvédelemről).

 

A használati és kezelési útmutató adása a gyártó kötelessége, amennyiben ennek a gyártó nem tesz eleget, akkor a forgalmazó köteles azt pótolni.

Sajnálatos tény, hogy ennek ellenére a forgalmazók sok esetben nem tesznek eleget törvényi kötelezettségüknek, mint például ez esetben is tapasztalható.

 

Tudom, hogy a fentiek leírásával nem nyújtottam segítséget a probléma megoldásához, viszont kutakodtam, hogy a nevezett készülékről egyáltalán beszerezhető-e magyar nyelvű használati utasítás: sikertelen kísérlet volt. Az egyik forgalmazó egy vásárló ez irányú kérdésére közölte, hogy „…sajnáljuk, de magyar nyelvű használati útmutatót nem tudunk adni.”

 

Ettől függetlenül azonban lehetséges, hogy valamilyen úton-módon sikerül magyar nyelvű leírást szerezni, viszont ha nem, akkor meg kell békélni az angol nyelvűvel, s esetleg megolda(t)ni a kezelés fontosabb részeinek lefordítását.   

Előzmény: Dr.Doolittle (95966)
Dr.Doolittle Creative Commons License 2018.11.16 0 0 95966

Sziasztok!
Hátha tud valaki segíteni rajtam. Van egy Pioneer AVH Z2000BT fejegységem, alza-nál vettem anno, és nem kaptam hozzá kezelési utasítást. Angol nyelvűt találtam a neten, de sajna koromnál fogva vannak vele nehézségeim, bár azért többnyire megoldom a felmerült problémáimat. Ha esetleg lenne valakinek magyar nyelvű használatija, bescannelné, és valahogy elérhetővé tenné számomra, nagyon boldoggá tenne.
Köszi!

sívadoc Creative Commons License 2018.11.16 0 0 95965

Sziasztok!
Cd-s autórádiót keresek nem gagyit ha lenne esetleg valakinél eladó jelezze nekem!
Bluetooth legyen rajt!
Köszi.

stefi001 Creative Commons License 2018.11.16 0 0 95964

Ez utóbbival - mármint a FAT32-vel - viszont egyetértek! 

Előzmény: Tzl (95963)
Tzl Creative Commons License 2018.11.16 0 0 95963

igaz, összekeveredett az emlékeimben a partíció mérete a fájl méretével.

Mindegy, mert szinte biztosan az a baj, hogy NTFS-re van formázva a pendrive, nem FAT32-re.

Előzmény: stefi001 (95962)
stefi001 Creative Commons License 2018.11.15 0 0 95962

 

A használatos operációs rendszerekkel pendrive-ot 32 GB-ig lehet FAT32-re formázni. 32 Gb fölött a HP USB format tool-lal lehet megoldani:

http://letoltes.prim.hu/program/97448/

 

A 4 GB a fájlméret korlátozás (maximálisan kezelhető fájlméret).

Előzmény: Tzl (95961)
Tzl Creative Commons License 2018.11.15 0 0 95961

A leírás szerint, amit belinkeltél csak FAT32-es formátumot támogat, ami viszont max 4GB.

Próbálj meg egy ennél nem nagyobb pendrive-ot megformázni FAT32-re, és azzal mennie kell.

Előzmény: Hopkin (95960)
Hopkin Creative Commons License 2018.11.14 0 0 95960

Sziasztok

 

Vettem egy használt autót amivel meg örököltem az alábbi fejegységet. Nem egy rossz cucc, még Bluetooth kihangosító is van hozzá és a hangzása is elég jó. A problémám az lenne vele hogy nem olvassa a pendriveokat. Előszőr egy 32 majd egy 8 Gb-st próbáltam mindenféle fájlrendszerben, az eredmény mindig ugyanaz. Kis searching után kidobja hogy unit error. Azon tanakodtam mivel nem mai a cucc mi van ha még a 8Gbs is túl nagy neki? Szerintetek létezik ilyen, vagy mit lehetne még kipróbálni. Előző tulaj szerint nála működött, de ő AUXal használta.

 

https://www.alpine.hu/p/Products/SingleView/CDE-114BTi

Zolivagyok01 Creative Commons License 2018.11.14 0 0 95959

Jól érted. Tökeletes vétel drótdarabbal van bár menet közben úton nem próbáltam soha. Az antenával van olyan hely pl az udvarba ahol tisztán szól. Nem foglalkoztam vele azóta nimcs időm rá sajnos. Az antenna komlpeten új kábelel együtt minden. (Aztán lehet hogy ez is olyan hogy olcsó husnak hig a leve... ) (1500 ft s antenna) 

Előzmény: stefi001 (95958)
stefi001 Creative Commons License 2018.11.14 0 0 95958

Ha jól értettem, akkor csak a készülék antenna aljazatába helyezett vezetékkel jó a vétel, akkor pedig csak nem történt meg az antennakör hibáinak egyértelmű kizárása! Az pedig csak akkor szüntethető meg, ha pontosan behatároljuk. Mint sok más esetben, most sem lehet eltekinteni a műszeres ellenőrzéstől.

 

Utolsóként a következőket javaslom:

(1) Antenna leszerelése, s ellenőrzése. Melegpont (közép) és hidegpont (test) között ellenállás mérése: csak végtelen esetében hibátlan. Megoldás: antenna javítása vagy cseréje.

 

(2) A kocsiban levő antennakábel fentihez hasonló mérése, mindkét vég szabadon (belső ér és az árnyékolás között szintén végtelennek kell lennie az ellenállás értékének). Rövidzár leginkább a kábelvégeknél (antenna illesztési pontja, illetve a rádió csatlakozásánál lehetséges). A két végpont közötti szakaszon nem igazán jellemző.

Amennyiben a kábelnél van probléma, s esetleg a kábelszakaszon belül, akkor csakis új kábel behúzásával hárítható el a hiba.

 

Az erősítő használatával kapcsolatban pedig már jóval korábban elmondtam a véleményemet. Ha az első körben megállapítást nyert volna a hiba helye, akkor nem kellett volna vele feleslegesen kísérletezni, mert úgy sem hozta meg a várt eredményt!

Előzmény: Zolivagyok01 (95957)
Zolivagyok01 Creative Commons License 2018.11.13 0 0 95957

Szerintem csak az antenával drótal jó a vétel (az erősitőt amúgy kikötöttem menet közbe roszabb vele mint nélküle....)

Előzmény: stefi001 (95956)
stefi001 Creative Commons License 2018.11.13 0 0 95956

Nincs mit, ennyire tellett!

 

Valami azért még sincs rendben az antennával! Az említettek antenna és „szükségantenna” (vezetékdarab) esetében is fennállnak? Amennyiben csak az antenna alkalmazásakor észlelhetők, akkor ott a hiba.

Előzmény: Zolivagyok01 (95955)
Zolivagyok01 Creative Commons License 2018.11.13 0 0 95955

Köszönöm a segitséget! Érdekesség képpen még anyit hozzátennék hogy ha az aux csatiba bedugom a kábelt javul a vétel vagy éppen roszabb lesz hejtől függően.. vagy ha a jobb első ajtó nyitva van akkor is jobb a vétel. 

Előzmény: stefi001 (95954)
stefi001 Creative Commons License 2018.11.08 0 0 95954

 

Ha nulla értéket mutat a műszer, akkor ott totál rövidzár van, vagyis a meleg ér testre záródik. Így pedig használhatatlan az antenna. Meg kell állapítani, hol a hiba, s elhárítva, minden rendben fog működni, antennaerősítő nélkül is.

 

Már az elején nagyon valószínűnek tartottam, hogy antennaprobléma áll a háttérben, de így legalább jól „körbe jártuk” a témát. Ha nem hárítható el a rövidzár, akkor csak egy másik antenna segíthet a bajon.

 

Mi zavarhatja a vételt? A külső zavarforrásokat kizárva, sok minden. A teljesség igénye nélkül, többek között a generátor, utólag beépített kütyük, főként, ha valami kapcsolóüzemű tápegység van beépítve, amely frekvenciájának felharmonikus tartalma beleeshet a vételi sávba (szivargyújtós tápegység, nem megfelelő tápegységű kihangosító, utólag beépített riasztó stb.). Hallottam már olyat is, hogy a beépített frontkamera (fedélzeti) is zavarta a rádióvételt.  

Előzmény: Zolivagyok01 (95953)
Zolivagyok01 Creative Commons License 2018.11.08 0 0 95953

Az 0 is.. 

Mi vagy mik szokták az autóban általában zavarni a jelet ? 

stefi001 Creative Commons License 2018.11.08 0 0 95952

Az antennánál még előfordulhat a meleg ér testzárlata is. Ohm mérővel egyszerűen kimutatható. Test és meleg ér között  nulla lenne az ellenállás. 

Előzmény: Zolivagyok01 (95949)
stefi001 Creative Commons License 2018.11.08 0 0 95951

Először ezt kellett volna kiszűrni, s akkor nem lett volna szükség feleslegesen költeni az antennaerősítőre!

Előzmény: stefi001 (95950)
stefi001 Creative Commons License 2018.11.08 0 0 95950

Egyértelműen antennahiba! A korábban megjelölt hibalehetőségek alapján kell tovább kutakodni.

Előzmény: Zolivagyok01 (95949)
Zolivagyok01 Creative Commons License 2018.11.08 0 0 95949

Egy darab dróttal kristály tisztán szól az am adó. 

Zolivagyok01 Creative Commons License 2018.11.07 0 0 95948

Az aku birja(eddig) már nagyon régóta igy van kötve nem merült le eddig soha pedig erősitő is van mélyládaval stb... szolhat orákat is nem szivja le. A drotos antenát megpróbalom majd még. A kocsi kék fehér kábelén hejesbitek gyujtáson is és kulcs nélkül is a mért eredmény 1-2!! V volt... 

Előzmény: stefi001 (95947)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!