Valakinek van tapasztalata, hogy egy 2000-es Toyota MR2-be (MRS spyder) mekkora hangszoró megy előrre? 16" belemegy? Mekkora beépítési mélységbe? Van egy szettem, de nem tudom hogy elvihetem e beéppíttetni, mert ha szétszedik és nem férbe kényszerhelyzetbe leszek (másik szett vagy konzol építés) és nem szeretek kényszerhelyzetben dönteni.
használ valaki Pioneer MVH-AV270BT vagy hasonló fejegységet?
Nemrég rakattam és be és eléggé csalódott vagyok. A pendrive-ot elég szarul kezeli. Nem lát rajta minden mp3-as fájlt. A shuffle üzemmódja meg csapnivaló. Egy könyvtárban van 400-450 fájl és kb az első 50-70 fájlt kevergeti. Az érintőképernyője is elég gagyi, Nehézkesen működik. 75 ezerért lényegesen jobbat vártam.
Az autós kihangosító topik elég halott, ezért megpróbálom itt feltenni a kérdésemet, hátha tudtok segíteni:
Parrot CK3000-es kihangosítót építettem be barátomnak egy i30-as Hyundai-ba. Ez a tipus az autó hangszóróit használja.
Az a problémám, hogy elég halk az egész rendszer, valamint nem teljesen érthető a beszédhang. A kezelőjével a maximális hangerőre véve 120km/h környékén már alig hallható a beszéd.
Maga a kihangosító ISO rendszerű, ezért kellett egy adapter kábel hozzá. Így csak össze kellett dugdosni.
Van-e ilyen irányú tapasztalata valakinek? Normális ez a hangminőség?
Vettem egy új Alpine ICS-X8-as kütyüt. Az a problémám, hogy a setup menü nem működik, a csatolt képen is látszik, hogy "szürke", valamint dvd lejátszásakor csak hang van, képet nem hoz be.
Udv segitsegre lenne szuksegem, 2din es fejegyesegem van erosito melylada, melylada csak akkor szol ha a beallitasokba a melyet fel es le allitom utana tokeletes a kovetkozo leallitasig. Utana ugyan ez a hiba mindent megjegyez csak a mely beallitasat nem... Otletek?
szia lenne még pár kérdésem hátha tudsz segiteni a fejegységböl ki szeretném venni a magnot és annak a helyére szeretném bekötni ezt az usb lejátszot azt sszeretném kérdezni hogy melyik lehet a bejövö áram
a piros vezeték megy a motorra a többi az mind egy egy kapcsolora megy
és még egy kérdés a magno lejátszofejböl ez a panel a hang átvitel?
köszi a segitséget azt véletlen nem tudod van 3szál kábel az egyik fehér ,a másik fehér alapon piros szagatott, a harmadik fehér alapon piros hullámba mind a két végén piros pont ezek közül melyik a jobbos, balos és a közös??
sziasztok azt szeretném megkérdezni van egy ccr 2006 philips gyári autorádio (rádió,magno,4 táras cd) ebbe a szerkrzetbe be szeretnék kötni egy usb olvasot (wireless bluetooth 12v mp3 wma decoder) aminek 5vezetéke van pozitiv, negativ és 3szál a hangszoroké
ez lehetséges ? és ha igen akkor esetleg tudna valaki segiteni a 3szál hangszoro vezetéket nem tudom hová kellene bekötni hogy a rádio hangszoroin haljam elöre is köszönöm a segitséget
Nem mai darab de én nagyon szeretem. Szeretném magammal vinni az új autómba, viszont a kormány távvezérlőről sem szeretnék lemondani.
A fejegység hátulján egy JACK dugó szolgál erre (olyasmi mint a fülhallgatóé). Találtam is az autóhoz való ilyen átalakítót, de a leírás csak arra tér ki hogy mely autókkal kompatibilis, arra nem hogy JVC-n belül melyik modellekkel. Az újakkal biztosan, de ez már egy elég régi modell. Vagy ez esetleg szabvány?
A Loudness-t hogy kell használni?Nekem be van kapcsolva , Mély + 1 elösször volt +3 de levettem ,12-ig van skálázva le és fel magas 0-a
Vagy Loudness kikapcs és inkább a mélyet fel?Loudness nélkül olyan fura dobozhangja van .
Az első hangszórócserénél már kiszigeteltetem az ajtókat,hátul szerintem már nem bántom,majd meglátjuk,mert ami benne van Kicker az 40mm beszerelési mélységgel rendelkezik ,néztem mikor szétkapták a mágnes és az ajtó kaszni között talán ,hát szemre 20mm-nél több hely ,nem hiszem hogy van.
Csak slim megy bele az ajtóba,első ajtóba főleg mert ott különben beleszólna a leengedett ablaküveg.A hátsók azok nem mennek le teljesen 10cm kint marad.
A hangszóró nem az erősítőtől és a vele járó nagyobb teljesítménytől megy tönkre, hanem pont fordítva, a kisebb teljesítménytől és a vele járó torzítástól, kocka jelektől megy tönkre. A kocka/trapéz jel okozza a tekercs túlmelegedését és elégését. A nagyobb teljesítménynél simán lehet hallani, hogy mikor "sok neki" és ekkor visszább véve nem lesz semmi gond, az alul méretezett teljesítménynél nem hallod a problémát, mert csak tekered-tekered-tekered neki és hát egyszer csak annyi lesz neki.