Melyik ez a progi? A FOUND felirat után BREAK-et nyomva monitorban >333-as címen találod hogy hova fogja a loadert betölteni. Azt át kell írni mondjuk $1000-rel feljebbre és akkor már nem fog elindulni automatikusan. Ezután még lehet mókolni sokat, itt védelemtől függő hogy mit kell csinálni...
Minden HER alapú és több hasonló (pl. Nova, Novotrade) turbo is így működik védelemtől függetlenül. A védettek időnkét durvább dolgokat is csináltak, pl. veremre töltöttek. Képernyőmemóriába is szoktak tölteni, úgyhogy kissé bonyolultabb jól prg-síteni, mint a kezdőcímet megtalálni.
Mondjuk ha töltőképről van szó, nem pedig címképernyőről, akkor azt jó eséllyel nem fogod visszakapni semmilyen vajákolással, mivel azt rendszerint a program indulás után simán felülírja.
Ejjj, ha valaki segítene, h az Excelbe az általam megcsinált adatbázist átnyomja SQL-be és a keresőmotort is hozzáteszi - a képernyőterveim úgy ahogy megvannak -, akkor online keresőt lehetne az oldalba integrálni!
Van egy könyv - szerintem Sheme gyűjteményében is meg van - ami 64-esre programvédelmi technikákat elemez, csak nem tudom mi a címe. Abban kellene megnézned, mit használtak Datasette-eknél. Valami olyan megoldás rémlik, hogy a $0300-nál kezdődő vektortáblába valamelyik címre betöltődik a program kezdőcíme, és a töltés befejeztekor automatikusan átkerül rá a vezérlés. Ha nem tévedek, akkor érdemes betöltés közben ellenőrizni mit mókol át a program.
Van egy TAP fájlom, amit ha yape-val betöltök, akkor automatikusan indul. A program indulása után ALT+M-el monitorba lépve láthatnám az $1000-es címtől az indítási címet, ha oda rakták volna, de nincs ott. A memóriából lementett PRG-t újra betöltve el tudom indítani a játékot, de a kezdőkép már nem jelenik meg. Ezért kellene a pontos kezdési címet megtalálni. Lehetséges ez a TAP fájlból? Köszi!
Olyan világban élsz, amiről semmit sem tudsz, hogy milyen valójában, meg hogy miért ilyen. Teljesen normális alapdolognak tekintesz olyan dolgokat, amik egyáltalán nem azok, sőt amiknek nem is kéne léteznie. Az egész pénzalapú világ értelmetlen, a bankokkal, a hitelekkel, a munkahelyekkel, a pénzért, a megélhetésért dolgozással. Ezek mind csak egy szűk elit érdekeit szolgálják. Utánanézhetsz, hogy valójában kik irányítják ezt a világot, és miért így csinálják. Meg hogy mi az a pénz, miért van infláció, miért emelkednek az árak, miért kell egyre kevesebbet érő pénzért egyre többet dolgozni, miért vannak válságok, és annyi probléma.
Ez hogy jön ide a +4-es topikba? Nincs benne:
- rasztertrükk
- sprite - 7up sem!
- SCPU
- 1551 PC-re kötése
- 1001 +4-re kötése
- REU - legfeljebb reuma, játék és muzsikaszó 10 percben
- TC64 - max Total Commander
- EasyFlash
- Expansion port portreplikátor
- Driller 128
A nem ide illő panaszaiddal legyél kedves a Show-HIV-A(n)talt felkeresni, itt nem tudjuk megoldani a hitelcsapdás problémádat.
A legrégebbi bejegyzés 1989-es. Mivel ezeket a módokat a demoscene használja, ami meg eleve a versengésre épül, nyilván kevesen árulják el, hogy hogyan csinálták meg az effekteket. Ettől még megbeszélték, belenéznek egymás forráskódjába, ihletet merítenek a másikéból.
Még mindig várom a netes linkeket, ahol a sok új grafikai módot részletezik C64-re és Plus4-re is. A fórumokban se találok erről semmit, csak beszélgetéseket.
Csak azért tények, mert te azt mondod? Hol vannak a 10-25 éves infók a neten a FLI, stb. grafikai módokról? Ha ezek a retró "szabványok" 20+ éve léteznek, akkor van nyoma a neten is. Csak a már linkelt C64-es oldalt találtam erről, ezért kérdezem, ez nem kötözködés. Nem a demókat akarom elemezni, hogy kiderítsem melyik milyen.
Nem kötözködik, csak azt akarom hogy bizonyítsd be, amit mondasz. Ha nem tudod bebizonyítani, akkor nem úgy van. Rossz a linked, az utolsó pont nem kell bele. Tudtam hogy a demóefekteknek van nevük, nem ez volt a téma.
Nem fogok válaszolni a hülyeségeidre, mert tudom hogy csak szándékosan kötözködsz. De hogy még jobban összezavarjalak, még a demó effektek is szabványok: http://plus4world.powweb.com/effects. . De itt sem lesz leírva hogy hogyan tudod leprogramozni.