A tető nem a kárpit kb olyan mintha kívülről valaki veregetné. Az ajtók nem zörögnek. A tetőkárpit alá kell rakni ezt a bitumenlapot? Megnéztem van öntapadós az jó lehet?
Üdv. Volna egy nagy problémám. Van egy f astra caravánom nagyon megkímélt állapotú 67 ezer km van benne minden patika rajta nem lóg semmi nem zörög vagyi nem zörgötg eddig semmi. Vettem egy aktív subot egész kicsi 400 zenei 110 névleges teljesítményű. Méretéhez képest nagyot tol. Na és itt a baj a tető valami hihetetlenül zörög. Semmi más csak a tető. Na meg a hátsó renszám tábla de azt nem hallani be meg az könnyen orvosolható. Balakinek hasonló tapasztalat. Esetleg bevált megoldás.?
A fejegység mögött megtört az antenna koax kábele. Ezzel kapcsolatban lenne pár kérdésem.
- Tudja valaki hogy hány ohm-os ez a kábel?
- Kapható hozzá krimpelhető F-csatlakozó ( vagy önkompressziós ) ?
Nem idegen tőlem a coax szerelése, de eddig csak rg6-ost szereltem. A krimpelő fogómon van kisebb méret is mint az rg6 így elviekben meg tudnám javítani, de egyenlőre nem tudom mit keressek. Itt a városban nem sok lehetőségem van ilyesmiket vásárolni.
Ilyesmit nem szabad gyári alkatrészként megvenni. Vedd fel a kapcsolatot a hazai Dynaudio forgalmazóval, vagy valamelyik külföldivel. Esetleg autóhifi kereskedésekben is találhatsz megfelelő hangszórót.
Kezdő vagyok mindenféle tekintetben autóhifi terén. Vettem egy autót amiben van "zene" ... Illetve nincs :D Az a baj, hogy ha bevan kapcsolva az erősítő akkor gerjed, szinte még azt is lehet hallani ahogy a cd-t tekeri a fejegység.. :((( Ha csak a fejegységre kötött hangszórók szólnak akkor nincsen ilyen hiba. Az volna a kérdésem, hogy találkozott e már valaki ilyen problémával tudnátok e egy két jó tanáccsal szolgálni.
Sziasztok, itt új vagyok. B6 Passatom van. A jobb első ajtóban a mélyhangszóró (Dynaudio) tönkrement. A gyári horror árú. Tudtok-e bontottat, vagy kiváltható-e mással?
1DIN-es rádiót keresek, ami kihangosítóként is működik (vezetékes vagy beépített mikrofonnal). Egy opel corsaba lenne, a lényeg, hogyha a telefonon a bluetooth be van kapcsolva akkor automatikusan csatlakozzon ha a rádiót bekapcsolom. Árban max 30000 Ft de ha van olcsóbb az sem baj :)
Meg kellene hallgatnod egy olyan valóban profi autóhifi rendszert, amiben nincs hangszóró a hátsó ajtókban. Az álladat keresgélnéd az ülések alatt. Egészen biztos vagyok abban, hogy be lehet programozni az autód elektronikáját olyanra, hogy ne keresse a hátsó ajtók hangszóróit.
"Igazából azt sem tudom hogy a 3-4 Ohm között egyálltalán hangzásban hallani e valamit ......"
Annak semmi hatása nincs a hangminőségre.
Nem ismerem a hangszóró kínálatot, illetve annak csak kis szegmensével, a legfelsőbb, high end kategóriával foglalkozom. Érdeklődj a Prohardver Autóhifi topikjában, az pörög és pillanatok alatt kapni fogsz ötleteket, tanácsokat.
Kicker KSS674 ajánlanád vagy van valami szett amit javasolnál 4 Ohm 16,5 ....50 mm beépítési mélységig?
Nem tudom hogy jelent e ez valamit de a gyári cuccot 1-30 -ig lehet hangosítani én max 17-ig tekertem nem szeretem ha üvölt inkább azt szeretem hogy betölti a teret van alja és szépen szól.
Rajta van a mélynyomó + ajtókban elöl hátul a hangszórók 4 db mélyközép + 4 db csipogó az azt hiszem 5 csatorna .
Nem vagyok profi nagyon az elején vagyok csak jobbat akartam mint a gyári ( tudom hátsó ajtókba feleslegesek a hangszórók) de nekem kell oda mert az autóban a BSI ha szakadást észlel letiltja a rendszert .....
Nekem elég ha szépen szól és van alja a zenének ,elég egy amatőr gyári és a csúcs profi között :)
Igazából azt sem tudom hogy a 3-4 Ohm között egyálltalán hangzásban hallani e valamit ......
Annyit tudok hogy a gyári hangszórók + hátul a mélynyomóval ami rajt van az erősítőn loudness kikapcs,mély teljesen levesz ,magas majdnem fullon is szörnyű mert a mély lebrummogja az egészet ,alig várom már a hangszóró cserét .
Egy 25 CM-es Gladen 200/300 RMS 4 Ohm mély "tányérral " hátul a csomiba, szigetelve ..kombi ,beépítve a defektjavító készlet helyére
Gyári RT6 fejegységgel tudom nem a legjobb kiinduló a gyári fejegység,de annyira összetett és együtt van az autóval és a vezérléséval..beállítások stb 2013-as peugeot 508 GT-ről van szó ,hogy a fejegység csere szóba sem jöhet.
Most jön az ajtók szigetelése és a gyári hangszórók cseréje 16,5 és a beépítési mélységem 55 mm ...a problémám hogy Gladen-t szeretnék oda is hangszórószettet hangváltókkal első és hátsó ajtókba ,csak ilyen beépítési mélységgel pl 47 mm 43mm 55mm-ig Gladen-ben csak 3 Ohm -os szetteket találok .
Kérdésem ( tök amatőr vagyok ) mi a külömbség a 3 és a 4 Ohm között ?
Eröltessem a Gladen-t elég a 3 Ohm vagy nézzek más márka után Pl Kicker KSS674 ami 4 Ohm és 47 mm a beépítési mélység ?
Egyenlőre csak a Gladen mélynyomó van csak az erősítőn ... és szól a gyári hangszórókkal hát szörnyű ,minnél előbb szeretném az ajtókban is cserélni a cuccot kösz minden infót és segítséget.
Szervusztok, egy kínai autórádióból (JSD520) csinálok az albérleti konyhába "zenedobozt". USB, Rádió, AUX, BT jól megy, a hangja is számomra megfelelő. 12V-os akkumulátor adja a tápot. Ami gondom van vele, hogy minden módban ott van egy kb. 4 kHz-es sípolás, amit modulál egy kb. 120 Hz-es kattogás. A kábeleket már igyekeztem szeparálni egymástól, tettem rá másik hangszórót, arrébb tettem, semmi javulás. Ami érdekes, hogy ez már a második fejegység. Az első (hasonló volt, de mégis más típus) is ezt csinálta, a kínai boltos kicserélte, adta helyette ezt. Ez is ugyan azt produkálja. Általános hiba lenne? Valamit nem jól raktam össze? Tudom, hogy kínai, stb., de ha valaki tudna megoldást javasolni, vagy találkozott hasonló problémával és meg tudná osztani, hogyan lehet megszűntetni a háttérzajt, nagyon örülnék neki.